abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juni 2009 @ 12:16:27 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69822223
quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:13 schreef raaavi het volgende:

de DVD box of.. ?
en waar dan?
DVD Box. Bij Bol.com. Maar nu ga ik natuurlijk twijfelen of het wel de goeie is, er staat nergens het seizoen bij en omdat ie volgende week pas uitkomt, ging ik direct uit van het nieuwe seizoen ...
Nou ja, zo niet, dan stuur ik 'm weer retour .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 8 juni 2009 @ 12:20:12 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69822320
Even gebeld .

Het is het tweede seizoen .
pi_70106715
Bij de Zomer Draait Door gaat het zometeen over Mad Men
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_70107760
quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:20 schreef Copycat het volgende:
Even gebeld .

Het is het tweede seizoen .
Goed bezig!
pi_70107769
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:30 schreef Tim86 het volgende:
Bij de Zomer Draait Door gaat het zometeen over Mad Men
Klein stukje
wat de meesten denkik al wisten

Word groter, stuk in de toekomst, en dat je moet kijken!
  donderdag 18 juni 2009 @ 01:44:14 #56
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70118994
Ben nu seizoen 1 aan t kijken. Het kabbelt wat teveel wmb, Sopranos vond ik pakkender. Het is niet slecht maar niet zo goed als WW, Sopranos of Dexter
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 18 juni 2009 @ 08:24:14 #57
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70120251
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 01:44 schreef Stefan het volgende:
Ben nu seizoen 1 aan t kijken. Het kabbelt wat teveel wmb, Sopranos vond ik pakkender. Het is niet slecht maar niet zo goed als WW, Sopranos of Dexter
Totaal andere series, niet te vergelijken. Dat kabbelende hoort er juist zo bij. Geniet van het decor en de sfeer.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:07:25 #58
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70124029
Ja, maar dat is na een paar aflevering ook wel weer gezien. Sfeer is goed, zover ik als 70 kind kan beoordelen, maar ik moet toch wat meer hebben dan sfeer en decor. Het is me toch iets teveel soap.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:16:31 #59
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70124389
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:07 schreef Stefan het volgende:
Ja, maar dat is na een paar aflevering ook wel weer gezien. Sfeer is goed, zover ik als 70 kind kan beoordelen, maar ik moet toch wat meer hebben dan sfeer en decor. Het is me toch iets teveel soap.
Ik heb dankzij de sfeer echt van ieder dialoog genoten. Overigens vind ik Dexter ook de beste serie die ik ooit heb gezien, maar het is totaal anders.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:21:15 #60
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70124567
Dexter is ook anders maar ik beoordeel een serie of ik er meer van wil zien en hoe graag
Dexter, Sopranos en West Wing moest ik kijken al spoelde ik veel psychiater en moederscenes van Sopranos door, ik vond het maffiagedeelte veel beter. Six Feet Under was ik na 2 seizoenen ook ineens klaar mee. Prison Break en Desperate Housewifes keek ik ook 1 seizoen.

Destijds vond iedereen Law en Order en ER geweldig, nooit gezien, Mad Men is me iets te soaperig. Dat is True Blood en Sopranos ook maar daar gebeurt meer. Seizoen 1 ga ik wel kijken maar na zoveel geweldige verhalen valt ie toch tegen,
pi_70125437
Gister die making off gezien op nederland 3 of 2

Was nice!
pi_70128538
Jaaa!

Ook de intro gezien gisteren, ziet er veelbelovend uit!
De Vara gids spreekt zelfs van de beste tv-serie in 10 jaar. Al zijn zij natuurlijk niet helemaal onbevooroordeeld...

Vanaf nu iedere woe. rond 23.00 uur geloof ik?
Pff
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:22:06 #63
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70128658
De beste serie sinds 10 jaar

Dat is wmb toch echt West Wing. Waarin de dochter van de President hier een naief meiske is
pi_70128749
Ik heb de hele serie al gezien heur !

Echt heel toevallig

Zag de dvd box liggen bij een kennis.
ik moest toch nog even wachten dus begon te kijken
toen was ik klaar met alle afleveringen!

Beetje rondvragen, wie het kent.. NIEMAND.

En nu , 2 weken later heel veel media die ermee komt!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:12:21 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70158220
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:58 schreef raaavi het volgende:

Goed bezig!
Ze hebben me voorgelogen. Gisteren lag toch het eerste seizoen op de deurmat.
pi_70166321
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze hebben me voorgelogen. Gisteren lag toch het eerste seizoen op de deurmat.
Wat een mongolen.
terug sturen op hun kosten dus.
pi_70266536
Mad Men is in mijn optiek oppervlakkig vermaak dat in eerste instantie indruk maakt door een vernisje van pakkende reclameslogans, intriges en decorum, maar uiteindelijk niet meer is dan een constante vertoning van decadentie, sexy rookgedrag, clichématig overspel, ongebreidelde borrelpraat tijdens kantooruren die gepaard gaat met liters bourbon en corporaal haantjesgedrag, waarmee een karikatuur wordt geschetst van de reclamewereld.

Desondanks blijf ik deze serie wel volgen .

[ Bericht 0% gewijzigd door cultheld op 22-06-2009 20:34:49 ]
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 22 juni 2009 @ 20:33:20 #68
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70266832
Heb seizoen 1 achter de rug. Wist alle plotwendingen al maar dat maakt hier niet echt uit, je kunt t gewoon kijken, idd, stereotiep en voorspelbaar. Karakters maken veel goed, verhaal is er amper. S2 kijk ik wel als t is vertaald
pi_70316129
Making of vorige week was erg dope. Vanavond aflevering 1 én 2 toch?
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
"Never back down, never give in"
pi_70570784
Ik heb de afgelopen dagen beide seizoenen gezien, en inmiddels is het wel een blijvertje geworden.
Het vergde me wel wat moeite om erin te komen, maar het moment dat het duistere verleden van Donald meer aan bod kwam begon deze serie me steeds meer te boeien. Vanaf seizoen 2 vond ik het gelijk al stukken beter en veel grappiger.

Het viel me wel op dat bijna alle scènes op een decor plaatsvinden en er maar weinig buitenlocaties worden gebruikt. Af en toe zag je wel scènes die buiten plaatsvinden, zoals de trillende handen van Betty tijdens het autorijden, het uitlaten van de hond en de tuinscènes. Maar de eerste keer dat het me opviel dat ze echt buiten filmde was de scène in de laatste aflevering van seizoen 1 waar Betty met dat jochie praat met al die auto's uit de jaren '50. In seizoen 2 werd dat gelukkig al wat meer met de paardrij scènes van Betty en het moment dat Donald in aflevering 11 op zakenreis ging.

Het budget voor deze serie zal denk niet al te groot zijn, zeker als je rekening houdt met de decors, kleding en kapsels. Het viel me dan ook op dat deze serie op door AMC wordt uitgezonden, een zender waar ik een aantal dagen geleden nog nooit van had gehoord.
Ik denk niet dat veel zenders geïnteresseerd waren in zo'n serie met expliciete scènes, overmatig drankgebruik en het contante gerook. Ik denk dan ook dat de makers van deze serie voor deze zender kozen om de authenticiteit toch te kunnen behouden.

Het viel me trouwens wel op dat telkens als je Betty Draper met een willekeurige man zag er altijd een apart sfeertje werd gecreëerd , alsof er een verkrachtingsscène zat aan te komen. Uiteindelijk was Joan de pineut en dat nog door haar verloofde.

Na 2 seizoenen weet ik trouwens van de meeste hun namen nog geeneens.

Ik zie net pas dat degene die Pete Campbell speelt ook in Angel te zien was als Connor.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mr.Silencer op 02-07-2009 09:02:53 ]
pi_70594803
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:22 schreef Stefan het volgende:
De beste serie sinds 10 jaar

Dat is wmb toch echt West Wing. Waarin de dochter van de President hier een naief meiske is
Neeneenee, dat is The Wire. Wat niet wegneemt dat je van Mad Men toch heerlijk kan smullen .
En seizoen 2 vond ik beduidend beter. Kom daar eens om bij de meeste series! Niet meer alleen het oudejongenskrentenbroodgedoe, maar veel meer aandacht voor de vrouwen.
pi_70595281
The Wire is top, maar natuurlijk niet beter dan The Sopranos .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_70596254
The Wire staat voor mij boven Mad Men en The Sopranos. Nog nooit zo'n goede serie gezien.
  zondag 5 juli 2009 @ 08:05:19 #74
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_70660151
GE-WEL-DIG!
Nu bezig met s1. You gotta read between the lines .

en een geweldige promotie campagne. Reclame maken in een tv serie over een advertising company (o.a. Heineken). Briljant

[ Bericht 41% gewijzigd door ebeaydojraes op 05-07-2009 09:16:42 ]
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  zaterdag 18 juli 2009 @ 09:10:14 #75
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71088322
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:53 schreef Stereotomy het volgende:
Pronte tietjes heeft die dame daar links.
wel meer dan pront:

Christina Hendricks (Mad Men) - wat een epische borsten!
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')