2 min daarvoor hielp ie Hamilton door Vettel kut in te halen.quote:Op zondag 2 november 2008 19:57 schreef ixio het volgende:
Kubica dacht Hamilton nog even flink te kunnen naaien....
Amen to that!quote:Op zondag 2 november 2008 19:59 schreef ixio het volgende:
Geweldig seizoen.![]()
Geweldige ontknoping.![]()
Geweldige kampioen.
En dan staat je club nog 13e ookquote:Op zondag 2 november 2008 19:57 schreef VatosLoco het volgende:
Wat een zielig kutgedoe, ALWEER krijgt die negert in de laatste rondes de winst cadeau, nu het complete kampioenschap, de pech die Massa en Raikkonen heeft gehad heeft die neger nooit gehad.
Vind hem geen terechte kampioen, de nr2 heeft meer grand prix's gewonnen dan hem, maar ja, continue als 2e en 3e finishen of punten pakken als er iemand uitvalt. Nee Hamilton is geen kampioen, Mclaren heeft bewezen de betrouwbaarste auto te hebben dit seizoen, dit is alles, Hamilton is de negert die met de eer aan de haal gaat
Hamilton
Glock
En alle users die me belachelijk gaan maken
QFTquote:Op zondag 2 november 2008 19:57 schreef VatosLoco het volgende:
Wat een zielig kutgedoe, ALWEER krijgt die negert in de laatste rondes de winst cadeau, nu het complete kampioenschap, de pech die Massa en Raikkonen heeft gehad heeft die neger nooit gehad.
Vind hem geen terechte kampioen, de nr2 heeft meer grand prix's gewonnen dan hem, maar ja, continue als 2e en 3e finishen of punten pakken als er iemand uitvalt. Nee Hamilton is geen kampioen, Mclaren heeft bewezen de betrouwbaarste auto te hebben dit seizoen, dit is alles, Hamilton is de negert die met de eer aan de haal gaat
Hamilton
Glock
En alle users die me belachelijk gaan maken
Prachtige beelden waren dat, haha.quote:Op zondag 2 november 2008 20:00 schreef -Hans- het volgende:
Ik zie ze nog springen in de Ferrari box. Binnen een paar seconden was het helemaal omgeslagen. HEFTIG !!
En in de slotrace is de druk het grootst en voor het 2e jaar op rij kraakt Hamilton langs alle kanten.quote:Op zondag 2 november 2008 19:58 schreef wouter37 het volgende:
het wereldkampioenschap gaat over meerdere races
Yup, ik kijk al jaren F1, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Onbegrijpelijk mooi en spannend einde.quote:Op zondag 2 november 2008 20:00 schreef -Hans- het volgende:
Ik zie ze nog springen in de Ferrari box. Binnen een paar seconden was het helemaal omgeslagen. HEFTIG !!
En de rest? Die reden toch al op full wets/intermediates?quote:Op zondag 2 november 2008 20:00 schreef Ambrosius het volgende:
Slotronde:
Glock 1.44.731
Truli 1.44.800
Niet verkocht dus imo.
Ik hier ook gvd!! Nu denken de buren dat ik voor Hamilton benquote:Op zondag 2 november 2008 20:00 schreef -Hans- het volgende:
Gewoon verkeerd gegokt bij toyota. Net de beelden van de laatste ronde gezien bij de Duitse RTL en Glock had gewoon totaal geen grip meer.quote:Op zondag 2 november 2008 20:00 schreef Ambrosius het volgende:
Slotronde:
Glock 1.44.731
Truli 1.44.800
Niet verkocht dus imo.
Zuurder dan dit kan je bijna niet verzinnen.quote:Op zondag 2 november 2008 20:01 schreef Fir3fly het volgende:
Ik had me er al bij neergeled, maar dit is wel een heel zure manier om het te verliezen.
Hij was de enige die geen bandenwissel had gedaan. Logisch dat je op een natte baan dan niet meer voluit kunt gaan.quote:Op zondag 2 november 2008 19:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Laat die ronde van Glock nou zien, ik verwacht dat hij niet beter kon. En dat hoop ik ook maar.
[Sarcasme-modus] Het zal hem nog zwaar vallen de komende dagen, mocht Obama president worden.quote:Op zondag 2 november 2008 19:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op dit soort momenten, komt de ware aard van personen naar boven.
Mwa.. al was Glock langzamer; een foutje is snel gemaakt met droogweer banden.quote:Op zondag 2 november 2008 20:00 schreef Ambrosius het volgende:
Slotronde:
Glock 1.44.731
Truli 1.44.800
Niet verkocht dus imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |