Bij ons zaten die bezwaarformulieren gewoon bij de brief?quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:38 schreef dylann het volgende:
ik had dus bijna 2 weken terug die bezwaarformulieren aangevraagd maar die heb ik dus nog steeds niet binnen gekregen..![]()
die brief had ik niet gekregen..quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bij ons zaten die bezwaarformulieren gewoon bij de brief?
ik heb geen printer..quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
http://www.infoepd.nl/inf(...)nt_bezwaar_maken.php
PDF'je anders?
Copyshop? Opslaan, naar jezelf sturen en bij een vriend(in) uitprinten?quote:
Zo denk ik er inderdaad ook overquote:Op maandag 17 november 2008 22:28 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik maak bezwaar. Ik weet dat er bizar weinig getest is met het EPD, welgeteld 4 maanden in 2 ziekenhuizen en nu willen ze het ineens landelijk invoeren?Jaaa, lijkt me slim
![]()
Het idee opzich is goed, maar ze moeten het veeeeeeel uitgebreider testen in grotere ziekenhuizen en op veel meer plekken in het land, dan na een jaar kijken of het nog zo waterdicht is. Het zijn wel persoonlijke gegevens van heel veel mensen. Perfect en helemaal afgesloten bestaat natuurlijk niet, maar je kan het risico wel heel veel verkleinen door het goed te testen en de verbeterpunten door te voeren.
Precies. En dan denkt Klink dat hij het gelijk kan invoeren, ik vind 'm nog dommer dan voorheenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zo denk ik er inderdaad ook overIk ben helemaal niet tegen het hele idee achter het EPD. De manier waarop ze het invoeren stoort me echter wel enorm... Iedereen die in de ICT werkt kan normaal ook vertellen dat dingen die goed klinken in theorie vrijwel nooit zo werken in de praktijk.
Je hoeft niks te doen. Die brief is alleen ter kennisgeving. Slechts in het geval dat je bezwaar zou willen maken moet je actie ondernemen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:43 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kreeg er vandaag een brief in de bus..
moet ik nou nog wat doen ofzo? want het maakt mij geen bal uit..
ben toch nooit ziek... en anders so what..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |