nee alleen nog die ene met die uit de mode MEGA kuifquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:20 schreef Svensational het volgende:
Iedereen geweest toch?
Ja omdat ze geen choreografie kan dansen en niets hoeft te doen dus gaat ze maar wat zwaaien naar het publiek.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:20 schreef Karina het volgende:
Ik vond het helemaal niet vals, misschien in het begin, maar daarna niet meer. En van dat publiek meelaten doen, dat klopt wel.
J/M?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee alleen nog die ene met die uit de mode MEGA kuif
En nog tweequote:
Discriminatiequote:
Oh ja, Nathaliequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
meisje met die korte truitjes
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:23 schreef Dakota het volgende:
tsk een 9.. ze flikkeren haar er toch wel uit.
Ze komt echt niet in een popgroep
ze IS een popgroep
mja, er zijn er zeker 6 slechter. En zeker dit meisjequote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:27 schreef Svensational het volgende:
Dit is echt helemaal niks, ik gok een 9.5,
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:27 schreef Svensational het volgende:
Dit is echt helemaal niks, ik gok een 9.5,
Maar het was wel een beetje overdreven, ze zei namelijk direct dat ze zelf ook wist dat het niet goed was, dan hoef je niet zo tekeer te gaan.quote:
Oh jawel, zij zit er in ten koste van iemand die het waarschijnlijk beter had gedaan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar het was wel een beetje overdreven, ze zei namelijk direct dat ze zelf ook wist dat het niet goed was, dan hoef je niet zo tekeer te gaan.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:31 schreef Huilie het volgende:
"Ik kon de noten niet goed intoneren, het voelde alsof Henk-Jan zijn pik nog achterin mijn keel zat"
Neuh, dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh jawel, zij zit er in ten koste van iemand die het waarschijnlijk beter had gedaan.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh jawel, zij zit er in ten koste van iemand die het waarschijnlijk beter had gedaan.
en zoals we allemaal weten is medelijden een slechte drijfveerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
die zessen geven ze uit medelijden
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:34 schreef Dakota het volgende:
allemaal op haar stemmeno nu zit haar hoofd vast in een okselplooi van rebecca
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:34 schreef Dakota het volgende:
allemaal op haar stemmeno nu zit haar hoofd vast in een okselplooi van rebecca
TSAMquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:33 schreef Huilie het volgende:
Ik denk dat Henk-Jan haar ook die kuif bezorgd heeft....
Henk-Jan is de wortel van alle kwaadquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:33 schreef Huilie het volgende:
Ik denk dat Henk-Jan haar ook die kuif bezorgd heeft....
By far de beste van het spul, hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:37 schreef starla het volgende:
Blah, die excuusneger met z'n zoetsappige kutnummers
Nou kvind Norman en Rebecca nog steeds bagger.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:36 schreef Karina het volgende:
In die korte stukjes lijkt iedereen opeens goed.
Mwoah, Nathalie viel nog steeds tegen hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:36 schreef Karina het volgende:
In die korte stukjes lijkt iedereen opeens goed.
Kunnen ze vast wennen voor later als ze in het 'bandje' zitten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:38 schreef Svensational het volgende:
Wat ontzettend achterlijk trouwens dat je niet zelf een nummer mag kiezen
Mogen ze ook niet als ze straks in die popgroep zitten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:38 schreef Svensational het volgende:
Wat ontzettend achterlijk trouwens dat je niet zelf een nummer mag kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |