of misschien je levenstijl erop aanpassen.quote:Op maandag 3 november 2008 11:33 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders redeneren: als ik er niet mee rondkom, dan moet er simpelweg meer geld binnen komen. En ja, als je echt gedreven bent, dan lukt je dat wel.
Hoe volgt jouw post uit de mijne?quote:Op maandag 3 november 2008 11:33 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders redeneren: als ik er niet mee rondkom, dan moet er simpelweg meer geld binnen komen. En ja, als je echt gedreven bent, dan lukt je dat wel.
Je kán het wel (iedereen kan het)l, maar je doet het niet omdat het niet nodig isquote:Op maandag 3 november 2008 12:06 schreef SHE het volgende:
5 euro per dag voor je boodschappen?
sweet jesus...dat kon 15 jr geleden misschien. Ik ben alleen al 5 euro kwijt aan drinken
als je niet meer hebt zul je wel moeten.quote:Op maandag 3 november 2008 12:06 schreef SHE het volgende:
sweet jesus...dat kon 15 jr geleden misschien. Ik ben alleen al 5 euro kwijt aan drinken
quote:Op maandag 3 november 2008 11:33 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Dat zal je vies tegenvallen als je het legaal wilt doen.quote:Op maandag 3 november 2008 11:33 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Ah studeer je aan de KUT? Rondkomen van dat geld moet prima lukken, anders bespaar je toch ergens op? Zo moeilijk is het allemaal niet. Je moet alleen letten op van die kleine uitgaven, daar gaat veel meer geld inzitten dan je denkt.quote:Op zondag 2 november 2008 14:49 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat uit mn duim zuigen? Ik ben toch echt een student aangezien ik aan een universiteit studeer.
Het kan wel hoor.quote:Op maandag 3 november 2008 12:06 schreef SHE het volgende:
Man, dat haal je makkelijk. Een heel brood kost geen 2,5 euro manquote:Op zondag 2 november 2008 15:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dat haal je niet. Een heel brood kost al twee en een halve euro. Pak wasmiddel een euro of 8, fles cola 1,89
TS wil ook al niet vertellen hoe hij aan dat inkomen komt. Denk daarom dat het inkomen van TS of niet helemaal klopt of niet helemaal legaal is.quote:Op maandag 3 november 2008 19:39 schreef diedirk het volgende:
In 2007 mocht je iets van ¤ 10.500 bijverdienen, als je hier bovenkomt vervalt je Stufi....
probleempje?
Als je een beetje sliim boodschappen doet kun je ook met 5 euro per dag toe bij de appie. Slim inkopen, en vooral veel euroshopper kopen.quote:Op zondag 2 november 2008 15:10 schreef PP. het volgende:
[..]
een brood kost 99 cent bij de super de boer, fles cola ook minder dan een euro (huismerk). En wasmiddel kost ook zeker geen 8 euro.
D'r bestaat een wereld buiten de AH hoor.
Met minder dan 5 euro lukt ook wel als je je best doetquote:Op dinsdag 4 november 2008 03:27 schreef reem het volgende:
[..]
Als je een beetje sliim boodschappen doet kun je ook met 5 euro per dag toe bij de appie. Slim inkopen, en vooral veel euroshopper kopen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:37 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Ik, 4e jaars HBO'er, kijk met verwondering naar het PABO-lespakket, met vakken als creativiteit en gymnastiek.
Het nijpende lerarentekort op basisscholen, en het daarbijhorende (betrekkelijk hoge) salaris is m'n inziens onterecht. Natuurlijk hebben de leraren een drukke dag, maar qua inhoud hoeft het toch niet zoveel voorstellen? Immers, het zijn nog maar kinderen. Die kunnen je toch niet pwnen..
Contact mee maken, in gaten houden, ze huiswerkopgaven geven, evalueren met hun ouders, etc. En dan was het wel zo'n beetje. Dat kan iedere HBO'er/student toch ook wel.
Waarom is het PABO dan in het leven geroepen? Al die pedagogische vaardigheidstoetsen etc zijn, achteraf gezien, alleen maar opvulling van hun studie..
quote:Op zondag 2 november 2008 14:49 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat uit mn duim zuigen? Ik ben toch echt een student aangezien ik aan een universiteit studeer.
Ik weet het, op de UvT kun je de studie Vrijetijdswetenschappen volgenquote:Op dinsdag 4 november 2008 04:22 schreef Isabeau het volgende:
OK, de studie is niet reuze relevant, maar misschien zijn mensen wel heel erg nieuwsgierig hoe je zo dom kan zijn in zake je eigen financiën en dan toch een universitaire studie kan volgenDus: voor welke studie heb je geen gezond verstand nodig?
De rest is allemaal al gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |