Klinkt gaaf! Oh wacht, ik zit al in zo'n band.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:38 schreef nightfall het volgende:
wij zoeken nog een bassist (sinds gisteren), beetje melodieuze metal met catchy zanglijntjes enzo, we spelen wat covers van pagan's mind, threshold en thunderstone en sleutelen druk aan eigen werk.
oh ja, en we oefenen in beverwijk.. interesse iemand?
Toevallig, ik heb dus ook die harkte set. Aantal jaren geleden gekochtquote:Op maandag 2 februari 2009 21:28 schreef On het volgende:
Ha die hartke had ik dus ook, geen slecht ding hoor maar als je beter word wil je toch wel wat professioneler spul. De versterker is zelfs zeker niet verkeerd.
Hehe jaquote:
dank je,. zal eens kijken daarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Klinkt gaaf! Oh wacht, ik zit al in zo'n band..
Dude, check www.basgitaarforum.nl. Wellicht vind je daar iemand..
300W in slaapkamer en oefgenruimtequote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:31 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, net zoals mijn 350W amp in de oefenruimte. Die gaat niet hoger dan 2 meestal..
Ik heb geen volume getalletjesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:11 schreef Brammie1 het volgende:
ik heb 25watt op m'n kamer, die staat op 2en nog zeuren m'n huisgenoten af en toe
Die vat ik niet?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoe kom je in de hoogste regionen dan?.
De hoogte in...zonder trap?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:04 schreef KaMo het volgende:
[..]
Die vat ik niet?
Ik heb gewoon een soort van gitaar pot
(gewoon de standaart Ashdown knoppen)
Pff, ik probeer ook eens serieus te zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De hoogte in...zonder trap?.
.
Volgens mij was je ff vergeten waar je bent?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:04 schreef KaMo het volgende:
[..]
Pff, ik probeer ook eens serieus te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |