bijna!quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:56 schreef Briggy het volgende:
SW: computer
JAAAA!!!!quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:58 schreef Briggy het volgende:
SW: internet
je tweede was wel goedquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:00 schreef Briggy het volgende:
Ik zat te twijfelen tussen internet en computer... gokte dus net op de verkeerde
Ah geeft niks ..laten we het topic even met rustquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:26 schreef Briggy het volgende:
Iemand die een nieuwe wil maken?
Ik weet zelf even niets te verzinnen...
Het is Moreira trouwens hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:27 schreef qonmann het volgende:
1. italie (TT)
2. fatima moreiro de melo (TT)
3.
4.
5.
2 volledig goed gespeld ook![]()
vroeg ik dat danquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:58 schreef ItaloDancer het volgende:
nee ik ben een jongetje
en ik wil niet nog even iets bij je thuis gaan drinken
sorry
Echt niet, ik doelde op de taal associatie mannelijk/vrouwelijk o/a.quote:
Nee dank..... Ik hou het liever op een meisjequote:Op zondag 2 november 2008 00:25 schreef ItaloDancer het volgende:
dat is ...? maak je zin eens af
misschien valt er toch wat te regelen
niemand had ene sleutelwoordopgave achtergelatenquote:Op zondag 2 november 2008 03:29 schreef swarmahoer het volgende:
de nachtbagger komt ook al in MEN voor
En? Al inspiratie gekregen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:26 schreef Briggy het volgende:
Iemand die een nieuwe wil maken?
Ik weet zelf even niets te verzinnen...
quote:
Ik dacht ik maak eens een makkelijkequote:Op zondag 2 november 2008 14:27 schreef ItaloDancer het volgende:
ik dacht dat die van briggy altijd best lastig waren
quote:Op zondag 2 november 2008 15:04 schreef Briggy het volgende:
Ik wilde eerst maar niks zeggen op 3...
tis niet goed als je Grad Damen herkent
quote:
hopelijk toch geen massa fan?quote:Op zondag 2 november 2008 16:57 schreef Briggy het volgende:
Ik ga zo F1 kijken![]()
Daarna heb ik wel een nieuwe.
of iemand anders natuurlijk... als je niet wilt wachten![]()
Vanochtend dan maar ?quote:
oke mooiquote:
ik was nog bezig met punten toe te kennen aan de plaatjesquote:
quote:
quote:
snel!quote:Op maandag 3 november 2008 22:14 schreef Briggy het volgende:
SW: kwik
quote:Op maandag 3 november 2008 22:15 schreef swarmahoer het volgende:
is die liquido van dat nummer narcotic? en hij was niet heel moeilijk
quote:
oh ik was weer eens te ongeduldigquote:Op maandag 3 november 2008 23:13 schreef tomtomaat het volgende:
Sorry, heb even geen inspiratie. Heeft iemand anders er 1? Anders wordt het morgen.
quote:Op maandag 3 november 2008 23:17 schreef Quyxz_ het volgende:
gewoon een regel ofzo dat iedereen die een opdracht plaatst ook 3 punten krijgt ofzo
Ja , ik heb 3 punten in de aanbieding....quote:Op maandag 3 november 2008 23:17 schreef Quyxz_ het volgende:
gewoon een regel ofzo dat iedereen die een opdracht plaatst ook 3 punten krijgt ofzo
Is dat echt een regel?quote:Op maandag 3 november 2008 23:21 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
Als je besluit als winnaar niet het volgende spel te organiseren (geen tijd / geen zin / geen inspiratie), dan gaan 3 punten van je score naar degene die het spel dan als eerste wil oppakken.
Doe maar een biertje i.p.v. cola....quote:Op maandag 3 november 2008 23:26 schreef swarmahoer het volgende:
ruilen voor n bakje chips en n glas cola
Als jij er 1 maakt welquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:41 schreef eNGine10 het volgende:
goedemorgenik ben er weer klaar voor
ik niet helemaal....quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:02 schreef ItaloDancer het volgende:
ik ben het eens met wat Rijpie zegt
Nee, helemaal mis.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:18 schreef DaviniaHR het volgende:
sw gezegde? (of de taal nederlands)
(ik zit een beetje in de taalhoek te denken....
pot verwijt de ketel
blond => dom
henk spaan heeft nederlands gestudeerd, columnist
(en gezegde met spaanders kweenie meer precies)
mop => taalgrap
...
zit ik een beetje goed?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |