Toevallig, ik heb dus ook die harkte set. Aantal jaren geleden gekochtquote:Op maandag 2 februari 2009 21:28 schreef On het volgende:
Ha die hartke had ik dus ook, geen slecht ding hoor maar als je beter word wil je toch wel wat professioneler spul. De versterker is zelfs zeker niet verkeerd.
Hehe jaquote:
dank je,. zal eens kijken daarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Klinkt gaaf! Oh wacht, ik zit al in zo'n band..
Dude, check www.basgitaarforum.nl. Wellicht vind je daar iemand..
300W in slaapkamer en oefgenruimtequote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:31 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, net zoals mijn 350W amp in de oefenruimte. Die gaat niet hoger dan 2 meestal..
Ik heb geen volume getalletjesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:11 schreef Brammie1 het volgende:
ik heb 25watt op m'n kamer, die staat op 2en nog zeuren m'n huisgenoten af en toe
Die vat ik niet?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoe kom je in de hoogste regionen dan?.
De hoogte in...zonder trap?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:04 schreef KaMo het volgende:
[..]
Die vat ik niet?
Ik heb gewoon een soort van gitaar pot
(gewoon de standaart Ashdown knoppen)
Pff, ik probeer ook eens serieus te zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De hoogte in...zonder trap?.
.
Volgens mij was je ff vergeten waar je bent?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:04 schreef KaMo het volgende:
[..]
Pff, ik probeer ook eens serieus te zijn
Ja ok in het blauw is ie mooier (En met een messing topkam).quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:57 schreef KaMo het volgende:
[..]
Jak![]()
Neem dan gelijk zo'n eentje:
Link naar een groot plaatje
Mijn bass heeft het, merk er berder niks van (maarja, is ook geen Fender)quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:51 schreef Brammie1 het volgende:
heeft één van jullie eigenlijk ervaring met Fender bassen met zowel een Precision als een Jazz pickup? Leuke combo of flauwe mix?
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
quote:
Ben er atm voor aan het sparenquote:
Ben je een grote gezette dude?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:51 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Ben er atm voor aan het sparen![]()
Gaat nog wel ff duren denk ik, mja dan heb je wel wat
Zo ongeveer t tegenovergestelde (gemiddelde lengte en dunquote:
Ik vind die dingen enkel goed staan bij gezette grote mannen met flinke spierenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:18 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Zo ongeveer t tegenovergestelde (gemiddelde lengte en dun)
Hoezo? :>
Ik vind de kleuren prachtig, maar dat bongo model is het niet echt...quote:
Dan zou ik je hem vinden staan wsquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vind de kleuren prachtig, maar dat bongo model is het niet echt....
ook al ben ik een grote, gezette dude![]()
Ja, eventueel met fimpjequote:Op woensdag 11 februari 2009 18:51 schreef On het volgende:
[..]
Geluid samples?
Heb nog niks opgenomen, doe ik nog wel een keertje.
En thanks
Was mijn startersetquote:Op zondag 15 februari 2009 15:00 schreef Whooz het volgende:
Ben van plan om te gaan beginnen met basgitaar te spelen. Heb me oog laten vallen op een starterpakketje op Feedback.nl
http://www.feedback.nl/?b=GSR190JUBK&a=51 is hem.
Beetje weinig watt voor de versterker, maar ik ga toch eerst oefenen![]()
Wat vinden jullie ervan?
allround, metal gaat ook goed, snel valt wel mee...quote:Op zondag 15 februari 2009 21:38 schreef Whooz het volgende:
Is die ibanez eigenlijk meer allround, of meer op metal/snel spelen gericht?
Heb je hem al? Of enkel de haak?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:49 schreef Whooz het volgende:
Heb ook meteen een gitaarhaak gekocht zodat ik hem kan hangen aan de muur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |