quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:32 schreef Kerol het volgende:
Lucky Ajax... zoals gewoonlijk.. om ziek van te worden :x
Waar kom dat toch steeds weer vandaan die opmerkingen, ik hoor 'm altijd eerder in nadeel van ajax praten dan andersomquote:
Om zijn gejuich bij Ajaxgoals te compenseren denk ik.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Waar kom dat toch steeds weer vandaan die opmerkingen, ik hoor 'm altijd eerder in nadeel van ajax praten dan andersom
en hoequote:Op zaterdag 1 november 2008 20:41 schreef Chadi het volgende:
Nu zelfs de 0 in een uit wedstrijd gehouden
Wat een fenomeen toch die Driessen. Ajacieden lopen altijd op hem te zeiken dat hij anti-Ajax is, en de rest loopt altijd op hem te zeiken dat hij pro-Ajax is. Ik zie dat laatste ECHT niet hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Om zijn gejuich bij Ajaxgoals te compenseren denk ik.Want daar heeft hij altijd zon stemverheffing.
Maakt geen flikker uit, we winnen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:41 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Netjes van Ajax, met zulke overwinningen word je kampioen of je dat nou leuk vind of niet. Wat was de laatste overtuigende uitzege van Ajax eigenlijk?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:41 schreef kutstudent_ het volgende:
[..]
en hoe![]()
Ajax zoals altijd weer geluk
Borac Uit.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:41 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Netjes van Ajax, met zulke overwinningen word je kampioen of je dat nou leuk vind of niet. Wat was de laatste overtuigende uitzege van Ajax eigenlijk?
Oh men Hoeveel echte Kansen heeft Twente gehad??quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:41 schreef kutstudent_ het volgende:
[..]
en hoe![]()
Ajax zoals altijd weer geluk
Ja jongenquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:24 schreef venomsnake het volgende:
Luciano whooohooo
quote:
Inderdaad werklust ontbreekt hem niet dit jaar. Geweldig van die jongen en op een positie spelen die eigenlijk niet van hem isquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Urby, geweldig.
Vorig jaar hem vaak afgezeken. Dit jaar één van de beteren.
Nou nou, Twente heeft echt wel meer grote kansen gehad dan 1 schot op de lat, zeker 2/3 100% kansen. En je hebt nog mazzel dat Elia niet gaat liggen. Ik zou blij zijn met de 3 punten maar niet op de manier waarop.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:43 schreef ericajax het volgende:
WAT EEN TEAMPRESTATIE VAN FORMAAT
Lol @ Lucky Ajax, wnnr dan? Bij 1 schot op de lat
STRIJD!
URBY was geweldig
Zelfs Sno
Je kan ook zeggen dom van Gabri die op te grote afstand rugdekking geeft en daarna ook nog in de eigen 16 probeert te hakenquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:44 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Wel dom van Elia, kost Twente een punt.
Lurling loopt nu zielig te doen..quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:42 schreef Ungeheuer het volgende:
Ruud Brood bek dicht! -rust Nac-Grunn-
Idd, teringlelijk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:46 schreef Frasier het volgende:
Dat achterlijke gedoe altijd met dat Friese volkslied, stel landverraders
Helemaal mee eens, er wordt hier gedaan alsof Ajax amper kansen heeft weggegeven, maargoedquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou nou, Twente heeft echt wel meer grote kansen gehad dan 1 schot op de lat, zeker 2/3 100% kansen. En je hebt nog mazzel dat Elia niet gaat liggen. Ik zou blij zijn met de 3 punten maar niet op de manier waarop.
Wtf, nu NAC - Groningen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:48 schreef Kriegel het volgende:
http://livefooty.doctor-serv.com/sat1.11/Heerenveen_Alkmaar.html
Zoals altijd, snap niet dat er altijd wordt gesproken over lucky ajax, je kan beter lucky psv zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:51 schreef Ungeheuer het volgende:
Haha Zwaanswijk met dat dooie bosje nat gras op zn hoofd.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:46 schreef Frasier het volgende:
Dat achterlijke gedoe altijd met dat Friese volkslied, stel landverraders
Die is geblesseerd hé!quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:55 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Is Amrabat fit? Die mag er wel in imo. (voor Koevermans bijv.)
hapert als een tietquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Channel - 33547 (sopcast)
Waar net Twente-Ajax op was.
KNBBquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We krijgen stiekem 1 punt extra.
http://www.justin.tv/widgets/jtv_player.fix.swf?channel=re_21quote:
Ik baal zo dat Feyenoord niet 1 mil meer aan AZ wou betalenquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:00 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
WTF, wereldgoal van Koef
Ja merkte ik vorig jaar, dat dat publiek soms echt te kansloos is...quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:02 schreef Ungeheuer het volgende:
Jezus wat zijn de gasten uit Breda irritant. Hoooooo Puta!
Who the fuck is Ibrahimovic?quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:01 schreef Merkie het volgende:
Mooie goal van De Koef.
Tja, dat doen ze bij Groningen thuis zelf ookquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:01 schreef venomsnake het volgende:
Dat PUTA wordt nu wel een beetje sneu van die NAC'ers..
Youtube is bezig.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:03 schreef kutstudent_ het volgende:
Iemand gifje?
Heerenveen lucky goal trouwens..
quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:59 schreef The_Verve het volgende:
Hopelijk gaat Groningen ook nog even voetballen vanavond...
Ja, want Koevermans > Tomasson en Makaay...quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik baal zo dat Feyenoord niet 1 mil meer aan AZ wou betalen
Heerlijk hoe men koevermans blijft onderschatten na alle goals die ie maar blijft en blijft makenquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, want Koevermans > Tomasson en Makaay...
Ja.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, want Koevermans > Tomasson en Makaay...
Koevermans is gewoon een slechtere versie van Huntelaar imo.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Heerlijk hoe men koevermans blijft onderschatten na alle goals die ie maar blijft en blijft maken
Metaj krijgt een dikke schop, en Jans laat Matthijs staanquote:
Een beetje hetzelfde spelbeeld als na de 0-1 tegen NEC. Een gelijkspel zou mooi zijn.quote:
Ja, dat zal ik wel nooit snappen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Metaj krijgt een dikke schop, en Jans laat Matthijs staan
quote:
Serieus; ongelofelijk. Makaay en Tomasson hebben zich allebei op het hoogste niveau uitgebreid bewezen...quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Heerlijk hoe men koevermans blijft onderschatten na alle goals die ie maar blijft en blijft maken
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:08 schreef Susi het volgende:
Nou komop Groningen
Nu welquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:07 schreef borisz het volgende:
Iedereen al gestemd ?
Fok! Wereldvoetballer van het jaar 2008: De Finale
Beperkte speler, wellicht... maar zondermeer doeltreffend.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:09 schreef Cheiron het volgende:
[..]
[..]
Serieus; ongelofelijk. Makaay en Tomasson hebben zich allebei op het hoogste niveau uitgebreid bewezen...
Ik ben het zelfden met Derksen () eens, maar ik vind Koevermans maar een hele beperkte speler.
Prachtigquote:
ik vind makaay en tomasson maar beperkte spelers bij Feyenoordquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:09 schreef Cheiron het volgende:
[..]
[..]
Serieus; ongelofelijk. Makaay en Tomasson hebben zich allebei op het hoogste niveau uitgebreid bewezen...
Ik ben het zelfden met Derksen () eens, maar ik vind Koevermans maar een hele beperkte speler.
1 half seizoen tegenover hoelang speelt hij al voetbal? Sinds zn Vitesse tijd garant voor talloze doelpunten. Sorry hoor, maar als je dan echt denkt dat Koevermans de betere spits is vind ik je enorm kortzichtig.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:09 schreef Merkie het volgende:
Nee Makaay is echt een doelpuntenkanon. Heeft 1000 kansen nodig gehad tegen Sparta en nog geen goal.
Ik dacht dat we het over het heden haddenquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:11 schreef Cheiron het volgende:
[..]
1 half seizoen tegenover hoelang speelt hij al voetbal? Sinds zn Vitesse tijd garant voor talloze doelpunten. Sorry hoor, maar als je dan echt denkt dat Koevermans de betere spits is vind ik je enorm kortzichtig.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:10 schreef Ungeheuer het volgende:
Dat Suarez roepen naar Garcia is dan wel weer lollig.
Snap sowieso niet wat we met die Belgen motten hier.quote:
Maakt me niet uit wie er beter is, gaat erom wie er meer goals scoort. Makaay scoort geen goals, Koevermans wel. En het zijn echt geen halve kansjes die hij mist hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:11 schreef Cheiron het volgende:
[..]
1 half seizoen tegenover hoelang speelt hij al voetbal? Sinds zn Vitesse tijd garant voor talloze doelpunten. Sorry hoor, maar als je dan echt denkt dat Koevermans de betere spits is vind ik je enorm kortzichtig.
dat is dan wel leuk jaquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:10 schreef Ungeheuer het volgende:
Dat Suarez roepen naar Garcia is dan wel weer lollig.
En dan ook nog een wedstrijd van die reserve-Belgen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Snap sowieso niet wat we met die Belgen motten hier.
http://sc.heerenveen.org/forum/viewtopic.php?f=11&t=3793quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:12 schreef Suijk het volgende:
Diegene die scoorde voor SCH, waar hebben ze die nou weer opgeduikeld?
http://en.wikipedia.org/wiki/Pawel_Wojciechowski_(born_1990)quote:Pawel Wojciechowski (born 1990) is a Polish footballer who plays as forward for Dutch Eredivisie club SC Heerenveen.
He made his debut for Heerenveen on November 1, 2008, against AZ Alkmaar, scoring in the first half.
Ik ook... maar ik vreesde een verloren wedstrijd, dus ik klaag nu even niet (en als ik de commentator op Radio 1 moet geloven is NAC ruim beter).quote:
Logisch, die spelen met 12 man...quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:23 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Ik ook... maar ik vreesde een verloren wedstrijd, dus ik klaag nu even niet (en als ik de commentator op Radio 1 moet geloven is NAC ruim beter).
NAC is gewoon dreigenderquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:23 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Ik ook... maar ik vreesde een verloren wedstrijd, dus ik klaag nu even niet (en als ik de commentator op Radio 1 moet geloven is NAC ruim beter).
Allemaal jouw schuld!quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:27 schreef Ephemera het volgende:
We (ik) hadden net ook niet moeten beginnen over een verloren wedstrijd
Wat nouquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:29 schreef Cyberia18 het volgende:
HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |