quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:09 schreef emokid het volgende:
Wat voor nachtdienst is dat wel niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:03 schreef Reintji het volgende:
[..]wtf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik wel goed.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:59 schreef Egamer het volgende:
En Prince of Persia moet met hoofdletters, je mag de Prins niet beledigen.
heb je wel een motor of bezine ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:29 schreef AQuila360 het volgende:
Banjo Kazooie demo is echt vet![]()
Ik had echt een super vette bak gebouwd met alles er op en er aan! Alleen reed die niet maar waarom weet ik niet
Ja! Denk dat die gewoon veel te zwaar was ofzoquote:
Ik heb ook nog nooit een Banjo gespeeld en als het gewoon alleen een pure platformer was vond ik het denk ik ook niet zo leukquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:36 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ben volgens mij de enige ter wereld die die demo echt kak vindt
Nopequote:Op zaterdag 1 november 2008 16:36 schreef Jesse_ het volgende:
Dat hele wagentjes gedoe vind ik juist ontzettend kutquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een Banjo gespeeld en als het gewoon alleen een pure platformer was vond ik het denk ik ook niet zo leukVind dat gedoe met die wagentjes maken wel lachen!
De oude Banjo's waren magisch,... maar dit gedoe met die bouwpakketten laat ik lekker varenquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat hele wagentjes gedoe vind ik juist ontzettend kut
Het is je geraden!quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Topictitelfix TVP!
Mirror's Edge demo gedownload, hele dag studeren dus alsnog niet gespeeld...
Nog fifa gekocht ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een Banjo gespeeld en als het gewoon alleen een pure platformer was vond ik het denk ik ook niet zo leukVind dat gedoe met die wagentjes maken wel lachen!
dat vind ik juist kut aan de game , dat hele karretje kan me gestolen worden , ik wil rennen en springenquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zit hier ook bij mn vriendin op een kleine tv waar ik bijna alle tekst amper kan lezenquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is je geraden!Zit me hier een hele dag te vervelen... Maar heb wel rockband bij, alleen werkt mijn 360 niet op de tv hier. Nouja zo'n ienie mienie tv'tje van 15 jaar oud
1 dollar duurder dan google checkout, komt door paypal kosten.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:52 schreef _GdR_ het volgende:
waar kan ik goedkoop xboxlive mebership kopen?
http://www.microsoftpointsxbox.com/ doet niet aan paypal. of wel? Zo ja hoe werkt dat dan?
Daar had ik er eerst 10 besteld en toen werd ik opgebeld door zon amerikaans ghetto vrouwtje over het hoe en watquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
1 dollar duurder dan google checkout, komt door paypal kosten.
http://www.microsoftpointsxbox.com/mspoints-pp.php
Zo dan, mijne staat op 2, en de garantie verloopt in februari, dus alvast maar een nieuwe gekocht, hoelang heb jij nog garantie ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:20 schreef Devz het volgende:
Hopelijk komende week m'n Xbox 360 weer terug uit Duitsland
Ben benieuwd of ik na 5 reparaties eindelijk een HDMI-exemplaar krijg.
Die game is Aquila approved. Genoeg gezegd dusquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:36 schreef Jesse_ het volgende:
PES08 en 09 moet je uberhaubt mijden....quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:24 schreef Cheiron het volgende:
Vraagje; ik wil binnenkort een X360 aanschaffen. Nu zat ik pas bij een vriend Pes 08 en Pes 09 te spelen. Maar in de cutscenes was de framerate van beide spellen nogal matig. Tijdens het spelen nergens last van, maar op de PC heb ik er ook in de cutscenes geen last van. Vraag dus ook; is de framerate in games over het algemeen genomen goed of zijn er games die je echt moet vermijden qua framerate (in de gametrailers review hadden ze het ook over Framerate problemen bij Saints Row 2)
Je loopt 2 jaar achter, EA is tegenwoordig een top bedrijfquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:23 schreef Klonk het volgende:
ik had uit nieuwsgierigheid de demo van mirrors edge gedownload, het ik vond het grafisch er wel bijzonder uit zien, en toen gebeurde wat ik niet verwacht had: een toffe game van ea
Vet is die he! Ik had m voor 10eu bij de bartsmit weg. En ik was ook aangenaam verrast. Keihard mee vermaakt met vrienden!quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gister NHL 2k7 die ik van de zomer op Ebay had gekocht eens uit de verpakking gehaald, en gespeeld met een vriend van me. Wat een leuk spel zeg![]()
Scoren is wel erg lastig
Ja, en die rosters boeien me niet, dus hoef geen nhl 2k9, wel nba 2k9 gekochtquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:57 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Vet is die he! Ik had m voor 10eu bij de bartsmit weg. En ik was ook aangenaam verrast. Keihard mee vermaakt met vrienden!
De baggergames zijn idd minder geworden dat viel me idd op, maar dat er zo´n geile game uit zou komen, nee niet verwachtquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je loopt 2 jaar achter, EA is tegenwoordig een top bedrijf
Dead Space is ook een topper, vorige week uitgekomen, ook van EA jaquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
De baggergames zijn idd minder geworden dat viel me idd op, maar dat er zo´n geile game uit zou komen, nee niet verwacht
Pff NHL2k9, als je een echt goede ijshockey game wilt, haal NHL 09, die is echt geniaal, controls zijn subliem met die sticks alleen, grafisch veel beter dan 2k9.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, en die rosters boeien me niet, dus hoef geen nhl 2k9, wel nba 2k9 gekocht
zal eens demo downe van nhl 2k9, kijken of het nog mooier is.
oke dan,quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Pff NHL2k9, als je een echt goede ijshockey game wilt, haal NHL 09, die is echt geniaal, controls zijn subliem met die sticks alleen, grafisch veel beter dan 2k9.
Het 2k merk qua sport games is sowieso achteruit gegaan.
Gamehubs heeft dat spel nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:16 schreef Klonk het volgende:
ik moet met mirrors edge zeggen dat het grafische stijltje natuurlijk wel meespeelt, toffe muziek ook.
kortom deze komt op het bij gamehubs na ´8 december bestellen´ lijstje
Ik vond de controls ingewikkeld. Maar ik was er ook niet helemaal met mijn concentratie. Morgen nog een kans gevenquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:22 schreef Jesse_ het volgende:
Ja mirrors edge is tof!
Net de demo uitgespeeld
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:37 schreef existenz het volgende:
[..]
PES08 en 09 moet je uberhaubt mijden....
te verwachten , als iedereen het ruk vind , vind aquila het goedquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:17 schreef AQuila360 het volgende:
Banjoo Kazooie echt te vet! Ik had zo'n vliegtuigje gemaakt en die vloog vet goed
en een super lange worm wagen dus van 1 blokje breed en dan 20 aan elkaar!
Spel is echt te vet!
Niemand kan dit ruk vinden want het is gewoon een tof spel alleen als je een echte platformer ofzo verwacht dan valt het misschien wel tegen!quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
te verwachten , als iedereen het ruk vind , vind aquila het goed
Die evil lach ook op het eind.quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niemand kan dit ruk vinden want het is gewoon een tof spel alleen als je een echte platformer ofzo verwacht dan valt het misschien wel tegen!
Ik vind het bouwen van die voertuigen zo tof omdat echt alles kan![]()
En ook al je in die aparte levels/werelden komt dan kun je daar van die grappige opdrachten doen voor die puzzelstukjes o.i.d. Zals dat level dat een voetbal in het goal moet krijgen met je wagen! Dus kun je dus een wagen bouwen die aan de voorkant een soort van groot kom ding heeft zodat je hem kunt voortduwen![]()
Of dat je iets van drijfdingen erop bouwt zodat je kunt varen of idd vleugels zodat je kunt vliegen
Klopt. Rare is vergane glorie.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Rare is echt de meest teleur stellende studio sinds het bij nintendo weg is gegaan
Helemaal niet juist leuk! Maar jij hebt zeker die banjoo's op de N64 gespeeld? En dan wil je weer ongeveer hetzelfde toch? En dat is het niet dus is het kut?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:00 schreef DJ_ het volgende:
de game leunt teveel op de voertuigen en dat is jammer , als het een side part was van de core game play dan had ik er geen problemen mee , maar het gaat bijna alleen maar op je voortuig en dat is niet waar banjo om gaat![]()
nhl 2k9 is trage baggerquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Pff NHL2k9, als je een echt goede ijshockey game wilt, haal NHL 09, die is echt geniaal, controls zijn subliem met die sticks alleen, grafisch veel beter dan 2k9.
Het 2k merk qua sport games is sowieso achteruit gegaan.
quote:Joysticks: CoD 4 is Ultimate GotY
Someone order Activision a truck. It's going to need one for all its Golden Joysticks after having just taken the final award, the Virgin Media Ultimate Game of the Year, for Call of Duty 4.
The sheer unstoppable might of Activision's shooter this year knocked even the mighty Grand Theft Auto IV down into second. And Hideo Kojima (who's surely watching all this from his penthouse Jacuzzi in Japan) can give himself a pat on the back for Metal Gear Solid 4, which came in third.
You guys, it seems, like to shoot people.
heb inderdaad de banjo games op de n64 gespeeld en die waren meesterlijk .quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Helemaal niet juist leuk! Maar jij hebt zeker die banjoo's op de N64 gespeeld? En dan wil je weer ongeveer hetzelfde toch? En dat is het niet dus is het kut?
Als dit gewoon een hele andere game was bijvoorbeeld ''AQuila's Car Building Game'' dan had je het wel tof gevondenAlleen nu is het Banjoo Kazooie en is het kut
En als dat nuts & bolts nu geen Banjo game was geweest? Was het dan wel tof geweest?quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb inderdaad de banjo games op de n64 gespeeld en die waren meesterlijk .
het zelfde geld voor perfect dark . die op de n64 was echt geweldig en goldeneye ook
maar het gedrocht wat perfect dark zero heet op de 360 mag die naam niet eens dragen
neequote:Op zaterdag 1 november 2008 23:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En als dat nuts & bolts nu geen Banjo game was geweest? Was het dan wel tof geweest?
succes DK is een nintendo franchise ookal heeft rare er games van gemaaktquote:
Dat is banjo ook , laat ze een nieuwe DK brengen en dan weer een dealtje met Nintendo zodat die ook naar XBLA kan komen.quote:Op zondag 2 november 2008 00:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
succes DK is een nintendo franchise ookal heeft rare er games van gemaakt
edit : oh lama , donkey kong is van nintendoquote:Op zondag 2 november 2008 00:52 schreef Nemmii het volgende:
[..]
Dat is banjo ook , laat ze een nieuwe DK brengen en dan weer een dealtje met Nintendo zodat die ook naar XBLA kan komen.
Heb jij die fotos zelf gemaakt?quote:Op zondag 2 november 2008 01:05 schreef Reintji het volgende:
Nachtdienst wederom![]()
[ afbeelding ]
Leuk voor de OP?m (er zaten geen letters 'R' in de loodletter doos, geen zin in paint)
[ afbeelding ]
Het is officieel, ik heb een Falcon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ik vond het ook niks, maar ik verwachte weer een platform. En nee ik heb de vorige delen niet gespeeld. Tja genoeg goede games deze periode en ook al ligt ie in de budget bak, daar mag hij mooi blijven liggen van mij.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En als dat nuts & bolts nu geen Banjo game was geweest? Was het dan wel tof geweest?
Geen idee of je het al had gelezen, maar Eurogamer is laaiend enthousiast.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:45 schreef Strolie75 het volgende:
Dsahboard update van de 360.
Snellere laadtijden door installs
http://kotaku.com/5072909(...)oad-after-an-install
3 pagina lang artikelquote:It's a great progression, topping off a great dashboard reboot, and in light of Sony's recent struggles - endless Trophy patches with no retroaction, most notably - it reinforces the widely held view that Microsoft is winning in software and will continue to do so. All that remains, following NXE's 19th November launch, is whether the Xbox 360 hardware now holds up for as long as the guts of Kutaragi's swansong, and how much of the New Xbox Experience's progressive thinking Sony will discover it needs to incorporate in the months and years to come. By then, expect Microsoft's software engineers to be well into the next New Xbox Experience, because as this one demonstrates, they're well aware that needs change and how to prepare for them.
quote:Op zondag 2 november 2008 03:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanavond Prince of Persia gespeeld tot de eerste eindbaas en het was geweldigDe graphics en bewegingen van de Prins zijn zo soepel en vloeiend, net als de gameplay. Pure perfectie! De nieuwe combat voelt ook lekker aan trouwens, is wat kalmer geworden heb ik het idee.
Er is nu geen zand maar, maar als je mis springt redt de chick jou van een val-dood. Dus je kan niet meer dood ofzo? Dat is nog wel wat vaag
Het begin is trouwens geniaal, al moet je er wel de eerdere trilogie voor gespeeld hebben om hem te snappenDat je dat verhaalt nog weet zeg,... Ubisoft is normaal dramatisch wat betreft verhalen vertellen. Ken geen uitzonderingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ben wel benieuwd naar de nieuwe prins.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
FALSE! Assasins Creed had echt wel een goed verhaal!quote:Op zondag 2 november 2008 08:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat je dat verhaalt nog weet zeg,... Ubisoft is normaal dramatisch wat betreft verhalen vertellen. Ken geen uitzonderingMaar ben wel benieuwd naar de nieuwe prins.
Le-zen,... de verhalen zijn misschien wel interessant, maar Ubisoft kan het op een of andere manier niet vertellen of overbrengen. Ook moeten ze leren subs te implementeren!quote:Op zondag 2 november 2008 10:37 schreef christvs het volgende:
[..]
FALSE! Assasins Creed had echt wel een goed verhaal!
En nou niet zeggen dat dat spel niet tof was, want dat was het gewoon wel![]()
.
Ik vond dat het verhaal in AC wel goed werd verteld! Maar goed, meningen verschillen nou eenmaal over dat spel. En subs zouden inderdaad handig zijn! Maar hadden ze niet een tijdje geleden gezegd dat ze zouden beginnen met implementeren van subs?quote:Op zondag 2 november 2008 10:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Le-zen,... de verhalen zijn misschien wel interessant, maar Ubisoft kan het op een of andere manier niet vertellen of overbrengen. Ook moeten ze leren subs te implementeren!
De nieuwe PoP heeft Nederlandse subsquote:Op zondag 2 november 2008 10:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Le-zen,... de verhalen zijn misschien wel interessant, maar Ubisoft kan het op een of andere manier niet vertellen of overbrengen. Ook moeten ze leren subs te implementeren!
quote:Op zondag 2 november 2008 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De nieuwe PoP heeft Nederlandse subsHet moet gek lopen willen ze die nog verneuken
ff pre-orderen bij Gamehubs!quote:
inderdaad , ze hadden gewoon bij het oude materiaal moeten blijven het werkte toch primaquote:Op zondag 2 november 2008 05:28 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik vond het ook niks, maar ik verwachte weer een platform. En nee ik heb de vorige delen niet gespeeld. Tja genoeg goede games deze periode en ook al ligt ie in de budget bak, daar mag hij mooi blijven liggen van mij.
maar wordt je soms betaald door die gasten? Je bent wel heel wanhopig relcame aan het maken
Tomb Raider Underworldquote:Op zondag 2 november 2008 10:30 schreef Retarded het volgende:
Blijf Mirror's Edge echt goed vinden.. heb de demo nu zo'n 8 keer doorlopen! Ga de fullgame zeker halen!
dus mn lijstje wordt langer...
Gears of War 2
Call of Duty 5
Mirror's Edge
Mortal Kombat vs. DCU
Tomb Raider Underworld
ach... het had erger gekundIk vond Farcry, Fallout en James Bond gelukkig niet goed genoeg om te kopen.
Ik vind zo'n pure platformer weer niet leuk en nu dankzij die voertuigen vind ik het wel tofquote:Op zondag 2 november 2008 13:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
inderdaad , ze hadden gewoon bij het oude materiaal moeten blijven het werkte toch prima
[ afbeelding ]
heb je mirrors edge nu al geprobeerd ?quote:Op zondag 2 november 2008 13:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind zo'n pure platformer weer niet leuk en nu dankzij die voertuigen vind ik het wel tof
nee helaas niet , misschien in een later stadium van het spel maar ik betwijfel hetquote:Op zondag 2 november 2008 13:49 schreef ROFLOL het volgende:
Die acties met Kazooie kan je ook niet meer doen he, zoals op die plaatjes hierboven.
Nee, ik review niet meer hehquote:
Awesomequote:Op zondag 2 november 2008 01:05 schreef Reintji het volgende:
Nachtdienst wederom![]()
[ afbeelding ]
Leuk voor de OP?m (er zaten geen letters 'R' in de loodletter doos, geen zin in paint)
[ afbeelding ]
Het is officieel, ik heb een Falcon
Edit: Jazeker, zelf gemaakt (C) Reintji![]()
Op een event dus. I see.quote:Op zondag 2 november 2008 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ik review niet meer hehIk heb 'm gespeeld op Play Underground, zie m'n blog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |