ws over 20 a 30 minutenquote:Op zondag 2 november 2008 18:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Saai dit, doe maar regenen.
DatMeenJeNietquote:
http://www.bol.com/nl/p/n(...)005456364/index.htmlquote:Op zondag 2 november 2008 18:35 schreef tong80 het volgende:
Kut recl*me
Nu *l legend*rische r*ce trouwens
quote:Op zondag 2 november 2008 18:42 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/n(...)005456364/index.html
Vind jequote:Op zondag 2 november 2008 18:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Die toyota's lijken echt veels te veel op de mclarens op tv
quote:
quote:
Die ook nog eens ja, misschien nog wel meer iddquote:Op zondag 2 november 2008 18:44 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vind jeDat heb ik nou eerder bij de Force India's.
je maakt een fout het andere topic heeft veel meer posts.quote:Op zondag 2 november 2008 18:41 schreef Ambrosius het volgende:
Massa heeft nog wat druk van achter van Vettel, leuke race.
2? Die andere was veel te vroeg geopend. Wat is het probleem om hier verder te gaan?quote:Op zondag 2 november 2008 18:47 schreef hoipim het volgende:
[..]
je maakt een fout het andere topic heeft veel meer posts.
quote:Op zondag 2 november 2008 18:47 schreef hoipim het volgende:
[..]
je maakt een fout het andere topic heeft veel meer posts.
veel, het andere topic staan veeeeel meer posts.quote:Op zondag 2 november 2008 18:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
2? Die andere was veel te vroeg geopend. Wat is het probleem om hier verder te gaan?
De OP was veel mooierquote:Op zondag 2 november 2008 18:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
2? Die andere was veel te vroeg geopend. Wat is het probleem om hier verder te gaan?
Net of iemand daar nog naar kijkt? Deze is over een half uur toch weer vol.quote:
Geintje manquote:Op zondag 2 november 2008 18:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net of iemand daar nog naar kijkt? Deze is over een half uur toch weer vol.
Dat zeiden ze in het commentaar bij de live timing, dus ik ga er maar vanuit dat het klopt.quote:Op zondag 2 november 2008 18:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Serieus?Dan kan ik net zo goed wegzappen.
Hij is een negertquote:Op zondag 2 november 2008 18:54 schreef hoipim het volgende:
kunnen al die mclaren hatersferrari neukers even dit topic verlaten en in een hoekje gaan janken.
ER IS MAAR EEN WINNAAR en dat is hamilton![]()
![]()
Nog een overleden toetsenbord.quote:Op zondag 2 november 2008 18:55 schreef Sinister-D- het volgende:
op n**r Sporz*
quote:
racist, heel diep in je hart ben je boos omdat daar een neger staat en niet jij de blanke.quote:Op zondag 2 november 2008 18:57 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Hij is een negertheeft ook meer tijd om te oefenen
Hey..dat is de tweede negeropmerking al. Doe 's nokken pls.quote:Op zondag 2 november 2008 18:57 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Denken ze ...quote:Op zondag 2 november 2008 18:57 schreef -Hans- het volgende:
Alonso 2 ronden langer buiten dan Massa..
Ik zie nietsquote:
Ik hoop dat je hier een lange ban voor krijgt kneus.quote:Op zondag 2 november 2008 18:57 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
En toch F1 kunnen kijkenquote:
Welkom Vincent Bijlo op Fokquote:
Alstuquote:Op zondag 2 november 2008 19:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hoe doe je een regendans voor regen op een andere lokatie dan je je bevindt?
quote:Op zondag 2 november 2008 19:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sporza: "De vriendin van Hamilton. Wordt wel es vaker in beeld genomen." Uhm...
GMTAquote:Op zondag 2 november 2008 19:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
"de vriendin van lewis hamilton, wordt steeds vaker in beeld genomen"
hihi die Belgen
quote:Op zondag 2 november 2008 19:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ach, je kunt de titel beter verliezen met een overwinning dan door lomp uit te vallen.quote:Op zondag 2 november 2008 19:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Massa is ouderwets sterk aan het rijden. Jammer dat het hem zeer waarschijnlijk geen titel oplevert.
Dan zien we tenminste nog één hoogtepunt.quote:Op zondag 2 november 2008 19:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op zondag 2 november 2008 19:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan zien we tenminste nog één hoogtepunt.
Het is idd weer eens vreselijk saaiquote:Op zondag 2 november 2008 19:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan zien we tenminste nog één hoogtepunt.
scene 5: Max' Dungeonquote:Op zondag 2 november 2008 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Formula 1 - The Uncensored Version.
H*h*h*h*h*!quote:Op zondag 2 november 2008 19:18 schreef tong80 het volgende:
WK voetb*l fin*le 5 minuten voor tijd in de verlenging.
'We g**n er even uit voor de recl*me
L*ten we *llem**l zo g**n typen, f*n v*lt tong niet zo op.quote:Op zondag 2 november 2008 19:18 schreef tong80 het volgende:
Ben ik ook in de gaten ah houden. Die stond nl. wel erg lang stil in de pits.quote:Op zondag 2 november 2008 19:18 schreef Atreidez het volgende:
Die Glock kan nog een probleem worden als ie niet meer hoeft te stoppen
Ben je altijd zo zielig?quote:Op zondag 2 november 2008 19:18 schreef tong80 het volgende:
Goed punt inderdaad. Volgens mij heeft hij wel genoeg benzine in zijn bak om 't uit te rijden.quote:Op zondag 2 november 2008 19:18 schreef Atreidez het volgende:
Die Glock kan nog een probleem worden als ie niet meer hoeft te stoppen
Jij bent ?quote:
Inderdaad die is weer erg goed bezigquote:Op zondag 2 november 2008 19:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vettel rijd ook wel een goede rit als ik het zo zie
quote:Op zondag 2 november 2008 19:22 schreef Atreidez het volgende:
Massa, Alonso, Hamilton, Raikonen moeten ook nog een keer dunkt me..
IDDquote:
Heb ik net gemistquote:Op zondag 2 november 2008 19:27 schreef NoizEkick het volgende:
Beetje raar momentje tussen broertje Hamilton en Lewis z'n vriendin...
quote:Op zondag 2 november 2008 19:33 schreef beertenderrr het volgende:
wedstrijd uitrijden met safety car
Kan ookquote:Op zondag 2 november 2008 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan ook maar ik zap snel naar de Duitse RTL
Ik sl* het voetb*llen overquote:Op zondag 2 november 2008 19:34 schreef marcodej het volgende:
is er ergens livestream?? mn pa zit voetbal te kijken...
En hoor je minder fouten van de commentatoren.quote:Op zondag 2 november 2008 19:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Krijg je meteen ook nog wat fijne Belgische woorden en uitdrukkingen cadeau
.
x2quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 19:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Massa blijft buiten!! Dag HamiltonLaat maar
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |