quote:Op zondag 2 november 2008 19:57 schreef VatosLoco het volgende:
Wat een zielig kutgedoe, ALWEER krijgt die negert in de laatste rondes de winst cadeau, nu het complete kampioenschap, de pech die Massa en Raikkonen heeft gehad heeft die neger nooit gehad.
Vind hem geen terechte kampioen, de nr heeft meer grand prix;s gewonnen dan hem, maar ja, continue als 2e en 3e finishen of punten pakken als er iemand uitvalt. Nee Hamilton is geen kampioen, Mclaren heeft bewezen de betrouwbaarste auto te hebben dit seizoen, dit is alles, Hamilton is de negert die met de eer aan de haal gaat
Hamilton
Glock
En alle users die me belachelijk gaan maken
het wereldkampioenschap gaat over meerdere racesquote:Op zondag 2 november 2008 19:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch jammer, wereldkampioen worden in een slotrace waar je grotendeels faalt.
True. Maar ik vind het een kampioen niet sieren om in de laatste race zo achterover te leunen, want zo lijkt het wel. Pas op het allerlaatst ging 'ie aan de bak. Tuurlijk heeft Hamilton de punten stuk voor stuk verdiend, maar de echte glans van een wereldkampioen vond ik er niet aan zitten vandaag.quote:Op zondag 2 november 2008 19:55 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
En een Hamilton heeft meer punten dan Massa.
Ik ben nog niet helemaal blij hoor. Je weet maar nog bij de FIA... Straffen ze dadelijk Hamilton WEER.quote:Op zondag 2 november 2008 19:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Laat die ronde van Glock nou zien, ik verwacht dat hij niet beter kon. En dat hoop ik ook maar.
Glock reed op droogweerbanden. Dat verklaart het verschil al vrij aardig. Helaas.quote:Op zondag 2 november 2008 19:57 schreef dubidub het volgende:
Wanneer zien we de beelden van Glock? Ik bedoel, die reed toch aardig in de buurt van Hamilton. Daarnaast, 6 seconden verschil tussen glock en Hamilton vind ik vrij veel.
Of Johnnie Walkerquote:Op zondag 2 november 2008 19:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
+ levenslang onbeperkt Jack Daniels
moet dat nou zoquote:Op zondag 2 november 2008 19:57 schreef VatosLoco het volgende:
Wat een zielig kutgedoe, ALWEER krijgt die negert in de laatste rondes de winst cadeau, nu het complete kampioenschap, de pech die Massa en Raikkonen heeft gehad heeft die neger nooit gehad.
Vind hem geen terechte kampioen, de nr heeft meer grand prix;s gewonnen dan hem, maar ja, continue als 2e en 3e finishen of punten pakken als er iemand uitvalt. Nee Hamilton is geen kampioen, Mclaren heeft bewezen de betrouwbaarste auto te hebben dit seizoen, dit is alles, Hamilton is de negert die met de eer aan de haal gaat
Hamilton
Glock
Op dit soort momenten, komt de ware aard van personen naar boven.quote:Op zondag 2 november 2008 19:57 schreef VatosLoco het volgende:
Hamilton
Glock
Hij was er heeel dichtbij. Volgend jaar een nieuwe ronde met nieuwe kansen.quote:Op zondag 2 november 2008 19:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Arme vent
Volgend jaar weer een kans.
Racen = racen vriend. En Glock kan er ook niets aan doen dat zijn bolide stuk ging.quote:Op zondag 2 november 2008 19:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
True. Maar ik vind het een kampioen niet sieren om in de laatste race zo achterover te leunen, want zo lijkt het wel. Pas op het allerlaatst ging 'ie aan de bak. Tuurlijk heeft Hamilton de punten stuk voor stuk verdiend, maar de echte glans van een wereldkampioen vond ik er niet aan zitten vandaag.
Hij is zowieso een faler, laffe races allemaal!quote:Op zondag 2 november 2008 19:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch jammer, wereldkampioen worden in een slotrace waar je grotendeels faalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |