abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62847247
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 19:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Leer jij eens lezen!
[..]

quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 19:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hoorde je er niemand meer over?
Na zijn aankoop stond 's avonds meteen het hele plein bij het Maasgebouw vol woedende supporters.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62847297
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:02 schreef denthemen het volgende:

[..]

[..]
Als je het hele topic had gelezen was mijn andere reactie ook wel tegen gekomen.
pi_62847341
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als je het hele topic had gelezen was mijn andere reactie ook wel tegen gekomen.
Quote dan ook mijn stuk Lekkere discussie aangaan zo
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:15:56 #44
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_62847557
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 19:17 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ja, dat gaat werken. Net als bij Danny Buijs
Buijs is ook vergelijkbaar met Van Dijk. Echt een kloon van Bert Maalderink!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_62847847
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:15 schreef Barca het volgende:

Buijs is ook vergelijkbaar met Van Dijk. Echt een kloon van Bert Maalderink!
Van Dijk is pure middelmaat. Buijs was in z'n Groningen-periode zelfs beter dan Van Dijk nu is. Die man teert gewoon op z'n status van karakterspeler, maar komt in twee van de drie duels te laat.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:40:07 #46
30220 Barca
pi_62848089
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:29 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Van Dijk is pure middelmaat. Buijs was in z'n Groningen-periode zelfs beter dan Van Dijk nu is. Die man teert gewoon op z'n status van karakterspeler, maar komt in twee van de drie duels te laat.
Wouters werd ook gezien als middelmaat, maar wat had hij een positieve invloed op het spel van Ajax.

Dit zwalkende Feyenoord, met te veel pretty boys, heeft een karakterspeler als Van Dijk hard nodig.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:45:00 #47
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_62848220
quote:
In het voetbaldiscussieprogramma FC Rijnmond werd gemeld dat Peter Bosz zijn contract bij Feyenoord inmiddels verlengd zou hebben. De club zou dit vanwege de onrust en de sportieve malaise echter nog niet naar buiten willen brengen.
pi_62848622
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:40 schreef Barca het volgende:

Wouters werd ook gezien als middelmaat
Jan Wouters middelmaat? Hoe krijg je dat uit je toetsenbord?

Snap sowieso niet hoe je Gregoor van Dijk (0 interlands, club FC Utrecht) kan vergelijken met een 70-voudig international en EK-winnaar, die voor Ajax, Bayern en PSV speelde.

Van Dijk is een middelmatige voetballer. Daar heeft Feyenoord er al meer dan genoeg van. Die man kan bij voorbaat al aansluiten in het rijtje van de zogenaamde karakterspelers Buijs, Bosschaart en Ostlund.

Voor een type Wouters (jouw woorden) verliest hij overigens erg veel duels.
pi_62848935
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:45 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

L E Z E N
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62849111
Jullie club heeft jullie hard nodig om straks uit de jupiler league terug te komen.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:00:57 #51
139407 jorienvdherik
pi_62850270
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 21:15 schreef denthemen het volgende:

[..]

L E Z E N
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuws staat niet in dit topic hoor.
pi_62850354
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 22:00 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Nieuws staat niet in dit topic hoor.
Het grote Feijenoord-topic #411: Greene + Bosz oprotten!!!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:07:54 #53
139407 jorienvdherik
pi_62850458
Oke, Sorry
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:47:00 #54
185115 Juk
Misschien
pi_62851579
Als overigens Green en De Cler weer spelen denk ik dat Verbeek geen goede zet doet.

In Verbeek zijn idee is Greene dus beter dan Tiendalli. Dat kan waar zijn, maar in de huidige situatie kan je beter Tiendalli laten falen dan apathisch toekijken hoe Greene weer blundert. Dan laat je in ieder geval zien aan de supporters (en ik denk dat de andere 10 spelers ook gestoord worden van zijn opzichtige fouten) dat er gewoon niet beter is dan Greene.

Overigens heb ik geen middelvingers gezien, niet op tv of later op een screencap. Iemand heeft dat gewoon gedacht gezien te hebben en dat is een eigen leven gaan leiden.
The only thing I fear is my MoM
pi_62852603
Feyenoord
pi_62852734
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 22:47 schreef Juk het volgende:
Als overigens Green en De Cler weer spelen denk ik dat Verbeek geen goede zet doet.

In Verbeek zijn idee is Greene dus beter dan Tiendalli. Dat kan waar zijn, maar in de huidige situatie kan je beter Tiendalli laten falen dan apathisch toekijken hoe Greene weer blundert. Dan laat je in ieder geval zien aan de supporters (en ik denk dat de andere 10 spelers ook gestoord worden van zijn opzichtige fouten) dat er gewoon niet beter is dan Greene.

Overigens heb ik geen middelvingers gezien, niet op tv of later op een screencap. Iemand heeft dat gewoon gedacht gezien te hebben en dat is een eigen leven gaan leiden.
Green MOET gewoon spelen om de investeerders in de talentenpool bezig te houden.
pi_62853834
God, wat een aggressie weer en het zijn dan ook altijd dezelfde. Wat denken jullie nou door stompzinnig dit en dat en zus en zo te eisen te bereiken? Dat mensen te onslaan dieelke dag hard werken om Feyenoord op de rails te krijgen een goed idee is? Wie denk je dan dat er nog zin heeft om een financieel aan de grond genagelde club te gaan leiden, want dan moet je wel heel suicidaal zijn met een achterban die blijkbaar een top 3 plaats eist no matter what.

Dit alles was een compleet ander verhaal geweest als er flink wat poen was. Dan zou nml Greene niet spelen, dan zou De Cler weten dat hij met dit gedrag eruit gebonjoured wordt en kon je ten allen tijde een nieuwe trainer of wat dan ook aannemen. (Niet dat dat zo'n wondermiddel is.) Maar je hebt het al geraden - het geld is er niet. Dus roei met de riemen die je hebt en zeik niet dat er water in de boot komt.
pi_62854684
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 19:31 schreef mister_popcorn het volgende:
heeft iemand hier dat boek Kameraden van Spruijt gekocht? Ben beetje aan het twijfelen, lijkt me wel mooi, maar toch 40 ekkermannen.
Je mag hem wel een keer van mij lenen voor een paar weekjes. Spreek je er nog wel over.

[ Bericht 6% gewijzigd door InnocentFR op 01-11-2008 11:45:37 ]
pi_62855705
tvp
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  zaterdag 1 november 2008 @ 09:12:39 #60
30220 Barca
pi_62856368
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 21:02 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Snap sowieso niet hoe je Gregoor van Dijk (0 interlands, club FC Utrecht) kan vergelijken met een 70-voudig international en EK-winnaar, die voor Ajax, Bayern en PSV speelde.

Van Dijk is een middelmatige voetballer. Daar heeft Feyenoord er al meer dan genoeg van. Die man kan bij voorbaat al aansluiten in het rijtje van de zogenaamde karakterspelers Buijs, Bosschaart en Ostlund.

Wouters werd gezien als middelmaat maar maakte Ajax beter. Dus: VOOR Wouters bij Ajax speelde vond men hem maar een zeer beperkte voetballer. Zoek anders de presentatiegids van het wk 1990 nog eens op.

Van Dijk lijdt misschien wel veel balverlies, hij verovert ook wel eens een bal én nogmaals: hij gooit de beuk erin. Op dit moment heeft Feyenoord geen speler die dat kan.
pi_62856750
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 09:12 schreef Barca het volgende:
Van Dijk lijdt misschien wel veel balverlies, hij verovert ook wel eens een bal én nogmaals: hij gooit de beuk erin. Op dit moment heeft Feyenoord geen speler die dat kan.
Spijker - kop.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 1 november 2008 @ 10:44:10 #62
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62857381
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 21:02 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ik heb zelf liever Verhaegh van Vitesse of De Roover van Groningen als RB.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_62857684
kaarten voor deportivo zijn binnen
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62858068
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 10:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Spijker - kop.
Wijnaldum lijdt ook weleens balverlies maar gooide tegen Ajax flink de beuk erin. Zucht, echt - aan iemand als Van Dijk heb je weinig want waar het nu aan ligt is dat je spitsen grote opgelegde kansen continu missen. Als je 2-0 of 3-0 tegen Sparta voorstond in de 1ste helft, had dit niet gebeurd.

Maar dat is mijn mening omdat Feyenoord te weinig afdwingt, geven ze de tegenstander steeds weer hoop.
pi_62858162
Ik weet ook niet waar Van Dijk de status van ballenafpakker vandaan heeft, maar dat valt ook echt wel mee hoor. Durf zelfs te stellen dat hij vaak vrij makkelijk voorbij wordt gespeeld. Het zal wel aan z'n baard liggen. Of omdat hij altijd domme overtredingen maakt, als hij weer eens te laat is.

Het is gewoon een type matige voetballer, die zijn gebreken compenseert met hard werken, maar daarin vooral zichzelf voorbij loopt. Leuke speler voor Utrecht, maar niet voor Feyenoord.
pi_62858318
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:06 schreef Hofpleinfontein het volgende:
kaarten voor deportivo zijn binnen
Had er even niet aan gedacht, heb er nu net even 1 via internet besteld, net zo makkelijk.
pi_62858523
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:39 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik weet ook niet waar Van Dijk de status van ballenafpakker vandaan heeft, maar dat valt ook echt wel mee hoor. Durf zelfs te stellen dat hij vaak vrij makkelijk voorbij wordt gespeeld. Het zal wel aan z'n baard liggen. Of omdat hij altijd domme overtredingen maakt, als hij weer eens te laat is.

Het is gewoon een type matige voetballer, die zijn gebreken compenseert met hard werken, maar daarin vooral zichzelf voorbij loopt. Leuke speler voor Utrecht, maar niet voor Feyenoord.
Hij is vreselijk nuttig hoor. Pakt hier en daar een kaart maar lijkt dat gedrag ook afgeleerd te zijn. Hij is ondanks zijn gebreken toch inzichtelijk beter dan menig verdediger die bij Feyenoord rond loopt. Werkt zich te pletter en geeft bovendien zijn ziel en zaligheid als het moet. Dat zie je nog maar zelden in de Eredivisie.
pi_62858672
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:32 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Wijnaldum lijdt ook weleens balverlies maar gooide tegen Ajax flink de beuk erin. Zucht, echt - aan iemand als Van Dijk heb je weinig want waar het nu aan ligt is dat je spitsen grote opgelegde kansen continu missen. Als je 2-0 of 3-0 tegen Sparta voorstond in de 1ste helft, had dit niet gebeurd.

Maar dat is mijn mening omdat Feyenoord te weinig afdwingt, geven ze de tegenstander steeds weer hoop.
Het soort speler dat hij beschrijft missen wij. Een speler als Meeuwis, Van Dijk of Tchiote.

Niet alleen de aanval moet scoren, maar ook de verdediging moet er weinig doorlaten. Dat is haast belangrijker dan een veelscorende aanval. Een speler die op het middenveld het verdedigende werk opknapt hebben wij niet. Misschien Fer, maar die acht ik kwalitatief nog niet op het gewenste niveau.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62859342
Mooi dat Bosz heeft nog een periode blijft, als dat waar is. Ik hoop niet dat het een contract onbepaalde tijd is, maar ja, dat zien we wel.

Overigens:
quote:
Porto en Sonkaya op 1 januari van elkaar verlost

01/11/2008 11:51

Fatih Sonkaya heeft zijn handen vrij om in januari een nieuwe club te vinden. Zijn contract met FC Porto wordt ontbonden.

Volgens het Limburgs Dagblad komt op 1 januari 2009 een voortijdige einde aan de samenwerking, die aanvankelijk tot medio 2010 zou lopen. Voor beide partijen is het afscheid de beste oplossing voor de uitzichtloze situatie.

Sonkaya zat op een dood spoor bij FC Porto, waar hij in 2005 op voorspraak van Co Adriaanse terecht was gekomen. De 27-jarige Turkse verdediger behoort niet tot de selectie van de Portugese topclub. Zijn conditie houdt hij op peil bij Alemannia Aachen.

Ook de tijdelijke overstap naar Roda JC bood geen uitkomst. Sonkaya maakte afgelopen seizoen bij zijn oude club uit Kerkrade weinig indruk. De Limburgse club maakten geen gebruik de optie tot koop te lichten. Voor FC Porto kwam hij tot slechts vijf optreden in de Portugese competitie.
Het is een rechtsback, dus wacht op de reacties dat we hem moeten halen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_62860426
slechter dan Greene is die niet maar geen Feyenoordspeler!!
  zaterdag 1 november 2008 @ 14:10:40 #71
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62860693
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:55 schreef Steven184 het volgende:
Mooi dat Bosz heeft nog een periode blijft, als dat waar is. Ik hoop niet dat het een contract onbepaalde tijd is, maar ja, dat zien we wel.

Overigens:
[..]

Het is een rechtsback, dus wacht op de reacties dat we hem moeten halen.
Sonkaya. Deed het best goed in Besiktas-shirt, maar is geen voetballer voor ons. En vorig seizoen had hij echt duidelijk overgewicht bij Roda.
pi_62862055
quote:
Feyenoorder Jon Dahl Tomasson hoeft dan toch niet geopereerd te worden aan zijn gekwetste enkel. De pijn in het gewricht is deze week na behandeling door de medische staf van Feyenoord voldoende afgenomen. Een operatie is daarom niet meer nodig

De Deen hoopt nu op tijd fit te zijn voor de competitiewedstrijd tegen Fc Twente. Het uitduel tegen de Tukkers wordt op 16 november gespeeld. Het voorspoedig herstel van Tomasson is een meevaller voor de door blessures geplaagde selectie van de Rotterdammers. Verdediger Theo Lucius is ook volledig hersteld van zijn teenblessure. Aanstaande maandag speelt hij mee met Jong Feyenoord.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zaterdag 1 november 2008 @ 15:28:19 #73
139407 jorienvdherik
pi_62862189
Ben benieuwd morgen, je weet maar nooit.
Ga wel kijken
  zaterdag 1 november 2008 @ 16:02:20 #74
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_62862877
Ik hoop dat ze nu door hebben dat er toch echt punten gepakt moeten gaan worden.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_62862949
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Sonkaya. Deed het best goed in Besiktas-shirt, maar is geen voetballer voor ons. En vorig seizoen had hij echt duidelijk overgewicht bij Roda.
foei foei, wat was die slecht de laatste periode bij ons, echt dramatisch, lijkt me nou niet echt een speler voor feyenoord
pi_62866941
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:21 schreef denthemen het volgende:

[..]

Vooral dat Lucius er weer bijna is ben ik blij mee :D No more Greene!!
The only thing I fear is my MoM
  zaterdag 1 november 2008 @ 20:51:19 #77
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62869082
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 19:21 schreef Juk het volgende:

[..]

Vooral dat Lucius er weer bijna is ben ik blij mee :D No more Greene!!
Inderdaad .
2000 light years from home
pi_62869532
Als ze morgen weer verliezen breekt hopelijk echt zwaar de pleuris uit.
Cause nobody likes rock anymore!
  zaterdag 1 november 2008 @ 21:34:16 #79
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62870067
Hopelijk winnen ze gewoon.
2000 light years from home
pi_62870090
Ik hoop het ook ja... Maar Roda begint wel net in vorm te raken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')