En Paiq dan?quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:25 schreef veldmuis het volgende:
Dating.fok.nl was wat dat betreft heel anders. Daar kon je Riann een berichtje sturen.
Groetjes,
veldmuis
Dat ken ik wel ja. Ben zelf een vrouw en bij mij op het werk eigenlijk alleen maar heel veel mannen. Veel vrijgezelle mannen, die hartstikkel okay zijn. Maar die zitten gewoon niet in een omgeving waar ze veel vrouwen tegen komen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:23 schreef Schrander het volgende:
[..]
Naast het internetdateen heb ik ook meerdere speeddaten gedaan maar dat loopt alleen uit op een keertje is wat drinken in de stad en daar blijft het bij.
het punt is op het werk werk wel te verstaan één 40- vrouw Op het werk zijn dus geen beschikbare vrouwen...om gewoon mezelf te verbeteren in communiceren. In me dagelijks leven zijn de enige vrouwen waarbij ik in contact kom met vrouwen is het openbaar vervoer.
De sportclub waar ik 2/3 maandelijks kom heb ik nog geen potentieel leuk iemand gezien...quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:30 schreef agter het volgende:
[..]
Dat ken ik wel ja. Ben zelf een vrouw en bij mij op het werk eigenlijk alleen maar heel veel mannen. Veel vrijgezelle mannen, die hartstikkel okay zijn. Maar die zitten gewoon niet in een omgeving waar ze veel vrouwen tegen komen.
Kun je geen club, hobby of zo verzinnen waar je veel vrouwen tegen komt?
(en dan bedoel ik niet de kroeg)
Denk aan een boekenclub (okay, niet het meest spannende)
Aqua aerobics
Alle groepslessen bij de fitnessclub (zitten 90% vrouwen)
Tennisclub
verzin maar wat!
Durfde het niet voor te stellen...quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:33 schreef Schrander het volgende:
[..]
De sportclub waar ik 2/3 maandelijks kom heb ik nog geen potentieel leuk iemand gezien...
Misschien is dansen wat ...
Altijd tof aangezien ik bij kinderwens: geen heb ingevuld en dan krijg ik nog mailtjes van mannen waarin ze het alleen maar over hun kinderen hebbenquote:Op zaterdag 1 november 2008 02:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Erg zijn mannen die met kids op de foto gaan staan op een datingsite
Kijk mij eens een lieve pappie zijn...omdat dit ooit in de viva stond ofzo
Omdat het suf klinkt. Maar denk wel dat je daar vrouwen leert kennen.quote:
Die vrouwen krijgen daar meestal een shitload aan berichten. Ze zouden personeel aan moeten nemen om die allemaal te behandelen. Vandaar reageren ze waarschijnlijk op hetgene dat de moeite waard is.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:59 schreef Schrander het volgende:
Maar wat ik niet begrijp is dat een vijfde maar de moeite neemt om je profiel te bekijken. So what dat je een een lelijk iemand bent. Er wordt niet eens op of om gekeken. Al wordt je afgewezen, totaal genegeerd worden is erger naar mijn idee.
Vrij eenvoudig. Vrouwen willen een zelfverzekerd en charmant iemand. Die patsers voldoen daarbij toeval aan.quote:Goed uitziend, goed verzorgd is geen optie. Vrouwen willen een ernstige boef als vriend. Een losse handjes knokker. Waarom anders hebben die patsers altijd een chick. I don't get it.
Blijkbaar ben je geen bepaald indrukwekkend figuur. Iemand waar vrouwen niet warm of koud van worden. Dat wil niet zeggen dat je hopeloos bent. Maar misschien is een grondige analyse van de manier waarop je je presenteert naar vrouwen wel zinvol.quote:Alles wat ik onderneem buiten het internet loopt uit op of ze hebben al een vriend (zogenaamd dan) of je bent goed genoeg om de PC te fixen.
Zien alle mannen met vrouw/vriendin er zo uit?quote:Kennelijk moet je agressieve tattoos en bliksemschicht-haar motief hebben om interessant te zijn.
Heb je eigenlijk hobby's of interesses?quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:23 schreef Schrander het volgende:
[..]
Naast het internetdateen heb ik ook meerdere speeddaten gedaan maar dat loopt alleen uit op een keertje is wat drinken in de stad en daar blijft het bij.
het punt is op het werk werk wel te verstaan één 40- vrouw Op het werk zijn dus geen beschikbare vrouwen...om gewoon mezelf te verbeteren in communiceren. In me dagelijks leven zijn de enige vrouwen waarbij ik in contact kom met vrouwen is het openbaar vervoer.
Ik woon dan wel in de binnenstad, maar gewoon langs de cafes gaan in 't weekend voel ik me niet happy bij. Ten eerste omdat je toch al niet verstaanbaar kan maken. Het is naar mijn idee gemaakte gezelligheid. En zijn toch niet helemaal de types die ik zoek...
ook happy single dan ?!quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:54 schreef agter het volgende:
Er zijn trouwens veel alleenstaande reizen. Lijkt me leuk om te doen!
Hoezo?!quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:00 schreef IQM het volgende:
OMG, het gaat gebeuren, Schrander gaat het proberen bij agter.
*popcorn pakt*
[ afbeelding ]
geld.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die vrouwen krijgen daar meestal een shitload aan berichten. Ze zouden personeel aan moeten nemen om die allemaal te behandelen. Vandaar reageren ze waarschijnlijk op hetgene dat de moeite waard is.
[..]
Vrij eenvoudig. Vrouwen willen een zelfverzekerd en charmant iemand. Die patsers voldoen daarbij toeval aan.
Echter zijn er ook een hele hoop niet-patsers met een vriendin, rara hoe kan dat?
[..]
Ben bang dat je daar gelijk in hebt, Koud of warm. Een grijze muis die niet op valt. Maar je anders voordoen als je bent werkt ook niet?!quote:Blijkbaar ben je geen bepaald indrukwekkend figuur. Iemand waar vrouwen niet warm of koud van worden. Dat wil niet zeggen dat je hopeloos bent. Maar misschien is een grondige analyse van de manier waarop je je presenteert naar vrouwen wel zinvol.
[..]
Nee was even een sneer naar dat stomme Million Dollar wedding. Vanavond is tha avond. Het ja woord... toch??!quote:Zien alle mannen met vrouw/vriendin er zo uit?
Nee, in relatie.quote:
Er zijn ook niet patserige studenten die zo arm als de kerkratten zijn en toch een vriendinnetje kunnen scoren. Dus raad nogmaals.quote:
Wil je graag een grijze muis zijn dan? Is er echt niets dat iemand aan jou interessant zou kunnen vinden? Is er niets dat jou in de grijze massa zou kunnen doen opvallen?quote:Ben bang dat je daar gelijk in hebt, Koud of warm. Een grijze muis die niet op valt. Maar je anders voordoen als je bent werkt ook niet?!
Ik ken ook een stel die uit eindelijk getrouwd zijn .... dus daarom dacht ik van nu ga ik het ook gewoon doen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:26 schreef DaMart het volgende:
Ik herken het verhaal van TS wel. Ik heb ook eens een tijdje op datingsites rondgehangen, en uiteindelijk bleken het allemaal verloren uren te zijn die ik er in stak om leuke berichtjes te sturen, om vervolgens zelden een reactie te krijgen.
Tegenwoordig besteed ik mijn tijd dus wel aan andere zaken. Wat niet wil zeggen dat ze helemaal nutteloos zijn, die datingsites. Een goede vriend woont nu samen met iemand die hij via een datingsite heeft leren kennen. Het kan dus wel.
Vriendschap of mailcontact. Maar tot nu toe blijft het bij een obscuriteit.quote:Je moet er ook gewoon niet teveel van verwachten. Een kort, luchtig berichtje trekt vaak meer aandacht dan een lang verhaal over waarom je haar favoriete film ook zo leuk vindt. Ik weet dat iemand een keer had geschreven dat ze Mandarijn sprak. Ik stuurde een berichtje waarin ik alleen zei dat ik het wel een beetje raar vond om met mandarijnen te praten en dat ik ze gewoon opeet. Dezelfde avond kreeg ik nog een reactie dat ze blij was dat er ook nog mensen gewoon normale, leuke berichtjes konden sturen.
Uiteindelijk niets geworden, maar dat moet denk ik ook niet je insteek zijn. Gewoon een beetje lol hebben en kijken of het klikt met sommige mensen. Wie weet vind je de ware niet, maar houd je er wel een leuke vriendschap aan over.
In begin liet ik het ook gewoon zo "UserX" maar ook weinig response op pakkende titels.quote:O, en als je wilt opvallen, gebruik dan een originele, pakkende titel van je bericht. 90% van de mannen gebruikt namelijk de standaard 'UserX heeft je een berichtje gestuurd!' titel van de sites zelf. Als je titel al origineler is, zal dat in ieder geval sneller uitnodigen om het bericht te lezen.
Dat denk ik ook. Sowieso heeft het weinig zin denk ik je anders voor te doen dan je bent. Dan wordt zo'n date natuurlijk nooit wat. Als je al niet eerlijk kunt zijn over jezelf, waarover ben je dan wel eerlijk....quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat dus, grove berichtjes sturen zijn bijvoorbeeld helemaal niet leuk, en ik weet wel bijna zeker dat de meeste vrouwen hier niet van houden.
Overigens kan je beter gewoon helemaal stoppen is mijn mening, en kijken in je naaste omgeving naar iets leuks
En wie is er eerlijk over zichzelf dan?quote:Op zondag 2 november 2008 06:33 schreef Halcon het volgende:
Als je al niet eerlijk kunt zijn over jezelf, waarover ben je dan wel eerlijk....
De TS in elk geval niet.quote:Op zondag 2 november 2008 06:35 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
En wie is er eerlijk over zichzelf dan?
Ik oordeel niet, ik lees gewoon de openingspost. Misschien zou je dat ook eens moeten doen?quote:Op zondag 2 november 2008 06:42 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Oordelen is zo makkelijk maar het is lastiger om eerlijk te zijn.
Heb ik gedaan en krijg er treurig gevoel bij.quote:Op zondag 2 november 2008 06:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik oordeel niet, ik lees gewoon de openingspost. Misschien zou je dat ook eens moeten doen?
Dat had ik dus ook. Ik heb ook het gevoel dat hij niet gaat scoren, ook al stuurt hij 500 berichten en plakt hij 300 foto´s in zijn profiel.quote:Op zondag 2 november 2008 06:50 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en krijg er treurig gevoel bij.
Ik heb het idee dat al die snelle mensen tegenwoordig regelmatig wat scoren maar daarna is er leegte dus op naar de volgende.quote:Op zondag 2 november 2008 06:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook. Ik heb ook het gevoel dat hij niet gaat scoren, ook al stuurt hij 500 berichten en plakt hij 300 foto´s in zijn profiel.
ik ken zelfs al mensen die samenwonen en kinderen hebben met hun datingsite partner..quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:26 schreef DaMart het volgende:
Tegenwoordig besteed ik mijn tijd dus wel aan andere zaken. Wat niet wil zeggen dat ze helemaal nutteloos zijn, die datingsites. Een goede vriend woont nu samen met iemand die hij via een datingsite heeft leren kennen. Het kan dus wel.
Ik heb via datingsites ook een wel een aantal dates gehad, alleen toch telkens net niet meer dan 1 of 2 keer afspreken om vervolgens helemaal geen contact meer te hebben. En daar zaten inderdaad ook dates tussen waarbij het in het echt dus helemaal niet klikte.quote:Op zondag 2 november 2008 15:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Hup, MSN uitwisselen, beetje ouwehoeren online en zo snel mogelijk in het echt afspreken om te kijken of het buiten het internet ook klikt. En tja, dan zitten er genoeg bij waar je niks mee blijkt te hebben natuurlijk, maar ook genoeg waarmee het wel leuk is.
Precies. De kroeg moet je ook maar net liggen. Niet iedereen voelt zich daar prettig of stapt makkelijk op vreemden van het andere (of zelfde, net waar je voorkeur ligt) geslacht af. Dan kan eerst rustig kennismaken via internet juist een goed hulpmiddel zijn.quote:Op zondag 2 november 2008 15:28 schreef Hephaistos. het volgende:
En verder vind ik het in deze topics altijd maar sneu om reacties te lezen dat datingsites voor introverte nerds zijn. Vooral als daarna het advies wordt gegeven om gewoon de kroeg in te duiken. Alsof het zo'n heldendaad is om met bier in je lijf aangeschoten vrouwen te versieren
Ach, een nepprofiel kan anders erg behulpzaam zijn om eens inzicht te krijgen in hoe je je kans op een reactie kan vergroten...quote:Op zondag 2 november 2008 15:04 schreef DragonFire het volgende:
Het probleem zit hem denk ik in het feit dat sites zoals relatieplanet er alleen zijn om geld te verdienen.
De verhouding man/vrouw ligt er totaal scheef, en misschien zelfs dat een hoop profiellen niet eens echt zijn.
dus jij hebt veel gedate?quote:Op zondag 2 november 2008 22:23 schreef Abbadon het volgende:
hmmz...ik heb de afgelopen 3 maanden, om het eens uit te proberen, ook een profiel op relatieplanet aangemaakt, en mijn ervaringen zijn toch echt heel anders...
maar uiteindelijk gaat het om datingsites wel om de foto en de eerste indruk, of het nou je profieltekst of je berichtje is...moeilijk te zeggen waar het bij jou mis gaat, maar met maar 20+ profielviews in zo veel tijd, doe je duidelijk iets fout...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |