quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:09 schreef emokid het volgende:
Wat voor nachtdienst is dat wel niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:03 schreef Reintji het volgende:
[..]wtf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik wel goed.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:59 schreef Egamer het volgende:
En Prince of Persia moet met hoofdletters, je mag de Prins niet beledigen.
heb je wel een motor of bezine ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:29 schreef AQuila360 het volgende:
Banjo Kazooie demo is echt vet![]()
Ik had echt een super vette bak gebouwd met alles er op en er aan! Alleen reed die niet maar waarom weet ik niet
Ja! Denk dat die gewoon veel te zwaar was ofzoquote:
Ik heb ook nog nooit een Banjo gespeeld en als het gewoon alleen een pure platformer was vond ik het denk ik ook niet zo leukquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:36 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ben volgens mij de enige ter wereld die die demo echt kak vindt
Nopequote:Op zaterdag 1 november 2008 16:36 schreef Jesse_ het volgende:
Dat hele wagentjes gedoe vind ik juist ontzettend kutquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een Banjo gespeeld en als het gewoon alleen een pure platformer was vond ik het denk ik ook niet zo leukVind dat gedoe met die wagentjes maken wel lachen!
De oude Banjo's waren magisch,... maar dit gedoe met die bouwpakketten laat ik lekker varenquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat hele wagentjes gedoe vind ik juist ontzettend kut
Het is je geraden!quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Topictitelfix TVP!
Mirror's Edge demo gedownload, hele dag studeren dus alsnog niet gespeeld...
Nog fifa gekocht ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een Banjo gespeeld en als het gewoon alleen een pure platformer was vond ik het denk ik ook niet zo leukVind dat gedoe met die wagentjes maken wel lachen!
dat vind ik juist kut aan de game , dat hele karretje kan me gestolen worden , ik wil rennen en springenquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zit hier ook bij mn vriendin op een kleine tv waar ik bijna alle tekst amper kan lezenquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is je geraden!Zit me hier een hele dag te vervelen... Maar heb wel rockband bij, alleen werkt mijn 360 niet op de tv hier. Nouja zo'n ienie mienie tv'tje van 15 jaar oud
1 dollar duurder dan google checkout, komt door paypal kosten.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:52 schreef _GdR_ het volgende:
waar kan ik goedkoop xboxlive mebership kopen?
http://www.microsoftpointsxbox.com/ doet niet aan paypal. of wel? Zo ja hoe werkt dat dan?
Daar had ik er eerst 10 besteld en toen werd ik opgebeld door zon amerikaans ghetto vrouwtje over het hoe en watquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
1 dollar duurder dan google checkout, komt door paypal kosten.
http://www.microsoftpointsxbox.com/mspoints-pp.php
Zo dan, mijne staat op 2, en de garantie verloopt in februari, dus alvast maar een nieuwe gekocht, hoelang heb jij nog garantie ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:20 schreef Devz het volgende:
Hopelijk komende week m'n Xbox 360 weer terug uit Duitsland
Ben benieuwd of ik na 5 reparaties eindelijk een HDMI-exemplaar krijg.
Die game is Aquila approved. Genoeg gezegd dusquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:36 schreef Jesse_ het volgende:
PES08 en 09 moet je uberhaubt mijden....quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:24 schreef Cheiron het volgende:
Vraagje; ik wil binnenkort een X360 aanschaffen. Nu zat ik pas bij een vriend Pes 08 en Pes 09 te spelen. Maar in de cutscenes was de framerate van beide spellen nogal matig. Tijdens het spelen nergens last van, maar op de PC heb ik er ook in de cutscenes geen last van. Vraag dus ook; is de framerate in games over het algemeen genomen goed of zijn er games die je echt moet vermijden qua framerate (in de gametrailers review hadden ze het ook over Framerate problemen bij Saints Row 2)
Je loopt 2 jaar achter, EA is tegenwoordig een top bedrijfquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:23 schreef Klonk het volgende:
ik had uit nieuwsgierigheid de demo van mirrors edge gedownload, het ik vond het grafisch er wel bijzonder uit zien, en toen gebeurde wat ik niet verwacht had: een toffe game van ea
Vet is die he! Ik had m voor 10eu bij de bartsmit weg. En ik was ook aangenaam verrast. Keihard mee vermaakt met vrienden!quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gister NHL 2k7 die ik van de zomer op Ebay had gekocht eens uit de verpakking gehaald, en gespeeld met een vriend van me. Wat een leuk spel zeg![]()
Scoren is wel erg lastig
Ja, en die rosters boeien me niet, dus hoef geen nhl 2k9, wel nba 2k9 gekochtquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:57 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Vet is die he! Ik had m voor 10eu bij de bartsmit weg. En ik was ook aangenaam verrast. Keihard mee vermaakt met vrienden!
De baggergames zijn idd minder geworden dat viel me idd op, maar dat er zo´n geile game uit zou komen, nee niet verwachtquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je loopt 2 jaar achter, EA is tegenwoordig een top bedrijf
Dead Space is ook een topper, vorige week uitgekomen, ook van EA jaquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
De baggergames zijn idd minder geworden dat viel me idd op, maar dat er zo´n geile game uit zou komen, nee niet verwacht
Pff NHL2k9, als je een echt goede ijshockey game wilt, haal NHL 09, die is echt geniaal, controls zijn subliem met die sticks alleen, grafisch veel beter dan 2k9.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, en die rosters boeien me niet, dus hoef geen nhl 2k9, wel nba 2k9 gekocht
zal eens demo downe van nhl 2k9, kijken of het nog mooier is.
oke dan,quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Pff NHL2k9, als je een echt goede ijshockey game wilt, haal NHL 09, die is echt geniaal, controls zijn subliem met die sticks alleen, grafisch veel beter dan 2k9.
Het 2k merk qua sport games is sowieso achteruit gegaan.
Gamehubs heeft dat spel nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:16 schreef Klonk het volgende:
ik moet met mirrors edge zeggen dat het grafische stijltje natuurlijk wel meespeelt, toffe muziek ook.
kortom deze komt op het bij gamehubs na ´8 december bestellen´ lijstje
Ik vond de controls ingewikkeld. Maar ik was er ook niet helemaal met mijn concentratie. Morgen nog een kans gevenquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:22 schreef Jesse_ het volgende:
Ja mirrors edge is tof!
Net de demo uitgespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |