quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:33 schreef Fir3fly het volgende:
Ik kijk ook.
Daar wordt het een stuk gezelliger van, niet?quote:
Nog steeds kwaadquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er ook na een heeeeele lange tijd
Ja, er wordt flink wat gezeikt hier, maar jij kan 't altijd net even wat beterquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar wordt het een stuk gezelliger van, niet?
quote:
Dan moet je een CD kopen, Hitzone ofzo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:38 schreef Karina het volgende:
Al die leuke achtergrondverhaaltjes hoeven niet voor mij, laat ze maar gewoon zingen.
Bedankt voor het compliment.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, er wordt flink wat gezeikt hier, maar jij kan 't altijd net even wat beter. Jij vindt namelijk zelfs de goede kandidaten ruk
.
Huh??quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:00 schreef Svensational het volgende:
Toch zingt ie niet slecht.
BVOquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:07 schreef BVO het volgende:
Wat een bagger weer.
Maar we blijven kijken.
Beidenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:10 schreef maok het volgende:
Is het geluid nou zo slecht of de zang van die mensen? Ik vond het bij alle 3 niet echt lekker klinken.
Ach, bij Idols was ook iedereen beter dan menig artiest die z'n sporen al ruimschoots had verdiendquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:11 schreef BVO het volgende:
Nu al de tweede die beter is dan Madonna. Wat een kwaliteit mensen, in de show waar HEEL NEDERLAND OVER PRAAT!!!
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:16 schreef MissJ het volgende:
DeonIk vind hem echt een lekker mannetje
![]()
ik vind mezelf nu wel een beetje een pedo whehehe
ik ben namelijk zelf 34 30
Ohw ik ben 27 en vind Lotus toch ook wel een erg leuk poppetjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:16 schreef MissJ het volgende:
DeonIk vind hem echt een lekker mannetje
![]()
ik vind mezelf nu wel een beetje een pedo whehehe
ik ben namelijk zelf 34
Right. Brandi deed het duizend keer beter. Floor kan niet eens een hoge noot halen en bijna alles klinkt angstig en overdreven.quote:
quote:
Niet best inderdaadquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:19 schreef Rnnz het volgende:
Die uitspraak van sommige mensen... mijn hemel.
X Factor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:23 schreef Fir3fly het volgende:
En was dat nou die Ruben die ook ooit aan Idols mee deed?
quote:
Ja, wie dat heeft bedacht, zag er niet uit inderdaad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:26 schreef maok het volgende:
Oei, die blouse maakt rebecca nog dikker dan ze is
ghehehe dat dacht ik ook al, nouja een reuzepinataquote:
jah we moeten wat te lachen hebbenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:48 schreef bluejean het volgende:
Ik hoop trouwens dat Rebecca hierna komt. Zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |