quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:10 schreef on_air het volgende:
Toch handig zo'n forum. Dacht dat ik rond 2en thuis was.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat is de maandagochtendradioshow; Amsterdam Wordt Wakker, De Kater Komt Later.
Kun je morgen een kruis door de agenda zetten.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:16 schreef on_air het volgende:
[..]
Met de rest van de week meegenomen, ja.
Maar gewoon straks weer even naar bed. Om 22u hoeven we pas weer fris en present te zijn.
Waardoor vannacht ook weer funest wordt en morgen helemaal wasted is.
Hey DiedjeeJquote:
Top.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Woon in Noord.
Het wordt m'n eerste museumnacht, dus ik ben benieuwd
Actief. Ben net aangekleed. Fiets naar fietsenmaker brengen, weer naar huis.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, boodschappen gedaan, krantjes gehaald, dus ik hoef niet meer naar buiten. Ow, kut, straks nog wel ff naar de frituur. Nouja, dat telt niet.
Dat hoor ik van veel meer mensen idd dat het leuk is...quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:38 schreef on_air het volgende:
[..]
Top.
Is leuk. Lekker de stad doorrennen, musea bezoeken.
Hirsch zal wel niet te doen zijn, gisteren bij de VIP opening moest je al 45min in de rij staan.
Absoluut en het is nog freaking koud ookquote:
Ik was hier vannacht nogquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hai Mutsje!!Da's lang geleden, of niet?!
Altijd goedquote:
Ik schiet nu weer in de inactiviteitsmodusquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Actief. Ben net aangekleed. Fiets naar fietsenmaker brengen, weer naar huis.
Series kijken. Omkleden, Klunen, musea-rennen.
Ik heb het nog niet gevoeld hoe freaking koud het is...quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut en het is nog freaking koud ook. even door de tuin gelopen maar snel weer naar binnen gegaan want de NO wind is koud en al helemaal als je een trainingsbroek draagt.
Ja? hoor 'm eigenlijk pas voor het eerst op 3FM. Eddy heeft wel een aardige muzieksmaak, imo.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ah. Eddy is duidelijk fan van deze plaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |