abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62941781
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Colour of the harder styles
Black anthem
Colour Of The Harder Styles gaat nog, van Black Anthem is alleen de mid-intro vet
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:59:48 #202
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_62942074
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:02 schreef de_huig het volgende:
-knip- ...Kortom: ik heb het idee dat men hier vrij kritisch kan zijn
Oei, Huig wordt een lastig jurylid
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:08 schreef SMutzskii het volgende:
Echter heb ik echt GEEN idee welke liedjes op dit moment ''gewild'' zijn, en'wat de nieuwe liedjes zijn enzo.. Al die ouwe meuk vindk ook allemaal nog gewoon leuk.. (want voor mij zijn die ook nog nieuw. )
Zoals ik al zei, iedereen wordt in zijn waarde gelaten. Wat voor de een belangrijk is in een set hoeft voor de ander ook weer niets te zeggen. Wij luisteren hier best veel en zijn idd best kritisch. Maar bijvoorbeeld een LeonH of een RiKe die zelf ook flink aan de weg aant timmeren zijn als DJ/Producer, luisteren dan ook met andere oortjes.
Als je ook de feest-verslagen van men hier leest dan krijg je ook een goede impressie van de verschillende manieren van feesten beleven. De een praat meer over de platenkeuzes, overgangen e.d. en de ander praat voornamelijk over sfeer & gevoel.
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:
jezelf quoten mang
Wat een jolijt toch weer vanavond
Wat je vindt, ...
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:06:40 #203
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_62942272
En alweer heb ik een half 3/4de topic gemist
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:11:09 #204
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_62942412
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:28 schreef PartyAnimal87 het volgende:

[..]

Let it bump
Amen, geweldige track .
There is no rehab for stupidity.
pi_62942588
Zelf vind ik FTS wel tof, af en toe hoor ik hem nog wel eens.. Early Sounds, Colours Of The Harder Styles en We Live For The Music (door de meesten afgekraakt, ik vond hem wel tof!)
Mixes onder de naam Khadber
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:17:19 #206
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_62942631
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Early soundz
No harder
FTS (jah die vonden we destijds aan het begin allemaal tof)
Dominate
Colour of the harder styles
Black anthem

Allemaal platen die ik wel kan/kon waarderen.
Ik ook .
pi_62942703
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 19:06 schreef Sinister-D- het volgende:
En alweer heb ik een half 3/4de topic gemist
er is nu een vrouw bij, dan weet je het wel
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_62942739
AH verdikkeme! Me mooie koptelefoon is der mee uitgescheten.. Had een SUPER-Sennheiser, geeft er na 2 jaar de brui aan, draadbreukje ergens IN het rechteroor!
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:26:46 #209
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_62942943
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:59 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

[..]

Zoals ik al zei, iedereen wordt in zijn waarde gelaten. Wat voor de een belangrijk is in een set hoeft voor de ander ook weer niets te zeggen. Wij luisteren hier best veel en zijn idd best kritisch. Maar bijvoorbeeld een LeonH of een RiKe die zelf ook flink aan de weg aant timmeren zijn als DJ/Producer, luisteren dan ook met andere oortjes.
Als je ook de feest-verslagen van men hier leest dan krijg je ook een goede impressie van de verschillende manieren van feesten beleven. De een praat meer over de platenkeuzes, overgangen e.d. en de ander praat voornamelijk over sfeer & gevoel.
[..]
op zich een opbouw van de set vind ik nog niet eens zo belangrijk zolang je niet opent op een feest.. Als je die set van Ivan Carsten bijvoorbeeld pakt en je ziet daar ergens in het begin geloof ik Donkey Rollers staan, dan zou dat al niet passen aangezien die plaat veul en veul harder is dan een Fucking/' Pos/zerz/s

overgangen vind ik ook zo'n raar punt. De ene dag lukt je echt alles en verloopt het soepel en de andere dag erger je je rot omdat veel overgangen mislukken. Zelfs een Prophet, Zany en noem ze maar op hebben daar nog wel eens last van

ikzelf luister de laatste 1,5 tot 2 jaar veel meer naar de tracks zelf, opbouw, geluidjes en al de details (daarom vind ik animated audio ook zo'n wereldplaat )
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:30:35 #210
60704 LeonH
pi_62943078
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 19:20 schreef ElDani het volgende:
AH verdikkeme! Me mooie koptelefoon is der mee uitgescheten.. Had een SUPER-Sennheiser, geeft er na 2 jaar de brui aan, draadbreukje ergens IN het rechteroor!
ai minder....
heb zelf de Technics RP-DH 1200, en was laatst even iets op internet aan het kijken met de koptelefoon en toen kraakte de kabel ook een beetje...
hopelijk kan ik die nog los krijgen ergens, aangezien een nieuwe mijn beurs op moment niet trekt

houdt het op een klein beetje slijtage na toch al netjes sinds 2005, met heel veel bedroom gemix en een hele drukke 2007 zomer
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_62943390
Ook minder inderdaad.. Weet iemand een goede koptelefoon voor max 50 euro?
Mijn karige budget staat niet veel meer toe, moet ook nog CD-spelers kopen ed!
Zit te hopen op een redelijke Sennheiser of iets wat er op lijkt! (niet hopen!)
pi_62945465
Tering wat gaat dit opeens hard hier, zelfs een dame erbij. Het word nog wat met dit topic.

Ik drink ook melk op feestjes trouwens.

En soms alleen wat bier en daarna fris/Red Bull om in beweging te blijven.

@Dani: er is inderdaad een heel redelijke Sennheiser verkrijgbaar voor rond de 30 euri. Heb er zelf best plezier van gehad tot 1 kant afbrak.... Misschien dat er nu wel een opvolger van is ofzo voor iets meer.

Sennheiser heb ik alleen maar goede ervaringen mee eigenlijk.
pi_62946148
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

er is nu een vrouw bij, dan weet je het wel
Sorry, ben nieuwsgierig.
Ist heel erg? Alsk vervelend wordt moet je het maar zeggen.
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 20:41 schreef 16meter het volgende:

Ik drink ook melk op feestjes trouwens.
Melk, is dat ook echt serieus melk? Want dat hebk nog nooit gehoord.
quote:

Daar heb je gelijk in. Al lijkt het me wel leuk om ook van die dingen alsin of iets 'goed' in elkaar is gemixt wat te weten. En ook welke muziek nieuw is etc. Gewoon uit interesse...

Feestverslagen!
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:32 schreef de_huig het volgende:

ik gok over 8 dagen, 22 uur en een minuut of 28.. zie hier
Oja, QountDown. Komt door die reactie erboven dat ik aan QrimeTime dacht. Had die site nog niet gezien. Dankje!
pi_62946380
Als iets goed in elkaar gemixt is dan hoor je geen overgang van de ene naar de andere track. Dan loopt de ene plaat vloeiend over in de andere of lijkt een stukje van de volgende plaat haast deel uit te maken van de track die bezig was. Een hele goede (creatieve) DJ kan zo een aantal platen als het ware 'door elkaar' draaien. Effe een stukje van de vocal van de volgende plaat laten horen (WILDE GULLIE BAS?) bijv. of gewoon live een complete mashup neerzetten.

Het makkelijkste voor een DJ is om een plaat helemaal uit te laten lopen, tot er niet veel meer van over is dan een kick (en een bass). Dan hoeven de platen alleen gelijk te lopen (beatmatching) en kan de volgende plaat er aan vast geplakt worden als het ware.
pi_62946483
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 21:09 schreef 16meter het volgende:
Als iets goed in elkaar gemixt is dan hoor je niet dat het gemixt is. Dan loopt de ene plaat vloeiend over in de andere of lijkt een stukje van de volgende plaat deel uit te maken van de track die bezig was. Een hele goede (creatieve) DJ kan zo een aantal platen als het ware 'door elkaar' draaien.

Het makkelijkste voor een DJ is om een plaat helemaal uit te laten lopen, tot er niet veel meer van over is dan een kick (en een bass). Dan hoeven de platen alleen gelijk te lopen (beatmatching) en kan de volgende plaat er aan vast geplakt worden als het ware.
Maar voor mij zit op dit moment alles lekker in elkaar.. Ik hoor dat verschil niet. Tenzij iemand echt slecht is.. maar degene die ik tot nu toe gehoord heb (oke, zijn een paar uitzonderingen), was vond ik niets op aan te merken. Terwijl er heeel veel mensen zijn die wel zeggen dat het slecht was.

Kga gewoon mijn vriend nog eens vragen of die me wil leren mixxen. En dan hoop ik nu dat ie het me wel uitlegt, ipv zelf lekker te gaan mixxen. Kwil dat ook kunnen!
  dinsdag 4 november 2008 @ 21:13:31 #216
175985 Silaz
drie bier
pi_62946484
óf een vocal in te laten lopen bij een stukje warbij het bijna stil valt
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  dinsdag 4 november 2008 @ 21:47:06 #217
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_62947551
quote:
vrees niet..Ik ben slechts een simpele ziel..het klinkt lekker of het klinkt niet lekker

maar hoe gaan we dat jureren doen straks? gewoon ff een soort formuliertje (excel ofzo) maken waar iedereen (de hardstyle fokkers) elke set kan beoordelen op een paar punten ofzo?
The only limit is your own imagination
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:08:41 #218
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_62948331
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 21:13 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Maar voor mij zit op dit moment alles lekker in elkaar.. Ik hoor dat verschil niet. Tenzij iemand echt slecht is.. maar degene die ik tot nu toe gehoord heb (oke, zijn een paar uitzonderingen), was vond ik niets op aan te merken. Terwijl er heeel veel mensen zijn die wel zeggen dat het slecht was.

Kga gewoon mijn vriend nog eens vragen of die me wil leren mixxen. En dan hoop ik nu dat ie het me wel uitlegt, ipv zelf lekker te gaan mixxen. Kwil dat ook kunnen!
Je hoort dit ook alleen duidelijk wanneer je de losse nummers dus heel goed kent.

Als je dan midden in een nummer ineens al een kick (of meestal een vocal) van een ander nummer hoort. Ga je er automatisch op letten. Daarvoor moet je natuurlijke beide nummers wel redelijk goed kennen. Iedereen hier kent de nummers wel redelijk goed!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:11:35 #219
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_62948425
quote:
Melk, is dat ook echt serieus melk? Want dat hebk nog nooit gehoord.

Van melk kun je heel goed herstellen

Drinks soms ook melk op feestjes
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
pi_62948566
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:11 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Van melk kun je heel goed herstellen

Drinks soms ook melk op feestjes
Wist niet eens dat je dat kon krijgen joh. Of alleen bij de eetlocaties?
Hahaha.. melk drinken op feestjes.

Nok Joe Douwn van Zany ft. Southstylerz, das een nieuwe ofniet? Dies leuk!
Khou wel van die hoge deuntjes...
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:17:51 #221
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_62948635
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:15 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Wist niet eens dat je dat kon krijgen joh. Of alleen bij de eetlocaties?
Hahaha.. melk drinken op feestjes.

Khou wel van die hoge deuntjes...
T is niet echt melk... (on)duidelijker kan ik het niet maken... Of ik moet de andere 2 heren zelf ook verkeerd begrijpen!

Nok joe douwn is idd nieuw en erg nice jah!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
pi_62948734
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:17 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

T is niet echt melk... (on)duidelijker kan ik het niet maken... Of ik moet de andere 2 heren zelf ook verkeerd begrijpen!

Nok joe douwn is idd nieuw en erg nice jah!
Wat bedoelen jullie dan?
Echte melk, van de koe etc.. campina ofzo. Of iets anders?
pi_62948801
Crystal en Pounding Senses (deeper inside mix) zijn goed van Southstylers.

melk uit een plastic zak?
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:24:40 #224
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_62948861
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:20 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Wat bedoelen jullie dan?
Echte melk, van de koe etc.. campina ofzo. Of iets anders?
Snoepzakjes
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:25:22 #225
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_62948890
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:23 schreef 16meter het volgende:
Crystal
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
pi_62948965
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:24 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Snoepzakjes
Oi oi, leg eens duidelijk uit. Melk uit een snoepzakje? .

pi_62949052
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:25 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Meth

dinsdag 4 november 2008 @ 22:35:39 #228
175985 Silaz
drie bier
pi_62949275
quote:
12. Frontliner - Warphole Deprication (Ivan Carsten's Mashup)
wel verrek. mijn mashup gaat bijna hetzelfde. (op het einde na dn hahah xD)
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_62950113
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:27 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Oi oi, leg eens duidelijk uit. Melk uit een snoepzakje? .

Pret m&m's....columbiaans waspoeder...antiliaanse flora....in die richting moet je het zoeken
pi_62950270
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:15 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

melk drinken op feestjes.

Whaha melk
En nok joe douwn is idd leuk
pi_62950354
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:56 schreef RiKe het volgende:

[..]

Pret m&m's....columbiaans waspoeder...antiliaanse flora....in die richting moet je het zoeken
Oke, ik heb hem..
Had dat dan gewoon meteen gezegd. Ik dacht echt dat ze melk verkochten.
pi_62950884
Likquid And Kayem - Illusion / Thugz On Dub *WEB* *2008*

Illusion
Wat jullie?
pi_62951339
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:03 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Oke, ik heb hem..
Had dat dan gewoon meteen gezegd. Ik dacht echt dat ze melk verkochten.
Ooit een hardstyle feest gezien dat gesponsoord werd door Campina?
Oja enne......
QLIMAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Sorry heb er zin in
pi_62951564
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:27 schreef RiKe het volgende:

[..]

Ooit een hardstyle feest gezien dat gesponsoord werd door Campina?
Oja enne......
QLIMAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Sorry heb er zin in
Hahaha.. nee, niet bepaald. maar het had toch gekunt dat ze melk verkochten.
  woensdag 5 november 2008 @ 04:02:19 #235
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_62957867
Ik ben op dit moment straaaaaaaaaaaaaaalgbezopen.:)
hihi
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 5 november 2008 @ 10:14:50 #236
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_62962672
Zonder de amateur dj's in dit topic te kort te willen doen (kan er zelf namelijk helemaal niks van), maar wat ik vaak mis bij die zelfgemaakte setjes is de bezieling. Als ik zit te luisteren naar een set van Jones of Josh & Wesz op Hardhouse Generation, of bijvoorbeeld die setjes van Mythica laatst, dat spat er gewoon vanaf in mijn ogen.

Ik kan mijn vinger er niet op leggen wat dat nou precies is. Of het nou ligt aan de kwaliteit van de opname, de mixkunsten van de dj of mijn eigen stemming... Op een gegeven moment kun je met wat knutselen best wel wat nummers aan elkaar mixen heb ik zo het idee, maar om het ook echt te laten knallen lijkt dus best nog wel lastig.

Denk dan ook dat mocht mijn mening worden meegenomen in de mix competition, dat ik vooral ga letten op bezieling in de setjes.

Maar ook bij de gevestigde namen heb ik duidelijk dit onderscheid. Zo heb ik vaak bij sets van Dana dat het het net niet is en ik al vrij snel verveeld doorzap terwijl het wel dezelfde uitstekende platen zijn. En ter afsluiting nog een levensgevaarlijke opmerking voor een woensdag... Dit is ook precies waarom ik dik 3 jaar geleden echt verslingerd ben geraakt aan Hardstyle door het kijken van Black via die internetstream. En dan met name de set van Showtek toen knalde echt. Mixtechnisch vaak erg goed in elkaar en echt een vibe die ze neerzetten. Ondanks de matige tracks tegenwoordig .
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  woensdag 5 november 2008 @ 10:16:50 #237
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_62962719
Showtek
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_62962982
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:16 schreef mstx het volgende:
Showtek
Is die ''haat'' (weet geen beter woord) voor Showtek hier altijd al geweest.. vanaf het begin van Showtek, of pas sinds de laatste jaren? En waarom is dat dan zo erg bij Showtek?
  woensdag 5 november 2008 @ 10:33:05 #239
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_62963114
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:28 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Is die ''haat'' (weet geen beter woord) voor Showtek hier altijd al geweest.. vanaf het begin van Showtek, of pas sinds de laatste jaren? En waarom is dat dan zo erg bij Showtek?
Sinds Showtek van die popi-jopie-vocals door hun nummers gooit (Puta Madre/Green Stuff/Raver/Party Lover/Born 4 Thiz/We Live for the Music) en natuurlijk die enorm slechte remix van Wonderfull Days.
De haat is trouwens wederzijds.
quote:
Bezoeker: Op diverse fora zijn ze tegenwoordig niet meer over jullie te spreken, worden jullie "uitgekotst" door de fans, Showtek is niet meer wat het was. Hoe verklaren jullie dit?

Showtek:
Op forums praten soms mensen die niet eens weten waar ze het af en toe over hebben. Wij zelf kijken er niet eens naar! Als we binnen 5 weken een HMH uitverkopen puur op onze naam, en dat ons album als warme broodjes over de toonbank gaat naar wie moeten we dan luisteren? Naar die enkele gefrustreerde internet freaks of naar de harde cijfers?
Voorbeeld; toen we die remix van Charly L & Mental T deden, werd daar enorm veel commotie over gemaakt. Vervolgens staan we op Qlimax en gaan er 24.975 handen de lucht in, iedereen zingt mee en danst als nooit te voren. Vervolgens gaan de mensen weer naar hun werk of naar school maar dan zijn er ook nog die 25 personen die gaan klagen op internet. Mensen lezen altijd slecht nieuws, het goede nieuws zal ze een worst wezen. De echte Showtek fans weten wel beter en dat kleine groepje klagers die denken dat ze voor iedereen kunnen spreken, daar gaan we ons niet druk over maken en die moeten maar eens goed naar Showtek – Hold us Back luisteren! Mensen die ons kennen, weten waar we voor staan, en misschien is het voor sommige niet meer cool omdat we nu een nog groter publiek aanspreken, puur omdat we als producers naar een hoger niveau zijn gegroeid.
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 5 november 2008 @ 10:33:50 #240
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_62963131
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:28 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Veel Fok!kers maken er een sport van om af te geven op Showtek. Ze vinden ze te commercieel (maar wel fan zijn van Headhunterz, The Prophet, Zany of wat dan ook ), ze maken baggertracks (en eerlijk is eerlijk die zitten er tussen) en ze vinden ze te homo (iets met zelfreflectie ).
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  woensdag 5 november 2008 @ 10:35:46 #241
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_62963186
het is sinds rond de albumrelease bij de meesten denk ^^

ik heb wel een paar keer een lekkere showtek set gehoord alleeen de laatste, pak hem beet, 2 jaar niet meer....

bezieling in een set... ik probeer dat er altijd in te stoppen:Y

maar bezieling is precies wat ik bij de laatste showtek tracks allemaal mis...

ik denk dat de showtek haat ook aangewakkerd is doordat ze een bepaald slag volk naar een feest trekken wat er alleen maar staat om mooi te zijn, niet beweegt of alleen beweegt op showtek platen..

showtek is gewoon tamelijk saai
al kan ik scratch bijvoorbeeld wle weer waarderen, maar dat is weer geen typische showtek plaat
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  woensdag 5 november 2008 @ 10:37:09 #242
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_62963218
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:33 schreef mstx het volgende:

[..]

Sinds Showtek van die popi-jopie-vocals door hun nummers gooit (Puta Madre/Green Stuff/Raver/Party Lover/Born 4 Thiz/We Live for the Music) en natuurlijk die enorm slechte remix van Wonderfull Days.
popi-jopie-vocals... Nee de vocals van Frontliner, Scope, A-Lusion, Zany, Headhunterz , en weet ik welke andere dj zijn 99% van de keren wel om over naar huis te schrijven.

Het is echt zeiken om het stoer kunnen afzeiken geworden, terwijl de feiten al lang achterhaald zijn. Als er iemand popi-jopie doet dan zijn het sommige Fok!kers hier wel.
  woensdag 5 november 2008 @ 10:40:21 #243
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_62963298
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:14 schreef MrDice het volgende:
verhaal over home-made sets
uniek, zeker op een woensdag, maar ik ben het echt helemaal met je eens (behalve met het showtek gedeelte, maar dat komt omdat ik de set niet ken..dus daar zou ik het zelfs ook nog mee eens kunnen worden )
pi_62963317
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:33 schreef mstx het volgende:

[..]

[..]

Oke. Popi-jopi vocals is opzich niets mis mee toch? maar denk dat zij het tegenwoordig tevaak gedaan hebben. Of zit ik fout? (vind opzich popi-jopi vocals wel leuk. Die ken ik tenminste ).

Daarnaast, wat een antwoord van Showtek. . Denk dat ze zich daar toch wel op verkijken.

Wat doen jullie overigens als Showtek (of liedjes van hun) gedraaid wordt op feestjes?
  woensdag 5 november 2008 @ 10:44:50 #245
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_62963413
Ik vind DV8 vocals bijna altijd kut..ook in zany platen... maar het is bij showtek platen bij mij bijna altijd dat ik het (net) niets vind, er mist iets...
wat zijn dan popi jopie vocals in scope & frontliner? mag jij me dat vertellen
Zany's popi jopie vocals zoals bleeding zijn ook gewoon kut
en de vocals van HHZ zijn net wat anders dan die van showtek ( ook niet altijd goed)
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  woensdag 5 november 2008 @ 10:46:00 #246
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_62963450
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:37 schreef MrDice het volgende:

[..]

popi-jopie-vocals... Nee de vocals van Frontliner, Scope, A-Lusion, Zany, Headhunterz , en weet ik welke andere dj zijn 99% van de keren wel om over naar huis te schrijven.

Het is echt zeiken om het stoer kunnen afzeiken geworden, terwijl de feiten al lang achterhaald zijn. Als er iemand popi-jopie doet dan zijn het sommige Fok!kers hier wel.
De meeste vocals gaan inderdaad nergens over, maar onderstaande voorbeelden vind ik toch wel een stuk erger.
quote:
It's time to puff, puff

Hey loco! first I fucked your Momma, now I'm smoking your Mota, eh?

I wanna puff puff, some of the dutch stuff.
I wanna puff puff, give me the green green stuff! (10000x)

Hey loco! I like to smoke the dutch green stuff, huh!
Purple Haze, White Widow... That's the kinda shit, I want to blow.

It's time to get hiiiiiiigh!
quote:
Yo,
I'm a motherfucking raver with the hardstyle flavor (x12)

Okay, lets go

Yo,
I'm a motherfucking raver with the hardstyle flavor (x4)

Kick back for a second
Cheer
Hardstyle flavor

Hardstyle flavor, go
quote:
Ey Jessey
I fucked your Mama last night ah
The Pussy's nice eh
Puta Madre

Puta Madre, Puta, Puta Madre
Puta Madre, I fucked your Mama eh
(x?)
👾
pi_62963553
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:46 schreef mstx het volgende:

[..]

De meeste vocals gaan inderdaad nergens over, maar onderstaande voorbeelden vind ik toch wel een stuk erger.
[..]

[..]

[..]

Die zijn idd ook vrij kansloos ja. Is dat allemaal Showtek ja? Wist ik niet.
  woensdag 5 november 2008 @ 10:50:58 #248
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_62963593
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
wat zijn dan popi jopie vocals in scope & frontliner? mag jij me dat vertellen
Misschien is popi jopie niet het juiste woord. Snap waar jullie op doelen... Maar bedoel meer dat vocals over het algemeen echt nergens over gaan, tenzij ze een verwijzing zijn naar een film of een gedicht, dat is vaak wel stoer (is mijn mening).
  woensdag 5 november 2008 @ 10:53:03 #249
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_62963655
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:46 schreef mstx het volgende:

Maar moet je Puta Madre en Green Stuff wel echt serieus nemen? Net zoals ze Puta Madre hebben ingemixed met dat Oh My God nummer van Technoboy. Persoonlijk zie ik dat meer als een grote grap dan echt serieus een knaller willen produceren. Natuurlijk zijn het belachelijke teksten, maar het lijkt me nou niet dat die jongens van Showtek dit als hun levensmotto willen uitdragen. Eerder een kwestie van lijp doen en met z'n allen een feessie bouwen.
pi_62963734
quote:
Verhaal
Bedoel je niet gewoon de stijl van de DJ in kwestie op zo een moment, wat je zelf ook al zei. De meeste DJ's hebben een bepaalde stijl van mixen die erg goed valt of juist niet.

Persoonlijk vind ik het mixwerk van Isaac altijd erg geweldig, terwijl TBY meer van het introtje outrotje mixen is. Hetgene waarom iedereen toch los gaat bij TBY is omdat hij teveel koffie/red bull of andere zooi drinkt, waardoor hij iedere week zo ongeveer wel weer een nieuwe plaat uitbrengt. De mensen nemen zijn mixkunsten dan maar voor 'lief' omdat zijn setjes altijd vol met (nieuwe) knallers zitten.

Natuurlijk speelt je eigen stemming en voor- en nadelen ook wel mee, ik denk dat als je iemand blind livesetjes voor zou leggen zonder een naam, dan zou je ander commentaar krijgen als dat je de naam erbij zou vermelden

Maar ben benieuwd naar je uiteindelijke oordeel van de mixcompetitie dan, benieuwd bij welke set we bij jou dat 'ultieme feestgevoel' kunnen raken
Partyagenda;
Outdated....
  woensdag 5 november 2008 @ 10:58:50 #251
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_62963840
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Bedoel je niet gewoon de stijl van de DJ in kwestie op zo een moment, wat je zelf ook al zei. De meeste DJ's hebben een bepaalde stijl van mixen die erg goed valt of juist niet.

Persoonlijk vind ik het mixwerk van Isaac altijd erg geweldig, terwijl TBY meer van het introtje outrotje mixen is. Hetgene waarom iedereen toch los gaat bij TBY is omdat hij teveel koffie/red bull of andere zooi drinkt, waardoor hij iedere week zo ongeveer wel weer een nieuwe plaat uitbrengt. De mensen nemen zijn mixkunsten dan maar voor 'lief' omdat zijn setjes altijd vol met (nieuwe) knallers zitten.

Natuurlijk speelt je eigen stemming en voor- en nadelen ook wel mee, ik denk dat als je iemand blind livesetjes voor zou leggen zonder een naam, dan zou je ander commentaar krijgen als dat je de naam erbij zou vermelden

Maar ben benieuwd naar je uiteindelijke oordeel van de mixcompetitie dan, benieuwd bij welke set we bij jou dat 'ultieme feestgevoel' kunnen raken
*zelfspot modus*
Laat ik vooropstellen dat mijn oordeel lost staat van het aantal Showtek platen in de competitie
*zelfspot modus*
Maar je hebt zeker een punt. En dj's als Isaac en Deepack kan ik altijd enorm waarderen. Allen waren op afgelopen Decibel helden.
  woensdag 5 november 2008 @ 11:00:49 #252
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_62963891
quote:
Zonder de amateur dj's in dit topic te kort te willen doen (kan er zelf namelijk helemaal niks van), maar wat ik vaak mis bij die zelfgemaakte setjes is de bezieling. Als ik zit te luisteren naar een set van Jones of Josh & Wesz op Hardhouse Generation, of bijvoorbeeld die setjes van Mythica laatst, dat spat er gewoon vanaf in mijn ogen.

Ik kan mijn vinger er niet op leggen wat dat nou precies is. Of het nou ligt aan de kwaliteit van de opname, de mixkunsten van de dj of mijn eigen stemming... Op een gegeven moment kun je met wat knutselen best wel wat nummers aan elkaar mixen heb ik zo het idee, maar om het ook echt te laten knallen lijkt dus best nog wel lastig.
Dat is dus het kanloze aan dat geprul met virtual of andere muis-klik-mix-programmas...dat komt gewoon niet over..dat klinkt altijd net-niet.......met cdspelers/platenspelers draaien klinkt gewoon al meteeen veel beter.
quote:

[..]

Vocals slaan idd bijna nooit ergens op, maar popi-jopi of stoer is wat anders. Tuurlijk Rock Civilization slaat nergens op, maar dat vind ik echt wel een goede vocal die goed is uitgewerkt.

En ik zeik ze al 1,5 jaar af want ik ben er gewoon helemaal klaar mee nadat ze eens 4 weken achtereen EXACT dezelfde set hebben gedraaid op 4 feesten waar ik toevallig allemaal bij was. Totaal niet kijken naar het publiek, geen interactie. Gewoon dr setje afwerken en weer snel weg, "want dat hoort bij onze tour dus dan doen we overal maar hetzelfde"
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_62963920
Wat houd die mixcompetitie ofzo in? Las er al wat over, maar...
  woensdag 5 november 2008 @ 11:11:40 #254
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_62964145
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:00 schreef Sethje het volgende:

En ik zeik ze al 1,5 jaar af want ik ben er gewoon helemaal klaar mee nadat ze eens 4 weken achtereen EXACT dezelfde set hebben gedraaid op 4 feesten waar ik toevallig allemaal bij was. Totaal niet kijken naar het publiek, geen interactie. Gewoon dr setje afwerken en weer snel weg, "want dat hoort bij onze tour dus dan doen we overal maar hetzelfde"
Dat is inderdaad niet tof. In 4 weken tijd mag je best wel wat variatie aanbrengen in je set. Kijk, dat een Noisecontrollers 3x dezelfde liveset afwerkt in een week was het geloof ik, snap ik nog wel. En die interactie vond ik juist altijd wel leuk. Zoals ze bijvoorbeeld op Qlimax op het dek staan te stampen en op XQlusive waren ze ook erg lekker bezig.

Maar zoals jij het beschrijft heb ik daar ook niks mee. Net zoals Dana die even zwaait en dan weer een half uur met de kop omlaag staat te mixen. Wel een lekker wijf blijft het.
  woensdag 5 november 2008 @ 11:13:54 #255
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_62964202
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:02 schreef SMutzskii het volgende:
Wat houd die mixcompetitie ofzo in? Las er al wat over, maar...
een paar fok!kertjes gaan zelf een set in elkaar draaien met naar hun idee de beste platen van 2008. En dat is eigenlijk puur voor de lol...een paar mensen zijn de laatste tijd in hun vrije tijd (of als studie ontwijkend gedrag) bezig met mixen en toen is dus het idee gekomen om een soort wedstrijdje te houden wie de beste/leukste set in elkaar draait.

Ik doe zelf niet mee, omdat ik zelf nou niet bepaald een master behind the wheelz of steel ben en ik teknieklie niet better ben (*DJ Jean mode*). Maar ik vind het dan wel weer leuk om die sets te luisteren en nog eens te horen wat er dit jaar zo'n beetje is uitgekomen..en ik hoop dus dat er sets bij zijn die me wél raken op een bepaalde manier (de bezieling waar MrDice het over had, of zoiets als de X-factor )
  woensdag 5 november 2008 @ 11:15:25 #256
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_62964246
En Save the day blijft goud. En wat ik niet snap, dan maken ze zon fucking vette mid intro in die Black anthem, echt zo vet en dan komt er zon cheesy melo. Naja...ze kunnen het wel, maar ze kiezen denk ik ook bewust voor de makkelijke nummers zodat het grote publiek het waardeert. Ik kan me voorstellen dat iemand met een puta madre shirtje aan, een joint in zijn bek terwijl hij zijn motha aan het neuken is een beetje schrikt van die mid intro.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_62964400
Sodemieters wat gaat het opeens hard sinds onze nieuweling hier is!
Maar ik ben het grotendeels eens met wat hierboven is gezegd. Vind alleen sommige tracks van Showtek wel te pruimen, maar Hold Us Back vind ik tegenvallen en Apologize... laat maar.
En het zijn dat soort nummers die het Showtek doen, niet omdat het Showtek is! We hebben problemen met de tracks omdat de tracks (volgens ons) gewoon niet goed genoeg zijn.

Overigens doe ik WEL mee met de contest, alleen dan met de PC
pi_62964404
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:13 schreef de_huig het volgende:

[..]

een paar fok!kertjes gaan zelf een set in elkaar draaien met naar hun idee de beste platen van 2008. En dat is eigenlijk puur voor de lol...een paar mensen zijn de laatste tijd in hun vrije tijd (of als studie ontwijkend gedrag) bezig met mixen en toen is dus het idee gekomen om een soort wedstrijdje te houden wie de beste/leukste set in elkaar draait.

Ik doe zelf niet mee, omdat ik zelf nou niet bepaald een master behind the wheelz of steel ben en ik teknieklie niet better ben (*DJ Jean mode*). Maar ik vind het dan wel weer leuk om die sets te luisteren en nog eens te horen wat er dit jaar zo'n beetje is uitgekomen..en ik hoop dus dat er sets bij zijn die me wél raken op een bepaalde manier (de bezieling waar MrDice het over had, of zoiets als de X-factor )
Oke, cool!
Daar ben ik wel benieuwd naar.. wie gaan allemaal een set in elkaar mixxen?
pi_62964730
Moet je even in het vorige topic kijken!
pi_62964962
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:00 schreef Sethje het volgende:

Dat is dus het kanloze aan dat geprul met virtual of andere muis-klik-mix-programmas...dat komt gewoon niet over..dat klinkt altijd net-niet.......met cdspelers/platenspelers draaien klinkt gewoon al meteeen veel beter.
Dat is wel erg kort door de bocht hoor, geloof dat LeonH met Logic werkt, Bartman en ik met Ableton. Zijn toch niet de simpele muis-klik-mix-programma's. Beiden programma's worden door veel DJ's en produceren gebruikt voor produceren cq draaien.

Snap wel dat je liever echt een plaatje erop gooit, en een beetje met een mengpaneeltje kunt spelen. Maar niet iedereen heeft dit tot zijn beschiking en dat wil nog niet zeggen dat als je geen 'echt' matriaal hebt geen lekker setje kunt maken
Partyagenda;
Outdated....
pi_62965006
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Soixante-neuf
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De 2008-Jaarmix-Battle wordt gestreden tussen:
-Crusty
-Jort
-Bartman
-LeonH
-Haghorst
-Da_Ripper
-mstx
-rattt
-NLS04
-PartyAnimal87
-Boy_Snakeye
-ElDani
-Hardstyle_Babbels
-ReMcOrE
-RiKe

Regels:
1. Alleen nummers en webreleases die in 2008 op vinyl zijn gereleased -> bij twijfel : Discogs.com
2. Tijdsduur, 60 min max
3. Deadline is 20 december

Jurering:
-Platenkeuze
-Opbouw van de set
-Overgangen tussen de verschillende tracks
-Originaliteit
-De X-factor
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zozo, dat zijn er een hoop die gaan mixxen.
Wordt ook lastig om alles te gaan jureren. Ofja, kost erg veel tijd gok ik. Als je alles moet luisteren en een setje duurt gemiddeld 30 minuten.. aii.
  woensdag 5 november 2008 @ 11:53:27 #262
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_62965229
Ik ben trouwens wel benieuwd wat iedereen nou voor een gear/software gebruikt, ff erbij zetten?
quote:
De 2008-Jaarmix-Battle wordt gestreden tussen:
-Crusty
-Jort
-Bartman
-LeonH
-Haghorst
-Da_Ripper
-mstx (2x Reloop RMP-2 + Reloop RMX-40)
-rattt
-NLS04
-PartyAnimal87
-Boy_Snakeye
-ElDani
-Hardstyle_Babbels
-ReMcOrE
-RiKe
👾
  woensdag 5 november 2008 @ 11:57:14 #263
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_62965318
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:42 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Dat is wel erg kort door de bocht hoor, geloof dat LeonH met Logic werkt, Bartman en ik met Ableton. Zijn toch niet de simpele muis-klik-mix-programma's. Beiden programma's worden door veel DJ's en produceren gebruikt voor produceren cq draaien.

Snap wel dat je liever echt een plaatje erop gooit, en een beetje met een mengpaneeltje kunt spelen. Maar niet iedereen heeft dit tot zijn beschiking en dat wil nog niet zeggen dat als je geen 'echt' matriaal hebt geen lekker setje kunt maken
Er zijn uitzonderingen idd maar als je hier over de beat synch knop leest dan begrijp ik dat je geen bezieling in een setje krijgt Verder moet iedereen lekker doen wat ie leuk vind plezier in de muziek daar gaat het om.
Mijn party reviews
  woensdag 5 november 2008 @ 11:59:40 #264
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_62965386
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:44 schreef SMutzskii het volgende:
Als je alles moet luisteren en een setje duurt gemiddeld 30 minuten.. aii.
80 minuten ja dat wordt wat
quote:

[..]

Ik snap eigenlijk de punten van zowel Sethje als van jou...De programma's zijn inderdaad wel professioneel, maar ik zie zelf het nut er niet echt van in om in een uurtje of 2 ff snel een set in elkaar te gassen, waarvan je zelf weet dat sommige overgangen gewoon crappy zijn bijvoorbeeld..en die set dan te uploaden en om commentaar te vragen, terwijl je hem zelf niet eens foutloos vindt..
Besteed er dan wat meer tijd aan en zorg dat je in ieder geval zelf tevreden bent..en vraag vervolgens om kritiek..

no offense trouwens..ik ben blij dat jullie lekker mixen hoor jongens..ik vermaak me opperbest in de tank
  woensdag 5 november 2008 @ 12:02:12 #265
60704 LeonH
pi_62965451
quote:

[..]

ben nog steeds aan het twijfelen of ik met Logic ga knippen, plakken en monteren of dat ik een echte set doe op m'n kamer met de CDJ's en draaitafels.... of beide

verder wil ik me weinig in deze discussie mengen... ieder heeft zo z'n ding. Knal gewoon heel af en toe eens een liveset op internet waar ik een goed gevoel bij heb en dan zie ik wel wat de reactie is. Helaas heb je altijd veel mensen ertussen die de set bij voorbaat helemaal niks vinden omdat je gewoonweg geen of weinig promo's tot je beschikking hebt om erin te gooien *kuch* lsdb *kuch* (niks tegen de eigenaar van deze site, maar meer de mensen die daar rondhangen )

hopelijk is m'n eigen podcast binnenkort in de lucht, en dan zie ik wel hoeveel vraag er naar is door het aantal abonnees
  woensdag 5 november 2008 @ 12:02:18 #266
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_62965453
Om een goed beeld te krijgen van die 'haat' jegens ST raad ik aan om [Hardstyle #65] Showtek-Bash-Topique eens op je gemak door te lezen
Wat mij qua tekst snel tegen de borst stuit is als er van die hele lappen opgezegd worden. Alsof men een er een soort strijdlied van MOET maken - OMG, vind ik ook nix (meer) aan.

Over die Jaarmix-Battle, Smutzie ... ik stuur zometeen wel de Firestarter, de mix waar het allemaal mee begonnen is en bij iedereen olie op het dj-vuurtje heeft gegooid.
NLS04's - Best of 2007,The Megamix

On-Topic:
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:16 schreef mstx het volgende:
Showtek
Wat je vindt, ...
pi_62965885
quote:

[..]

Ik vind die van Headhunterz - Just Say my name toch zo verlept. de vocals dan
pi_62966024
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:21 schreef Silaz het volgende:

[..]

Ik vind die van Headhunterz - Just Say my name toch zo verlept. de vocals dan
Waarvan de melodie ook wel erg veel op rock civilization lijkt
Partyagenda;
Outdated....
  woensdag 5 november 2008 @ 12:34:24 #269
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_62966170
Headhunterz is ook kut, jalalala!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
  woensdag 5 november 2008 @ 14:09:19 #270
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_62968889
ach laat iedereen toch zijn dingetje doen.. IK vind showtek kut en IK vind ook sommige HHZ platen verre van Supér maar dat geld ook voor zany/prophet/isaac/technoboy/zatox etc... iedereen beetje zijn eigen dingetje the universe tends to unfold in mysterious ways..dit soort dingen lossen zichzelf allemaal weer op... kijk naar hoe het met de hardcore ging...

P.S het enige wat showtek met mijn dingetje mag doen is er vol bewondering naar kijken

en zoals sethje al zei; het gaat erom dat je bezig bent met de muziek zolang je maar weet dat er meer is dan 1 artiest, dat de scene groter is dan bijv showtek of HHZ dan loopt het allemaal wel los... er zullen mensen dan afhaken of juist bijkomen dat is een beetje de charme van het geheel...

lekker onsamenhangend geheel weer
pi_62969405
Ik hou wel van headhunterz net als wildstylez.. zoals die mannen draaien, doen het echt voor de muziek
pi_62969997
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:53 schreef mstx het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wat iedereen nou voor een gear/software gebruikt, ff erbij zetten?
[..]
Vindt ik wel een goed idee eigenlijk

Om maar meteen te starten:

Pioneer DJM 600
Pioneer CDJ800 MK2
2x Technics platenspeler
2x Ortofon Concorde naald + element
Technics RP DH1200 koptelefoon

Samenvatting: externe hardware
  woensdag 5 november 2008 @ 14:58:09 #273
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_62970467
Ableton ben geen live held.. vraag maar ana de huig
  woensdag 5 november 2008 @ 14:58:27 #274
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_62970482
quote:
Naja...ze kunnen het wel, maar ze kiezen denk ik ook bewust voor de makkelijke nummers zodat het grote publiek het waardeert. Ik kan me voorstellen dat iemand met een puta madre shirtje aan, een joint in zijn bek terwijl hij zijn motha aan het neuken is een beetje schrikt van die mid intro.
! !!
  woensdag 5 november 2008 @ 15:20:38 #275
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_62971139
quote:
-Crusty
-Jort
-Bartman (Ableton)
-LeonH
-Haghorst
-Da_Ripper (VirtualDJ)
-mstx (2x Reloop RMP-2 + Reloop RMX-40)
-rattt
-NLS04
-PartyAnimal87 (2 Stanton C.303 cd/spelers)
-Boy_Snakeye
-ElDani (MAGIX audio studio 2003)
-Hardstyle_Babbels (Hercules mp3 MIDI controller)
-ReMcOrE ( Ableton / Virtual DJ / Traktor / Mixmeister Fusion)
-RiKe (Pioneer CDJ800 MK2 + Pioneer DJM 600 + 2x Technics platenspeler)

[ Bericht 3% gewijzigd door Da_Ripper op 05-11-2008 21:17:13 ]
👾
  woensdag 5 november 2008 @ 15:41:02 #276
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_62971843
Om nou niet 13 quotes achter elkaar te krijgen ... mogen jullie rustig posten wat voor apparatuur jullie gebruiken, dan edit ik die wel weer in MSTX's post en verwijder jullie post.
Wat je vindt, ...
  woensdag 5 november 2008 @ 15:45:07 #277
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_62971991
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:41 schreef Da_Ripper het volgende:
Om nou niet 13 quotes achter elkaar te krijgen ... mogen jullie rustig posten wat voor apparatuur jullie gebruiken, dan edit ik die wel weer in MSTX's post en verwijder jullie post.

Ben op mijn vrije middagje weer druk aan het mixen en kloten aan. Vroeg me hierbij af of iemand het nr van DURO JAJAJA (held) en the prophet, Ear protection kon vinden. Kan hem iig nergens van de links uit onze eigen OP vinden.
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
pi_62972220
Staat op Scantraxx Unreleased dacht ik, PM !
pi_62972350
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:45 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Ben op mijn vrije middagje weer druk aan het mixen en kloten aan. Vroeg me hierbij af of iemand het nr van DURO JAJAJA (held) en the prophet, Ear protection kon vinden. Kan hem iig nergens van de links uit onze eigen OP vinden.
Ear Protection
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 5 november 2008 @ 15:58:16 #280
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_62972443
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:55 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Ear Protection
Al is het mixwerk misschien niks, mijn tracklist gaat weer dik worden!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
  woensdag 5 november 2008 @ 16:01:16 #281
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_62972531
Even iets heel anders, aangezien ik 3 maanden in Amsterdam verblijf:

Kan iemand me een platenzaak hier in Amsterdam adviseren? Kan me amper voorstellen dat deze er niet is, mensen bekend hier in de buurt?

Ik verblijf zelf in het tulip inn amsterdam-city-west, en ben met mijn eigen auto hier. Afstand is het probleem dus niet!

Alvast bedankt :cheer:

compleet nutteloze lap tekst: vrijdag d-block & s-te-fan in de peppermill in heerlen
Tics van je petten.
pi_62972653
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:58 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Al is het mixwerk misschien niks, mijn tracklist gaat weer dik worden!
mijn tracklist gaat flink meedingen naar de originaliteitsprijs
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_62972701
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:01 schreef nattermann het volgende:
compleet nutteloze lap tekst: vrijdag d-block & s-te-fan in de peppermill in heerlen
vrijdag A-lusion, Technoboy en Scope DJ bij New York in Hengelo
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 5 november 2008 @ 16:06:16 #284
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_62972710
die van jullie ook al ? ik probeer een mix te maken tussen bekende knallers en wat onbekendere knallers..
pi_62972758
ik heb het gevoel, gezien de mixjes die hier af en toe voorbij komen, dat ik zeker een paar platen heb die niemand gaat nemen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 5 november 2008 @ 16:13:38 #286
60704 LeonH
pi_62972983
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:01 schreef nattermann het volgende:
Even iets heel anders, aangezien ik 3 maanden in Amsterdam verblijf:

Kan iemand me een platenzaak hier in Amsterdam adviseren? Kan me amper voorstellen dat deze er niet is, mensen bekend hier in de buurt?

Ik verblijf zelf in het tulip inn amsterdam-city-west, en ben met mijn eigen auto hier. Afstand is het probleem dus niet!

Alvast bedankt :cheer:

Als het goed ligt er ergens een Mid-Town in het centrum

Vrijdag huppel ik met m'n zeiknatte kleding rond in een tent in America anders was ik wel naar de Pepp gegaan ja
  woensdag 5 november 2008 @ 16:17:03 #287
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_62973102
@ remcore

je gaat zeker niet vertellen welke?

klien tipje van de sluier zogezegd
pi_62973303
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:07 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb het gevoel, gezien de mixjes die hier af en toe voorbij komen, dat ik zeker een paar platen heb die niemand gaat nemen
Een Showtek plaat!
De ultieme schijnbeweging..eerst afzeiken en dan ineens....:P
pi_62973486
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:23 schreef RiKe het volgende:

[..]

Een Showtek plaat!
Hahaha, dat was ook mijn gedachte..

Ik ben nu die mix van 2007 aant luisteren die Da_Ripper me heeft gestuurd. 2 uur, das wel lang zeg! Haha.. kan even vooruit dus .
pi_62973609
Ik ga denk ik niet meedoen met de orginaliteitsprijs, maar dat boeit me echt geen donder. Zolang mijn set maar rockt!
  woensdag 5 november 2008 @ 16:33:35 #291
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_62973723
El dani bedankt... Ook nog iemand de earlyy soundjes voor mij... Jawel van showtek! Op the valency staatie niet en op andere sites werken de links ervan niet. Ze zouden daar toch niet ook al beginnen met dat boycotten?
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
  Redactie Frontpage woensdag 5 november 2008 @ 16:47:48 #292
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_62974250
quote:
Williams Syndrome - Limbo (Superplastik/SPK028)
releasedate: 7 november 2008

A1. Limbo

B1. Redemption
B2. Thunder
quote:
Zany - The Fusion Of Sound - Sampler 1 (Fusion/047-5)
releasedate: 7 november 2008

A1. Evolution

B1. Delomelancum (feat. Noisecontrollers)
B2. R.A.W.
quote:
Hardstyle Masterz feat. Max Enforcer - The Stage Is Our Home
art. nr. : TTC 045

A1. The Stage Is Our Home (Original Mix)
B1. The Stage Is Our Home (Max Enforcer Remix)

Release datum : vrijdag 7 november 2008
Medium : 12-inch
pi_62974290
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ remcore

je gaat zeker niet vertellen welke?

klien tipje van de sluier zogezegd
ik ga mijn 'voorsprong door originaliteit' echt niet uit handen geven, dacht het dus niet
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:23 schreef RiKe het volgende:

[..]

Een Showtek plaat!
je hebt me door!!
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:47 schreef PartyAnimal87 het volgende:

[..]

[..]

[..]

3e heb ik eergisteren al binnengehaald, niet slecht... 1e is echt 2e wel benieuwd naar
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_62974406
Ik koop de meeste dingen! Hoop wel dat die Williams Syndrome & Zany sampler gauw op WEB komen! Overigens.. Scantraxx kan wel wat leren van he snelle uitbrengen van die sampler (kuchprojectonekuch)!
Ben ZEKER beniewd naar Redemption, toppertje!
Zany & NC komt hopelijk op dance-tunes zoals altijd!

[ Bericht 27% gewijzigd door ElDani op 05-11-2008 16:58:09 ]
pi_62976841
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 21:01 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Sorry, ben nieuwsgierig.
Ist heel erg? Alsk vervelend wordt moet je het maar zeggen.
[..]

is niet erg hoor, juist leuk dat er een (enthousiaste) vrouw in het topic is nu

Oja, QountDown. Komt door die reactie erboven dat ik aan QrimeTime dacht. Had die site nog niet gezien. Dankje!
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:50 schreef MrDice het volgende:

[..]

Misschien is popi jopie niet het juiste woord. Snap waar jullie op doelen... Maar bedoel meer dat vocals over het algemeen echt nergens over gaan, tenzij ze een verwijzing zijn naar een film of een gedicht, dat is vaak wel stoer (is mijn mening).
zoals NC heel vaak hebben, teksten ui gedichten etc., dat vind ik wel vet
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:41 schreef Da_Ripper het volgende:
ik doe het met Ableton / Virtual DJ / Traktor / Mixmeister Fusion
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Redactie Frontpage woensdag 5 november 2008 @ 18:26:09 #296
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_62976871
ik ga mijn 2 Stanton C.303 cd/spelers gebruiken
pi_62977695
Ik dus met PC (MAGIX audio studio 2003), maar als het even meezit met mijn nieuwe CD-set (heb hem bijna! ). Moet nog even kijken hoe ik de decembermaand financieel ga overleven, voor de rest gaat het lukken!
pi_62977785
iemand een volledige versie van Traktor / Ableton (dus eventueel incl. keygen) voor mij?? kan met nieuwsgroepen zo 123 niet wat vinden
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_62978086
PM onderweg RemCore
Partyagenda;
Outdated....
  woensdag 5 november 2008 @ 19:29:44 #300
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_62978504
Zou je er nog 1 kunnen sturen Crusty!