Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:50 schreef FloggingMolly het volgende:
Goed concert. Jammer dat ze Bag it up niet spelen, die zou ik echt graag live willen horen. Verder een goede mix van oude en nieuwe nummers, al mogen ze van mij Wonderwall wel achterwege laten.
Een volle zaal of een vol stadion dat DLBIA meezingt,quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Ach, wat is er mooier dan een volle zaal of een vol stadion dat Wonderwall meezingt.
Zomerquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:19 schreef kweek89 het volgende:
bag it up zsl niet live gespeeld worden voorlopig....ik vermoed dat als het gebeurd pas volgende zomer is.
quote:Op woensdag 5 november 2008 20:21 schreef thomasss het volgende:
Ik had toen al wat te doen, anders was ik daar heen gegaan ipv HMH.
Oke, toch wel belangstelling voor brussel danquote:
Gisteren in Kopenhagen deed hij ook weer echt zijn best, dat was te horen! Ik vraag me af wat er gebeurd isquote:Op zondag 9 november 2008 20:14 schreef TNA het volgende:
Met dank aan La Vache, The Shock Of The Lightning, live in Keulen. Liam doet gewoon echt zijn best
Ik vond dat nummer daarvoor echt kut klinken.quote:Op maandag 10 november 2008 22:12 schreef TNA het volgende:
Wat doet Liam weer enorm zijn bestWonderwall klinkt gewoon goed!
quote:Last time to get fucking mental!
I'm Outta Time moet de setlist uit, maar het klonk relatief veel beter dan bij eerdere optredens. Ze hebben echt goede kleinschalige gigs afgeleverd in Londen, Keulen, Kopenhagen en nu in Parijs.quote:Op maandag 10 november 2008 22:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik vond dat nummer daarvoor echt kut klinken.
Mja, zoals Liam het zegt.
[..]
quote:
Momenteel Falling Down.quote:Fuckin' In The Bushes
Rock 'n' Roll Star
Lyla
The Shock Of The Lightning
Cigarettes & Alcohol
The Meaning Of Soul
To Be Where There's Life
Waiting For The Rapture
The Masterplan
Songbird
Slide Away
Morning Glory
Ain't Got Nothin'
The Importance Of Being Idle
I'm Outta Time
Wonderwall
Supersonic
Don't Look Back In Anger
Falling Down
Champagne Supernova
I Am The Walrus
Nopequote:Op dinsdag 11 november 2008 16:38 schreef FloggingMolly het volgende:
Zijn ze vanavond nog ergens live te beluisteren?
Ja, maar daar was ik als simpele sterveling niet zomaar even aan gekomenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:02 schreef kweek89 het volgende:
maar jij en ik weten dat het concert stiekem niet is uitverkocht maar er bizar veel kaartjes voor record labels etc. achtergehouden worden...
Vorige week waren er ook al heavy geruchten omdat Liam niet in hetzelfde hotel wilde slapen als Noel.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:33 schreef kweek89 het volgende:
wat een bullshit over dat het niet botert tussen de twee...
gaat volgens mij prima tussen die twee
JIj loopt ook samen met ze tussen de shows door?quote:Op woensdag 12 november 2008 15:33 schreef kweek89 het volgende:
wat een bullshit over dat het niet botert tussen de twee...
gaat volgens mij prima tussen die twee
Ik denk dat ze af en toe dat soort verhalen zelf rondstrooien om hun imago te beschermenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Vorige week waren er ook al heavy geruchten omdat Liam niet in hetzelfde hotel wilde slapen als Noel.![]()
Om nog even door te zeuren, ze zijn ook niet erg op de hoogte van concertdata.quote:
Ik ken 'm, je hoort hier de muzikale genialiteit extra goedquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:29 schreef MCH het volgende:
Iemand bekend met deze cd. Hierop staan instrumentale uitvoeringen van Oasis songs van de eerste twee albums. Heb hem zojuist even besteld enKende het overigens al wel, maar had hem nog niet eerder aangeschaft. Geen geld, die 6 euro. Voor als je nog eens rustig wil worden
de support acts zijn motherfreaking goed...Kasabian is werkelijkwaar briljant en The Enemy is een enorm leuk zwaar door Oasis geïnspireerd bandje.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:11 schreef thomasss het volgende:
Jammer van die supportacts, die kunnen mij nooit zo boeien..
Geweldige CDquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:29 schreef MCH het volgende:
Iemand bekend met deze cd. Hierop staan instrumentale uitvoeringen van Oasis songs van de eerste twee albums. Heb hem zojuist even besteld enKende het overigens al wel, maar had hem nog niet eerder aangeschaft. Geen geld, die 6 euro. Voor als je nog eens rustig wil worden
Ik vond dat toen behoorlijk fantastisch!quote:Op woensdag 12 november 2008 18:07 schreef zjroentje het volgende:
Pinkpop zou geweldig zijn, al was het in 2000 niet echt een succes ....
Kasabianquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:52 schreef kweek89 het volgende:
[..]
de support acts zijn motherfreaking goed...Kasabian is werkelijkwaar briljant en The Enemy is een enorm leuk zwaar door Oasis geïnspireerd bandje.
echt een top dag voor veel mensen hoor.
Ik vind het jammer dat alleen de beelden van The Shock Of The Lightning online staanquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:26 schreef HPayne het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm08_oasis_keulen Concert te beluisteren
Was m'n eerste keer Oasis, en vond al die rondvliegende biertrayes zwaar irritant. Werd ook behoorlijk opgefokt toen ze daardoor van het podium verdwenen ...quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:31 schreef XL het volgende:
Het hoort er gewoon bij... dat gezeik over die bierviltjes en dat beide broertjes weer eens ruzie hebben. De set was retestrak tussen al het gezeik door. De sfeer op de eerste rijen was super!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |