Zeker een mooi symbool, alleen erg jammer dat de nazi's het beeld van de swastika zo verkracht hebbenquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Waar het voor staat, in een je totaal vreemde en compleet andere cultuur aan de andere kant van de wereld..
Laat dan meteen een swastika zetten. Prachtig Hindu-symbool.
Bepaald niet neequote:Op maandag 3 november 2008 21:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Is je vriendin trouwens erg gelovig TS?
-1quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:33 schreef RacerDKB het volgende:
Whehe je staat het ook echt gewoon toe, watje.
als ze tweety dan op d'r kont laat zetten is tweety over een jaartje of 30 pino gewordenquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me helemaal erg als je zo een tweety ofzo heeft, dat is dus wel echt heel lelijk.
In jouw optiek misschien. Maar als de vriendin van TS een tattoo wil hebben dan heeft TS daar weining over in te brengen. Het is haar lichaam! Dan kan ie wel zeggen dat ie er naar moet kijken, maar dat vind k een slap argument. Dan kijkt ie maar niet.quote:
Hehe, het lijkt net een relatie, zo'n tattooquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:11 schreef Desunoto het volgende:
Tja, dat zegt iedereen die een tattoo neemt. Iedereen 'weet het zeker' om dan een paar jaar later te bedenken: 'ik vind hem niet speciaal meer' of 'ik wou dat ie weg was'.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Hehe, het lijkt net een relatie, zo'n tattoo
Ja, dat zegt ie.quote:Op maandag 3 november 2008 22:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zeker een mooi symbool, alleen erg jammer dat de nazi's het beeld van de swastika zo verkracht hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |