quote:Op donderdag 27 november 2008 01:14 schreef Elusive het volgende:akoestische versie van out of time
en liam is zowaar goed bij stem
Fantastische uitvoering!quote:Op donderdag 27 november 2008 01:14 schreef Elusive het volgende:akoestische versie van out of time
en liam is zowaar goed bij stem
Inderdaad!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 7 december 2008 20:15 schreef TNA het volgende:
Nieuws is er niet, maar ik kom hier even mijn 10.000e post vieren![]()
Om deze nog enige inhoud te geven: Gem is vandaag jarig
Lolquote:Op zondag 7 december 2008 20:15 schreef TNA het volgende:
Nieuws is er niet, maar ik kom hier even mijn 10.000e post vieren![]()
Om deze nog enige inhoud te geven: Gem is vandaag jarig
Heb het verbeterdquote:Op zondag 7 december 2008 22:18 schreef Felixa het volgende:
[..]
Bedoel je niet: "Zonder begeleiding niet" ?
![]()
quote:10/12/08
So..Minneapolis? An arctic wasteland more like. Fuck living here!! Have these people not heard of California? You think it's cold in England?! It's colder than Thatcher's soul (if that's at all possible).
Stayed in last night. Endlessly flickin' round on the telly. I found THE most ludicrous programme I think I've ever seen. It was on a channel called Spike TV. And the programme was called "Manswers". Which - if I'm not very much mistaken - is a show that answers the questions American men are asking. "Manswers". Get it? Ok.
What follows is TRUE. It's what I saw and I hadn't been drinking.
1. What's the most powerful handgun available on the market? (There was a few to choose from and their power was demonstrated by birds with big tits in bikinis firing them in slow motion!! It looked and sounded like a spoof trailer for a Quentin Tarantino movie. Fuckin' mental yet, strangely compelling!)
2. How can you survive being hit by a car? (Apparently there IS a technique which was demonstrated by a trained stuntman (not in a bikini) and I was told NOT to try it at home!! What? Not even a little practice?)
3. How would big boobs bounce on the moon?!!! (An "expert" actually explained that they (the boobs) would react in the same way as they would if they were underwater! FUCKIN' LUDICROUS!!)
4. What's faster - a man or his sperm? (To demonstrate this they had a midget in a white all-in-one Lycra body suit on a running machine. He signified the sperm, I think?)
5. What's the horniest animal in the jungle? (You simply HAVE to know, don't you? Thinking on...maybe I'd been spiked with acid).
Fuckin' ludicrous the lot of it. Gimme Seinfeld any day.
In a bit.
GD.
PS. The Bonobo Chimpanzee is the horniest animal in the jungle (just in case you were wondering).
misschien wel. ik heb 2x2 donderdag, maar moet dan eigenlijk werken, even checken, paar dagen nodig..,quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:22 schreef Thijsssss het volgende:
Iemand twee kaartjes voor de donderdag, en je wilt liever de woensdag? Zou graag ruilen, heb donderdag namelijk nog een tentamen...
noel zijn dagboek geweldigquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:41 schreef kweek89 het volgende:
zoals jullie wellicht weten schrijft onze Noel een tour diary...
deze laatste wil ik jullie niet onthouden
[..]
Ik denk zoals die de hele tour al is.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:56 schreef zjroentje het volgende:
Volgende week naar Dusseldorf, heb er ook zin in.
Wat is zo'n beetje de setlist?
Ik heb nog 2 tickets voor de 21ste voor 75 euro mocht je interesse hebbenquote:Op zondag 11 januari 2009 22:24 schreef Richie_Rich het volgende:
Ik zie dat de prijzen van tickets op Martkplaats de gewone verkoopprijs hebben (blijkbaar konden de handelaren ze toch niet kwijt voor ¤100) Misschien dat ik dus toch heen ga
tnxquote:
Hoe was het?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:06 schreef maartennn_ja het volgende:
[..]
tnx![]()
alleen mn mede-oasis fan kan niet![]()
nu ga ik met iemand die alleen Wonderwall kent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:12 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Een echte topicreeks heeft natuurlijk een banner
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:30 schreef TNA het volgende:
[..]
Hoe was het?superSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
we waren wel iets te laat omdat echt gewoon heel die wijk van voor naar achter vol was geparkeerd![]()
maar waarschijnlijk dit weekend ff kaartjes halen voor de hmh
Some day you will find me
Caught beneath a landslide
In a champagne supernova in the sky
Dat geeft je precies genoeg tijd om alle albums te draaienquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:13 schreef MCH het volgende:
Zo meteen op weg naar m'n 10de Oasis concert. Zes uur rijden voor 110 minuten concerten.![]()
Mad ferrittttt
Als ik iemand in een Fokshirt zie lopen zeg ik wel even gedag.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef silentwaves_ het volgende:
Lijkt het iemand om een meet te houden onder de Fok-members die gaan, want ik ga namelijk alleen er heen en een beetje aanspraak is nooit weg.
Was eenmalig, gisteravond werd TIOBI weer gespeeld.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:50 schreef zjroentje het volgende:
Mooi toch, Half the world away.
Kijk al die mobieltjes in het publiek.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:28 schreef Batsnek het volgende:
Heeft iemand de volledige setlist? Ik ben wel benieuwd
quote:Fuckin' In The Bushes
Rock 'n' Roll Star
Lyla
The Shock Of The Lightning
Cigarettes & Alcohol
The Meaning Of Soul
To Be Where There's Life
Waiting For The Rapture