Ja ok in het blauw is ie mooier (En met een messing topkam).quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:57 schreef KaMo het volgende:
[..]
Jak![]()
Neem dan gelijk zo'n eentje:
Link naar een groot plaatje
Mijn bass heeft het, merk er berder niks van (maarja, is ook geen Fender)quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:51 schreef Brammie1 het volgende:
heeft één van jullie eigenlijk ervaring met Fender bassen met zowel een Precision als een Jazz pickup? Leuke combo of flauwe mix?
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
quote:
Ben er atm voor aan het sparenquote:
Ben je een grote gezette dude?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:51 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Ben er atm voor aan het sparen![]()
Gaat nog wel ff duren denk ik, mja dan heb je wel wat
Zo ongeveer t tegenovergestelde (gemiddelde lengte en dunquote:
Ik vind die dingen enkel goed staan bij gezette grote mannen met flinke spierenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:18 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Zo ongeveer t tegenovergestelde (gemiddelde lengte en dun)
Hoezo? :>
Ik vind de kleuren prachtig, maar dat bongo model is het niet echt...quote:
Dan zou ik je hem vinden staan wsquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vind de kleuren prachtig, maar dat bongo model is het niet echt....
ook al ben ik een grote, gezette dude![]()
Ja, eventueel met fimpjequote:Op woensdag 11 februari 2009 18:51 schreef On het volgende:
[..]
Geluid samples?
Heb nog niks opgenomen, doe ik nog wel een keertje.
En thanks
Was mijn startersetquote:Op zondag 15 februari 2009 15:00 schreef Whooz het volgende:
Ben van plan om te gaan beginnen met basgitaar te spelen. Heb me oog laten vallen op een starterpakketje op Feedback.nl
http://www.feedback.nl/?b=GSR190JUBK&a=51 is hem.
Beetje weinig watt voor de versterker, maar ik ga toch eerst oefenen![]()
Wat vinden jullie ervan?
allround, metal gaat ook goed, snel valt wel mee...quote:Op zondag 15 februari 2009 21:38 schreef Whooz het volgende:
Is die ibanez eigenlijk meer allround, of meer op metal/snel spelen gericht?
Heb je hem al? Of enkel de haak?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:49 schreef Whooz het volgende:
Heb ook meteen een gitaarhaak gekocht zodat ik hem kan hangen aan de muur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |