Wat denk je zelf?quote:
Mietjes. Gewoon starten verdoriequote:
Ach, als RTL betaald.quote:Op zondag 2 november 2008 17:57 schreef -Hans- het volgende:
Ik hoop dat Mol geen prepaid abonnement heeft. Zou lullig zijn als de verbinding wordt verbroken omdat het beltegoed op is. Sowieso een aardig duur belletje vanuit Brazilie en dat 1, 5 tot 2 uur lang.
veiligheid, iedereen op slicks in dit soort regen is echt te gevaarlijk. Goede beslissing van FIA..quote:
Waarom hebben die belgen wel een normale geluid verbindingquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2008 17:59 schreef vingerplant het volgende:
jammer, net 10 minuten te vroeg die regen
D*'s dichter bij Br*i*liëquote:Op zondag 2 november 2008 18:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom hebben die belgen wel een normale geluid verbinding
Die hebben niemand op locatie? Gokje hoorquote:Op zondag 2 november 2008 18:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom hebben die belgen wel een normale geluid verbinding
Braizlië?quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 17:57 schreef -Hans- het volgende:
Ik hoop dat Mol geen prepaid abonnement heeft. Zou lullig zijn als de verbinding wordt verbroken omdat het beltegoed op is. Sowieso een aardig duur belletje vanuit Brazilie en dat 1, 5 tot 2 uur lang.
Is niet echt een groot probleem; erg lang recht stuk in Brazilie.quote:Op zondag 2 november 2008 18:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zul je zien dat ze nog achter de safety-car gaan starten ook ...
"I do not believe Lewis Hamilton will make it past the first corner of the race," former champion Nelson Piquet said "There are many drivers in the field who do not like him.”quote:Op zondag 2 november 2008 18:00 schreef VatosLoco het volgende:
Raikkonen heeft een nieuwe sponsor zie ik, een sticker met "kamikaze" op z'n vleugel
Die paar honderd euro telefoonkosten vallen in het niet bij de rest van de kosten van het project.quote:
ik niet hoor, straks als de lichten op rood gaan pas!quote:Op zondag 2 november 2008 18:02 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben me een partij nerveus..
Inderdaad. Laat het maar droog worden, iedereen weer op droogweerbanden, en daarna gewoon weer een dikke plensbuiquote:Op zondag 2 november 2008 18:02 schreef -Hans- het volgende:
Geen regen dus de komende 30 minuten. Prima !
Ej Roel !
nee, om 18:10 gaan ze beginnenquote:Op zondag 2 november 2008 18:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hier is de race niet te zien, zijn ze al van start?.
Het is inderdaad te hopen voor hem en anders zien we vanzelf wel de actie "Help Olav de winter door".quote:
de overige landen kunnen het ook.quote:Op zondag 2 november 2008 18:02 schreef wolferl het volgende:
[..]
Als je een beetje had opgelet.
Ze kunnen niet rechtstreeks commentaren, vanwege blikseminslag.
quote:Op zondag 2 november 2008 18:02 schreef -Hans- het volgende:
Geen regen dus de komende 30 minuten. Prima !
Ej Roel !
Graag!!!quote:Op zondag 2 november 2008 18:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Laat het maar droog worden, iedereen weer op droogweerbanden, en daarna gewoon weer een dikke plensbui.
OMG je mist de race van t jaarquote:Op zondag 2 november 2008 18:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Pot bier klaarstaan,quote:
Ik had inters gekozen.quote:Op zondag 2 november 2008 18:05 schreef Tarabass het volgende:
Ferrari is regenbanden aan het monteren..
Was dat die race dat Alonso er keihard vanaf gingquote:
ja en ik antwoord dat andere landen wel een fatsoenlijke lijn hebben, en die zullen vast dezelfde problemen hebben als rtl.quote:
In godsnaam tong, ga naar de mediamarkt en koop je een nieuw toetsenbord van 4¤ ofzo .quote:
Is morgen het eerste d*t ik doequote:Op zondag 2 november 2008 18:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
In godsnaam tong, ga naar de mediamarkt en koop je een nieuw toetsenbord van 4¤ ofzo .
Yeps, rode vlag nadat Alonso op de band van Webber knaltquote:Op zondag 2 november 2008 18:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Was dat die race dat Alonso er keihard vanaf ging
Daar issie!:Pquote:Op zondag 2 november 2008 18:06 schreef WeebI het volgende:
Als ze bij RTL nu alvast die kutreclames er doorheen jassen in plaats van dat slappe gelul van die 'analitici'
Ja, vol bij de gecrashte auto van Webber erin. Fisichella winnaar, eh nee Kimi, of wacht, toch Fisiquote:Op zondag 2 november 2008 18:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Was dat die race dat Alonso er keihard vanaf ging
quote:Op zondag 2 november 2008 18:07 schreef Libris het volgende:
[..]
Yeps, rode vlag nadat Alonso op de band van Webber knalt
Ah, vandaar die 10 minuten vertraging..quote:Op zondag 2 november 2008 18:05 schreef Tarabass het volgende:
Ferrari is regenbanden aan het monteren..
quote:Op zondag 2 november 2008 18:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
In godsnaam tong, ga naar de mediamarkt en koop je een nieuw toetsenbord van 4¤ ofzo .
meerdere teams installeren nieuwe bandenquote:Op zondag 2 november 2008 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, vandaar die 10 minuten vertraging..
FIA moet er wel voor zorgen dat Ferrari geholpen wordt natuulijk.
Precies!quote:Op zondag 2 november 2008 18:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Laat het maar droog worden, iedereen weer op droogweerbanden, en daarna gewoon weer een dikke plensbui.
Hahaquote:Op zondag 2 november 2008 18:04 schreef ElmarO het volgende:
Het is inderdaad te hopen voor hem en anders zien we vanzelf wel de actie "Help Olav de winter door".
http://www.link-tv.tk/quote:Op zondag 2 november 2008 18:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Anders valt het te veel op.quote:Op zondag 2 november 2008 18:09 schreef hoipim het volgende:
[..]
meerdere teams installeren nieuwe banden
quote:Op zondag 2 november 2008 18:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 november 2008 18:10 schreef VatosLoco het volgende:
Oke, wie ramt Hamilton eruit in de eerste bocht?
Ik gok Raikkonen
Enjoy Hansquote:Op zondag 2 november 2008 18:10 schreef -Hans- het volgende:
Hamilton rijdt zelf zijn wagen een beetje naar achteren![]()
HERE WE GO !!!!!!!!!
Sporza / Canvas -> belgiëquote:Op zondag 2 november 2008 18:10 schreef hoipim het volgende:
hopelijk krijgen we snel een betere lijn![]()
quote:
Heeft wel watquote:Op zondag 2 november 2008 18:12 schreef Razor21 het volgende:
Wat klinkt dat geluid van het commentaar bar zegt....lijkt wel iets uit de jaren 80
Nou ik ga lekker kijken fijne race allemaal
quote:Op zondag 2 november 2008 18:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En DC eruit. Fuck, weg helmetcam.
Typerend, héquote:Op zondag 2 november 2008 18:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hehe dan is het je laatste race en dan vlieg je er al meteen weer vanaf.
ham is nog steeds 4equote:Op zondag 2 november 2008 18:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
U2
Alonso volgens mij voor Hamilton..
SC
Zap naar de Belg. Problem solved.quote:Op zondag 2 november 2008 18:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, ik was al bijna vergeten dat je bij dit programma meer reclame dan wedstrijd te zien krijgt.
Hopelijk zet hij hem wel af als ie zo gaat pissenquote:Op zondag 2 november 2008 18:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Piquet
En DC eruit. Fuck, weg helmetcam.
Lekker klassiek!!quote:Op zondag 2 november 2008 18:22 schreef Robin__ het volgende:
waarom klinkt het commentaar zo kut?
roep dat niet al te hard want dan gebeurt het juist bij Massaquote:
Gok van welquote:Op zondag 2 november 2008 18:26 schreef JJH het volgende:
Trulli is dus inderdaad licht?
ik hoop die negertquote:Op zondag 2 november 2008 18:27 schreef Mikkie het volgende:
De droogweerbanden, daarvan moet er eentje spinnen dadelijk.
Dat gebeurt als de wedstrijdleiding zegt dat dat moet. Veelal vanwege regen, zodat er beter zicht is op je voorgangers.quote:Op zondag 2 november 2008 18:29 schreef onlogisch het volgende:
Hoi
Ik ben totaal geen f1 kenner, ik kijk puur omdat het nu "spannend schijnt te zijn".
Nu heb ik een vraag aan de kennersWaarom hebben al die auto's zo'n rood knipperend licht achterop? Is dat verplicht en wat is de functie van dat ding?
Zie je de auto voor je beter in de regen.quote:Op zondag 2 november 2008 18:29 schreef onlogisch het volgende:
Hoi
Ik ben totaal geen f1 kenner, ik kijk puur omdat het nu "spannend schijnt te zijn".
Nu heb ik een vraag aan de kennersWaarom hebben al die auto's zo'n rood knipperend licht achterop? Is dat verplicht en wat is de functie van dat ding?
Veiligheid. Zichtbaarheid in de regen.quote:Op zondag 2 november 2008 18:29 schreef onlogisch het volgende:
Die lamp wordt alleen gebruikt als de pitlimiter erop staat, of als er veel spray is op de baan....quote:Op zondag 2 november 2008 18:29 schreef onlogisch het volgende:
Hoi
Aha weer wat geleerdquote:Op zondag 2 november 2008 18:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat gebeurt als de wedstrijdleiding zegt dat dat moet. Veelal vanwege regen, zodat er beter zicht is op je voorgangers.
nu zal ie wat moeten gaan doenquote:Op zondag 2 november 2008 18:32 schreef Bluurgh het volgende:
hamilton alweer 7
wat is er mis met Trulli ?quote:Op zondag 2 november 2008 18:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Olav Mols beeld loopt voor?
Trulli.
Weer die bocht.
Nu ook al niet.quote:Op zondag 2 november 2008 18:34 schreef Robin__ het volgende:
Couldhard rijd volgend jaar niet meer?
Nope, maar zie hem wel wat anders gaan doen in de F1quote:Op zondag 2 november 2008 18:34 schreef Robin__ het volgende:
Couldhard rijd volgend jaar niet meer?
Zap gewoon naar de Belg, heb je die stomme reclame niet.quote:Op zondag 2 november 2008 18:35 schreef tong80 het volgende:
Kut recl*me
Nu *l legend*rische r*ce trouwens
Mag ik 't woord raden?quote:Op zondag 2 november 2008 18:35 schreef tong80 het volgende:
Kut recl*me
quote:Op zondag 2 november 2008 18:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Waarom copy/paste je niet even een a tongetje!
quote:Op zondag 2 november 2008 18:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Waarom copy/paste je niet even een a tongetje!
Trulli is een heldquote:Op zondag 2 november 2008 18:33 schreef Mikkie het volgende:
Toch een net stukje wagenbeheersing van Trulli daar hoor.
yep het liefst op het grasquote:Op zondag 2 november 2008 18:37 schreef JJH het volgende:
en weer niet!!
Zet hem er toch eens naast lewis!
Naast de baan? Interessant idee.quote:Op zondag 2 november 2008 18:37 schreef JJH het volgende:
en weer niet!!
Zet hem er toch eens naast lewis!
p**sh**ssch**mh**rverz*mel**r??quote:Op zondag 2 november 2008 18:35 schreef tong80 het volgende:
Kut recl*me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |