abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62854352
Wat is dat toch op datesites als RelatiePlanet. Je hebt een aardig profiel gemaakt en paar knappe foto's erbij geplaatst en alles netjes naar behoren in gevuld. Dan ga je op zoek naar je (droom)vrouw. Je hebt een lijstje geselecteerd. En van dat lijstje ga je het stuk voor stuk doorlezen.

Met goede moed type je leuk verhaaltjes in geënt op hun profielen. De één schrijf je een bericht met wat leuks over haar beroep. Een andere schrijf je wat over haar hobbies. Weer een andere of haar film of muziek keuzes. Of je gooit het op een andere boeg en verwelkomd nieuwe leden die matchen op je profiel.

Het na een aantal maanden op een totaal andere boeg gegooid. Een brad pitt achtig fotos geplaatst. Wat grofgebektere oproep. En de dames op een andere toon berichten. Nog steeds is de responsefrequentie bedroevend laag. Je kan gewoon ronduit beledigende berichten sturen. Of gigantisch slijmen.

Ik snap ook best wel dat 'goed' uitziende meiden tientallen berichtjes per dag krijgen. Maar dan nog kan men toch wel de moeite nemen om op "geen intresse" te klikken of uberhaupt wel eventjes op je profiel te kijken
Na wat tips voor online date gelezen te hebben wordt er geadviseerd om een reminder berichtje te sturen als er na een week nog niet geregeerd wordt op je oproep.

Na anderhalf tot 2 jaar vertoefd te hebben op RP. Kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat het een saaie bedoening is. Inmiddels wel te verstaan 8 berichten terug gehad waarvan 2 het leuk vonden om iets positiefs te horen over hun werk en 4 nette afwijzingen en 2 geen intresses tegen een z'n 250 berichten.
20+ profiels views. Ongeveer helft ongelezen berichten. En wel te verstaan 2 initiatief berichten van de dames + 3 intresses.

Het is om echt werkelijk waar bedroevend. En daar betalen mensen dan voor om dan als schijterd nergens op te reageren. Terwijl de profielen schreeuwen om aandacht.

En ja ik ken iemand waarbij het dan wel goed is verlopen. Maar dat is dan ook een zeldzaamheid op het aantal geregistreerden.

Eigenlijk is er maar een ding te zeggen over internetdaten, het is een farce.

Wat is men's ervaringen hier?! Hoe pakt men het aan dat er wel berichtjes terugkomen.
pi_62854511
Veel van zulke profielen zijn fake...net als veel andere sites
Ga gewoon stappen, sporten, kroeg in... dan ontmoet je ook mensen.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_62854705
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 01:17 schreef Chinless het volgende:
Veel van zulke profielen zijn fake...net als veel andere sites
Ga gewoon stappen, sporten, kroeg in... dan ontmoet je ook mensen.
Dat idee heb ik ook sterk.
  zaterdag 1 november 2008 @ 01:36:30 #4
232775 AngerManagement
Nergens voor nodig.
pi_62854751
Je had in die twee jaar dat je op die site 250 berichten heb gestuurd naar vrouwelijke profielen waarvan 50% nep is, en de 25% butt ugly, en 25% man al zesenvijftig keer kunnen neuken, en twee keer getrouwd en gescheiden kunnen zijn, als je gewoon eens even een ruggegraatje had gegroeid.
Whatever one can conceive, one can achieve.
pi_62854762
De kans dat je je droomvrouw vindt achter het internet lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Besides, de écht lekkere chicks online zijn of fake, of sletterig die minstens 300 berichtjes per dag krijgen en puur op aandacht geilen.

Internet dating IS gewoon droevig .. als er geen internet was geweest, stierven de sociaal zwakkeren vanzelf af. Heb de ballen en loop eens een kroeg in, of ga na het werk met je collega's de bar in, of met je vrienden van school de kroeg in, of ga sporten en blijf eens na hangen en begin een praatje. Kans op succes is ZO veel beter!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 1 november 2008 @ 01:59:17 #6
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62855019
TS heeft geen sociaal leven en is op zoek naar liefde op internet !

SAD
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_62855160
het zijn ook vaak wel tering lelijke kerels op die datingsites zeg...daar wil een hond vaak nog niet tegenaan zeiken
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_62855211
Binnen anderhalf jaar tot twee jaar 250 berichten versturen...
Is dat ook zichtbaar in jouw profiel? Ik kan me namelijk voorstellen dat dat best wel een beetje wanhopig overkomt
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_62855219
Erg zijn mannen die met kids op de foto gaan staan op een datingsite
Kijk mij eens een lieve pappie zijn...omdat dit ooit in de viva stond ofzo
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 1 november 2008 @ 02:40:13 #10
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_62855311
Misschien ben je gewoon zo lelijk dat zelfs je "brad pitt achtige foto's" en "grofgebektere teksten" (hihi ) niet interessant genoeg bent. Slechts een suggestie.
  zaterdag 1 november 2008 @ 02:46:43 #11
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_62855339
Daten via internet is als zuipen in een kroeg zonder sterke alcohol.

Je raakt er bevredigd maar nooit op een manier die je langer dan 10 minuten blij maakt
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_62855353
hahahahhaha allemaal zo lekker cliché bedenk eens wat interessants! Niet dat ik me op dat soort sites begeef ofzo, maar ik vind het wel hilarisch.
pi_62855928
Altijd dat hautaine gekanker op internetdaten van bepaalde mensen.

"Wij zijn beter, want wij hebben onze partner tenminste op een 'normale' manier versierd.."

of "Wij hebben geen partner, maar wij zouden nooit gaan internetdaten, want dat is kansloos"

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 november 2008 @ 08:01:23 #14
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62855934
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 07:58 schreef nozem het volgende:

"Wij zijn beter, want wij hebben onze partner tenminste op een 'normale' manier versierd.."

of "Wij hebben geen partner, maar wij zouden nooit gaan internetdaten, want dat is kansloos"

En vervolgens wel het fotoboek en hyves afstruinen opzoek naar iets neukbaars.
pi_62855935
Kansloos
  zaterdag 1 november 2008 @ 08:47:41 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_62856171
Misschien heb je gewoon geen aantrekkelijk profiel
pi_62857487
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 02:46 schreef Paxlie het volgende:
Daten via internet is als zuipen in een kroeg zonder sterke alcohol.

Je raakt er bevredigd maar nooit op een manier die je langer dan 10 minuten blij maakt
ketter Bier is alles wat een mens nodig heeft
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_62857503
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 10:52 schreef zquing het volgende:

[..]

ketter Bier is alles wat een mens nodig heeft
Dat is net zo kansloos als een datingsite.
pi_62857979
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 07:58 schreef nozem het volgende:

In een topic van een week terug uitte ik ook wat kritiek op datingsites en toen kreeg ik er nog "flink van langs". Het is toch wel een stuk populairder dan ik had gedacht, al is het dan weer 'toevallig' dat ik niemand ken die het doet, of het is blijkbaar nog steeds taboe. Maar als ik dan dit topic lees dan blijken mijn vermoedens toch wel redelijk overeen te komen. Dat je als man vrij veel tijd kwijt bent met actief afgewezen worden. Het grote pluspunt zou de diversiteit in mensen zijn. Maar toch bekruipt mij altijd het gevoel "dat er iets mis moet zijn voordat je naar datingsites grijpt" .
Dan laat ik het toch liever op z'n beloop en kom ik vanzelf wel iemand tegen zoals dat mij toe nu toe altijd is gelukt.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_62858693
Ja zo gek is dat ook niet .. hoe denk je dat je ouders elkaar ontmoet hebben? Via internet dating?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_62859149
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 08:47 schreef Hexagon het volgende:
Misschien heb je gewoon geen aantrekkelijk profiel
Dat dus, grove berichtjes sturen zijn bijvoorbeeld helemaal niet leuk, en ik weet wel bijna zeker dat de meeste vrouwen hier niet van houden.

Overigens kan je beter gewoon helemaal stoppen is mijn mening, en kijken in je naaste omgeving naar iets leuks
pi_62859327
is het trouwens niet zo dat de ratio Mannen / Vrouwen nogal .. 'Scheef' ligt zeg maar ?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 november 2008 @ 14:09:17 #23
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62860660
datingsites zijn redelijk kansloos, zoals dat 20 jaar geleden ook al was met relatiebemiddeling. Maar wat er mis is met iemand ontmoeten op internet is me een raadsel eigenlijk.
pi_62861188
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:09 schreef Swetsenegger het volgende:
datingsites zijn redelijk kansloos, zoals dat 20 jaar geleden ook al was met relatiebemiddeling. Maar wat er mis is met iemand ontmoeten op internet is me een raadsel eigenlijk.
Omdat veel mensen zich op het internet nogal anders gedragen dan in real life ? .. het is zo makkelijk voor sociaal introverte mensen zich voor te doen als mensen die de echte bikkels zijn. Zoals gezegd door al die nieuwe communicatie mogelijkheden internet etc. is het echte communiceren alleen maar minder geworden .. en de meeste introverte mensen kun je wel omturnen. Het zit vaak tussen de oren.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 november 2008 @ 14:46:23 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62861362
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:37 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Omdat veel mensen zich op het internet nogal anders gedragen dan in real life ? .. het is zo makkelijk voor sociaal introverte mensen zich voor te doen als mensen die de echte bikkels zijn. Zoals gezegd door al die nieuwe communicatie mogelijkheden internet etc. is het echte communiceren alleen maar minder geworden .. en de meeste introverte mensen kun je wel omturnen. Het zit vaak tussen de oren.
Tja, IK ben nog nooit mensen tegen gekomen die zich IRL anders voordoen. En ik heb er via fok toch aardig wat ontmoet... inclusief mijn vrouw.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 november 2008 @ 14:47:37 #26
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62861388
Ik krijg er een beetje hetzelfde idee bij als wat boeren in 1839 bij de eerste trein hadden
pi_62861886
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 01:37 schreef sitting_elfling het volgende:
De kans dat je je droomvrouw vindt achter het internet lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Besides, de écht lekkere chicks online zijn of fake, of sletterig die minstens 300 berichtjes per dag krijgen en puur op aandacht geilen.

Internet dating IS gewoon droevig .. als er geen internet was geweest, stierven de sociaal zwakkeren vanzelf af. Heb de ballen en loop eens een kroeg in, of ga na het werk met je collega's de bar in, of met je vrienden van school de kroeg in, of ga sporten en blijf eens na hangen en begin een praatje. Kans op succes is ZO veel beter!
De jongens die ik in kroegen etc tegen kom zijn 90% van de tijd toch echt minder aantrekkelijk en intelligent dan dat ik online tegen ben gekomen
Maarja misschien moet je gewoon geluk hebben
pi_62861946
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 01:04 schreef Schrander het volgende:[..]
Wat is men's ervaringen hier?! Hoe pakt men het aan dat er wel berichtjes terugkomen.
Mijn beste vriend liet de antwoorden door een vriendin opstellen...vrouwen pakken vrouwen makkelijker in, om het zo maar te zeggen...
Make my day!
  zaterdag 1 november 2008 @ 15:36:00 #29
73209 dnzl
Minimalist.
pi_62862353
Denk dat vrouwen uiteindelijk helemaal geen man wil die zich via internet aanbied. Echt een 'jager' zal het in ieder geval niet zijn
pi_62862476
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:36 schreef dnzl het volgende:
Denk dat vrouwen uiteindelijk helemaal geen man wil die zich via internet aanbied. Echt een 'jager' zal het in ieder geval niet zijn
Denk dat je jezelf ook niet moet 'aanbieden' in een reactie als man...
Vrouwen krijgen 100en reacties van allerlei soorten mannen (uit ervaring).

Je moet zorgen dat je haar aandacht trekt. Dat ze jou eruit pikt tussen al die reacties. En geloof me..foto's van Brad Pitt e.d. kom je vaak tegen.

Ik zou juist meer vragen aan haar stellen. Haar aandacht krijgen...zorgen dat zij benieuwd wordt naar jou.
Jezelf aanbieden, nooit doen. Vrouwen gaan ervan uit dat alle mannen die reageren op de eerste plaats op sex uit zijn.
Dus daar zou ik al helemaal niets over schrijven.
Niet aandringen om elkaar snel te ontmoeten...je kunt wel een visje uitwerpen, maar het moet haar idee zijn!

Maar ja, just my 2 cents...
Make my day!
pi_62862493
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 01:04 schreef Schrander het volgende:
Wat is dat toch op datesites als RelatiePlanet. Je hebt een aardig profiel gemaakt en paar knappe foto's erbij geplaatst en alles netjes naar behoren in gevuld. Dan ga je op zoek naar je (droom)vrouw. Je hebt een lijstje geselecteerd. En van dat lijstje ga je het stuk voor stuk doorlezen.

Met goede moed type je leuk verhaaltjes in geënt op hun profielen. De één schrijf je een bericht met wat leuks over haar beroep. Een andere schrijf je wat over haar hobbies. Weer een andere of haar film of muziek keuzes. Of je gooit het op een andere boeg en verwelkomd nieuwe leden die matchen op je profiel.

Het na een aantal maanden op een totaal andere boeg gegooid. Een brad pitt achtig fotos geplaatst. Wat grofgebektere oproep. En de dames op een andere toon berichten. Nog steeds is de responsefrequentie bedroevend laag. Je kan gewoon ronduit beledigende berichten sturen. Of gigantisch slijmen.

Ik snap ook best wel dat 'goed' uitziende meiden tientallen berichtjes per dag krijgen. Maar dan nog kan men toch wel de moeite nemen om op "geen intresse" te klikken of uberhaupt wel eventjes op je profiel te kijken
Na wat tips voor online date gelezen te hebben wordt er geadviseerd om een reminder berichtje te sturen als er na een week nog niet geregeerd wordt op je oproep.

Na anderhalf tot 2 jaar vertoefd te hebben op RP. Kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat het een saaie bedoening is. Inmiddels wel te verstaan 8 berichten terug gehad waarvan 2 het leuk vonden om iets positiefs te horen over hun werk en 4 nette afwijzingen en 2 geen intresses tegen een z'n 250 berichten.
20+ profiels views. Ongeveer helft ongelezen berichten. En wel te verstaan 2 initiatief berichten van de dames + 3 intresses.

Het is om echt werkelijk waar bedroevend. En daar betalen mensen dan voor om dan als schijterd nergens op te reageren. Terwijl de profielen schreeuwen om aandacht.

En ja ik ken iemand waarbij het dan wel goed is verlopen. Maar dat is dan ook een zeldzaamheid op het aantal geregistreerden.

Eigenlijk is er maar een ding te zeggen over internetdaten, het is een farce.

RP zuigt sowieso...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 november 2008 @ 15:47:05 #32
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62862543
quote:
...want? Het jachterrein is alleen anders.
pi_62862817
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:43 schreef agter het volgende:

[..]

Denk dat je jezelf ook niet moet 'aanbieden' in een reactie als man...
Vrouwen krijgen 100en reacties van allerlei soorten mannen (uit ervaring).

Je moet zorgen dat je haar aandacht trekt. Dat ze jou eruit pikt tussen al die reacties. En geloof me..foto's van Brad Pitt e.d. kom je vaak tegen.

Ik zou juist meer vragen aan haar stellen. Haar aandacht krijgen...zorgen dat zij benieuwd wordt naar jou.
Jezelf aanbieden, nooit doen. Vrouwen gaan ervan uit dat alle mannen die reageren op de eerste plaats op sex uit zijn.
Dus daar zou ik al helemaal niets over schrijven.
Niet aandringen om elkaar snel te ontmoeten...je kunt wel een visje uitwerpen, maar het moet haar idee zijn!

Maar ja, just my 2 cents...
De aanhouder wint...

Maar wat ik niet begrijp is dat een vijfde maar de moeite neemt om je profiel te bekijken. So what dat je een een lelijk iemand bent. Er wordt niet eens op of om gekeken. Al wordt je afgewezen, totaal genegeerd worden is erger naar mijn idee.

Als ik zo in de winkelstraat loop denk ik bij mezelf WAT doe ik in vredesnaam verkeerd.

Goed uitziend, goed verzorgd is geen optie. Vrouwen willen een ernstige boef als vriend. Een losse handjes knokker. Waarom anders hebben die patsers altijd een chick. I don't get it.

Alles wat ik onderneem buiten het internet loopt uit op of ze hebben al een vriend (zogenaamd dan) of je bent goed genoeg om de PC te fixen.

Kennelijk moet je agressieve tattoos en bliksemschicht-haar motief hebben om interessant te zijn.

Ik vind het gewoon jammer dat ik mezelf niet kan etaleren als romanticus of iets dergelijks. En dat voelt soms best wel frustrerend.
pi_62862832
quote:
speeddaten is zeker ook uit den boze.
pi_62862851
Hoe oud ben je eigenlijk?
Make my day!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 november 2008 @ 16:09:50 #36
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62863003
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:59 schreef Schrander het volgende:

[..]

De aanhouder wint...

Maar wat ik niet begrijp is dat een vijfde maar de moeite neemt om je profiel te bekijken. So what dat je een een lelijk iemand bent. Er wordt niet eens op of om gekeken. Al wordt je afgewezen, totaal genegeerd worden is erger naar mijn idee.

Als ik zo in de winkelstraat loop denk ik bij mezelf WAT doe ik in vredesnaam verkeerd.

Goed uitziend, goed verzorgd is geen optie. Vrouwen willen een ernstige boef als vriend. Een losse handjes knokker. Waarom anders hebben die patsers altijd een chick. I don't get it.

Alles wat ik onderneem buiten het internet loopt uit op of ze hebben al een vriend (zogenaamd dan) of je bent goed genoeg om de PC te fixen.

Kennelijk moet je agressieve tattoos en bliksemschicht-haar motief hebben om interessant te zijn.

Ik vind het gewoon jammer dat ik mezelf niet kan etaleren als romanticus of iets dergelijks. En dat voelt soms best wel frustrerend.
Ja... bevestig jij het beeld even.
pi_62863047
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:01 schreef agter het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk?
30

Het punt is niet perse dat ik er wat aan over hou uiteindelijk. Ik zou het op z'n minst fijn vinden als er wat response komt. Gewoon een mail conversatie. Maar tot nu toe heb ik het idee dat ik tegen verzonnen accounts zit aan te praten. Voor het geld dat je er voor moet betalen kan er toch wel wat reacties van af.

Ik zie het ook als om de communicatie wat te verbeteren richting de vrouwen, dat het dus wel eens een keer wat meer wordt dan de leuke PC-fixer
pi_62863099
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:12 schreef Schrander het volgende:

[..]

30

Het punt is niet perse dat ik er wat aan over hou uiteindelijk. Ik zou het op z'n minst fijn vinden als er wat response komt. Gewoon een mail conversatie. Maar tot nu toe heb ik het idee dat ik tegen verzonnen accounts zit aan te praten. Voor het geld dat je er voor moet betalen kan er toch wel wat reacties van af.

Ik zie het ook als om de communicatie wat te verbeteren richting de vrouwen, dat het dus wel eens een keer wat meer wordt dan de leuke PC-fixer
Dan zou ik gewoon wat meer gaan daten. Weg achter die pc!
Vraag desnoods wat vrouwelijke collega's of ze zin hebben om een hapje te eten met je...Je krijgt waarschijnlijk 3 X nee en 1 X ja te horen...maar gewoon doorgaan!
Is gezellig, leuke en spannend!!
Zou zeker wel weg bij de pc gaan, als ik jou zo hoor!

Of zoek een (normale) hobby waar je wat meer vrouwen bij tegen komt...
Make my day!
pi_62863252
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:15 schreef agter het volgende:

[..]

Dan zou ik gewoon wat meer gaan daten. Weg achter die pc!
Vraag desnoods wat vrouwelijke collega's of ze zin hebben om een hapje te eten met je...Je krijgt waarschijnlijk 3 X nee en 1 X ja te horen...maar gewoon doorgaan!
Is gezellig, leuke en spannend!!
Zou zeker wel weg bij de pc gaan, als ik jou zo hoor!

Of zoek een (normale) hobby waar je wat meer vrouwen bij tegen komt...
Naast het internetdateen heb ik ook meerdere speeddaten gedaan maar dat loopt alleen uit op een keertje is wat drinken in de stad en daar blijft het bij.

het punt is op het werk werk wel te verstaan één 40- vrouw Op het werk zijn dus geen beschikbare vrouwen...om gewoon mezelf te verbeteren in communiceren. In me dagelijks leven zijn de enige vrouwen waarbij ik in contact kom met vrouwen is het openbaar vervoer.

Ik woon dan wel in de binnenstad, maar gewoon langs de cafes gaan in 't weekend voel ik me niet happy bij. Ten eerste omdat je toch al niet verstaanbaar kan maken. Het is naar mijn idee gemaakte gezelligheid. En zijn toch niet helemaal de types die ik zoek...
pi_62863293
Dating.fok.nl was wat dat betreft heel anders. Daar kon je Riann een berichtje sturen.

Groetjes,

veldmuis
pi_62863379
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:25 schreef veldmuis het volgende:
Dating.fok.nl was wat dat betreft heel anders. Daar kon je Riann een berichtje sturen.

Groetjes,

veldmuis
En Paiq dan?
pi_62863409
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:23 schreef Schrander het volgende:

[..]

Naast het internetdateen heb ik ook meerdere speeddaten gedaan maar dat loopt alleen uit op een keertje is wat drinken in de stad en daar blijft het bij.

het punt is op het werk werk wel te verstaan één 40- vrouw Op het werk zijn dus geen beschikbare vrouwen...om gewoon mezelf te verbeteren in communiceren. In me dagelijks leven zijn de enige vrouwen waarbij ik in contact kom met vrouwen is het openbaar vervoer.
Dat ken ik wel ja. Ben zelf een vrouw en bij mij op het werk eigenlijk alleen maar heel veel mannen. Veel vrijgezelle mannen, die hartstikkel okay zijn. Maar die zitten gewoon niet in een omgeving waar ze veel vrouwen tegen komen.
Kun je geen club, hobby of zo verzinnen waar je veel vrouwen tegen komt?
(en dan bedoel ik niet de kroeg)
Denk aan een boekenclub (okay, niet het meest spannende)
Aqua aerobics
Alle groepslessen bij de fitnessclub (zitten 90% vrouwen)
Tennisclub
verzin maar wat!
Make my day!
pi_62863463
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:30 schreef agter het volgende:

[..]

Dat ken ik wel ja. Ben zelf een vrouw en bij mij op het werk eigenlijk alleen maar heel veel mannen. Veel vrijgezelle mannen, die hartstikkel okay zijn. Maar die zitten gewoon niet in een omgeving waar ze veel vrouwen tegen komen.
Kun je geen club, hobby of zo verzinnen waar je veel vrouwen tegen komt?
(en dan bedoel ik niet de kroeg)
Denk aan een boekenclub (okay, niet het meest spannende)
Aqua aerobics
Alle groepslessen bij de fitnessclub (zitten 90% vrouwen)
Tennisclub
verzin maar wat!
De sportclub waar ik 2/3 maandelijks kom heb ik nog geen potentieel leuk iemand gezien...

Misschien is dansen wat ...
pi_62863624
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:33 schreef Schrander het volgende:

[..]

De sportclub waar ik 2/3 maandelijks kom heb ik nog geen potentieel leuk iemand gezien...

Misschien is dansen wat ...
Durfde het niet voor te stellen...
Make my day!
pi_62863694
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:43 schreef agter het volgende:

[..]

Durfde het niet voor te stellen...
.. waarom niet ?!
pi_62863755
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 02:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Erg zijn mannen die met kids op de foto gaan staan op een datingsite
Kijk mij eens een lieve pappie zijn...omdat dit ooit in de viva stond ofzo
Altijd tof aangezien ik bij kinderwens: geen heb ingevuld en dan krijg ik nog mailtjes van mannen waarin ze het alleen maar over hun kinderen hebben .
Tap tap tap
pi_62863788
je bent gewoon een faalhaas
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_62863796
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:46 schreef Schrander het volgende:

[..]

.. waarom niet ?!
Omdat het suf klinkt. Maar denk wel dat je daar vrouwen leert kennen.
Vooral als je spaanse dansles neemt of salsa dansen...veel vrouwen van 25+ in mijn omgeving doen dat.
Iets met dieren...kom je ook vaak vrouwen tegen.
Net als iets met kinderen...
Make my day!
  zaterdag 1 november 2008 @ 16:54:00 #49
158452 IQM
I am the one
pi_62863826
Ga dus dansen met een pony op het speelpleintje van de plaatselijke kindercrèche.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_62863831
Er zijn trouwens veel alleenstaande reizen. Lijkt me leuk om te doen!
Make my day!
  zaterdag 1 november 2008 @ 16:55:55 #51
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_62863871
Op RP word je in eerste instantie puur gekeurd op je uiterlijk. Leuk of niet, het is zo. Als die eerste interesse er niet is, waarom zou je dan nog beginnen met een mailwisseling. Ja wie weet kan het mee worden, maar het is en blijft internet.
Het negeren op je berichtjes. Ja het niet netjes, maar het is en blijft internet en het is dan een stuk makkelijker om gewoon niet te reageren.

En paiq. Je moet eerst 10 minuten over koetjes en kalfjes lullen voordat je weet met wie je aan de praat bent. Dat klikt of niet, je krijgt de foto te zien en daarna word je alsnog puur daarop beoordeeld. Erg lullig als ie daarna ineens weg is. Maargoed het hoort er allemaal bij.

Het kan werken (zie mijn ma en haar vriend en vele anderen zoals ik hier hoor). Maar je moet geluk hebben. Het heeft z'n voor en nadelen
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')