Aan de ene kant is het wel grappig dat je echt kunt horen hoe opgewonden ze is dat ze Sarkozy aan de lijn heeft. Dat 'normale' van haar is niet gespeeld en ze zal vast een aardige vrouw zijn.quote:
Got two words for you today.. "Three Days"quote:
De Republiekeinen hadden een vrouw nodig om de Hillary stemmers naar hun kant te krijgen. Echt veel wist het publiek niet van haar en als gouveneur deed ze het wel aardig...quote:Op zondag 2 november 2008 04:46 schreef NumberNine het volgende:
Aan de andere kant vraag ik me echt af hoe zo'n 'gewoon' iemand ooit zo ver heeft weten te komen.
quote:Republicans brace for big losses
THE Republican Party has already begun an inquest into what it expects will be a heavy defeat at the polls this week.
The party is expected to lose not just the presidency but its presence in Congress could plunge to levels not seen in decades, as votes are also being held for all 435 House of Representatives seats and 35 out of 100 Senate seats.
Senior figures in the party are picking over the bones of the George Bush era and turning their attention to reviving a Republican brand that has declined rapidly since control of Congress was lost in the 2006 mid-term elections.
There are warnings of bloodletting, purges and a battle for the soul of the party between the religious right and moderates.
Whahaha, veeg me op. Volgens mij hoorde heel het hotel mij lachenquote:
Ik had het nog niet gehoord, maar OH MIJN FUCKING GOD wat is dit FUCKING genant. Krijg bijna last van plaatsvervangende schaamte...quote:
Dat gedicht van Cleese over O'Reilly!quote:Op zondag 2 november 2008 05:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Whahaha, veeg me op. Volgens mij hoorde heel het hotel mij lachen.
Ik vind het eigenlijk best een schattig stukje en zielig voor haar dat ze erin geluisd wordt, totdat ik bedenk dat ze vice-presidentskandidaat is. Dan snap ik echt totaal niet wat ze op dit toneel doet. Ze hoort lekker in Alaska, waar ze weinig te maken heeft met echt belangrijke mensen en veel met het gewone volk kan werken, dat blijkbaar erg enthousiast over haar is; daar kan ze vast goed werk doen. In Washington gaat ze gewoon totaal overlopen worden door mensen die vele malen slimmer en gewiekster dan haar zijn.quote:Op zondag 2 november 2008 05:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gehoord, maar OH MIJN FUCKING GOD wat is dit FUCKING genant. Krijg bijna last van plaatsvervangende schaamte...
Dat meisjesachtige lachje als ie zegt dat ie haar wel als president ziet..!!!!!!!!!!111111111111
Inderdaad. Maar gelukkig heeft iedereen met een iq boven 80 dat inmiddels wel door.. Hence deze prank callquote:Op zondag 2 november 2008 05:43 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best een schattig stukje en zielig voor haar dat ze erin geluisd wordt, totdat ik bedenk dat ze vice-presidentskandidaat is. Dan snap ik echt totaal niet wat ze op dit toneel doet. Ze hoort lekker in Alaska, waar ze weinig te maken heeft met echt belangrijke mensen en veel met het gewone volk kan werken, dat blijkbaar erg enthousiast over haar is; daar kan ze vast goed werk doen. In Washington gaat ze gewoon totaal overlopen worden door mensen die vele malen slimmer en gewiekster dan haar zijn.
Op deze manier is ze toch ook niet in staat om een staat te leiden waar grote belangen als olie- en gaswinning en het behouden van een erg fragiel ecosysteem spelen? Ze kan beter teruggaan naar Wasilla en daar de dorpsburgemeester gaan spelen.quote:Op zondag 2 november 2008 05:43 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best een schattig stukje en zielig voor haar dat ze erin geluisd wordt, totdat ik bedenk dat ze vice-presidentskandidaat is. Dan snap ik echt totaal niet wat ze op dit toneel doet. Ze hoort lekker in Alaska, waar ze weinig te maken heeft met echt belangrijke mensen en veel met het gewone volk kan werken, dat blijkbaar erg enthousiast over haar is; daar kan ze vast goed werk doen. In Washington gaat ze gewoon totaal overlopen worden door mensen die vele malen slimmer en gewiekster dan haar zijn.
quote:"You know we have a lot in common also, because except from my house I can see Belgium."
Edit: zie post hierboven. Dit is het hele gesprek.quote:A Quebec comedy duo notorious for prank calls to celebrities and heads of state has reached Sarah Palin, convincing the Republican vice-presidential nominee she was speaking with French President Nicolas Sarkozy. In the roughly six-minute telephone interview released Saturday, Palin and the pranksters known as the Masked Avengers discuss politics, pundits, and the perils of hunting with Vice-President Dick Cheney. "We have such great respect for you, John McCain and I, we love you," Palin is heard to gush to comedian Marc-Antoine Audette, masquerading as Sarkozy. Palin doesn't seem to realize she's being tricked until Audette tells her at the end of the interview. "Oh, have we been pranked?" she says. Seconds later, Palin's aide can be heard before the line goes dead. Throughout the conversation, Audette drops plenty of clues that something's amiss. He identifies French singer and actor Johnny Hallyday as his special adviser to the U.S., singer Stef Carse as Canada's prime minister and Quebec comedian and radio host Richard Z. Sirois as the provincial premier. (less)
quote:Op zondag 2 november 2008 05:02 schreef NorthernStar het volgende:
McCain kun je best serieus nemen, Palin wat minder.quote:Op zondag 2 november 2008 09:55 schreef henkway het volgende:
[..]
ja dat kan toch niet anders ??
Mc Cain en Palin zijn komisch, die kun je niet serieus nemen
Ja die zegt niet van die domme dingen als McCainquote:Op zondag 2 november 2008 09:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
McCain kun je best serieus nemen, Palin wat minder.
Neem je Obama wel serieus dan?
Obama doet niets andersquote:Op zondag 2 november 2008 10:11 schreef henkway het volgende:
[..]
Ja die zegt niet van die domme dingen als McCain
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |