Vorig jaar drie keer tegen Roda gespeeld, 8 keer gescoord en 1 goal tegen. Tijd om die reeks voort te zetten.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:35 schreef Zjakkie het volgende:
Ik hoop het ook ja... Maar Roda begint wel net in vorm te raken.
Ja, tof.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:11 schreef Crane het volgende:
Als ze morgen weer verliezen breekt hopelijk echt zwaar de pleuris uit.
En hij durft op te staan als het fout gaat, een speler verrot te schelden of de scheids flink te intimideren. Hij is de afgelopen jaren echt een bepalende speler geworden bij Utrecht.quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:12 schreef Barca het volgende:
[..]
Van Dijk lijdt misschien wel veel balverlies, hij verovert ook wel eens een bal én nogmaals: hij gooit de beuk erin. Op dit moment heeft Feyenoord geen speler die dat kan.
Die discussie over van Dijk is wel een leuke, maar het lijkt me beter om eerst op andere plaatsen versterkingen aan de brengen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:31 schreef erkel het volgende:
[..]
En hij durft op te staan als het fout gaat, een speler verrot te schelden of de scheids flink te intimideren. Hij is de afgelopen jaren echt een bepalende speler geworden bij Utrecht.
Denk je dat?quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:21 schreef Juk het volgende:
[..]
Vooral dat Lucius er weer bijna is ben ik blij mee:D No more Greene!!
Mocht je de Guzman kunnen verkopen in de winterstop zal je toch vervanging moeten hebben voor die positie. Al is het voor de bank.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:43 schreef Merkie het volgende:
Hofs heb je echt niks aan hoor, die raakt alleen maar gefrustreerd als het slecht gaat en hij heeft ook geen geweldige individuele actie die een wedstrijd kan beslissen.
Morgen niet. Als er tegen Utrecht verloren wordt thuis dan gaat het zeker weten los.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:11 schreef Crane het volgende:
Als ze morgen weer verliezen breekt hopelijk echt zwaar de pleuris uit.
Zijn toch 2 totaal verschillende spelers?quote:Op zondag 2 november 2008 00:36 schreef TC03 het volgende:
@ Juk: de vervanger van De Guzman heet El Ahmadi.
Optimist!quote:Op zondag 2 november 2008 01:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Er is gewoon één simpele optie. Zorg voor fatsoenlijke vervangers voor Lucius/Greene en Bahia. Verdedigers die kunnen verdedigen en ook kunnen opbouwen en je lost Feyenoords probleem voor meer dan de helft op.
Nou stoer man!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En je weet wat het legioen aan kan richten als er onvreden is. Of ben je 2 jaar geleden alweer vergeten?
Precies!quote:Op zondag 2 november 2008 02:06 schreef katuitdeboom het volgende:
ze moeten gewoon eens gaan doen waar feyenoord voor staat, mouwen opstropen en erin vliegen
sommige daar lopen over het veld als een zak aardappelen
Ja, met subtoppers als Peter v/d Berg en Alfred Schreuder boekte Feyenoord succes na succes.quote:Op zondag 2 november 2008 02:15 schreef Superfast het volgende:
[..]
Precies!
En dan iemand binnenhalen die Feyenoord zijn gezicht teruggeeft.
V Hanegem is binnenkort weer beschikbaar?![]()
En dan spelers als Gregoor van Dijk of Csaba Horváth binnehalen.
Echte mannen en geen jochies die ook bereid zijn de mouwen op te stropen
Laat 'em eens spelen zoals bij Grunn. Dat is nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:17 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ja, dat gaat werken. Net als bij Danny Buijs
Jij staat dan vooraan natuurlijk?quote:Op zondag 2 november 2008 00:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Morgen niet. Als er tegen Utrecht verloren wordt thuis dan gaat het zeker weten los.
saampies met cranequote:
Volgens mij hoopt zo'n Dirk Kuijt (en met hem een stel andere mongolen) ook dat het mis gaat tegen Utrecht zodat ze voor zichzelf een "excuus" hebben om de boel te slopen. Ook door dit soort lui gaan clubs naar de vaantjes.quote:Op zondag 2 november 2008 10:56 schreef bensonHullCity het volgende:
Laten we niet vergeten dat deze problematiek mede komt door de man waar jij een foto van gebruikt Dirk Kuijt, achtergelaten met een zooitje en ook nog eens met een belastingschuld, maar wel 12% in het eigen zakkie. Dat is Feyenoord.... , laten we hopen op een zege vandaag anders weet ik het echt niet meer
De laatste keer tegen GKL was nog te rechtvaardigen. Op dit moment vind ik het uitermate dom om 'actie' te gaan voeren tegen het bestuur.quote:Op zondag 2 november 2008 11:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij hoopt zo'n Dirk Kuijt (en met hem een stel andere mongolen) ook dat het mis gaat tegen Utrecht zodat ze voor zichzelf een "excuus" hebben om de boel te slopen. Ook door dit soort lui gaan clubs naar de vaantjes.
quote:Van Hooijdonk: missen kansen geen pech
Pierre van Hooijdonk liet in een reactie in het Brabants Dagblad weten dat het missen van de vele kansen bij Feyenoord niet alleen pech is. "Je kunt een kans missen in een onoverzichtelijke situatie waarin je snel moet handelen, maar ik zie kansen gemist worden waarbij ook maar enig idee ontbreekt, dat heeft dan gewoon te maken met kwaliteit", legt van Hooijdonk uit. "Ze maken het zichzelf vaak onnodig moeilijk want als je gewoon je kansen erin schiet dan is een foutje achterin ook niet zo desastreus als nu."
Van Hooijdonk was twee jaar terug nog als speler in dienst toen de selectie van Erwin Koeman na het debacle thuis tegen Ajax (0-4-nederlaag) twee dagen vrijaf kreeg, om daarna via overwinningen op FC Twente en Roda JC de crisis enigszins te bezweren.
Van Hooijdonk: "Maar ik heb meer het idee dat die dag vrij bedoeld is om de confrontatie met de achterban uit de weg te gaan, dan om de hoofden leeg te maken. Dat gevoel had ik twee jaar terug ook al."
quote:Toch hele wedstrijd Feyenoord - CSKA Moskou live bij NOS
In tegenstelling tot wat Voetbal International afgelopen week meldde zal het UEFA Cup duel tussen Feyenoord en CSKA Moskou wel in zijn geheel live worden uitgezonden en niet alleen de eerste helft. Feyenoord.nl meldt dat de NOS besloten heeft aansluitend aan de gehele livewedstrijd van Feyenoord een samenvatting van de eerste helft van Ajax uit te zenden.
Hou gewoon je strot dicht debiel! Ik hoop gewoon dat Feyenoord wint, maar ik zie het niet gebeuren. En de reden dat het niet gebeurd is het wanbeleid van Petertje Bosz.quote:Op zondag 2 november 2008 11:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij hoopt zo'n Dirk Kuijt (en met hem een stel andere mongolen) ook dat het mis gaat tegen Utrecht zodat ze voor zichzelf een "excuus" hebben om de boel te slopen. Ook door dit soort lui gaan clubs naar de vaantjes.
heb er ook een hard hoofd in. Roda ruikt bloed.quote:
Hier nog eenquote:Op zondag 2 november 2008 11:23 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
heb er ook een hard hoofd in. Roda ruikt bloed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |