Wat kan ik daar aan doen? Schelden is niet nodig..quote:Op zondag 2 november 2008 14:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
er zijn mensen die het met de helft moeten doen. Kneus
Ook bij intensief verbruik? Het gaat hier niet bepaald zuinig aan toe..quote:Op zondag 2 november 2008 14:27 schreef Keiichi het volgende:
Over je gwe, als je 125 euro per maand rekent, zit je wel op safe te rekenen lijkt me zo.
Ik doe niet aan excels en begrotingen enzo. Maar om de kosten in te schatten, heb ik juist dit topic geopend.quote:Op zondag 2 november 2008 14:35 schreef Casparovvv het volgende:
Gast, je bent een student van twintig en hebt geen enkel idee hoe je een begroting opstelt/excel gebruikt/uitgaven inschat/bonnetjes moet bewaren?
Dus je bent lui en hebt liever dat een ander het doet? Jij komt er wel...quote:Op zondag 2 november 2008 14:37 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Ik doe niet aan excels en begrotingen enzo. Maar om de kosten in te schatten, heb ik juist dit topic geopend.
quote:Op zondag 2 november 2008 14:43 schreef Samson het volgende:
Volgens mij kan dit topic per direct naar ONZ
Dat is een verhaal.. T-mobile Data Only abbo genomen, 35 euro per maand. Omdat ik mn pda achteraf handig ding vond, heb ik later ook SMS 1000 en Relax bundel erbij genomen.quote:Op zondag 2 november 2008 14:43 schreef Eggos het volgende:
telefoonabbo 70 euro per maand??? ben je nonstop 24/7 aan het bellen ofzo?
Waarom zou ik dat uit mn duim zuigen? Ik ben toch echt een student aangezien ik aan een universiteit studeer.quote:
Vergeet niet dat ik 29 euro betaal voor Alice internet, en er zijn nog wat kosten geloof ik. Met 200 euro in de maand, dat is wel weinig voor onvoorziene uitgaven? Ik weet dat jullie zitten morren, maar zeg nou zelf, er kan vanalles gebeuren waardoor je onvoorziene uitgaven krijgt. Ik hoef geen collegegeld te betalen, mn oudersquote:Op zondag 2 november 2008 14:49 schreef Joachim het volgende:
in het kader van het is blijkbaar heel moeilijk voor TS om het zelf onder elkaar te zetten:
huur: 285
gwe: 125
auto 160 ((150*4/7)*1,30)+50 verzekering?
telefoon: 70
stappen: 300
eten: 150
kleren: 100
=========================
totaal: 1190
Tot zover zou het kunnen. Maar moet je geen collegegeld betalen? En verzekeringen?
Dat T-mobile abbo data only loopt 2 jaar, en ik zit aan vast helaas.quote:Op zondag 2 november 2008 14:50 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm mag ik vragen wat je studeert TS?
En dat abbo is makkelijk te wijzigen dus klaar
Inderdaad de verzekeringen miste ik ook. Verzekeringen voor de auto, wegenbelasting en de zorgkostenverzekering. WA verzekering en inboedel verzekering.quote:Op zondag 2 november 2008 14:49 schreef Joachim het volgende:
in het kader van het is blijkbaar heel moeilijk voor TS om het zelf onder elkaar te zetten:
huur: 285
gwe: 125
auto 160 ((150*4/7)*1,30)+50 verzekering?
telefoon: 70
stappen: 300
eten: 150
kleren: 100
=========================
totaal: 1190
Tot zover zou het kunnen. Maar moet je geen collegegeld betalen? En verzekeringen? Hoedan ook, als je als student niet van 1400 rond kan komen ben je een enorme knurft.
Tja gewoon juiste contacten, en ik ontvang ook stufi van IBG groep, iets van 280 euro per maand als ik het goed begrepen heb. De hamvraag blijft of ik zon appartement kan veroorloven met 1400 euro of met minder moet stellen. Ik wil geen geld uitgeven dat ik niet heb, zo vreemd lijkt dat me niet...quote:Op zondag 2 november 2008 14:51 schreef PP. het volgende:
Hoe komt een student van 20 uberhaupt aan 1400 netto in de maand?
Je hebt de berekening toch gezien? Het wordt met het leefpatroon wat je hier schetst moeilijk. Maar das het leven he... keuzes maken.quote:Op zondag 2 november 2008 14:59 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Tja gewoon juiste contacten, en ik ontvang ook stufi van IBG groep, iets van 280 euro per maand als ik het goed begrepen had. De hamvraag blijft of ik zon appartement kan veroorloven met 1400 euro of met minder moet stellen. Ik wil geen geld uitgeven dat ik niet heb, zo vreemd lijkt dat me niet...
Mn maag is altijd goed gevuld, dat is niet zo'n issue. Maar ik wil alleen een schatting van hoeveel de gemiddelde uitgaven zijn voor eten en drank.quote:Op zondag 2 november 2008 14:59 schreef Swetsenegger het volgende:
je eet verdomd weinig en koopt teveel kleding.
Je hebt een verdomd klein interpretatie snappertje he voor een universitair student? 150 euro voor eten boodschappen is dus te weinig. Minimaal het dubbele als je verse groenten, brood, wasmiddelen, koffie, eventueel roken, ergo alles uit de super meerekent.quote:Op zondag 2 november 2008 15:02 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Mn maag is altijd goed gevuld, dat is niet zo'n issue. Maar ik wil alleen een schatting van hoeveel de gemiddelde uitgaven zijn voor eten en drank.
Dat is overdreven. 150 / 30 = 5 euro per dag en dat moet toch te doen zijn, zeker als je je boodschappen niet bij de AH haalt (dan zit je idd al snel op het dubbelequote:Op zondag 2 november 2008 15:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt een verdomd klein interpretatie snappertje he voor een universitair student? 150 euro voor eten boodschappen is dus te weinig. Minimaal het dubbele als je verse groenten, brood, wasmiddelen, koffie, eventueel roken, ergo alles uit de super meerekent.
Dat appartement is zo ongeveer het enige redelijke bedrag op het lijstje. Dus ja, met 1400 euro kan je prima in je appartement wonen, mits je de andere kosten wat naar beneden brengt. Maar dat moet toch vrij makkelijk te doen zijn.quote:Op zondag 2 november 2008 14:59 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Tja gewoon juiste contacten, en ik ontvang ook stufi van IBG groep, iets van 280 euro per maand als ik het goed begrepen heb. De hamvraag blijft of ik zon appartement kan veroorloven met 1400 euro of met minder moet stellen. Ik wil geen geld uitgeven dat ik niet heb, zo vreemd lijkt dat me niet...
Nee dat haal je niet. Een heel brood kost al twee en een halve euro. Pak wasmiddel een euro of 8, fles cola 1,89quote:Op zondag 2 november 2008 15:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is overdreven. 150 / 30 = 5 euro per dag en dat moet toch te doen zijn, zeker als je je boodschappen niet bij de AH haalt (dan zit je idd al snel op het dubbele), maar bij de Aldi / Liddl / op de markt.
Brood van 2,5 euro! Ik weet niet waar jij je brood haalt, maar dat heb ik serieus nog nooit voor een heel brood betaaldquote:Op zondag 2 november 2008 15:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dat haal je niet. Een heel brood kost al twee en een halve euro. Pak wasmiddel een euro of 8, fles cola 1,89
Wie zegt dat ik werk? Dat netto is alleen na aftrek belasting.quote:Op zondag 2 november 2008 15:01 schreef Viking84 het volgende:
TS werkt blijkbaar veel. Pas je wel op dat je niet over de bijverdiengrens heen gaat? Anders kun je gelazer krijgen met de IB-groep.
Verder:. Je bent een fucking student, wat moet je met een BMW? En 70 euro voor een foonabbo, wtf
. Ik betaal 10 euro per maand
. En 300 euro voor het stappen
. Ik zou dat liever opzij leggen, zodat ik in de zomer een leuk reisje kon maken.
een brood kost 99 cent bij de super de boer, fles cola ook minder dan een euro (huismerk). En wasmiddel kost ook zeker geen 8 euro.quote:Op zondag 2 november 2008 15:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dat haal je niet. Een heel brood kost al twee en een halve euro. Pak wasmiddel een euro of 8, fles cola 1,89
Dan ben ik wel erg benieuwd waar jij als student zoveel geld vandaan haalt.quote:Op zondag 2 november 2008 15:09 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik werk? Dat netto is alleen na aftrek belasting.
De auto omdat ik nu eenmaal een man ben en van auto's hou. En dat telefoonabbo, zie ergens in dit topic voor uitleg.
Hij werkt bij de Ikeaquote:Op zondag 2 november 2008 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan ben ik wel erg benieuwd waar jij als student zoveel geld vandaan haalt.
"De juiste contacten." Mysterieus hoor. Erfenisje van je grootouders oid?
Studenten hebben helemaal geen auto nodig. Je hebt een gratis OV-jaarkaart, gebruik die of stap op de fiets.quote:Op zondag 2 november 2008 15:09 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik werk? Dat netto is alleen na aftrek belasting.
De auto omdat ik nu eenmaal een man ben en van auto's hou. En dat telefoonabbo, zie ergens in dit topic voor uitleg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |