Colour Of The Harder Styles gaat nog, van Black Anthem is alleen de mid-intro vetquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Colour of the harder styles
Black anthem
Oei, Huig wordt een lastig jurylidquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:02 schreef de_huig het volgende:
-knip- ...Kortom: ik heb het idee dat men hier vrij kritisch kan zijn![]()
Zoals ik al zei, iedereen wordt in zijn waarde gelaten. Wat voor de een belangrijk is in een set hoeft voor de ander ook weer niets te zeggen. Wij luisteren hier best veel en zijn idd best kritisch. Maar bijvoorbeeld een LeonH of een RiKe die zelf ook flink aan de weg aant timmeren zijn als DJ/Producer, luisteren dan ook met andere oortjes.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:08 schreef SMutzskii het volgende:
Echter heb ik echt GEEN idee welke liedjes op dit moment ''gewild'' zijn, en'wat de nieuwe liedjes zijn enzo.. Al die ouwe meuk vindk ook allemaal nog gewoon leuk.. (want voor mij zijn die ook nog nieuw.)
Wat een jolijt toch weer vanavondquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Early soundz
No harder
FTS (jah die vonden we destijds aan het begin allemaal tof)
Dominate
Colour of the harder styles
Black anthem
Allemaal platen die ik wel kan/kon waarderen.
er is nu een vrouw bij, dan weet je het welquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:06 schreef Sinister-D- het volgende:
En alweer heb ik een half 3/4de topic gemist![]()
![]()
op zich een opbouw van de set vind ik nog niet eens zo belangrijk zolang je niet opent op een feest.. Als je die set van Ivan Carsten bijvoorbeeld pakt en je ziet daar ergens in het begin geloof ik Donkey Rollers staan, dan zou dat al niet passen aangezien die plaat veul en veul harder is dan een Fucking/' Pos/zerz/squote:Op dinsdag 4 november 2008 18:59 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Oei, Huig wordt een lastig jurylid![]()
[..]
Zoals ik al zei, iedereen wordt in zijn waarde gelaten. Wat voor de een belangrijk is in een set hoeft voor de ander ook weer niets te zeggen. Wij luisteren hier best veel en zijn idd best kritisch. Maar bijvoorbeeld een LeonH of een RiKe die zelf ook flink aan de weg aant timmeren zijn als DJ/Producer, luisteren dan ook met andere oortjes.
Als je ook de feest-verslagen van men hier leest dan krijg je ook een goede impressie van de verschillende manieren van feesten beleven. De een praat meer over de platenkeuzes, overgangen e.d. en de ander praat voornamelijk over sfeer & gevoel.
[..]
ai minder....quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:20 schreef ElDani het volgende:
AH verdikkeme! Me mooie koptelefoon is der mee uitgescheten.. Had een SUPER-Sennheiser, geeft er na 2 jaar de brui aan, draadbreukje ergens IN het rechteroor!
Sorry, ben nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
er is nu een vrouw bij, dan weet je het wel
Melk, is dat ook echt serieus melk? Want dat hebk nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:41 schreef 16meter het volgende:
Ik drink ook melk op feestjes trouwens.
Daar heb je gelijk in. Al lijkt het me wel leuk om ook van die dingen alsin of iets 'goed' in elkaar is gemixt wat te weten. En ook welke muziek nieuw is etc. Gewoon uit interesse...quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:59 schreef Da_Ripper het volgende:
Zoals ik al zei, iedereen wordt in zijn waarde gelaten. Wat voor de een belangrijk is in een set hoeft voor de ander ook weer niets te zeggen. Wij luisteren hier best veel en zijn idd best kritisch. Maar bijvoorbeeld een LeonH of een RiKe die zelf ook flink aan de weg aant timmeren zijn als DJ/Producer, luisteren dan ook met andere oortjes.
Als je ook de feest-verslagen van men hier leest dan krijg je ook een goede impressie van de verschillende manieren van feesten beleven. De een praat meer over de platenkeuzes, overgangen e.d. en de ander praat voornamelijk over sfeer & gevoel.
Oja, QountDown.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:32 schreef de_huig het volgende:
ik gok over 8 dagen, 22 uur en een minuut of 28.. zie hier
Maar voor mij zit op dit moment alles lekker in elkaar..quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:09 schreef 16meter het volgende:
Als iets goed in elkaar gemixt is dan hoor je niet dat het gemixt is. Dan loopt de ene plaat vloeiend over in de andere of lijkt een stukje van de volgende plaat deel uit te maken van de track die bezig was. Een hele goede (creatieve) DJ kan zo een aantal platen als het ware 'door elkaar' draaien.
Het makkelijkste voor een DJ is om een plaat helemaal uit te laten lopen, tot er niet veel meer van over is dan een kick (en een bass). Dan hoeven de platen alleen gelijk te lopen (beatmatching) en kan de volgende plaat er aan vast geplakt worden als het ware.
vrees niet..Ik ben slechts een simpele ziel..het klinkt lekker of het klinkt niet lekkerquote:
Je hoort dit ook alleen duidelijk wanneer je de losse nummers dus heel goed kent.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:13 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Maar voor mij zit op dit moment alles lekker in elkaar..Ik hoor dat verschil niet. Tenzij iemand echt slecht is.. maar degene die ik tot nu toe gehoord heb (oke, zijn een paar uitzonderingen), was vond ik niets op aan te merken. Terwijl er heeel veel mensen zijn die wel zeggen dat het slecht was.
![]()
Kga gewoon mijn vriend nog eens vragen of die me wil leren mixxen. En dan hoop ik nu dat ie het me wel uitlegt, ipv zelf lekker te gaan mixxen.Kwil dat ook kunnen!
Van melk kun je heel goed herstellenquote:Melk, is dat ook echt serieus melk? Want dat hebk nog nooit gehoord.
Wist niet eens dat je dat kon krijgen joh. Of alleen bij de eetlocaties?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:11 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Van melk kun je heel goed herstellen![]()
Drinks soms ook melk op feestjes
T is niet echt melk... (on)duidelijker kan ik het niet maken... Of ik moet de andere 2 heren zelf ook verkeerd begrijpen!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:15 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je dat kon krijgen joh. Of alleen bij de eetlocaties?
Hahaha.. melk drinken op feestjes.![]()
Nok Joe Douwn van Zany ft. Southstylerz, das een nieuwe ofniet? Dies leuk!![]()
Khou wel van die hoge deuntjes...
Wat bedoelen jullie dan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:17 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
T is niet echt melk... (on)duidelijker kan ik het niet maken... Of ik moet de andere 2 heren zelf ook verkeerd begrijpen!![]()
Nok joe douwn is idd nieuw en erg nice jah!
Snoepzakjesquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:20 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Wat bedoelen jullie dan?![]()
Echte melk, van de koe etc.. campina ofzo. Of iets anders?![]()
wel verrek. mijn mashup gaat bijna hetzelfde. (op het einde na dn hahah xD)quote:12. Frontliner - Warphole Deprication (Ivan Carsten's Mashup)
Pret m&m's....columbiaans waspoeder...antiliaanse flora....in die richting moet je het zoekenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:27 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Oi oi, leg eens duidelijk uit. Melk uit een snoepzakje?.
Whaha melkquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:15 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
melk drinken op feestjes.![]()
Nok Joe Douwn van Zany ft. Southstylerz, das een nieuwe ofniet? Dies leuk!![]()
Oke, ik heb hem..quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:56 schreef RiKe het volgende:
[..]
Pret m&m's....columbiaans waspoeder...antiliaanse flora....in die richting moet je het zoeken
Ooit een hardstyle feest gezien dat gesponsoord werd door Campina?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:03 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Oke, ik heb hem..![]()
Had dat dan gewoon meteen gezegd. Ik dacht echt dat ze melk verkochten.
Hahaha.. nee, niet bepaald.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:27 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ooit een hardstyle feest gezien dat gesponsoord werd door Campina?![]()
Oja enne......
QLIMAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX![]()
Sorryheb er zin in
Is die ''haat'' (weet geen beter woord) voor Showtek hier altijd al geweest.. vanaf het begin van Showtek, of pas sinds de laatste jaren? En waarom is dat dan zo erg bij Showtek?quote:
Sinds Showtek van die popi-jopie-vocals door hun nummers gooit (Puta Madre/Green Stuff/Raver/Party Lover/Born 4 Thiz/We Live for the Music) en natuurlijk die enorm slechte remix van Wonderfull Days.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:28 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Is die ''haat'' (weet geen beter woord) voor Showtek hier altijd al geweest.. vanaf het begin van Showtek, of pas sinds de laatste jaren? En waarom is dat dan zo erg bij Showtek?![]()
quote:Bezoeker: Op diverse fora zijn ze tegenwoordig niet meer over jullie te spreken, worden jullie "uitgekotst" door de fans, Showtek is niet meer wat het was. Hoe verklaren jullie dit?
Showtek:
Op forums praten soms mensen die niet eens weten waar ze het af en toe over hebben. Wij zelf kijken er niet eens naar! Als we binnen 5 weken een HMH uitverkopen puur op onze naam, en dat ons album als warme broodjes over de toonbank gaat naar wie moeten we dan luisteren? Naar die enkele gefrustreerde internet freaks of naar de harde cijfers?
Voorbeeld; toen we die remix van Charly L & Mental T deden, werd daar enorm veel commotie over gemaakt. Vervolgens staan we op Qlimax en gaan er 24.975 handen de lucht in, iedereen zingt mee en danst als nooit te voren. Vervolgens gaan de mensen weer naar hun werk of naar school maar dan zijn er ook nog die 25 personen die gaan klagen op internet. Mensen lezen altijd slecht nieuws, het goede nieuws zal ze een worst wezen. De echte Showtek fans weten wel beter en dat kleine groepje klagers die denken dat ze voor iedereen kunnen spreken, daar gaan we ons niet druk over maken en die moeten maar eens goed naar Showtek – Hold us Back luisteren! Mensen die ons kennen, weten waar we voor staan, en misschien is het voor sommige niet meer cool omdat we nu een nog groter publiek aanspreken, puur omdat we als producers naar een hoger niveau zijn gegroeid.
Veel Fok!kers maken er een sport van om af te geven op Showtek. Ze vinden ze te commercieel (maar wel fan zijn van Headhunterz, The Prophet, Zany of wat dan ookquote:Op woensdag 5 november 2008 10:28 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Is die ''haat'' (weet geen beter woord) voor Showtek hier altijd al geweest.. vanaf het begin van Showtek, of pas sinds de laatste jaren? En waarom is dat dan zo erg bij Showtek?![]()
popi-jopie-vocals... Nee de vocals van Frontliner, Scope, A-Lusion, Zany, Headhunterzquote:Op woensdag 5 november 2008 10:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Sinds Showtek van die popi-jopie-vocals door hun nummers gooit (Puta Madre/Green Stuff/Raver/Party Lover/Born 4 Thiz/We Live for the Music) en natuurlijk die enorm slechte remix van Wonderfull Days.
De haat is trouwens wederzijds.
uniek, zeker op een woensdag, maar ik ben het echt helemaal met je eens (behalve met het showtek gedeelte, maar dat komt omdat ik de set niet ken..dus daar zou ik het zelfs ook nog mee eens kunnen wordenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:14 schreef MrDice het volgende:
verhaal over home-made sets
Oke. Popi-jopi vocals is opzich niets mis mee toch? maar denk dat zij het tegenwoordig tevaak gedaan hebben. Of zit ik fout? (vind opzich popi-jopi vocals wel leuk. Die ken ik tenminstequote:Op woensdag 5 november 2008 10:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Sinds Showtek van die popi-jopie-vocals door hun nummers gooit (Puta Madre/Green Stuff/Raver/Party Lover/Born 4 Thiz/We Live for the Music) en natuurlijk die enorm slechte remix van Wonderfull Days.
De haat is trouwens wederzijds.
[..]
De meeste vocals gaan inderdaad nergens over, maar onderstaande voorbeelden vind ik toch wel een stuk erger.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:37 schreef MrDice het volgende:
[..]
popi-jopie-vocals... Nee de vocals van Frontliner, Scope, A-Lusion, Zany, Headhunterz, en weet ik welke andere dj zijn 99% van de keren wel om over naar huis te schrijven.
![]()
Het is echt zeiken om het stoer kunnen afzeiken geworden, terwijl de feiten al lang achterhaald zijn. Als er iemand popi-jopie doet dan zijn het sommige Fok!kers hier wel.
quote:It's time to puff, puff
Hey loco! first I fucked your Momma, now I'm smoking your Mota, eh?
I wanna puff puff, some of the dutch stuff.
I wanna puff puff, give me the green green stuff! (10000x)
Hey loco! I like to smoke the dutch green stuff, huh!
Purple Haze, White Widow... That's the kinda shit, I want to blow.
It's time to get hiiiiiiigh!
quote:Yo,
I'm a motherfucking raver with the hardstyle flavor (x12)
Okay, lets go
Yo,
I'm a motherfucking raver with the hardstyle flavor (x4)
Kick back for a second
Cheer
Hardstyle flavor
Hardstyle flavor, go
quote:Ey Jessey
I fucked your Mama last night ah
The Pussy's nice eh
Puta Madre
Puta Madre, Puta, Puta Madre
Puta Madre, I fucked your Mama eh
(x?)
Die zijn idd ook vrij kansloos ja. Is dat allemaal Showtek ja? Wist ik niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:46 schreef mstx het volgende:
[..]
De meeste vocals gaan inderdaad nergens over, maar onderstaande voorbeelden vind ik toch wel een stuk erger.
[..]
[..]
[..]
Misschien is popi jopie niet het juiste woord. Snap waar jullie op doelen... Maar bedoel meer dat vocals over het algemeen echt nergens over gaan, tenzij ze een verwijzing zijn naar een film of een gedicht, dat is vaak wel stoer (is mijn mening).quote:Op woensdag 5 november 2008 10:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
wat zijn dan popi jopie vocals in scope & frontliner? mag jij me dat vertellen![]()
Maar moet je Puta Madre en Green Stuff wel echt serieus nemen? Net zoals ze Puta Madre hebben ingemixed met dat Oh My God nummer van Technoboy. Persoonlijk zie ik dat meer als een grote grap dan echt serieus een knaller willen produceren. Natuurlijk zijn het belachelijke teksten, maar het lijkt me nou niet dat die jongens van Showtek dit als hun levensmotto willen uitdragen. Eerder een kwestie van lijp doen en met z'n allen een feessie bouwen.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:46 schreef mstx het volgende:
De meeste vocals gaan inderdaad nergens over, maar onderstaande voorbeelden vind ik toch wel een stuk erger.
Bedoel je niet gewoon de stijl van de DJ in kwestie op zo een moment, wat je zelf ook al zei. De meeste DJ's hebben een bepaalde stijl van mixen die erg goed valt of juist niet.quote:
*zelfspot modus*quote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon de stijl van de DJ in kwestie op zo een moment, wat je zelf ook al zei. De meeste DJ's hebben een bepaalde stijl van mixen die erg goed valt of juist niet.
Persoonlijk vind ik het mixwerk van Isaac altijd erg geweldig, terwijl TBY meer van het introtje outrotje mixen is. Hetgene waarom iedereen toch los gaat bij TBY is omdat hij teveel koffie/red bull of andere zooi drinkt, waardoor hij iedere week zo ongeveer wel weer een nieuwe plaat uitbrengt. De mensen nemen zijn mixkunsten dan maar voor 'lief' omdat zijn setjes altijd vol met (nieuwe) knallers zitten.
Natuurlijk speelt je eigen stemming en voor- en nadelen ook wel mee, ik denk dat als je iemand blind livesetjes voor zou leggen zonder een naam, dan zou je ander commentaar krijgen als dat je de naam erbij zou vermelden
Maar ben benieuwd naar je uiteindelijke oordeel van de mixcompetitie dan, benieuwd bij welke set we bij jou dat 'ultieme feestgevoel' kunnen raken
Dat is dus het kanloze aan dat geprul met virtual of andere muis-klik-mix-programmas...dat komt gewoon niet over..dat klinkt altijd net-niet.......met cdspelers/platenspelers draaien klinkt gewoon al meteeen veel beter.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:14 schreef MrDice het volgende:
Zonder de amateur dj's in dit topic te kort te willen doen (kan er zelf namelijk helemaal niks van), maar wat ik vaak mis bij die zelfgemaakte setjes is de bezieling. Als ik zit te luisteren naar een set van Jones of Josh & Wesz op Hardhouse Generation, of bijvoorbeeld die setjes van Mythica laatst, dat spat er gewoon vanaf in mijn ogen.
Ik kan mijn vinger er niet op leggen wat dat nou precies is. Of het nou ligt aan de kwaliteit van de opname, de mixkunsten van de dj of mijn eigen stemming... Op een gegeven moment kun je met wat knutselen best wel wat nummers aan elkaar mixen heb ik zo het idee, maar om het ook echt te laten knallen lijkt dus best nog wel lastig.
Vocals slaan idd bijna nooit ergens op, maar popi-jopi of stoer is wat anders. Tuurlijk Rock Civilization slaat nergens op, maar dat vind ik echt wel een goede vocal die goed is uitgewerkt.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:37 schreef MrDice het volgende:
[..]
popi-jopie-vocals... Nee de vocals van Frontliner, Scope, A-Lusion, Zany, Headhunterz, en weet ik welke andere dj zijn 99% van de keren wel om over naar huis te schrijven.
![]()
Het is echt zeiken om het stoer kunnen afzeiken geworden, terwijl de feiten al lang achterhaald zijn. Als er iemand popi-jopie doet dan zijn het sommige Fok!kers hier wel.
Dat is inderdaad niet tof. In 4 weken tijd mag je best wel wat variatie aanbrengen in je set. Kijk, dat een Noisecontrollers 3x dezelfde liveset afwerkt in een week was het geloof ik, snap ik nog wel. En die interactie vond ik juist altijd wel leuk. Zoals ze bijvoorbeeld op Qlimax op het dek staan te stampen en op XQlusive waren ze ook erg lekker bezig.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:00 schreef Sethje het volgende:
En ik zeik ze al 1,5 jaar af want ik ben er gewoon helemaal klaar mee nadat ze eens 4 weken achtereen EXACT dezelfde set hebben gedraaid op 4 feesten waar ik toevallig allemaal bij was. Totaal niet kijken naar het publiek, geen interactie. Gewoon dr setje afwerken en weer snel weg, "want dat hoort bij onze tour dus dan doen we overal maar hetzelfde"
een paar fok!kertjes gaan zelf een set in elkaar draaien met naar hun idee de beste platen van 2008. En dat is eigenlijk puur voor de lol...een paar mensen zijn de laatste tijd in hun vrije tijd (of als studie ontwijkend gedrag) bezig met mixen en toen is dus het idee gekomen om een soort wedstrijdje te houden wie de beste/leukste set in elkaar draait.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:02 schreef SMutzskii het volgende:
Wat houd die mixcompetitie ofzo in? Las er al wat over, maar...
Oke, cool!quote:Op woensdag 5 november 2008 11:13 schreef de_huig het volgende:
[..]
een paar fok!kertjes gaan zelf een set in elkaar draaien met naar hun idee de beste platen van 2008. En dat is eigenlijk puur voor de lol...een paar mensen zijn de laatste tijd in hun vrije tijd (of als studie ontwijkend gedrag) bezig met mixen en toen is dus het idee gekomen om een soort wedstrijdje te houden wie de beste/leukste set in elkaar draait.
Ik doe zelf niet mee, omdat ik zelf nou niet bepaald een master behind the wheelz of steel ben en ik teknieklie niet better ben (*DJ Jean mode*). Maar ik vind het dan wel weer leuk om die sets te luisteren en nog eens te horen wat er dit jaar zo'n beetje is uitgekomen..en ik hoop dus dat er sets bij zijn die me wél raken op een bepaalde manier (de bezieling waar MrDice het over had, of zoiets als de X-factor)
Dat is wel erg kort door de bocht hoor, geloof dat LeonH met Logic werkt, Bartman en ik met Ableton. Zijn toch niet de simpele muis-klik-mix-programma's. Beiden programma's worden door veel DJ's en produceren gebruikt voor produceren cq draaien.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:00 schreef Sethje het volgende:
Dat is dus het kanloze aan dat geprul met virtual of andere muis-klik-mix-programmas...dat komt gewoon niet over..dat klinkt altijd net-niet.......met cdspelers/platenspelers draaien klinkt gewoon al meteeen veel beter.
Zozo, dat zijn er een hoop die gaan mixxen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Soixante-neuf![]()
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De 2008-Jaarmix-Battle wordt gestreden tussen:
-Crusty
-Jort
-Bartman
-LeonH
-Haghorst
-Da_Ripper
-mstx
-rattt
-NLS04
-PartyAnimal87
-Boy_Snakeye
-ElDani
-Hardstyle_Babbels
-ReMcOrE
-RiKe
Regels:
1. Alleen nummers en webreleases die in 2008 op vinyl zijn gereleased -> bij twijfel : Discogs.com
2. Tijdsduur, 60 min max
3. Deadline is 20 december
Jurering:
-Platenkeuze
-Opbouw van de set
-Overgangen tussen de verschillende tracks
-Originaliteit
-De X-factor
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
quote:De 2008-Jaarmix-Battle wordt gestreden tussen:
-Crusty
-Jort
-Bartman
-LeonH
-Haghorst
-Da_Ripper
-mstx (2x Reloop RMP-2 + Reloop RMX-40)
-rattt
-NLS04
-PartyAnimal87
-Boy_Snakeye
-ElDani
-Hardstyle_Babbels
-ReMcOrE
-RiKe
Er zijn uitzonderingen idd maar als je hier over de beat synch knop leest dan begrijp ik dat je geen bezieling in een setje krijgtquote:Op woensdag 5 november 2008 11:42 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort door de bocht hoor, geloof dat LeonH met Logic werkt, Bartman en ik met Ableton. Zijn toch niet de simpele muis-klik-mix-programma's. Beiden programma's worden door veel DJ's en produceren gebruikt voor produceren cq draaien.
Snap wel dat je liever echt een plaatje erop gooit, en een beetje met een mengpaneeltje kunt spelen. Maar niet iedereen heeft dit tot zijn beschiking en dat wil nog niet zeggen dat als je geen 'echt' matriaal hebt geen lekker setje kunt maken
80 minutenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:44 schreef SMutzskii het volgende:
Als je alles moet luisteren en een setje duurt gemiddeld 30 minuten.. aii.
Ik snap eigenlijk de punten van zowel Sethje als van jou...De programma's zijn inderdaad wel professioneel, maar ik zie zelf het nut er niet echt van in om in een uurtje of 2 ff snel een set in elkaar te gassen, waarvan je zelf weet dat sommige overgangen gewoon crappy zijn bijvoorbeeld..en die set dan te uploaden en om commentaar te vragen, terwijl je hem zelf niet eens foutloos vindt..quote:Op woensdag 5 november 2008 11:42 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort door de bocht hoor, geloof dat LeonH met Logic werkt, Bartman en ik met Ableton. Zijn toch niet de simpele muis-klik-mix-programma's. Beiden programma's worden door veel DJ's en produceren gebruikt voor produceren cq draaien.
ben nog steeds aan het twijfelen of ik met Logic ga knippen, plakken en monteren of dat ik een echte set doe op m'n kamer met de CDJ's en draaitafels.... of beidequote:Op woensdag 5 november 2008 11:42 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Snap wel dat je liever echt een plaatje erop gooit, en een beetje met een mengpaneeltje kunt spelen. Maar niet iedereen heeft dit tot zijn beschiking en dat wil nog niet zeggen dat als je geen 'echt' matriaal hebt geen lekker setje kunt maken
quote:
Ik vind die van Headhunterz - Just Say my name toch zo verlept. de vocals danquote:Op woensdag 5 november 2008 10:37 schreef MrDice het volgende:
[..]
![]()
Waarvan de melodie ook wel erg veel op rock civilization lijktquote:Op woensdag 5 november 2008 12:21 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ik vind die van Headhunterz - Just Say my name toch zo verlept. de vocals dan
Vindt ik wel een goed idee eigenlijkquote:Op woensdag 5 november 2008 11:53 schreef mstx het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wat iedereen nou voor een gear/software gebruikt, ff erbij zetten?![]()
[..]
quote:Naja...ze kunnen het wel, maar ze kiezen denk ik ook bewust voor de makkelijke nummers zodat het grote publiek het waardeert. Ik kan me voorstellen dat iemand met een puta madre shirtje aan, een joint in zijn bek terwijl hij zijn motha aan het neuken is een beetje schrikt van die mid intro.
quote:-Crusty
-Jort
-Bartman (Ableton)
-LeonH
-Haghorst
-Da_Ripper (VirtualDJ)
-mstx (2x Reloop RMP-2 + Reloop RMX-40)
-rattt
-NLS04
-PartyAnimal87 (2 Stanton C.303 cd/spelers)
-Boy_Snakeye
-ElDani (MAGIX audio studio 2003)
-Hardstyle_Babbels (Hercules mp3 MIDI controller)
-ReMcOrE ( Ableton / Virtual DJ / Traktor / Mixmeister Fusion)
-RiKe (Pioneer CDJ800 MK2 + Pioneer DJM 600 + 2x Technics platenspeler)
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:41 schreef Da_Ripper het volgende:
Om nou niet 13 quotes achter elkaar te krijgen ... mogen jullie rustig posten wat voor apparatuur jullie gebruiken, dan edit ik die wel weer in MSTX's post en verwijder jullie post.
Ear Protectionquote:Op woensdag 5 november 2008 15:45 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
![]()
Ben op mijn vrije middagje weer druk aan het mixen en kloten aan. Vroeg me hierbij af of iemand het nr van DURO JAJAJA (held) en the prophet, Ear protection kon vinden. Kan hem iig nergens van de links uit onze eigen OP vinden.
Al is het mixwerk misschien niks, mijn tracklist gaat weer dik worden!quote:
mijn tracklist gaat flink meedingen naar de originaliteitsprijsquote:Op woensdag 5 november 2008 15:58 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Al is het mixwerk misschien niks, mijn tracklist gaat weer dik worden!
vrijdag A-lusion, Technoboy en Scope DJ bij New York in Hengeloquote:Op woensdag 5 november 2008 16:01 schreef nattermann het volgende:
compleet nutteloze lap tekst: vrijdag d-block & s-te-fan in de peppermill in heerlen![]()
Als het goed ligt er ergens een Mid-Town in het centrumquote:Op woensdag 5 november 2008 16:01 schreef nattermann het volgende:
Even iets heel anders, aangezien ik 3 maanden in Amsterdam verblijf:
Kan iemand me een platenzaak hier in Amsterdam adviseren? Kan me amper voorstellen dat deze er niet is, mensen bekend hier in de buurt?
Ik verblijf zelf in het tulip inn amsterdam-city-west, en ben met mijn eigen auto hier. Afstand is het probleem dus niet!
Alvast bedankt :cheer:
compleet nutteloze lap tekst: vrijdag d-block & s-te-fan in de peppermill in heerlen![]()
Een Showtek plaat!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:07 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb het gevoel, gezien de mixjes die hier af en toe voorbij komen, dat ik zeker een paar platen heb die niemand gaat nemen
Hahaha, dat was ook mijn gedachte..quote:Op woensdag 5 november 2008 16:23 schreef RiKe het volgende:
[..]
Een Showtek plaat!
De ultieme schijnbeweging..eerst afzeiken en dan ineens....:P
quote:Williams Syndrome - Limbo (Superplastik/SPK028)
releasedate: 7 november 2008
A1. Limbo
B1. Redemption
B2. Thunder
quote:Zany - The Fusion Of Sound - Sampler 1 (Fusion/047-5)
releasedate: 7 november 2008
A1. Evolution
B1. Delomelancum (feat. Noisecontrollers)
B2. R.A.W.
quote:Hardstyle Masterz feat. Max Enforcer - The Stage Is Our Home
art. nr. : TTC 045
A1. The Stage Is Our Home (Original Mix)
B1. The Stage Is Our Home (Max Enforcer Remix)
Release datum : vrijdag 7 november 2008
Medium : 12-inch
ik ga mijn 'voorsprong door originaliteit' echt niet uit handen geven, dacht het dus nietquote:Op woensdag 5 november 2008 16:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ remcore
je gaat zeker niet vertellen welke?
klien tipje van de sluier zogezegd![]()
je hebt me door!!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:23 schreef RiKe het volgende:
[..]
Een Showtek plaat!
De ultieme schijnbeweging..eerst afzeiken en dan ineens....:P
3e heb ik eergisteren al binnengehaald, niet slecht... 1e is echtquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:01 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Sorry, ben nieuwsgierig.
Ist heel erg? Alsk vervelend wordt moet je het maar zeggen.
[..]
is niet erg hoor, juist leuk dat er een (enthousiaste) vrouw in het topic is nu
Oja, QountDown.Komt door die reactie erboven dat ik aan QrimeTime dacht. Had die site nog niet gezien. Dankje!
zoals NC heel vaak hebben, teksten ui gedichten etc., dat vind ik wel vetquote:Op woensdag 5 november 2008 10:50 schreef MrDice het volgende:
[..]
Misschien is popi jopie niet het juiste woord. Snap waar jullie op doelen... Maar bedoel meer dat vocals over het algemeen echt nergens over gaan, tenzij ze een verwijzing zijn naar een film of een gedicht, dat is vaak wel stoer (is mijn mening).
ik doe het met Ableton / Virtual DJ / Traktor / Mixmeister Fusionquote:Op woensdag 5 november 2008 15:41 schreef Da_Ripper het volgende:
Om nou niet 13 quotes achter elkaar te krijgen ... mogen jullie rustig posten wat voor apparatuur jullie gebruiken, dan edit ik die wel weer in MSTX's post en verwijder jullie post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |