Wat kan ik daar aan doen? Schelden is niet nodig..quote:Op zondag 2 november 2008 14:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
er zijn mensen die het met de helft moeten doen. Kneus
Ook bij intensief verbruik? Het gaat hier niet bepaald zuinig aan toe..quote:Op zondag 2 november 2008 14:27 schreef Keiichi het volgende:
Over je gwe, als je 125 euro per maand rekent, zit je wel op safe te rekenen lijkt me zo.
Ik doe niet aan excels en begrotingen enzo. Maar om de kosten in te schatten, heb ik juist dit topic geopend.quote:Op zondag 2 november 2008 14:35 schreef Casparovvv het volgende:
Gast, je bent een student van twintig en hebt geen enkel idee hoe je een begroting opstelt/excel gebruikt/uitgaven inschat/bonnetjes moet bewaren?
Dus je bent lui en hebt liever dat een ander het doet? Jij komt er wel...quote:Op zondag 2 november 2008 14:37 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Ik doe niet aan excels en begrotingen enzo. Maar om de kosten in te schatten, heb ik juist dit topic geopend.
quote:Op zondag 2 november 2008 14:43 schreef Samson het volgende:
Volgens mij kan dit topic per direct naar ONZ
Dat is een verhaal.. T-mobile Data Only abbo genomen, 35 euro per maand. Omdat ik mn pda achteraf handig ding vond, heb ik later ook SMS 1000 en Relax bundel erbij genomen.quote:Op zondag 2 november 2008 14:43 schreef Eggos het volgende:
telefoonabbo 70 euro per maand??? ben je nonstop 24/7 aan het bellen ofzo?
Waarom zou ik dat uit mn duim zuigen? Ik ben toch echt een student aangezien ik aan een universiteit studeer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |