Dat. Hoe groter, hoe beter.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:35 schreef Sapstengel het volgende:
Stuur maar door naar mij dan, chicks met tatoos.
de chicks of de tattoo's?quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:37 schreef Nosh het volgende:
Dat. Hoe groter, hoe beter.
Ja dat lijkt me helemaal erg als je zo een tweety ofzo heeft, dat is dus wel echt heel lelijk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:38 schreef Red_Cat het volgende:
zeikerd! Als je een tattoo neemt doe je dat voor jezelf en dat laat je dus niet omdat je zo'n mafkees als vriendje hebt die geeneens art kan waarderen.. Tenzij ze zoiets neemt als een tweety en er niet over nagedacht heeft, moet ze het verder lekker zelf weten lijkt mij.
Art.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:38 schreef Red_Cat het volgende:
Als je een tattoo neemt doe je dat voor jezelf en dat laat je dus niet omdat je zo'n mafkees als vriendje hebt die geeneens art kan waarderen..
Naja lelijk is een groot woord, het is alleen meestal wel zo'n tattoo van kijk mij eens stoer zijn en dan 5 jaar later zeggen ik wil em weg laten halenquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me helemaal erg als je zo een tweety ofzo heeft, dat is dus wel echt heel lelijk.
De nep tribals niet nee. Maar als ze echt gezet worden door iemand die je hele levensverhaal erin verwerkt is het art! Tenminste dat is mijn mening..quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:41 schreef nietzman het volgende:
[..]
Art.. Al die tribals en trampstamps, is dat kunst?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:42 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
De nep tribals niet nee. Maar als ze echt gezet worden door iemand die je hele levensverhaal erin verwerkt is het art! Tenminste dat is mijn mening..
Ik wil Moby Dick levensgroot onder me hebben, Herald.quote:
Door een of andere Chinees die "Wie dit leest is gek" op je been kalkt?quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:42 schreef Red_Cat het volgende:
De nep tribals niet nee. Maar als ze echt gezet worden door iemand die je hele levensverhaal erin verwerkt is het art!
Een mening, hier, zomaar, op een forum? Hoe dolletjes.quote:Tenminste dat is mijn mening..
Oh, ik heb mijn inkt enkel en alleen om moeilijke chicks te scoren.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:42 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
De nep tribals niet nee. Maar als ze echt gezet worden door iemand die je hele levensverhaal erin verwerkt is het art! Tenminste dat is mijn mening..
Mja, dat werkte niet want ze heeft er goed over na gedacht zegt ze. Ze is net 18 verdommequote:Op zaterdag 1 november 2008 22:05 schreef Desunoto het volgende:
Het enige wat je kunt doen is proberen tegen te houden. Zeggen dat ze er waarschijnlijk later spijt van krijgt. Succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |