Och Lishe, wat lief dat je er nog aan denkt! Ik vond de verzachtende omstandigheden meer dan duidelijk, hoorquote:Op maandag 3 november 2008 10:12 schreef Lishe het volgende:
Pze, de clomid kan per kuur verschillend reageren, dus ook na de 1e keer.
Wilmadonna, wat moeilijk. Zo naar dat je zelf die knoop niet kan doorhakken, maar dat je gedwongen word. Vel sterkte en succes samen, ik hoop dat julie je weg hierin snel vinden.
Misske, ik heb nog post voor je... Ik heb 'm helemaal niet verstuurd, sorry daarvoor. (Verzachtende omstandigheden.) Zal ik er een andere adressticker overheen plakken?
PM me je nieuwe adres maar als je wilt.
Hier precies hetzelfde. Het vertellen tegen mijn baas was een succesverhaal. Hij gaf zelfs heel vlot toe dat hij geen benul heeft over wat het precies doet met iemand, maar dat hij er wel iets kan bij voorstellen. Eens de wens er is...quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:02 schreef sombie het volgende:
Succes prinseszondererwt! Ik heb er ook zo tegenop gezien om het tegen mijn baas te vertellen, maar uiteindelijk vind ik het juist erg fijn dat hij het nu weet. Het maakt het allemaal een stuk makkelijker. Ik hoef me minder druk te maken over hoe of wat op mijn werk. Dat wordt gewoon geregeld.
Nu weet ik natuurlijk niet hoe jouw baas is en of die je net zo steunt als de mijne. Ik hoop het wel voor je want dat maakt het allemaal net iets fijner.
Succes vandaag, McLaura!!
Wat fijn dat je geen last had van de Clomid. Het zal misschien in het weer zitten want ik had er deze keer ook minder last van. Maar 2 keer opvliegers gehad, denk ik. Wel heel emotioneel, dus enkel psychische 'klachten'. Is toch al fijn dat de lichamelijke er niet zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:15 schreef miss_sly het volgende:
Mijn werkgevers en collega's zijn volledig op de hoogte en ze zijn echt geweldig! Ik hoef alleen maar te zeggen dat ik even naar het ziekenhuis moet, niemand die moeilijk doet. Ook ivm het gebruik van hormonen, waar ik nogal eens heftig op kan reageren, is het wel handig dat ze het weten.
dit keer heb ik eigenlijk geen reactie op de clomid. Ik weet niet of dat nouis of
. Ben een beetje bang dat het betekent dat de clomid ook niets heeft gedaan. Morgenvroeg gaan we het weten, om half 9 een echo op CD13.
leonieke, ik heb nooit last gehad van de pregnyl en ik heb het ook nooit eerder gehoord. Maar goed, als jij er wel last van hebt, is er dan niet een ander middel dat ze kunnen gebruiken? Zo ziek ervan zijn is toch niet echt fijn. Beterschap
prinses, sterkte, met wachten, bellen, de onzekerheid. Het is ook allemaal maar niksHeb je de gyn al gebeld? Wellicht kunnen een echo en/of wat bloedonderzoek uitsluitsel geven over de werking van de clomid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |