Gok van welquote:Op zondag 2 november 2008 18:26 schreef JJH het volgende:
Trulli is dus inderdaad licht?
ik hoop die negertquote:Op zondag 2 november 2008 18:27 schreef Mikkie het volgende:
De droogweerbanden, daarvan moet er eentje spinnen dadelijk.
Dat gebeurt als de wedstrijdleiding zegt dat dat moet. Veelal vanwege regen, zodat er beter zicht is op je voorgangers.quote:Op zondag 2 november 2008 18:29 schreef onlogisch het volgende:
Hoi
Ik ben totaal geen f1 kenner, ik kijk puur omdat het nu "spannend schijnt te zijn".
Nu heb ik een vraag aan de kennersWaarom hebben al die auto's zo'n rood knipperend licht achterop? Is dat verplicht en wat is de functie van dat ding?
Zie je de auto voor je beter in de regen.quote:Op zondag 2 november 2008 18:29 schreef onlogisch het volgende:
Hoi
Ik ben totaal geen f1 kenner, ik kijk puur omdat het nu "spannend schijnt te zijn".
Nu heb ik een vraag aan de kennersWaarom hebben al die auto's zo'n rood knipperend licht achterop? Is dat verplicht en wat is de functie van dat ding?
Veiligheid. Zichtbaarheid in de regen.quote:Op zondag 2 november 2008 18:29 schreef onlogisch het volgende:
Die lamp wordt alleen gebruikt als de pitlimiter erop staat, of als er veel spray is op de baan....quote:Op zondag 2 november 2008 18:29 schreef onlogisch het volgende:
Hoi
Aha weer wat geleerdquote:Op zondag 2 november 2008 18:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat gebeurt als de wedstrijdleiding zegt dat dat moet. Veelal vanwege regen, zodat er beter zicht is op je voorgangers.
nu zal ie wat moeten gaan doenquote:Op zondag 2 november 2008 18:32 schreef Bluurgh het volgende:
hamilton alweer 7
wat is er mis met Trulli ?quote:Op zondag 2 november 2008 18:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Olav Mols beeld loopt voor?
Trulli.
Weer die bocht.
Nu ook al niet.quote:Op zondag 2 november 2008 18:34 schreef Robin__ het volgende:
Couldhard rijd volgend jaar niet meer?
Nope, maar zie hem wel wat anders gaan doen in de F1quote:Op zondag 2 november 2008 18:34 schreef Robin__ het volgende:
Couldhard rijd volgend jaar niet meer?
Zap gewoon naar de Belg, heb je die stomme reclame niet.quote:Op zondag 2 november 2008 18:35 schreef tong80 het volgende:
Kut recl*me
Nu *l legend*rische r*ce trouwens
Mag ik 't woord raden?quote:Op zondag 2 november 2008 18:35 schreef tong80 het volgende:
Kut recl*me
quote:Op zondag 2 november 2008 18:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Waarom copy/paste je niet even een a tongetje!
quote:Op zondag 2 november 2008 18:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Waarom copy/paste je niet even een a tongetje!
Trulli is een heldquote:Op zondag 2 november 2008 18:33 schreef Mikkie het volgende:
Toch een net stukje wagenbeheersing van Trulli daar hoor.
yep het liefst op het grasquote:Op zondag 2 november 2008 18:37 schreef JJH het volgende:
en weer niet!!
Zet hem er toch eens naast lewis!
Naast de baan? Interessant idee.quote:Op zondag 2 november 2008 18:37 schreef JJH het volgende:
en weer niet!!
Zet hem er toch eens naast lewis!
p**sh**ssch**mh**rverz*mel**r??quote:Op zondag 2 november 2008 18:35 schreef tong80 het volgende:
Kut recl*me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |