Dat was HELD ADDO!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:21 schreef Morrigun99 het volgende:
In de wedstrijd tegen Ado deed iemand een "Salcidootje" (ommehaal in de eigen 16)! Welke PSV'er was dat?!
Kan het ook een compromis zijn als Salcido met een omhaal Addo vrij speelt en hij weer iedereen voorbij gaat en scoortquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:26 schreef Vitamine_C het volgende:
Zie liever Addo goals dan de Salcido omhaal
morgen Addo maar in de spits.. en dan Salcido in het centrum van de verdediging.. (kan je de Salcido omhaal én Addo goals zien)..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:26 schreef Vitamine_C het volgende:
Mendez.
Zie liever Addo goals dan de Salcido omhaal
Toch alweer 1 wedstrijd in de competitie voor Fiorentinaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:50 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hee, Da Costa.
Hoe gaat het met hem tegenwoordig?
500 man als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Veel jongens hier die al een reis geboekt hebben naar Madrid? Wat een kutzooi
Wat een kutgrap zegquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:58 schreef Silenus het volgende:
Geen PSV-supporters bij Atletico Madrid - PSV, dit is wel érg lullig jongens.
Zie TT 803
Terug eisen natuurlijk. Flikker toch op met die onzin. In het Ajax-topic wordt er om gelachen, maar ik vind het echt waardeloos. Je betaalt je scheel om je club achterna te reizen en te steunen en dan word je zo genaaid.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:16 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
500 man als ik me niet vergis.
Al met al zwaar klote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |