quote:Volgens Jan-Dirk Stouten heeft Peter Bosz als bijgetekend, maar durven ze het nu nog niet naar buiten te brengen.
Idd een TT met 2 kneuzen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:51 schreef TC03 het volgende:
Wat een kneuzen-TT weer.
Mooi.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens Jan-Dirk Stouten heeft Peter Bosz als bijgetekend, maar durven ze het nu nog niet naar buiten te brengen.
Angst voor het legioenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi dat hij bij heeft getekend of mooi omdat ze blijkbaar angst voor het legioen hebben?
Over Greene's verlenging tot 2012 heb ik ook al lang niets meer gehoord.quote:
Zal ook wel stilzwijgend verlengd zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wie hebben er nou werkelijk gezien dat hij zijn middelvinger opstak? Ik vind het erg vaagjes, en iedereen neemt het gelijk over.
[..]
Over Greene's verlenging tot 2012 heb ik ook al lang niets meer gehoord.
Rustig vaarwater zal het niet meer worden onder dit wanbeleid van Petertje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Angst voor het legioenKom op zeg.. Ze willen gewoon de club nu eens in rustig vaarwater krijgen. Natuurlijk zal dit weer gezeik opleveren, maar bang voor het legioen
Zet je woede eens opzij en kom met argumenten: Waarom zouden ze bang worden voor 't legioen? Charisteas kochten ze ook, en na 3 weken hoorde je er niemand meer overquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Rustig vaarwater zal het niet meer worden onder dit wanbeleid van Petertje.
Hoorde je er niemand meer over?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zet je woede eens opzij en kom met argumenten: Waarom zouden ze bang worden voor 't legioen? Charisteas kochten ze ook, en na 3 weken hoorde je er niemand meer over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |