Dat was HELD ADDO!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:21 schreef Morrigun99 het volgende:
In de wedstrijd tegen Ado deed iemand een "Salcidootje" (ommehaal in de eigen 16)! Welke PSV'er was dat?!
Kan het ook een compromis zijn als Salcido met een omhaal Addo vrij speelt en hij weer iedereen voorbij gaat en scoortquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:26 schreef Vitamine_C het volgende:
Zie liever Addo goals dan de Salcido omhaal
morgen Addo maar in de spits.. en dan Salcido in het centrum van de verdediging.. (kan je de Salcido omhaal én Addo goals zien)..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:26 schreef Vitamine_C het volgende:
Mendez.
Zie liever Addo goals dan de Salcido omhaal
Toch alweer 1 wedstrijd in de competitie voor Fiorentinaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:50 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hee, Da Costa.
Hoe gaat het met hem tegenwoordig?
500 man als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Veel jongens hier die al een reis geboekt hebben naar Madrid? Wat een kutzooi
Wat een kutgrap zegquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:58 schreef Silenus het volgende:
Geen PSV-supporters bij Atletico Madrid - PSV, dit is wel érg lullig jongens.
Zie TT 803
Terug eisen natuurlijk. Flikker toch op met die onzin. In het Ajax-topic wordt er om gelachen, maar ik vind het echt waardeloos. Je betaalt je scheel om je club achterna te reizen en te steunen en dan word je zo genaaid.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:16 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
500 man als ik me niet vergis.
Al met al zwaar klote
Amen. Ik kan hier wel zo kwaad om worden. Feyenoord lekkere eruit trappen maar wat gebeurd er met de grote Europese clubs? Juist. Milde strafjes. Bravo Uefa, jullie maken er weer een zooitje van.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Schadevergoeding van de UEFA eisen. PSV-fans die de dupe worden van het gedrag van de Atletico-fans is natuurlijk kolder van de bovenste plank.
lullig? Het is ronduit schandalig..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:58 schreef Silenus het volgende:
Geen PSV-supporters bij Atletico Madrid - PSV, dit is wel érg lullig jongens.
Zie TT 803
Je verder goeie reactie met 1 zin verpestquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:06 schreef Euner het volgende:
Dat er een stelletje joden zitten in KNVB wisten we al, maar op europees niveau
Sorry :pquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je verder goeie reactie met 1 zin verpestKom op zeg, wat heeft Ajax hier nou weer mee te maken?
Eensch,quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:11 schreef denthemen het volgende:
Het is ook belachelijk, ik hoop dat de supporters die alles al geregeld hebben gewoon zo veel mogelijk terug krijgen. Je krijgt nu gewoon een straf omdat je je club achterna wilt reizen
Hou je wat minder met ons bezigquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:09 schreef Euner het volgende:
[..]
Sorry :p
Ik las het en ik vind het echt niet kunnen dusja ik ben beetje boos :p enja goed ajax is makkelijke pispaal dan
Maargoed
Vind het nogsteeds laf
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hou je wat minder met ons bezig
Jullie worden al vier jaar op rij kampioen. Waarom je dan druk maken over ons?
Verder is het natuurlijk ontzettend kut. Maar psv moet in beroep gaan en ik denk dat ze best sterk staan. Liverpool kreeg ook gelijk.
hij staat daar sinds de afwezigheid van kromkamp, heeft verder weinig te maken met zijn debuut bij oranje naar mijn idee. Zie hem liever ook centraal, maar wie moet er dan rechtsback?quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:06 schreef ganzenherder het volgende:
Zolang Marcellis maar GEEN rechtsback staat morgen, pure verspilling van zijn kwaliteiten. Ik snap echt totaal niet waarom Huub hem rechtsback heeft gezet na zijn oranje debuut waar hij ook rechtsback speelde
Ik snap uberhaupt niet wat Stevens met de verdediging aan wilt. Bij een overwinning laat hij dezelfde verdediging staan, en wanneer er daarna weer verloren wordt worden(wat telkens is), verandert hij het weer helemaal.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:06 schreef ganzenherder het volgende:
Zolang Marcellis maar GEEN rechtsback staat morgen, pure verspilling van zijn kwaliteiten. Ik snap echt totaal niet waarom Huub hem rechtsback heeft gezet na zijn oranje debuut waar hij ook rechtsback speelde
mja hij moet de verdediging gewoon eens een keer een aantal wedstrijden laten staan... dat wisselen helpt natuurlijk ook niet echt aan de ingespeeldheid van de ploeg..quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:14 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt niet wat Stevens met de verdediging aan wilt. Bij een overwinning laat hij dezelfde verdediging staan, en wanneer er daarna weer verloren wordt worden(wat telkens is), veranderd hij het weer helemaal.
Verdediging van de laatste maand:
Zonneveld-Simons-Addo-Marcellis(winst)
Salcido-Maza-Brechet-Marcellis(verlies)
Salcido-Maza-Brechet-Marcellis(winst)
Pieters-Salcido-Marcellis-Kromkamp(verlies)
Pieters-Salcido-Marcellis-Kromkamp(winst)
Salcido-Marcellis-Brechet-Kromkamp(verlies)
Salcido-Marcellis-Brechet-Kromkamp(winst)
Van die BN-koekjesw hehequote:Op zaterdag 1 november 2008 00:06 schreef Euner het volgende:
Trouwens,
wat vinden jullie van da nieuwe nummer?
Otman Bakkal op de melodie van Moam ofzo..
tu tuuuuuuu tu tu tu, Otman Bakkal, tu tuuutuuu tu
Lastig typen :p
Weet niet of dat al gepost was?quote:Kaartverkoop Ajax - PSV start zaterdagochtend
31 oktober 2008 16:30
PSV speelt op zondag 16 november in de Amsterdam ArenA in competitieverband tegen Ajax. De aftrap van deze wedstrijd is om 12.30 uur. PSV organiseert een treinreis naar Amsterdam, er zijn dan ook uitsluitend treincombikaarten verkrijgbaar. De verkoop hiervan start zaterdag om 9.00 uur.
PSV organiseert voor haar supporters een treinreis naar Amsterdam. PSV organiseert voor haar supporters een treinreis naar Amsterdam.
PSV
Verkoop start zaterdag
Voor de wedstrijd Ajax - PSV zijn uitsluitend kaarten verkrijgbaar in combinatie met een treinreis. De kaartverkoop hiervoor gaat zaterdagochtend van start en eindigt vrijdag 14 november om 14.00 uur. Voor deze wedstrijd dien je in het bezit te zijn van een PSV Uitkaart. Je kunt per persoon één toegangskaart kopen. Kaarten zijn uitsluitend verkrijgbaar via www.psvuitwedstrijd.nl en kosten ¤ 37,50.
PSV
1600 supporters
PSV heeft de mogelijkheid om met 800 (één trein) of maximaal 1600 (twee treinen) supporters naar Amsterdam te reizen. Dit is afhankelijk van het verloop van de kaartverkoop, op basis van de tussenstand wordt daarover een beslissing genomen. PSV adviseert dan ook om tijdig toegangskaarten aan te schaffen.
En weer schuiven maar!quote:Stevens sluit wijzigingen in opstelling niet uit
Ondanks de winst tegen ADO den Haag kan het zomaar zo zijn dat er zaterdag weer een heel ander elftal staat. "De wedstrijd tegen Willem II wordt weer heel anders. Ik verwacht dat ze zich gaan laten inzakken en proberen vanuit een goede organisatie op de counter te spelen via Frank Demouge."
Dat duurt nog wel evenquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:10 schreef -SG- het volgende:
Eerder wachten op een overtuigende overwinning.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gaat Stevens nu de boel aanpassen voor Willem II en Frank Demouge?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:33 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben een nieuwe spits gevonden! Deze scoort aan de lopende band!
Daarvoor komen de fans naar het stadionquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:33 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]
De rest van de aanvallers speelt inderdaad iedere week de sterren van de hemel.quote:Stevens wil Manco rustig brengen
Reimond Manco kwam afgelopen zomer als een groot talent naar PSV, maar speelde pas 45 minuten in de hoofdmacht van de titelhouder. Trainer Huub Stevens zegt de Peruaanse aanvaller rustig te willen brengen.
Manco, die in de voorbereiding wel zijn minuten pakte, mocht in het reguliere seizoen alleen een helft meedoen in het bekerduel met Jong PSV. "Hij speelde niet goed", blikt trainer Stevens in De Telegraaf terug op die wedstrijd. "Maar begrijp me niet verkeerd, zijn instelling was prima. We lieten hem spelen om wat zelfvertrouwen op te doen. Zijn rendement moet namelijk omhoog."
Stevens wil de achttienjarige Manco, die overkwam van Alianza Lima, de tijd geven om rustig te wennen in Eindhoven. "Ik lees zo links en rechts dat mensen hem graag in het eerste willen zien, maar dat kan nog niet. Die jongen komt uit een totaal andere wereld en is alleen hier. Van mij krijgt hij de tijd, ik hoop dat anderen hem die ook gunnen."
Naast Manco hebben ook de jonge aankopen Stef Nijland (19) en Erik Pieters (20) moeite om speelminuten te pakken bij PSV. "Goed spelen bij clubs als FC Utrecht of FC Groningen is een prestatie, maar hier moet je iedere week top presteren", weet Stevens. "Stuk voor stuk hebben ze veel talent, maar ze moeten ook nog veel leren. Ik weet echt zeker dat het goed met ze komt."
Ook Huub leest het Fok PSV topicquote:Stevens wil de achttienjarige Manco, die overkwam van Alianza Lima, de tijd geven om rustig te wennen in Eindhoven. "Ik lees zo links en rechts dat mensen hem graag in het eerste willen zien, maar dat kan nog niet. Die jongen komt uit een totaal andere wereld en is alleen hier. Van mij krijgt hij de tijd, ik hoop dat anderen hem die ook gunnen."
[ afbeelding ]
Hehequote:Op zaterdag 1 november 2008 13:46 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ook Huub leest het Fok PSV topic
Gomes, Kezman, Lee, Park...allemaal spelers die er minimaal een seizoen over hebben gedaan om op niveau te komen en uiteindelijk uit te groeien tot toppers.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zeg maar zo, wat goed is komt snel, kijk naar Ibi en Dirk bijvoorbeeld.
Ok.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Als jullie vanavond nou weer eens ruim winnen
En nu een lijstje van 'talenten' die het niet gehaald hebbenquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:48 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Gomes, Kezman, Lee, Park...allemaal spelers die er minimaal een seizoen over hebben gedaan om op niveau te komen en uiteindelijk uit te groeien tot toppers.
Ibi en Dirk zijn absolute toptalenten, als de desgenoemde talenten nou van het talent-niveau Bakkal zijn (die heeft immers ook genoeg tijd genoeg nodig gehad om zich te ontwikkelen) dan ben ik daar ook nog wel tevreden mee hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En nu een lijstje van 'talenten' die het niet gehaald hebben![]()
Bovendien zijn dat alle 4 buitenlanders, Nijland en Pieters zouden als ze het talent hebben gewoon veel sneller mee moeten kunnen, wederom, kijk naar Dirk en Ibi
[ afbeelding ]
Als Willem II zelf nou ook die instelling heeft, dan mag het inderdaad geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:49 schreef reem het volgende:
Alvast gefeliciteerd met de drie punten vanavond. We bakken er nooit wat van bij jullie
Dus altijd invullen in het voordeel van je club. Je moet toch o.a. vragen beantwoorden over je inkomen? moet je natuurlijk zeggen dat je schatrijk bent en veel geld wil gaan uitgeven aan clubartikelen, tv-paketten enz.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:45 schreef leolinedance het volgende:
Die survey op de websiteIk was er na 75 vragen toch wel een beetje klaar mee...
Degene die die survey ontworpen heeft mogen ze van mij ook wel ontslaan![]()
Leuk feitje trouwens (van de wikipedia site van FC Utrecht):
Het onderzoek naar het imago van de eredivisieclubs maakte deel uit van het zogenaamde CPM-model (Club Positioning Matrix), dat door de Eredivisie CV gebruikt wordt als barometer voor het verdelen van de tv-gelden onder de clubs. Naast het imago spelen ook de marktwaarde, de doelgroep, het stadion, de omzet en de UEFA-ranglijst een rol in het bepalen van de score. Uiteindelijk bepalen de CPM-ranglijst en de sportieve prestaties per club hoe de tv-gelden worden verdeeld. FC Utrecht staat op deze lijst met 1636 punten op de zesde plaats, achter respectievelijk Ajax, PSV, Feyenoord, AZ en sc Heerenveen. [18]
2007 2006
1 2 PSV 650 10 15 NAC Breda 313
2 4 sc Heerenveen 594 11 14 Vitesse 299
3 3 Ajax 588 12 9 Roda JC 287
4 6 Feyenoord 581 13 12 Sparta Rotterdam 271
5 1 AZ 572 14 11 Heracles Almelo 226
6 5 FC Groningen 436 15 16 N.E.C. 207
7 10 FC Twente 433 16 13 Excelsior 203
8 8 FC Utrecht 332 17 17 Willem II 193
9 - De Graafschap 317 18 - VVV-Venlo 191
edit: Ik zie dat de tabel nu niet goed leesbaar is. Kijk anders hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/FC_Utrecht
Hehe, nee.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:06 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ok.![]()
Heb jij trouwens een jaar vastgezeten ofzo?
Heeft Reker ergens een schat gevonden ofzo?quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:23 schreef Sj0rSz het volgende:
Onbevestigde bronnen zeggen dat Berg een principeakkoord met PSV heeft bereikt. Hij zou mogelijk in de winterstop al komen.
Ben echt benieuwd wat hiervan waar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |