snel!quote:Op maandag 3 november 2008 22:14 schreef Briggy het volgende:
SW: kwik
quote:Op maandag 3 november 2008 22:15 schreef swarmahoer het volgende:
is die liquido van dat nummer narcotic? en hij was niet heel moeilijk
quote:
oh ik was weer eens te ongeduldigquote:Op maandag 3 november 2008 23:13 schreef tomtomaat het volgende:
Sorry, heb even geen inspiratie. Heeft iemand anders er 1? Anders wordt het morgen.
quote:Op maandag 3 november 2008 23:17 schreef Quyxz_ het volgende:
gewoon een regel ofzo dat iedereen die een opdracht plaatst ook 3 punten krijgt ofzo
Ja , ik heb 3 punten in de aanbieding....quote:Op maandag 3 november 2008 23:17 schreef Quyxz_ het volgende:
gewoon een regel ofzo dat iedereen die een opdracht plaatst ook 3 punten krijgt ofzo
Is dat echt een regel?quote:Op maandag 3 november 2008 23:21 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
Als je besluit als winnaar niet het volgende spel te organiseren (geen tijd / geen zin / geen inspiratie), dan gaan 3 punten van je score naar degene die het spel dan als eerste wil oppakken.
Doe maar een biertje i.p.v. cola....quote:Op maandag 3 november 2008 23:26 schreef swarmahoer het volgende:
ruilen voor n bakje chips en n glas cola
Als jij er 1 maakt welquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:41 schreef eNGine10 het volgende:
goedemorgenik ben er weer klaar voor
ik niet helemaal....quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:02 schreef ItaloDancer het volgende:
ik ben het eens met wat Rijpie zegt
Nee, helemaal mis.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:18 schreef DaviniaHR het volgende:
sw gezegde? (of de taal nederlands)
(ik zit een beetje in de taalhoek te denken....
pot verwijt de ketel
blond => dom
henk spaan heeft nederlands gestudeerd, columnist
(en gezegde met spaanders kweenie meer precies)
mop => taalgrap
...
zit ik een beetje goed?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |