Volgens mij geldt dat ook niet?quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:02 schreef Daantke het volgende:
[..]
Oke,
dat ding zelf was 20 euro dus dat is 50%.. lijkt me wat veel.
Maar ik kan nergens in die support vinden dat die procentregel nog steeds geldt, weet iemand dat?
Oh ik dacht hier eens gelezen te hebben dat als terugsturen meer dan 30% (ofzo) kostte, dat het dan niet hoefde... nja ik submit die aangifte gewoon en ik zie welquote:
Ik heb iets gekocht (zo'n lasterpointer die niet werkt) van 14$. Heb ze al een mailtje gestuurd. Maar als de kosten dus 10euro zijn heeft het niet zoveel zinquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:00 schreef mstr het volgende:
Is DOA, en rond de 10 euro geloof ik dat het kost om terug te sturen
Terwijl hij nu bijna op 1,30 staatquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:47 schreef LightLuke het volgende:
Ook weer even een bestelling geplaatst a 51$ precies.
Maar die koers mag wel weer is omhoog, paypal koers is 1,22992 vandaag
Waarom vraag je dat hier? DX heeft gewoon een klantenservice. Ga het daar overleggen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:24 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ik heb iets gekocht (zo'n lasterpointer die niet werkt) van 14$. Heb ze al een mailtje gestuurd. Maar als de kosten dus 10euro zijn heeft het niet zoveel zin![]()
Hoe werkt het dan?
Weet je nog de oude tijd dat het rond de 1,60 zatquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:55 schreef UncleSam het volgende:
Wisselkoers van PayPal vanaf 4 nov 2008: 1 euro = 1,22992 Amerikaanse dollars
Weet je nog die goede oude tijd dat het rond de 1,45 zat.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:55 schreef Wensley het volgende:
20 oktober iets besteld, 27 oktober verzonden en nog niks ontvangen(Volgens de tracking op die hongkong post site: The item (RA894146613HK) left Hong Kong for its destination on 30-Oct-2008)
quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 11:14 schreef neo2000 het volgende:
En dit zijn dezelfde mensen als die zich naderhand verwonderen over het feit dat het pakketje na 2 dagen nog niet binnen is...
Opkrassen ofzo, verwende Hollanderquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:55 schreef Wensley het volgende:
20 oktober iets besteld, 27 oktober verzonden en nog niks ontvangen(Volgens de tracking op die hongkong post site: The item (RA894146613HK) left Hong Kong for its destination on 30-Oct-2008)
Ik heb EMS gebruikt en dat hoort 1-4 dagen te durenquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:12 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Opkrassen ofzo, verwende Hollander
Nee, wanneer was dat? Dan moet de dollar tegen de 1.70 zijn geweest. Of ben je mischien helderziend.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:56 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Weet je nog de oude tijd dat het rond de 1,60 zat
Lees je voortaan wat verder in. EMS naar Nederland is wel mogelijk met vermelding van Telefoonnummer.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:25 schreef Remake het volgende:
Woon je in nederland?
Countries that we can currently ship EMS packages to:
Australia, Austria, Belgium, Cambodia, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Hong Kong, Indonesia, Ireland, Italy, Japan, Luxembourg, Macau, Malaysia, Malta, Mongolia, New Zealand, North Korea, Norway, Papua New Guinea, Philippines, Portugal, Singapore, South Korea, Spain, Sweden, Switzerland, Thailand, U.K., U.S.A, and Vietnam.
Oftewel gaat misschien nog heel lang duren voor het binnen is.![]()
Dat was in juli. Eigenwijze....quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:54 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Nee, wanneer was dat? Dan moet de dollar tegen de 1.70 zijn geweest. Of ben je mischien helderziend.
Klopt, een standaard mailtje krijg je dan als je hem moet terugsturen..quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:07 schreef Daantke het volgende:
[..]
Oh ik dacht hier eens gelezen te hebben dat als terugsturen meer dan 30% (ofzo) kostte, dat het dan niet hoefde... nja ik submit die aangifte gewoon en ik zie wel
Naja, laat ik het einde van de mail dan ook maar toevoegen..quote:Apologies for the items being defective.
If your product gets damaged within 30 days of delivery, please check and find out the cheapest way to mail the item back to our Hong Kong Defective Products Drop Off Box. If it is less than $___(less than 30% of the item price), please go ahead and return it to address below, and take a picture of the proof of shipment (receipt, certificate of posting, tracking number stub, etc) after you have shipped it. We will arranged the replacement and reimbursement for your return postage after the package is received and processed.
PS: Please use the cheapest way to ship the item(s) back. Courier services such as EMS, UPS, Fedex, TNT, DHL etc are NOT eligible for return shipping cost reimbursements
But if the product turns out to be defective after 30 days from delivery, please notice that the return shipping costs (both ways) will be the sole responsibility of you. We will still try to exchange your defective products for a brand new one where possible. (If you have any question, please refer to FAQ to get further detail).
quote:VERY Important: please remember to include a note in your package indicating the following items:
1. Your order number,
2. sku numbers returned and quantity, and
3. a short description of the problem(s) of the defective unit.
This note will help expediting the processing time for you. Thank you.
Hong Kong Defective Products Drop Off Box Address:
TO: DealExtreme
RE: ORDER # ______
Room 225-226, Block B, Focal lndustrial Centre
21 Man Lok street
Hung Hom, Kowloon
HONG KONG
If you have any questions on the return, please feel free to contact us again at anytime.
Toevallig weet ik dat bij de mini light sabre ze de batterijtjes express verkeerd erin doen zodat je bij aankomst er nog volop gebruik van kan maken.. Kijk maar ffiesquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:11 schreef Black-Death het volgende:
Vandaag mijn bestellingen binnen gekregen (zeer snel dus), Mini Light Sabre en Shock Pen.. maar ze werken beiden nietOf doe ik iets verkeerd?
Ik had een SoShine Rapidcharger 4 weken geleden die niet werkte t.w.v. 11$ zonder gezeur een vervangende oplader..quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:10 schreef Daantke het volgende:
Dus bij een artikel van 25 dollar hoef ik niks terug te sturen? Mooi
DX mevrouwtje dat mij mailde vertelde dat het absoluut op geen enkele manier mogelijk waqs,quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:58 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Lees je voortaan wat verder in. EMS naar Nederland is wel mogelijk met vermelding van Telefoonnummer.
Geen mensen op het verkeerde been zetten.
ah nu werkt ie perfect! thnqquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat bij de mini light sabre ze de batterijtjes express verkeerd erin doen zodat je bij aankomst er nog volop gebruik van kan maken.. Kijk maar ffies
Thanks. Scheelt weer dat ik mezelf moet quoten..quote:
Prijs hangt af van het gewicht.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:20 schreef Dionysiou het volgende:
En als je iets moet terugsturen krijg je bij DX de verzendkosten meestal 5.52¤ uit m'n hoofd (į 8$ Volgens Jack) tegoed en mag je een item uitkiezen uit het assortiment/catalogus bij DX en sturen ze dat samen tegelijk op met je vervangende product als vergoeding van je verzendkosten.
Uhuh. Dacht het dus niet he. EMS is gewoon mogelijk naar Nederland. DHL neemt dat op zich.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:29 schreef Remake het volgende:
[..]
DX mevrouwtje dat mij mailde vertelde dat het absoluut op geen enkele manier mogelijk waqs,
kreeg emailtje dat ik iets extra's uit mocht zoeken voor de moeite.
Altijd even ticket aanmaken. Uitzonderingen komen regelmatig voor.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:10 schreef Daantke het volgende:
Dus bij een artikel van 25 dollar hoef ik niks terug te sturen? Mooi
quote:
Klopt helemaal, meestal valt het hier gewoon onder vandaarquote:100 - 250 g. ¤ 5,52
Dat gaat lekker snel dan allemaal..quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:41 schreef Downstar het volgende:
mijn memory kaartje is ook nog niet binnen , er is mij een nieuwe toegezonden omdat mijn oude stuk was ,
7 oktober verzonden .. tot op heden NIKS![]()
express shippingquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:22 schreef Wensley het volgende:
[..]
Ik heb EMS gebruikt en dat hoort 1-4 dagen te duren
Ligt eraan bij welk bedrag he. Rond de 40euro begint DHL moeilijk te doen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:34 schreef Andyy het volgende:
[..]
express shipping
hoe dom kan je zijn.
op het pakketje staat het echte waarde van de inhoud op en na een paar maanden(?) krijg je mooi een rekening van DHL oid op de mat dat je de belasting moet betalen
Ja, dat denk je.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:28 schreef drumstickNL het volgende:
Wtf, als je de shipping erbij berekend geven ze de meeste dingen vrijwel gratis weg..
EMS is bij goedkopere items meestal duurder dan de artikelen zelf, de artikelen die aangeboden worden met gratis EMS zijn over het algemeen waardevol genoeg om een rekening over te krijgen achteraf.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:46 schreef Stinosss het volgende:Ligt eraan bij welk bedrag he.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:46 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Ligt eraan bij welk bedrag he. Rond de 40euro begint DHL moeilijk te doen.
Daarboven ben je de pisang. Boete betalen en je poststuk krijgen, of boete niet betalen en geen poststuk.
Ja, dit geldt dan ook voor EMS.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:47 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Vanaf 1 december wordt het toch 150euro? Geld dit ook voor EMS?
Prijzen zijn omhoog gegaan, maar dat is de schuld van de EURO tov. USD.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:50 schreef Tim21 het volgende:
Ik ben van plan eenmalig bij DE te gaan bestellen. Kan ik hiervoor bij PayPal een bedrag storten en zo betalen of zou ik toch beter betalen zoals aangegeven in de OP en dan PP af laten schrijven? Gaat om wat troep ± $40,-
Klopt het trouwens dat de laatste maanden de meeste dingen flink in prijs omhoog zijn gegaan?
Nog leuke nieuwe gadgets?
Je order komt vanzelf in je lijst te staan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:06 schreef Noax het volgende:
Net de Wiikey SD Card Adapter for Wii aangeschaft, geen idee of ik het echt nodig ben.
Daarnaast 3 microSD kaartjes aangeschaft.
Totaal nog geen 20 euro.
Nu ben ik direct gaan kijken of mijn order ook zichtbaar was, maar dat was niet het geval.
Wel een bevestigingsmailtje gehad, maar stel dat ik wil aangeven dat het als gift verstuurd moet worden, hoe gaat dat precies?
Het is vanwege dit bedrag niet nodig, maar waar pas ik dat echt aan?
ik kreeg het pas achteraf (anderhalve maand later)quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:46 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Ligt eraan bij welk bedrag he. Rond de 40euro begint DHL moeilijk te doen.
Daarboven ben je de pisang. Boete betalen en je poststuk krijgen, of boete niet betalen en geen poststuk.
Ah ik wist niet dat je dit vooraf moest aangeven, maar ik wist dat ik met mijn kleine 20 euro me geen zorgen hoefde te maken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:19 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Je order komt vanzelf in je lijst te staan.
Gift heb je nu niet nodig. Pas bij bedragen van 50euro noodzakelijk.
Je order als gift laten verzenden doe je door dit product toe te voegen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888
Doe dit voortaan VOORDAT je je order plaats. Nu kun je dat zelf niet meer aanpassen.
Waar zijn die Wiikey SD adapters voor eigenlijk? Ik heb sinds vandaag een Wii en wil er wel wat homebrew en backups mee spelen, maar DX verkoopt alleen die verouderde Wiikey geloof ik.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:06 schreef Noax het volgende:
Net de Wiikey SD Card Adapter for Wii aangeschaft, geen idee of ik het echt nodig ben.
Daarnaast 3 microSD kaartjes aangeschaft.
Die kan ik niet eens meer vinden, dus als je daar een link van hebt, heel graag.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waar zijn die Wiikey SD adapters voor eigenlijk? Ik heb sinds vandaag een Wii en wil er wel wat homebrew en backups mee spelen, maar DX verkoopt alleen die verouderde Wiikey geloof ik.
De theorie zegt me dat een langere (lagere) golflengte verder reikt dan een kortere, niet echt een manco bij gebruik binnenshuis en van heel korte afstand lijkt me.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:44 schreef Dionysiou het volgende:
Maar hij heeft een frequentie van: 40.68MHz.
Ze zeggen dat 35Mhz beter is, is dat zo en waarom? Hij ziet er wel leuk uit voor 45$..
Ah oke, bedankt ben niet zo thuis in de golflengtes..quote:Op woensdag 5 november 2008 01:02 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
De theorie zegt me dat een langere (lagere) golflengte verder reikt dan een kortere, niet echt een manco bij gebruik binnenshuis en van heel korte afstand lijkt me.Verder heb ik er de ballen verstand van, heb nog een Pico in de kast liggen en om de hond te pesten is ie ideaal maar daar had ik hem niet voor gekocht.
![]()
Ik heb er dus na een vluchtje of 3 niks meer mee gedaan.![]()
Of het product al kapot was toen je het kreeg of dat het later pas kapot gingquote:Op woensdag 5 november 2008 09:06 schreef Landgeld het volgende:
VRAAG:
Ik zit in een klachtenprocedure aangezien een product van me niet werkt. Nu krijg ik deze mail terug:
A staff has responded to your request. And your action is required.
-----------------
When you gotten the item,it had the problem or not.
-----------------
To reply, please visit the following link:
Iemand enig idee wat ze daarmee bedoelen
35 mhz wordt bij modelvliegen gebruikt, 27 en 40 mhz bij modelauto's. Maakt verder geen reet uit.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:44 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zie deze staan op DX:
Maar hij heeft een frequentie van: 40.68MHz.
Ze zeggen dat 35Mhz beter is, is dat zo en waarom? Hij ziet er wel leuk uit voor 45$..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17405
Die van mij is gister verzondenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:00 schreef Remake het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.1371 bestelt als kadeau
Schijnt dat deze 50Mw green ook gewoon ballonnen popt
Nou, die 35MHz is een FM-frequentie, die is vele malen betrouwbaarder dan de 40MHz AM frequentie die dat ding gebruikt. De AM-band is storingsgevoeliger en die is in Nederland verkrijgbaar als 27MHz en 40MHz. De FM-frequenties zijn betrouwbaarder (en de zenders en ontvangers zijn duurder) en zijn in NL verkijgbaar als 35MHz en 40MHz. Dus 40MHz is zowel in AM als FM verkrijgbaar en nee, die zijn niet compatibel met elkaar.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:51 schreef Daantke het volgende:
[..]
35 mhz wordt bij modelvliegen gebruikt, 27 en 40 mhz bij modelauto's. Maakt verder geen reet uit.
40 mhz is iig voordeliger tov 27 mhz, die is veel storingsgevoeliger
Laat me weten of het wat was..quote:Op woensdag 5 november 2008 14:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nou, die 35MHz is een FM-frequentie, die is vele malen betrouwbaarder dan de 40MHz AM frequentie die dat ding gebruikt. De AM-band is storingsgevoeliger en die is in Nederland verkrijgbaar als 27MHz en 40MHz. De FM-frequenties zijn betrouwbaarder (en de zenders en ontvangers zijn duurder) en zijn in NL verkijgbaar als 35MHz en 40MHz. Dus 40MHz is zowel in AM als FM verkrijgbaar en nee, die zijn niet compatibel met elkaar.
Een vriend van me had vorige week z'n E-Sky helikopter binnengekregen via DX, ik ga 'm binnenkort eens uitproberen.
Dat gaat helemaal verkeerdquote:Op woensdag 5 november 2008 14:15 schreef UncleSam het volgende:
Wisselkoers van vandaag:
Wisselkoers van PayPal vanaf 5 nov 2008: 1 euro = 1,25028 Amerikaanse dollars
Oh dacht dat het een fm wasquote:Op woensdag 5 november 2008 14:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nou, die 35MHz is een FM-frequentie, die is vele malen betrouwbaarder dan de 40MHz AM frequentie die dat ding gebruikt. De AM-band is storingsgevoeliger en die is in Nederland verkrijgbaar als 27MHz en 40MHz. De FM-frequenties zijn betrouwbaarder (en de zenders en ontvangers zijn duurder) en zijn in NL verkijgbaar als 35MHz en 40MHz. Dus 40MHz is zowel in AM als FM verkrijgbaar en nee, die zijn niet compatibel met elkaar.
Een vriend van me had vorige week z'n E-Sky helikopter binnengekregen via DX, ik ga 'm binnenkort eens uitproberen.
Toevallig waren dit drie bestellingen ja, maar er ze versturen ook altijd los als er iets nog niet op voorraad isquote:
Neehoor, bij m'n andere fietslampje moest ik de + kant op het veertje doen..quote:Op woensdag 5 november 2008 16:46 schreef Daantke het volgende:
de platte kant op het veertje iig![]()
[..]
Toevallig waren dit drie bestellingen ja, maar er ze versturen ook altijd los als er iets nog niet op voorraad is
in mijn 17jaar levenservaring heb ik het nog nooit meegemaakt dat de kant met het uitsteekseltje op het veertje moestquote:Op woensdag 5 november 2008 17:01 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Neehoor, bij m'n andere fietslampje moest ik de + kant op het veertje doen..
Hier staat niks bij argh
Foutje klopt, alsnog werkt ie nietquote:Op woensdag 5 november 2008 17:06 schreef Daantke het volgende:
[..]
in mijn 17jaar levenservaring heb ik het nog nooit meegemaakt dat de kant met het uitsteekseltje op het veertje moest(dat is toch de pluskant?)
Weetje zeker dat het link billion is? Kan namelijk niets vinden op Google daarover.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:27 schreef CompanionCube het volgende:
Ik vraag het hier maar ff in dit topic,
Een vriend van mij had een laser gekocht op Marktplaats (), en er natuurlijk veel te veel voor betaald, dus ik vroeg of ik de verpakking mocht bekijken. Dus ik scheur zo zijn adrespapiertje eraf, en jahoor, er staat een of ander Hong Kong adres op. From: Link Billion, PO BOX 2578.
Hij zou 240mW moeten zijn maar mijn 50mw is nog sterker. Maar weet iemand waar deze laser dan vandaan komt? Ik ben wel benieuwd hoeveel die echt gekost heeft.
Volgens mij is linkbillion een user op ebay, je raadt het al, uit hong kong..quote:Op woensdag 5 november 2008 17:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Weetje zeker dat het link billion is? Kan namelijk niets vinden op Google daarover.
Zullen we er ajb over ophouden. Kan het woord laser niet meer luchten of zien..quote:Op woensdag 5 november 2008 20:25 schreef Wensley het volgende:
Wat heb je in godsnaam aan die lasers?
Dan moetje oplaserenquote:Op woensdag 5 november 2008 20:32 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Zullen we er ajb over ophouden. Kan het woord laser niet meer luchten of zien..
Hey, dat is mijn grapje. Maar dan tien topics terugquote:Op woensdag 5 november 2008 21:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Zeg, maar even over die lasers he. Welke moet ik nou kopen?
(hihihi)
Je bedoelt andersom?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, maar ik meen het.
Is de True 30mW Green echt veel beter dan de True 50mW Green, of maakt het niet zoveel uit?
I'm going where you're going.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:25 schreef neo2000 het volgende:
Just kill me now.
Oeps, inderdaadquote:Op woensdag 5 november 2008 22:19 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Je bedoelt andersom?
Ik weet niet zal wel voor die 30$..
Die van mij is gister geshipped.
Er zijn echt te veel kneuzen die Dealextreme spullen doorverkopen via marktplaats als zjnde een origineel kwaliteitsproduct.. Ipodoordopjes, geheugenkaartjes etc..quote:Op woensdag 5 november 2008 20:08 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Volgens mij is linkbillion een user op ebay, je raadt het al, uit hong kong..
Wat hebbie besteld?quote:Op donderdag 6 november 2008 08:01 schreef divided het volgende:
Status:
(of current
shipment) On 11/1/2008:
Waiting for Supplier
hoelang duurt zo'n melding normaal ?
bij mij had het anderhalve week geduurd.. Producten waren niet out of stock.quote:Op donderdag 6 november 2008 08:51 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wat hebbie besteld?
Bij mij meestal 1-2 werkdagen.
Dat lijkt me niet, want ik denk niet dat dat het vliegtuig in mag zomaarquote:Op donderdag 6 november 2008 11:01 schreef Dionysiou het volgende:
Verkopen zo ook olie voor deze lighters enz?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5274
En waarom zou je het uberhaubt uit china laten komen als je het voor een paar duppies in een willekeurige supermarkt/tabakszaak kan krijgen?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, want ik denk niet dat dat het vliegtuig in mag zomaar
Ivm met brandgevaar etc.
Daar gaat geen gas inquote:Op donderdag 6 november 2008 11:25 schreef Stinosss het volgende:
2 of 3 euro heb je al zon bus navul gas bij de supermarkt.
Kom eens achter je pc vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |