Is dat gebaseerd op 'Nocturne' van Secret Garden?
zoek een keyboard nummer met telkens hetzelfde stukje
zit ook een beetje een echo in.
gaat niet snel maar is ook geen langszaam nummer.
het is ook al wat oud(er)
hoorde het vandeweek op de tv voorbij schieten, weet alleen niet meer of het een reclame was of zo'n voorstukje van een aankomende film.
wie weet??
quote:Volgens mij bedoel je Clouseau - Ik wil niet dat je weggaat.
Door lawsuit - zondag 24 maart 2002 20:00Ik zoek een nederlandstalig nummer, van de tekst weet ik 2 regels:
"Ik kan niet en ik wil niet, of toch niet helemaal""Alsof ik sta te zingen voor een leeg lokaal"
Heb er al op gegoogled maar niets gevonden
Het is volgens mij van Frank boeijen of De Dijk.
quote:Zeur niet Miep, elke mongool snapt waar dit topic om draait.
Op zondag 24 maart 2002 22:07 schreef Meril het volgende:
Gelieve de titel aan te passen, een kleine uitleg te geven van waar dit topic nou al 7 edities in slaagt (te weten een groter oplospercentage te realiseren dan menig politiekorps etc) en meer van dat. Tradities moet je onderhouden.
Uit het vorige topic: Axe-reclame is Royksopp met Eple. Wellicht ook de oplossing van Petra-tje.
quote:Mijn dank is groot!
Op zondag 24 maart 2002 13:16 schreef Meril het volgende:[..]
08.00 - 09.00 uur
1. Leftfield - Fanfare of life
2. Silent Poets - Moment Scale
3. Hooverphonic - Mad About You
4. Eight Wave - Panama Bazaar
5. Sisterlove - The Hypnotist
6. Zero 7 - Distractions
7. No Game - Joy Kitikonti
8. One Night In Cartagena - Joy Kitikonti
9. Move Me - Joy Kitikonti
10. Apelle-Moi - Joy Kitikonti
11. Floris - One More Day
quote:Yesss! Dat is 'm!
Op zondag 24 maart 2002 08:59 schreef IllOgical het volgende:[..]
Suds & Soda?
Tnx!
quote:Zoals al gezegd, het is Røyksopp - Eple
Op zondag 24 maart 2002 21:21 schreef Petra-tje het volgende:
(2 de poging)zoek een keyboard nummer met telkens hetzelfde stukje
zit ook een beetje een echo in.gaat niet snel maar is ook geen langszaam nummer.
het is ook al wat oud(er)hoorde het vandeweek op de tv voorbij schieten, weet alleen niet meer of het een reclame was of zo'n voorstukje van een aankomende film.
wie weet??
soort apresski/feestnummer
quote:" Van je tadadeboemsiejéé, kom bij me in de bedstéé "
Op maandag 25 maart 2002 15:22 schreef DaMeija het volgende:
Hoe heet dat nummertje met in het refrein:
zij gaat met jan en alleman naar bed...soort apresski/feestnummer
Of is dat hun vorige hit ?
quote:zou het niet weten, hoorde em afgelopen zaterdag in discotheek, vond em wel lache
Op maandag 25 maart 2002 15:25 schreef tong80 het volgende:[..]
Of is dat hun vorige hit ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Edwin Roelvink - Meisjes Van De Nacht
Op maandag 25 maart 2002 15:22 schreef DaMeija het volgende:
Hoe heet dat nummertje met in het refrein:
zij gaat met jan en alleman naar bed...soort apresski/feestnummer
quote:TNX Dat is em
Op maandag 25 maart 2002 15:31 schreef Cybart het volgende:[..]
Edwin Roelvink - Meisjes Van De Nacht
quote:Wordt gezongen door Vonda Shepard.
Op maandag 25 maart 2002 17:45 schreef Jimbaka het volgende:
De titel song van Ally McBeal..
? iemand?
quote:Ja, dat zoek je lekker zelf maar
Op maandag 25 maart 2002 18:04 schreef Reda het volgende:
Ik zoek de Dance versie van
Lisa Lisa & Cult Jam - let the beat hit them.
Doel van dit topic is nummers te koppelen aan artiesten/titels, niet om mp3's te verspreiden
quote:Enya - Only Time
Op maandag 25 maart 2002 18:35 schreef Mr_Knoxville het volgende:
wie o wie kan mij vertellen welk nummer dit is??? bvd
beetje brakke kwaliteit maar dat komt omdat ik het van de radio heb opgenomen
Heb geprobeerd de teskt te onthouden, maar er kam steeds een man tussendoor lullen
Maar het refrein leek beetje hierop:
I guess what they say is true
I could never find a ... like you
...
...
I could never be your ...
En de clip was in het zwart-wit, en dan zag je een vrouw met een kinderwagen en dan liep er steeds een man achteraan enzow...
Iemand die mij kan helpen???
quote:jaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!
Op maandag 25 maart 2002 19:10 schreef Zander het volgende:
White Town - Your Woman. Leuk nummerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het gaat meer zo (het refrein dan)
ta ta ta ta(kleine stilte) ta ta ta ta(kleine stilte) ta ta ta ta
met een keyboard en continue het zelfde stukje.
(duidelijker???)
quote:manau - la tribu du dana
Op maandag 25 maart 2002 20:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Franstalig zomernummertje van een paar jaar geleden. Refreintje ging van "Ne quitte pas danser, sur le musique de tropique" of zoiets....
meer franstalige zomerhitjes kennik nie
die 1e hou ik voor mogelijk
Zo'n liedje dat hij eigenlijk de hele tijd hetzelfde zingt, maar dan steeds sneller, sneller, sneller !!
voor iemand die ik ken
quote:"Ik zoek een nummer"-topic 8"
Op maandag 25 maart 2002 18:39 schreef keeper het volgende:[..]
Ja, dat zoek je lekker zelf maar
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Doel van dit topic is nummers te koppelen aan artiesten/titels, niet om mp3's te verspreiden
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Was dat niet 'Don't be cruel'?
Op maandag 25 maart 2002 21:35 schreef ActaniA het volgende:
elvis presleyZo'n liedje dat hij eigenlijk de hele tijd hetzelfde zingt, maar dan steeds sneller, sneller, sneller !!
voor iemand die ik ken
quote:dat was een winternummer.
Op maandag 25 maart 2002 21:17 schreef ActaniA het volgende:[..]
manau - la tribu du dana
....meer franstalige zomerhitjes kennik nie
Het nummer begint met één zo'n rockgitaar die steeds achter elkaar een simpel deuntje speelt. In het refrein hoor ineens meer gitaren en hoor je een zachte vrouwenstem iets zingen. Dat hele simpele 2-tonige deuntje hoor je eigenlijk door het hele nummer. Moeilijk te omschrijven, wel een bekend nummertje voor de rockfans onder ons.
quote:Heb dat andere deel niet gelezen...Wanneer komt het in de film? Op de helft, aan het begin etc.? Kan ik wel even opzoeken.
Op zondag 24 maart 2002 20:56 schreef Buidelbeestje het volgende:
Goed, dat ene nummer uit Shrek dus, zie deel 7.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Is dat gebaseerd op 'Nocturne' van Secret Garden?
[patsmode aan]Ik heb hem op dvd, collector's edition 2 disc set[/patsmode uit]
quote:Bedoel je toevallig
Op woensdag 27 maart 2002 19:48 schreef Arjeninho het volgende:...
Het nummer begint met één zo'n rockgitaar die steeds achter elkaar een simpel deuntje speelt. In het refrein hoor ineens meer gitaren en hoor je een zachte vrouwenstem iets zingen. Dat hele simpele 2-tonige deuntje hoor je eigenlijk door het hele nummer. Moeilijk te omschrijven, wel een bekend nummertje voor de rockfans onder ons.
quote:ECHT WEL!
Op woensdag 27 maart 2002 19:57 schreef yellow_snow_ het volgende:[..]
Bedoel je toevallig
The Breeders - Cannonball
Bedankt man! Snelle reactie ook!
kent iemand die en weten jullie ook hoe het liedje of filmpje heet??
thx alvast
quote:ehmm heeft iemand dat melige filmpje soms ook?
Op woensdag 27 maart 2002 20:10 schreef Mr.Manson het volgende:
goed ik zoek een lastig nummer (of filmpje evt.)
bij MTV zie je tussendoor heel af en toe zo'n filmpje van een lelijke blauwe kat en een klotevogeltje dat steeds zijn blote reet laat zienkent iemand die en weten jullie ook hoe het liedje of filmpje heet??
thx alvast
ik accepteer de cookies.
quote:???
Op woensdag 27 maart 2002 20:44 schreef Meril het volgende:
Vorige pagina Liniaal.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[edit]
sorry niet goed gelezen
sorry!!!
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door LiNiaaL op 27-03-2002 21:52]
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 17:02 schreef Passione het volgende:
ik zoek een nummer wat ik 3 weken geleden hoorde, dus ik weet de tekst niet meer zo.
Er zong een meid iets van "I don't like you anymore, so why don't you keep out of mind?"
Zoiets... maar het nummer klonk bijna identiek aan Delerium - Silence en dan de Tiesto Mix.
Ik ga ervan uit dat het nummer wat ik zoek ook van Tiesto is, of door hem is gemixt.
Iemand?
quote:Ik ken dat nr volgens mij..ik weet alleen niet van wie het is of hoe het heet
Op woensdag 27 maart 2002 23:17 schreef Passione het volgende:[..]
Ik heb alle mogelijke sharingprogramma's afgezocht maar ze zijn of gefirewalled / offline
Wie oh Wie kan me helpen aan deze muziek of weet waar ik het kan halen , zou je eeuwig dankbaar zijn ?
Geprobeerd :
Grokster/Kazaa/Morpheus/Audiogalaxy/Edonkey/
quote:euhm..
Op woensdag 27 maart 2002 23:17 schreef Passione het volgende:[..]
Tiesto - innocente
Tiesto - suburbian train
Tiesto - Ayla
Tiesto - cygnus X
Tiesto - flight 643
Tiesto - Endless wave
Tiesto - Jan Johnston
Tiesto - sparkles
Tiesto - Dreaming
Tiesto - You take my breath away (deze is prachtig)
Dit zijn toch wel de bekende liedjes van Tiesto... ben er vast wel wat vergeten.. en anders weet ik het ook niet
quote:probeer winmx eens... die werkt op veel verschillende sharingprogramma's... je krijgt alleen op het zoekwoord madonna al 5000 resultaten.. misschien kan je jouw liedjes er ook mee vinden!
Op donderdag 28 maart 2002 09:47 schreef TheFluGuy het volgende:
Tony Bass - Zeg heb jij iets tegen mij ?
en
Alex - Laat me alleenIk heb alle mogelijke sharingprogramma's afgezocht maar ze zijn of gefirewalled / offline
Wie oh Wie kan me helpen aan deze muziek of weet waar ik het kan halen , zou je eeuwig dankbaar zijn ?Geprobeerd :
Grokster/Kazaa/Morpheus/Audiogalaxy/Edonkey/
quote:WinMX had ik dus ook geprobeerd
Op donderdag 28 maart 2002 10:18 schreef dolledingo het volgende:[..]
probeer winmx eens... die werkt op veel verschillende sharingprogramma's... je krijgt alleen op het zoekwoord madonna al 5000 resultaten.. misschien kan je jouw liedjes er ook mee vinden!
rise and shine
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 28-03-2002 19:55]
quote:Is ook een beetje moeilijke omschrijving (dacht ik)
Op maandag 25 maart 2002 19:43 schreef Petra-tje het volgende:
nope het was niet die royksopp (of hoe je het ook schrijft)het gaat meer zo (het refrein dan)
(duidelijker???)
ik zoek een lastig nummer (of filmpje evt.)
bij MTV zie je tussendoor heel af en toe zo'n filmpje van een lelijke blauwe kat en een klotevogeltje dat steeds zijn blote reet laat zien
kent iemand die en weten jullie ook hoe het liedje of filmpje heet??
thx alvast
Cart,
quote:Ben zelf nie thuis in dat soort muziek maar hier vind je de shockers cd's.
Op vrijdag 29 maart 2002 14:47 schreef sassa het volgende:
ok ik heb t nr al bij mn mp3tjes staan maar er staat niet bij van wie die isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ssst...listen heet ie en staat op een shockers cd...wie oh wie weet van wie die is? tis niet belangrijk verder ofzo maar vraag t me afJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ik heb 3fm niet aan staan hier, dus het wordt een grote gok... Maar één van de high-rotation platen van deze week is Robert Lee met No one cares... (en die voldoet een klein beetje aan de omschrijving)
Op vrijdag 29 maart 2002 14:55 schreef brian het volgende:
Wil graag weten hoe het nummer dat net op 3fm was heet. Iets met rasta en was een reggae nummer.
quote:ok thnx
Op vrijdag 29 maart 2002 15:54 schreef Downer het volgende:[..]
Ben zelf nie thuis in dat soort muziek maar hier vind je de shockers cd's.
quote:Probeer deze eens: Daniel Bedingfield met Gotta Get Thru This
nope het was niet die royksopp (of hoe je het ook schrijft)het gaat meer zo (het refrein dan)
(duidelijker???)
het is een instrumental nummer, best wel oud ook.
beetje een voorloper op de trance hits, zeg maar.
maar toch bedankt!!
quote:Dit nummer heet Jonah - Sssst...listen!
Op vrijdag 29 maart 2002 14:47 schreef sassa het volgende:
ok ik heb t nr al bij mn mp3tjes staan maar er staat niet bij van wie die isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ssst...listen heet ie en staat op een shockers cd...wie oh wie weet van wie die is? tis niet belangrijk verder ofzo maar vraag t me afJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"They know what is what"
"But they dont know is what"
"They just struck...."
"What the fuck."
quote:fatboy slim - up the tempo ?
Op vrijdag 29 maart 2002 20:14 schreef HAL9000S het volgende:
Nee dat is dat nummer met die flippende klip met die mensen die spontaan spastische aanvallen krijgen op het moment dat ze het nummer te horen krijgen
ik zoek zelf een nummer waar in de clip steeds wordt gemorphed van het ene naar het volgende plaatje en deze gebruiken ze nu ook bij een reclame van Axe zag ik op tv.
iemand een idee?
quote:juist..bedankt!
Op vrijdag 29 maart 2002 20:55 schreef HAL9000S het volgende:
Je bedoelt Eple van Royksopp volgens mij
quote:ja thnx ik had t al gevonden
Op vrijdag 29 maart 2002 20:06 schreef madthijs het volgende:[..]
Dit nummer heet Jonah - Sssst...listen!
quote:van daddy dj misschien
Op zaterdag 30 maart 2002 12:32 schreef SunChaser het volgende:
Van wie is het nummer: Daddy DJ
Ik zoek een nummer zonder tekst (dat maakt het al moeilijk). Het is een lekker dansbaar nummer, klinkt een beetje zuid-amerikaans, onder andere omdat er een Bandoneon inzit. Een bandoneon is zo'n soort accordeon die ze bij tango gebruiken. Het nummer heeft een beetje tango en salsa invloeden en niet zo'n zware beat.
Volgens mij is het nummer niet ouder dan één jaar en mischien zelfs wel vrij recent.
quote:The Sunclub - Bandoneon?
Op zaterdag 30 maart 2002 14:14 schreef Dante_A het volgende:
Hhhmmm... ik heb een moeilijke vraag volgens mij.Ik zoek een nummer zonder tekst (dat maakt het al moeilijk). Het is een lekker dansbaar nummer, klinkt een beetje zuid-amerikaans, onder andere omdat er een Bandoneon inzit. Een bandoneon is zo'n soort accordeon die ze bij tango gebruiken. Het nummer heeft een beetje tango en salsa invloeden en niet zo'n zware beat.
Volgens mij is het nummer niet ouder dan één jaar en mischien zelfs wel vrij recent.
quote:Star 69. Goed nummer trouwens.
Op vrijdag 29 maart 2002 20:10 schreef HAL9000S het volgende:
Het Faboy Slim nummer met de text:"They know what is what"
"But they dont know is what"
"They just struck...."
"What the fuck."
quote:He bah, nee. Wat een lomp nummer is dat zeg. De titel had inderdaad wel voor de hand gelegen. Thanks anyway.
Op zaterdag 30 maart 2002 14:37 schreef Cybart het volgende:[..]
The Sunclub - Bandoneon?
quote:Is dat niet de Maxima tango of hoe dat nummer ook heet. Dat is toen bekend geworden na het huwlijk.
Hhhmmm... ik heb een moeilijke vraag volgens mij.Ik zoek een nummer zonder tekst (dat maakt het al moeilijk). Het is een lekker dansbaar nummer, klinkt een beetje zuid-amerikaans, onder andere omdat er een Bandoneon inzit. Een bandoneon is zo'n soort accordeon die ze bij tango gebruiken. Het nummer heeft een beetje tango en salsa invloeden en niet zo'n zware beat.
-- Laat maar, dit nummer is neit echt dansbaar sorry. Eerst lezen voordat je gaat bleren!!!!! :x --
quote:Adios Nonino bedoel jij, die is het zeker niet.
Op zaterdag 30 maart 2002 15:26 schreef Normannetje het volgende:-- Laat maar, dit nummer is neit echt dansbaar sorry.
Ik heb het gisteren op een feestje gehoord en heb er nu spijt van dat ik het niet even aan de DJ heb gevraagd.
La la, lalalalala zoiets
quote:Thanx
Op zaterdag 30 maart 2002 14:43 schreef postinggirl het volgende:[..]
Star 69. Goed nummer trouwens.
quote:hmm.. de lambada
quote:Hot Butter met "Popcorn"?
Wie weet hoe dat liedje ook alweer bij toppop heette.
Het is bij typisch 70 geweest (1972).
Waar penny de jager met het ballet bij danste.
Het ging zoiets van tuut tuut tuut (Trance achtig).
quote:Die is het inderdaad niet.
Op zaterdag 30 maart 2002 16:57 schreef Ener-G het volgende:[..]
hmm.. de lambada
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.nee die is al heel wat ouder dan een jaarJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Dat nummer is van Daddy DJ, Sunnie. Danny DJ met Danny DJ zeg maar.
Op zaterdag 30 maart 2002 12:35 schreef SunChaser het volgende:
Het nummer gaat zo: I am Daddy DJ la la lalalalaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Erg leuk nummer trouwens.
quote:Jan Wayne kweenie ik heb in ieder geval een versie van hem van dat nummer
Op zaterdag 30 maart 2002 22:08 schreef Bazooka-Eend het volgende:
Total eclipse of the heart - dance remix
dus.
zo'n nummer dat ze alleen in plebscafe's draaienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Jan Wayne was dat niet die pianist die zijn best doet om zoveel mogelijk op Jezus te lijken?
Op zaterdag 30 maart 2002 22:36 schreef Slayher het volgende:[..]
Jan Wayne kweenie ik heb in ieder geval een versie van hem van dat nummer
Aub.
Het origineel is trouwens van Meatloaf en Bonnie. Ik vind dat iedereen die de remix beluistert op zijn minst ook even naar het origineel moet luisteren. Is 1000x mooier (IMHO).
quote:Tsja je omschrijft het ook zo vaag... Kan er nauwelijks een kant mee op.
Op zaterdag 30 maart 2002 22:44 schreef Petra-tje het volgende:
kan dan niemand mijn liedje??(huil al bijna)
het komt een beetje uit de tijd van miami vice lijkt er ook een beetje op maar dan wat rustiger.
het lijkt ook wel een beetje op die celtic muziek.
(maar dan met een keyboard)
(nog steeds niet erg duidelijk)
quote:Harald Faltermeyer - Axel F misschien?
Op zaterdag 30 maart 2002 23:12 schreef Petra-tje het volgende:
wil het wel voorneurieën, maar wie hoort het dan?het komt een beetje uit de tijd van miami vice lijkt er ook een beetje op maar dan wat rustiger.
het lijkt ook wel een beetje op die celtic muziek.
(maar dan met een keyboard)(nog steeds niet erg duidelijk)
quote:Suerte
Op zondag 31 maart 2002 09:49 schreef Slayher het volgende:
Ik zoek de spaans talige versie van Whenever Where ever van Shakira weet iemand hoe die heet in het spaans ???
quote:Jij zult toch niet de "lala-song" bedoelen van Talk of the Town ?
Op zaterdag 30 maart 2002 16:02 schreef SunChaser het volgende:
Ik zoek nog een nummer: het is een jongensstem, heel hoog die alleen lalalala zingt. Het wordt veel gebruikt als ondergrond tijdens radiogesprekken. Het is heel bekend en klinkt erg klassiek.La la, lalalalala zoiets
quote:Nou, Pizzicato Five dus...maar ik weet niet welk nummer. Mail ze eens, zou ik zeggen.
Op zondag 31 maart 2002 10:32 schreef Marble het volgende:
Echt niemand die weet welk nummer ze tegenwoordig bij Villa Achterwerk als eindtune gebruiken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:beetje late reactie van mij maar thanks
Op zondag 31 maart 2002 10:29 schreef postinggirl het volgende:[..]
Suerte
quote:markos - temptation ?
Op maandag 01 april 2002 01:20 schreef inquestos het volgende:
Is een redelijk nieuw nummer, wordt niet in gezongen (voor zover ik het weetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.). Op reclame zag ik laatst dat ie ook op "door 't lint 6" stond. Iemand een idee??Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tevens de nieuwe begintune van het programma. komt weg bij hetzelfde label als barthezz (vandaar de overeenkomende sound)
quote:nee is het ook niet (wel leuk om weer eens te horen) het is wel uit die tijd en qua instrumenten komt het ook wel overheen. verdomme het is echt moeilijk uit te leggen....................
Op zondag 31 maart 2002 01:02 schreef ranja het volgende:[..]
Harald Faltermeyer - Axel F misschien?
(vanwege tijd miami vice)
aniewaj bedankt!
code:Wat ga je doen?
Ik pak me board
Wat doe je dan?
Ik skate ze out
He yo waarom?
Die gasten doen stoer
Ze weten niets!
Ach lazer op
quote:van patrick kicken. Limp Bizkit vs. Brainpower.
Op maandag 01 april 2002 21:43 schreef Ruben_Pruim het volgende:
Ik hoorde het laatst op de radio ofzo, zo ging het ofzo:code:Wat ga je doen?
Ik pak me board
Wat doe je dan?
Ik skate ze out
He yo waarom?
Die gasten doen stoer
Ze weten niets!
Ach lazer op
quote:Niet van Miami Vice zelf?
Op maandag 01 april 2002 11:58 schreef Petra-tje het volgende:[..]
nee is het ook niet (wel leuk om weer eens te horen) het is wel uit die tijd en qua instrumenten komt het ook wel overheen. verdomme het is echt moeilijk uit te leggen....................
aniewaj bedankt!
Kun je geen accoordenschema neerzetten?
tatatata is we vaag.
quote:Lucifer - House for sale
Op maandag 01 april 2002 22:30 schreef Mr.stardust het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer gezongen door een vrouw
waarschijnlijk getiteld 'heart for sale' of 'house for sale'. de tweede zin is iets met 'you can read it on the sign' Iemand een idee?
quote:
Op maandag 01 april 2002 22:34 schreef dwerg het volgende:[..]
Lucifer - House for sale
(Margriet Eshuijs en Hennie Huisman, dat geloof je toch niet?)
tnx
quote:Roger Sanchex - You can't change me
Op maandag 01 april 2002 22:10 schreef Vlek het volgende:
Laatst een clip gezien op mtv, ging over allemaal mensen die door een muisaanwijzer achterna gezeten werden en als ze daan "aangeklikt" werden verdwenen ze en kwamen dan ergens anders terecht.
WIE weet van welk Pearl Jam nummer "Silkstone - Ready" is overgenomen? Ik kan er niet meer opkomen, maar ik weet zeker dat Pearl Jam iets vergelijkbaars heeft gemaakt, maar ik kan het niet naluisteren, want mijn cdspeler is stuk
Is een nummer dat al eens op TMF is geweest. In de clip (geanimeerd) zie je 2 poppetjes in een Amerikaanse slee door een stad heen rijden. Op het laatst staan ze in een file of zo. Beetje rustig club nummer met volgens mij een Franse zangeres er door heen. Als ik me niet vergis komt de artiest ook uit Frankrijk.
quote:Etienne de Crecy. Met Tempovison of Scratched.
Op dinsdag 02 april 2002 00:29 schreef Mattes het volgende:
Met de search kon ik het niet vinden dus het kan zijn dat dit dubbelop is, excuses daar voor!Is een nummer dat al eens op TMF is geweest. In de clip (geanimeerd) zie je 2 poppetjes in een Amerikaanse slee door een stad heen rijden. Op het laatst staan ze in een file of zo. Beetje rustig club nummer met volgens mij een Franse zangeres er door heen. Als ik me niet vergis komt de artiest ook uit Frankrijk.
quote:Da's best wel oud, zelfs voor Ludo.
Op maandag 01 april 2002 11:58 schreef Petra-tje het volgende:[..]
nee is het ook niet (wel leuk om weer eens te horen) het is wel uit die tijd en qua instrumenten komt het ook wel overheen. verdomme het is echt moeilijk uit te leggen....................
aniewaj bedankt!
Art of Noise?
Enigma?
Italo-muziek?
Devine?
New Order?
quote:Free florida-Banji Boyz/Boys (weet ik niet exact)? Ik denk dat het deze is. Of anders Higher state of consciousness-Josh Wink?
Op maandag 01 april 2002 23:26 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zoek er ook een: het is trance, het refrein wordt steeds herhaald (coole melodie) maar op een andere toonhoogte. Flinke bass, en op een gegeven moment is ie zo hoog, dat het net op een fluit lijkt. Wie kent dit nummer toevallig?
quote:[punnik mode]
Op maandag 01 april 2002 22:39 schreef Meril het volgende:[..]
Roger Sanchex - You can't change me
quote:Ik heb een idee, ik weet alleen niet of het het geen is wat je bedoeld. De artiest weet ik zo vlug niet maar kan me herinneren dat het 3 nederlanders waren (in de clip hadden ze een rooie, witte en blauwe trui aan) maar het nummer heette geloof ik "aurora"
(duidelijker???)
Zit nu ff op cddb te zoeken maar 1273 is wel erg veel
Wellicht dat iemand anders door deze aanwijzig een artiest weet op te rakelen?
mmm bingo.....NOVA - Aurora
die bedoel ik dus, maar nu de vraag of hij het is
Geloof dat het een vrouw zong in ieder geval iemand met een zware stem.
Iemand een idee wie dat is
quote:Het heette in ieder geval 'Fire'. En dan kan je volgens het hitdossier nog kiezen uit Crazy world of Arthur Brown, Dizzy man's band, Ohio players, Pointer Sisters (ik dènk dat die het zijn) en Scooter (die zijn het in ieder geval NIET).
Op dinsdag 02 april 2002 17:59 schreef Slayher het volgende:
ik zoek het volgende nummer weet alleen 1 zinnetje dat zo gaat
"i'm driving in your car, turn on the radio"Geloof dat het een vrouw zong in ieder geval iemand met een zware stem.
quote:Pointer Sisters - Fire
Op dinsdag 02 april 2002 17:59 schreef Slayher het volgende:
ik zoek het volgende nummer weet alleen 1 zinnetje dat zo gaat
"i'm driving in your car, turn on the radio"Geloof dat het een vrouw zong in ieder geval iemand met een zware stem.
quote:Iemand?
Op zondag 31 maart 2002 19:03 schreef mrcool het volgende:
Een nummer van een aantal jaren terug. Oldskool-breakbeats met de samples van Sweetheart van Mariah Carey. Iemand enig idee wie dit nummer heeft gemaakt en hoe het nummer heet?
quote:'Fire' van Arthur Brown en 'Fire' van de Ohio Players zijn compleet andere nummers met toevallig dezelfde titel. Het is idd die van de Pointer Sisters, volgens mij.
Op dinsdag 02 april 2002 18:03 schreef postinggirl het volgende:[..]
Het heette in ieder geval 'Fire'. En dan kan je volgens het hitdossier nog kiezen uit Crazy world of Arthur Brown, Dizzy man's band, Ohio players, Pointer Sisters (ik dènk dat die het zijn) en Scooter (die zijn het in ieder geval NIET).
quote:Volgens mij is het van Blur.
Op dinsdag 02 april 2002 19:30 schreef thefreezeman het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe heet die band / titel ook alweer waar in de clip zo'n melkpak zit, wat op zoek is naar zijn geliefde melkpakin?
Als ik straks het antwoord zie sla ik me zelf waarschijnlijk tegen m'n kop maar ik kan er niet opkomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:En het heet 'coffee & tea'.
Op dinsdag 02 april 2002 19:38 schreef mrcool het volgende:[..]
Volgens mij is het van Blur.
maar je hoort er dit in: 'this is a journey into sound'
adios
quote:Party affair-DJ Boozywoozy
Op dinsdag 02 april 2002 20:03 schreef kwabbernoot het volgende:
ik zoek een liedje dat volgens mij nu in de top40 staat of in de yorin hit-list ofzo...maar je hoort er dit in: 'this is a journey into sound'
adios
quote:Inderdaad! Geweldig nummer (en eigenlijk vooral die clip)
Op dinsdag 02 april 2002 20:01 schreef postinggirl het volgende:[..]
En het heet 'coffee & tea'.
quote:Bijna
Op dinsdag 02 april 2002 20:01 schreef postinggirl het volgende:[..]
En het heet 'coffee & tea'.
Blur - Coffee & TV
quote:Nu heb je mij ook nieuwsgierig gemaakt
Op dinsdag 02 april 2002 19:30 schreef thefreezeman het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe heet die band / titel ook alweer waar in de clip zo'n melkpak zit, wat op zoek is naar zijn geliefde melkpakin?
Als ik straks het antwoord zie sla ik me zelf waarschijnlijk tegen m'n kop maar ik kan er niet opkomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Echt een leuke clip
quote:ja vooral als ie verliefd wordt op die andere melkpak
Op dinsdag 02 april 2002 21:50 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
Nu heb je mij ook nieuwsgierig gemaakt
ik accepteer de cookies.Echt een leuke clip
ik accepteer de cookies.
Oh ja nog een vraagje werd net gevraagd via MSN een nummer wat vroeger in de tandenborstelshow zat.Niet de Tanderborsteljive maar dat liedje als ze in de stoel werden gezet en dan werden ze rondgedraaid dan hoorde je zo`n muziekje. Ik ken de tekst wel en zo maar weet de titel niet meer.
Melkpak vs. melkpakkin = Blur - Coffee & TV
Zeer goed nummer idd, dito videoclip.
quote:Funky Town-Lips Inc.
Op woensdag 03 april 2002 00:31 schreef Slayher het volgende:[..]
ja vooral als ie verliefd wordt op die andere melkpak
ik accepteer de cookies.Oh ja nog een vraagje werd net gevraagd via MSN een nummer wat vroeger in de tandenborstelshow zat.Niet de Tanderborsteljive maar dat liedje als ze in de stoel werden gezet en dan werden ze rondgedraaid dan hoorde je zo`n muziekje. Ik ken de tekst wel en zo maar weet de titel niet meer.
quote:Even zoeken op Google en dan krijg je: 'Gregory Gray'
Op dinsdag 02 april 2002 21:48 schreef NiMPhoenix het volgende:
Ik zoek een nummer waarin de tekst
"Get real sweetheart"
en
"The pope does not smoke dope, even if he should"
voorkomt
Iemand enig id?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het was een housenummer geloof ik en halverwege hoorde je een stem die zei hoe de beat ging.. echt enorm fout zodat het weer leuk was! Iets van : "it goes like this, boom boomboom boomboomboomboom!"
Wie weet het nummer plz?
quote:Jason Nevins vs. Run DMC - it's like that??
Op woensdag 03 april 2002 09:47 schreef moker het volgende:
Ik hoorde een keer een nummer in een discotheek (2001)..Het was een housenummer geloof ik en halverwege hoorde je een stem die zei hoe de beat ging.. echt enorm fout zodat het weer leuk was! Iets van : "it goes like this, boom boomboom boomboomboomboom!"
Wie weet het nummer plz?
quote:Zit wel iets Pearl-jammerigs in ja...maar kan ook niet op het nummer komen. Iemand anders?
Op maandag 01 april 2002 23:40 schreef k_i_m het volgende:
Nou, ik schijn het dus hier te moeten posten.WIE weet van welk Pearl Jam nummer "Silkstone - Ready" is overgenomen? Ik kan er niet meer opkomen, maar ik weet zeker dat Pearl Jam iets vergelijkbaars heeft gemaakt, maar ik kan het niet naluisteren, want mijn cdspeler is stuk
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
O ja eventueel een artiest naam zou ook wel leuk zijn.
Is het toevallig Children - Robert Miles?
zal wel niet...
Ik was laatst in een of andere discotheek en daar draaiden ze een gouwe ouwe tranceplaat.
Beschrijving:
Text: (vrouwelijk vocaal) "i need you" {pauze} "i want you"... meer text is er niet
En af en toe komt er zo'n ahhh in voor net zoals in Justin K - Northern Lights.
Als die aahhh is geweest dan barsten de harde synths los.
Het nummer schijnt op MMDE 1999 te hebben gestaan gehoord van een vriend die de titel/artist ook niet weet
Nou, 'k hoop dat iemand 'm weet want het is zo'n gaaf nummer!
quote:edit: oh ja, Luvstruck zou weleens veel beter kunnen.
Op woensdag 03 april 2002 12:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ok,Ik was laatst in een of andere discotheek en daar draaiden ze een gouwe ouwe tranceplaat.
ik accepteer de cookies.
Maaarrr, - je voelt 'm al aankomen -, hoe bekend ie ook in m'n oren klonk, ik weet niet meer hoe dat kreng heet!Beschrijving:
Text: (vrouwelijk vocaal) "i need you" {pauze} "i want you"... meer text is er nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.En af en toe komt er zo'n ahhh in voor net zoals in Justin K - Northern Lights.
Als die aahhh is geweest dan barsten de harde synths los.Het nummer schijnt op MMDE 1999 te hebben gestaan gehoord van een vriend die de titel/artist ook niet weet
Nou, 'k hoop dat iemand 'm weet want het is zo'n gaaf nummer!
[Dit bericht is gewijzigd door Passione op 03-04-2002 12:58]
[Dit bericht is gewijzigd door Passione op 03-04-2002 12:59]
quote:Misschien dat als je zoekt bij grokster of zo, dat er dan verschillende mixen voorbij komen ? Misschien zit ie daar dan wel bij ? Tis maar een suggestie...
Op woensdag 03 april 2002 12:53 schreef Passione het volgende:
Ik hoor de laatste tijd steeds vaker in kledingwinkels enzo Rui Da Silva - Touch Me, maar dan meer trance dan club. Best wel lekker en wat sneller.. iemand enig idee wie hem zo heeft gemixt?
quote:En het is 'm ook nog...
Op woensdag 03 april 2002 12:46 schreef moker het volgende:
southside spinners - luvstruck(cool nummer btw)
Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Thankz!
quote:Nee, is hem helaas niet. Ik zoek dus het volgende:
Op maandag 01 april 2002 11:54 schreef Cybart het volgende:[..]
markos - temptation ?
tevens de nieuwe begintune van het programma. komt weg bij hetzelfde label als barthezz (vandaar de overeenkomende sound)
quote:Of weet iemand anders misschien de inhoud van "Door 't lint 6", kan 't nergens op internet vinden. Kan ik dan misschien ff tussen kijken
Is een redelijk nieuw nummer, wordt niet in gezongen (voor zover ik het weetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.). Op reclame zag ik laatst dat ie ook op "door 't lint 6" stond. Iemand een idee??Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Erm, die tekst komt gewoon uit een nummer van Brainpower (heb de cd ff niet bij de hand), gebruikt door Kicken voor een remix met Limp Bizkit. Hij staat in ieder geval op Door Merg En Brain.
Op maandag 01 april 2002 21:55 schreef StefanFM het volgende:[..]
van patrick kicken. Limp Bizkit vs. Brainpower.
Wie weet nog welke dit was?
quote:Niet gehoord. Omschrijf het eens...
Op woensdag 03 april 2002 15:20 schreef pookiebear het volgende:
Hoi, ik hoorde net een leidje op 538 (15.10) (trance liedje) Het was het liedje voor Do for love van tupac.Wie weet nog welke dit was?
quote:Virus of the mind
Op woensdag 03 april 2002 15:22 schreef T_R_I_P het volgende:
Hallo allemaal! Ik zoek de titel van het nummer van Heather Nova dat de laatste tijd op TMF en MTV te zien/horen is...ik mis elke keer net het begin of einde...
quote:Dank u hartelijk!
Op woensdag 03 april 2002 15:24 schreef postinggirl het volgende:[..]
Virus of the mind
quote:Zaten er vocalen in? Zo ja, wat zeiden ze dan?
Op woensdag 03 april 2002 15:36 schreef pookiebear het volgende:
niemand.......
Steeds een herhalend stukje zeg maar.
Laaalaaalaaalaaalaaalaalaalaa laaalaalalalalaa
sorry maar dit is moeilijk te omschrijven
Ergens eind jaren '80 begin '90 had Mary-Lou van Steenis een hitje. ZIj speelde toen in Spijkerhoek, en volgens mij kwam het nummer ook uit die serie.
Iemand enig idee?
quote:Heette dat nummer "Everything You Do Is Magic" (geen idee onder welke artiestennaam)
Op woensdag 03 april 2002 16:43 schreef Kwark het volgende:
Ergens eind jaren '80 begin '90 had Mary-Lou van Steenis een hitje. ZIj speelde toen in Spijkerhoek, en volgens mij kwam het nummer ook uit die serie.
quote:'Wonderful' misschien? Onder de naam 'Patty & Shift'.
Wie helpt me?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Ergens eind jaren '80 begin '90 had Mary-Lou van Steenis een hitje. ZIj speelde toen in Spijkerhoek, en volgens mij kwam het nummer ook uit die serie.
Iemand enig idee?
Het liedje was dat niet bepaald, maar goed....
quote:Patty & Shift! Dat herken ik!
Op woensdag 03 april 2002 16:52 schreef postinggirl het volgende:[..]
'Wonderful' misschien? Onder de naam 'Patty & Shift'.
Beide titels zeggen me zo snel nog niets, maar daar hebben we Kazaa voor
Fenx piepel!
/edit: Wonderful inderdaad. Alleen is ie nergens te downen...
[Dit bericht is gewijzigd door Kwark op 03-04-2002 17:03]
quote:ja het nummer heet idd wonderfull
Op woensdag 03 april 2002 16:52 schreef postinggirl het volgende:[..]
'Wonderful' misschien? Onder de naam 'Patty & Shift'.
quote:Nee, "Wonderful"
Op woensdag 03 april 2002 17:00 schreef Woebes het volgende:[..]
ja het nummer heet idd wonderfull
quote:Hij staat op Audiogalaxy. En nog meerdere keren ook.
Op woensdag 03 april 2002 17:00 schreef Kwark het volgende:[..]
Patty & Shift! Dat herken ik!
Beide titels zeggen me zo snel nog niets, maar daar hebben we Kazaa voor
ik accepteer de cookies.Fenx piepel!
/edit: Wonderful inderdaad. Alleen is ie nergens te downen...
quote:zeiksnorr
Op woensdag 03 april 2002 17:02 schreef CraZaay het volgende:[..]
Nee, "Wonderful"
ik accepteer de cookies.
quote:that's twice you saved my ass
Op woensdag 03 april 2002 17:06 schreef postinggirl het volgende:[..]
Hij staat op Audiogalaxy. En nog meerdere keren ook.
quote:*tegen hoofd gemept heeft*
Op woensdag 03 april 2002 02:25 schreef Arjeninho het volgende:
ATTENTIE!Melkpak vs. melkpakkin = Blur - Coffee & TV
Zeer goed nummer idd, dito videoclip.
en senks oll
quote:Toch niet:
Op woensdag 03 april 2002 15:43 schreef pookiebear het volgende:
Heb geen stemmen gehoord, alleen maar trancegeluiden zeg maar.Steeds een herhalend stukje zeg maar.
Laaalaaalaaalaaalaaalaalaalaa laaalaalalalalaa
sorry maar dit is moeilijk te omschrijven
Svenson & Gielen - We know what you did...
he?
Ik zoek nog steeds verder
quote:Je bedoelt niet toevallig het nummer dat Carey geplunderd heeft voor Sweetheart? Je omschrijft het een beetje lastig namelijk.
Op woensdag 03 april 2002 15:28 schreef mrcool het volgende:
Voor de 3e keer: een oud nummer met breakbeats en de sample van Sweetheart van Mariah Carey.
Tom Tom Club - Genius of Love
O nee, dat is Fantasy van Mariah Carey.
ook al kan-ie niet zingen was dat gewoon prachtig
thx.
quote:Programma heet iig Hoogwoord...misschien dat je daar iets verder mee komt
Op donderdag 04 april 2002 11:40 schreef deurmat het volgende:
In de laatste Lebbis en Jansen show op tv (weet de datum niet, maar daarna kwam trainspotting) zong lebbis een liewd met de tekst "is het feest soms al begonnen zonder mij?"ook al kan-ie niet zingen was dat gewoon prachtig
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.weet iemand de exacte titel en of hier ook ergens materiaal van te vinden is? misschien op een CD of mp3.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.thx.
Nummer van "Door 't lint 6". Wordt voor zover ik weet niet in gezongen, en heet niet temptation.
BTW. Inhoud van "door 't lint 6" zou ook handig zijn, dan kan ik er zelf ff tussenkijken
quote:Dance Nation - Lost
Op donderdag 28 maart 2002 16:25 schreef Cybart het volgende:
de nieuwe single van dancenation?de titel please
.. en "nieuw" .. 'k vond 'm in m'n December-mapje
Iemand een idee? T is namelijk wel een mooi deuntje.
quote:- knip -
Op donderdag 04 april 2002 16:51 schreef inquestos het volgende:
Echt niemand??Nummer van "Door 't lint 6". Wordt voor zover ik weet niet in gezongen, en heet niet temptation.
BTW. Inhoud van "door 't lint 6" zou ook handig zijn, dan kan ik er zelf ff tussenkijken
ik accepteer de cookies.
@ your service...
Maarreh, het is "Markos - Temptation" had ik je eigenlijk gelijk wel kunnen vertellen
ik accepteer de cookies.
Lauw nummer imo
[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 04-04-2002 18:24]
quote:Hier hoor je hem direct aan het begin. Iemand?
Op donderdag 04 april 2002 16:57 schreef Tikorev het volgende:
Weet iemand misschien hoe het deuntje heet van het programma krachtstroom?
Op het einde van dat programma hoor je dat altijd als ze berichten van het foruim laten zien op tv.
Ik dacht eerst dat dat een zelfgemaakt deuntje was dat dus waarschijnlijk niet op internet staat, maar laatst hoorde ik dat ook al bij yorin, dus waarschijnlijk heeft het ook een naam.Iemand een idee? T is namelijk wel een mooi deuntje.
quote:Volgens mij weet ik wat je bedoeld, ik geloof dat het nummer "I go solo" heet. De band weet ik niet, ik heb de clip ooit bij Wet & Wild gezien.
Op woensdag 03 april 2002 23:03 schreef Reefer het volgende:
ik zoek weer een , een vrij oud nummer van een japanse band, beetje industrial stijl met een geanimeerde clip waarin ze op een motor door een landschap van lijnen rijden en de zanger lijkt een beetje opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.<- deze smileyJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het refrein is dacht ik "I am not one of us, I am not one of us"
quote:das ook niet de nieuwe
Op donderdag 04 april 2002 16:55 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Dance Nation - Lost
.. en "nieuw" .. 'k vond 'm in m'n December-mapje
ik accepteer de cookies.
rise and shine daarentegen wel
quote:Bedankt, ik zal ff kijken, maar Temptation was 't nou juist niet
Op donderdag 04 april 2002 17:05 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Maarreh, het is "Markos - Temptation" had ik je eigenlijk gelijk wel kunnen vertellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Lauw nummer imo
ik accepteer de cookies.
quote:ik heb hem zelfs nog op cd
Wie helpt me?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Ergens eind jaren '80 begin '90 had Mary-Lou van Steenis een hitje. ZIj speelde toen in Spijkerhoek, en volgens mij kwam het nummer ook uit die serie.
Iemand enig idee?
schaam, maar dalijk toch weer ff snel in mijn stereo duwen
Audiogalaxy staat alvast klaar.
quote:DJ Air - Alone with Me?
Op donderdag 04 april 2002 23:51 schreef postinggirl het volgende:
Wie is toch degene die achter zo'n liedje zit dat ze de laatste tijd regelmatig bij BNN draaien? Ik mis om de een of andere reden altijd de aan/afkondiging, het is iets van 'I'm free'. Beetje (poppy) clubachtig liedje met veel (vrouwelijke) vocalen met pompende beat en blazertjes tussen de coupletten door. Echt een 'liedje' met coupletten, refrein, alles erop en eraan. Wie is die artiest/DJ toch?Audiogalaxy staat alvast klaar.
quote:Misschien heb ik een verkeerde remix te pakken, maar dat nummer van dj air blijkt beukende ferry corsten-achtige trance zonder vocalen te zijn en geen (gezongen) poppy club met blazertjes.....
Op vrijdag 05 april 2002 07:15 schreef Ludo het volgende:[..]
DJ Air - Alone with Me?
Ik zal nog eens wat meer satellietjes indrukken.
quote:in de versie die gebruikt is op de T.E. cd (2002 vol. 1) wordt wel gezongen.
Op vrijdag 05 april 2002 08:09 schreef postinggirl het volgende:[..]
Misschien heb ik een verkeerde remix te pakken, maar dat nummer van dj air blijkt beukende ferry corsten-achtige trance zonder vocalen te zijn en geen (gezongen) poppy club met blazertjes.....
Ik zal nog eens wat meer satellietjes indrukken.
quote:Maar het ìs dus geen trance.
Op vrijdag 05 april 2002 08:28 schreef Ludo het volgende:[..]
in de versie die gebruikt is op de T.E. cd (2002 vol. 1) wordt wel gezongen.
ik zapte net langs tmf toen ik de laatste 20 sec meepakte, maar gen afkondigign ofzo gezien
quote:helaas, gemist, ik luister naar Jensen. Geef nog 's wat meer details
Op vrijdag 05 april 2002 08:38 schreef postinggirl het volgende:
En het nummer wat ik zoek lijkt op het nummer wat NU op radio 3 is (imagination-kooki).
quote:Dat is hem ook niet (maar ik weet het inmiddels wel, het is DJ Stuart. Ik heb zelf ook eventjes gezocht tussen alle bijna duizend nummers op Audiogalaxy met de titel 'I'm free' en vond hem godzijdank. Poging nummer zes van mij, na jouw suggesties, ging toch best snel.)
Op vrijdag 05 april 2002 08:49 schreef Ludo het volgende:
nou, poging 2: Voi ft. Dzenita - free
Maar toch bedankt.
nou, toch graag gedaan.
[Dit bericht is gewijzigd door giblet op 05-04-2002 11:01]
quote:Ik had het nummer al gevonden, dat had ik al doorgegeven. Het was now I'm free-DJ Stuart.
Op vrijdag 05 april 2002 10:58 schreef giblet het volgende:[..]
K heb het nummer daar niet gehoord, maar ik ken er wel zo een: live element - be free
Is dat m???
quote:I know, k las TE snel over alles heen.... al geedit
Op vrijdag 05 april 2002 10:59 schreef postinggirl het volgende:[..]
Ik had het nummer al gevonden, dat had ik al doorgegeven. Het was now I'm free-DJ Stuart.
quote:Net te laat
Op vrijdag 05 april 2002 11:12 schreef pookiebear het volgende:
Hoe heet het trance liedje wat dadelijk op radio538 wordt gedraaid, wil iemand die nix te doen heeft even 538 aanzetten en meeluisteren naar het liedje en mij vertellen hoe het liedje heeft.
quote:Bedoeldje je Heaven??
Op vrijdag 05 april 2002 11:15 schreef pookiebear het volgende:
hij is nog niet geweest hoor
Hij moet dadelijk een keer komen...
quote:Laat maar weten als ie erop is
Op vrijdag 05 april 2002 11:18 schreef pookiebear het volgende:
Weet ik niet, ik hoorde net een aantal stukjes van liejes die nog gedraaid worden.....Hij moet dadelijk een keer komen...
quote:Als ie voor 12'en nie gedraait is, ga k t nie meer meemaken vandaag, moet weg....
Op vrijdag 05 april 2002 11:42 schreef pookiebear het volgende:
waar blijft hij nou............
Hier hoor je hem direct aan het begin. Iemand?
schop
[Dit bericht is gewijzigd door Tikorev op 05-04-2002 12:02]
quote:Roger Sanchez - Another chance???
Op vrijdag 05 april 2002 11:45 schreef pookiebear het volgende:
Ok, in ieder geval bedankt
quote:Ik denk dat ik weet welke je bedoelt, marco v - simulated. die hoor je elk uur een klein stukje. das een leader van 538...
Op vrijdag 05 april 2002 12:03 schreef pookiebear het volgende:
Net was er weer een klein stukje van het liedje te horen.......... wanneer komt het volledige nou...
quote:okidoki
Op donderdag 04 april 2002 22:38 schreef ActaniA het volgende:[..]
das ook niet de nieuwe
rise and shine daarentegen wel
Laatst kwam ik op TMF (hihi
[Dit bericht is gewijzigd door Trance4Ever op 06-04-2002 11:04]
het refrein gaat als volgt:
"Like the way I am... Like the way I do...."
het is een rock nummer, kan iemand me helpen aan de titel en band?
quote:Misschien 'just the way I do' van Di-Rect? Ik weet het niet zeker, want ik draai het nummer niet vaak. Maar dat is in ieder geval een hele jonge band.
Op zaterdag 06 april 2002 11:25 schreef IBL het volgende:
Ik zoek een nummer waarschijnlijk verleden jaar uitgebracht voor een toen vrij jonge band meen ik.het refrein gaat als volgt:
"Like the way I am... Like the way I do...."het is een rock nummer, kan iemand me helpen aan de titel en band?
ONwijs bedankt !:*
quote:wooot die is echt cool
Op zaterdag 06 april 2002 00:03 schreef Trance4Ever het volgende:
sunglasses at night (chris liebing Mix) van tiga vs. (naam die ik vergeten ben)
quote:Nederlandse Liederen
Op zaterdag 06 april 2002 14:47 schreef LoekB het volgende:
Weet iemand waarvan dat refreintje is van dat liedje van 'pim voortuin - ik heb uw lief nederland'?
Muziek P.Louwerse Tekst Richard Hol.
Waar de blanke top der duinen
schittert in de zonnegloed,
en de Noordzee vriend'lijk bruisend,
Neerlands smalle kust begroet,
juich ik aan het vlakke strand,
juich ik aan het vlakke strand:
'k Heb u lief, mijn Nederland,
'k Heb u lief, mijn Nederland!
Waar het lachend groen der heuvels
't kleed der stille heide omzoomt,
waar langs rijk beladen velden
Rijn of Maas of Schelde stroomt,
klinkt mijn lied op ouden trant,
klinkt mijn lied op ouden trant:
Blijf gezegend, land der Vad'ren,
make u eendracht sterk en groot,
Blijve 't volk der Koninginne
houw en trouw in nood en dood!
Doe zoo ieder 't woord gestand,
Doe zoo ieder 't woord gestand:
Het is echt zo'n zomernummertje, en komt volgens mij origineel uit brazilie, de tekst gaat ongeveer zo:
"roooooohmariaaaaaa ahooooo umba umba umba, rooooooooh-oh-oh-oh-mariaaaaaaa ahooooo umba umba umba"
De clip bevatte drie (mooie) vrouwen in bikini's die op een gegeven moment ook een potje gingen voetballen. Ik schat dat de clip ongeveer 4 jaar oud is (volgens mij was het nummer zelf al iets ouder)
de 'artiest' naam klinkt ook echt spaans/braziliaans, en hetzelfde geld voor de titel van het nummer.
Lekker vaag he? Alvast bedankt
http://groups.yahoo.com/group/miviut/files/sound.zip
Groet,
Michel
quote:ik weet 'm wel maar kan er niet opkomen... kan er niet tegen.... help nog es wat? muziekstijl? man/vrouw zang?
Op zaterdag 06 april 2002 17:02 schreef wingdings het volgende:
http://groups.yahoo.com/group/miviut/files/sound.zip
Wordt wel eens op 3fm gedraait. Iemand een idee hoe die remix heet?
Het is al heel oud, en het is een vrouw die zingt.
Tekst gaat ongeveer:
I blame it on the moon-lit sky
blabla
Where the eagles fly..
Tis echt een heel bekend nummer! Wie weet de titel voor me??
Thanks in advance
quote:Two many DJ's met Dreadlock Woman... Een projectje van de heren van Soulwax.
Op zaterdag 06 april 2002 18:51 schreef CrashOne het volgende:
Ik zoek een remix van Destiny's child, met een heerlijke beat eronder, volgens mij reggae.Wordt wel eens op 3fm gedraait. Iemand een idee hoe die remix heet?
[Dit bericht is gewijzigd door AirwiN op 06-04-2002 20:00]
quote:Je bent een held!! Dank je!
Op zaterdag 06 april 2002 19:41 schreef Zander het volgende:
Die laatste is 'Sleeping Satellite' van Tasmin Archer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Bedankt!
Op zaterdag 06 april 2002 19:43 schreef AirwiN het volgende:[..]
Two DJ's met Dreadlock Woman... Een projectje van de heren van Soulwax.
quote:Samba di Janeiro van Bellini?
Op zaterdag 06 april 2002 16:08 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ok, ik zoek het volgende nummer, en ik ga een hele vage beschrijving geven:Het is echt zo'n zomernummertje, en komt volgens mij origineel uit brazilie, de tekst gaat ongeveer zo:
"roooooohmariaaaaaa ahooooo umba umba umba, rooooooooh-oh-oh-oh-mariaaaaaaa ahooooo umba umba umba"
De clip bevatte drie (mooie) vrouwen in bikini's die op een gegeven moment ook een potje gingen voetballen. Ik schat dat de clip ongeveer 4 jaar oud is (volgens mij was het nummer zelf al iets ouder)
de 'artiest' naam klinkt ook echt spaans/braziliaans, en hetzelfde geld voor de titel van het nummer.
Lekker vaag he? Alvast bedankt
ik accepteer de cookies.
quote:Het was een disco song. Volgens mij gezongen door een of meerdere dames.
Op zaterdag 06 april 2002 18:42 schreef ranja het volgende:[..]
ik weet 'm wel maar kan er niet opkomen... kan er niet tegen.... help nog es wat? muziekstijl? man/vrouw zang?
quote:Onder het mom van 'doe es wat voor je medefokkers' heb ik al een poging ondernomen om lid te worden van die Yahoo club. Ik krijg die verificatie e-mail echter niet.
Op zaterdag 06 april 2002 20:02 schreef wingdings het volgende:[..]
Het was een disco song. Volgens mij gezongen door een of meerdere dames.
Als je die zipfile ff mailt of ICQ'ed, dan wil ik wel een poging voor je wagen.
[Edit] Inmiddels heb ik die verificatie e-mail wel binnen... Het is Kylie Minogue - The Locomotion [/Edit]
[Dit bericht is gewijzigd door AirwiN op 06-04-2002 20:16]
quote:Damn... had ik ook net bedacht onder het eten... ben ik alweer te laat
Op zaterdag 06 april 2002 20:06 schreef AirwiN het volgende:[Edit] Inmiddels heb ik die verificatie e-mail wel binnen... Het is Kylie Minogue - The Locomotion [/Edit]
Je hoeft bij Yahoo trouwens die mail niet af te wachten hoor... je kunt meteen naar binnen bij zo'n groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop