Ga daar volgende week dinsdag naar toe met school, kreeg er wat informatie bij:quote:Op maandag 1 december 2008 19:16 schreef Amaranth het volgende:
weet iemand of op zondag de winkels ook open zijn bij de kerstmarkt in munster?
In de herfstvakantie nog naar toe geweest, leuk plaatsje.quote:Op maandag 1 december 2008 19:22 schreef MaLo het volgende:
Wij gaan het kleinschaliger aanpakken dan eerst de planning was: we gaan komend weekend naar Bad Bentheim. Dit kleine plaatsje is slechts een kwartiertje rijden van ons huis en heeft een (piep)kleine kerstmarkt, maar het lijkt me ook wel gezellig.
Bentheim is inderdaad een leuk plaatsje. Wij gaan er een paar keer per jaar naartoe, lekker wandelen rondom het kasteel en ff een terrasje pakken. Maar we zijn er nog nooit met de kerstmarkt geweestquote:Op maandag 1 december 2008 19:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Ga daar volgende week dinsdag naar toe met school, kreeg er wat informatie bij:
http://www.muenster.de/st(...)entsflyer2008_nl.pdf
Geen idee of het daar in staat.
[..]
In de herfstvakantie nog naar toe geweest, leuk plaatsje.
Zondag dus.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:20 schreef DarkShine het volgende:
Volgende week trouwens naar de kerstmarkt in Aachen, 10/15 minuten van mij thuis.
Net terug,quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:53 schreef placebeau het volgende:
in dusseldorf waren de meeste zondagsopeningen maar aangekondigd voor 13 december
Kleve kun je vergeten hoor, die is er al niet meerquote:Op maandag 15 december 2008 08:36 schreef stevengerrard het volgende:
Wij zitten nog in dubio om zaterdag richting de oosterburen te gaan. Centro, Dusseldorf of Kleve zitten in de planning maar als ik het hier zo allemaal lees is het overal te druk om gezellig door te lopen
ja is nodigquote:Op zaterdag 20 december 2008 08:49 schreef stevengerrard het volgende:
Weten jullie misschien of je voor Oberhausen / Centro een Umweltsticker nodig hebt?? Voor degene die het niet weten: Een sticker op je auto dat ie milieu vriendelijk is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |