zo ! dan ben je inderdaad wel even bezig met afwassen. Hoop ik niet voor jou dat je ook moest koken want dan is het wel een beetje lullig. Koken en ook nog eens zo'n grote afwas moeten doen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:36 schreef MutZ het volgende:
Ja, gisteren heeft 7 man bij mij gegeten en film gekeken en dat eten was ook nog eens 3 gangen...
Eigenlijk zou je ook deze eens moeten bekijken want dan is het verschil met plaatje 1 helemaal goed duidelijk. In elk geval gaat ze de goede kant op.quote:
Ik heb ook gekooktquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
zo ! dan ben je inderdaad wel even bezig met afwassen. Hoop ik niet voor jou dat je ook moest koken want dan is het wel een beetje lullig. Koken en ook nog eens zo'n grote afwas moeten doen.
Idd, ze ziet er een stuk beter uitquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je ook deze eens moeten bekijken want dan is het verschil met plaatje 1 helemaal goed duidelijk. In elk geval gaat ze de goede kant op.
Opzich ook wel te begrijpen dat je zoiets hebt van ik zie het morgen wel. Zeker als je de hele avond vol huis hebt gehad. Vast wel reuze gezelligquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb ook gekooktMaar ze hadden wel aangeboden om ff met de afwas te helpen, maar ik had zoiets van: die vind ik morgen wel weer, nu geen zin meer erin... Maar ik heb het zelf dus georganiseerd en dan weet je dat je een rommel overhoudt aan het einde van de avond...
Het was idd ontzettend gezellig, m'n hele kamer hangt ook vol met vleermuizen enzo...quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Opzich ook wel te begrijpen dat je zoiets hebt van ik zie het morgen wel. Zeker als je de hele avond vol huis hebt gehad. Vast wel reuze gezellig![]()
Wanneer mogen wij (lees: 3FM-fans) eens op bezoek komen?
En dat was in werkelijkheid?quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:10 schreef on_air het volgende:
Toch handig zo'n forum. Dacht dat ik rond 2en thuis was.
Cool !quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:16 schreef MutZ het volgende:
Het was idd ontzettend gezellig, m'n hele kamer hangt ook vol met vleermuizen enzo...
Is goed !quote:En roep maar als je een keertje langs wilt komen
Dat scheelt idd wel wat, merk je dat ook aan de brakheidsfactor?quote:
Met de rest van de week meegenomen, ja.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat scheelt idd wel wat, merk je dat ook aan de brakheidsfactor?
Vannacht gaat mijn brakheidsfactor ook stijgen, want het is museumnacht... Heb je morgen wel weer de kans om je brakheidsfactor te laten dalen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:16 schreef on_air het volgende:
[..]
Met de rest van de week meegenomen, ja.
Maar gewoon straks weer even naar bed. Om 22u hoeven we pas weer fris en present te zijn.
Waardoor vannacht ook weer funest wordt en morgen helemaal wasted is.
Dan wordt het zo'n typisch 'de kater komt later'-gevalletjequote:Op zaterdag 1 november 2008 14:24 schreef borisz het volgende:
Gewoon doorgaan, heb je er geen last meer van.
Ook dat! Ga ook nog een rondje doen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vannacht gaat mijn brakheidsfactor ook stijgen, want het is museumnacht... Heb je morgen wel weer de kans om je brakheidsfactor te laten dalen?
Dat is de maandagochtendradioshow; Amsterdam Wordt Wakker, De Kater Komt Later.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan wordt het zo'n typisch 'de kater komt later'-gevalletje
Woon in Noord.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:26 schreef on_air het volgende:
[..]
Ook dat! Ga ook nog een rondje doen.
Tuurlijk. Zondag, rustdag.
Wist niet dat je ook in A'dam zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |