Koop jij nou maar lollerskates want binnenkort moet jij ook in zon buggy door de stad rijdenquote:
whehehequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:31 schreef Snelwagen het volgende:
Deze post is 20113 tekens groot. Vanwege deze grootte is de post misschien niet te wijzigen.
omfg
Berkel naar Pijnacker.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:56 schreef Den_Haag het volgende:
7.7km?
Neem gelijk me spullen mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie een match, ruilen!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
iemand een GS 500 voor 2 mille?31K op teller
koop dan zijn broer, dat loopt wat ruigerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Als ik het geld had... zou ik het wel weten![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/216021//
Koop dan een echte Buellquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Als ik het geld had... zou ik het wel weten![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/216021//
alleen is de TL zo lelijk als het maar kan zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:14 schreef Cageon het volgende:
[..]
koop dan zijn broer, dat loopt wat ruiger![]()
Heb er nog eentje staan toevallig![]()
Meen het echt overigens, ding loopt best makjes
Aldus een GS500 rijderquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
alleen is de TL zo lelijk als het maar kan zijn
Nogmaalsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Weinig keus he, goedkoop én 25 KW, en moet er ook nog een beetje leuk uit zien
quote:
t gaat er toch om hoe je het ervaart, hoe die eruit ziet ben je snel vergetenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk, uiterlijk maakt voor mij wel degelijk uitquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:32 schreef Cageon het volgende:
[..]
t gaat er toch om hoe je het ervaart, hoe die eruit ziet ben je snel vergeten
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk, uiterlijk maakt voor mij wel degelijk uit
quote:
kopen danquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)91/ZXR-750-H1-1.html
jezelf 2 keer kwooten is zo overratedquote:
Zit er wel aan te denken om de GS te koop te zetten ja om te kijken naar wat andersquote:
Voor mij ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk, uiterlijk maakt voor mij wel degelijk uit
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
jezelf 2 keer kwooten is zo overrated
Inkoppertjequote:
op 25kW maakt het weinig uit en de Gs is leuk om mee te spelen tijdens je 25kW periode..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
jezelf 2 keer kwooten is zo overrated
[..]
Zit er wel aan te denken om de GS te koop te zetten ja om te kijken naar wat andersRijd leuk, maar andere motoren misschien leuker
is 1 manier om er achter te komen
Say what?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
smaken verschillenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:43 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Say what?
Weet je hoe lekker het kontje van een TL is
hoe weet je dat?quote:
1.9 jaarquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:42 schreef Cageon het volgende:
[..]
op 25kW maakt het weinig uit en de Gs is leuk om mee te spelen tijdens je 25kW periode..
Hoelang moet je nog
Hell noquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
hoe weet je dat?![]()
heb je ervoor betaald?
quote:Je hebt 2 notes gekregen van onze moderators.
whut ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:47 schreef Cageon het volgende:
je bent je er van bewust dat dit soort praktijken niet meer toe is gestaan in 2009?
[ afbeelding ]
GS 500:quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Weinig keus he, goedkoop én 25 KW, en moet er ook nog een beetje leuk uit zien
Truequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:44 schreef Cageon het volgende:
[..]
smaken verschillen
Maar meer dan die kont zal die niet snel zien met een SV
quote:
1 notesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tering, nooit meer bij de overheid werken.
Wat een mietje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je mag t best een lelijk eendje vinden hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Maar oke ik moet toegeven, als je die voorkuip en duocover van de TL schopt, en er een SBK stuurtje op zet dan is het wel te pruimen
Dat is de LC2 125 (2-takt) niet de LC4 400quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:52 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Die foto ervan had ik nog nooit gezien. Mooie duitse streetfighter kont
Deze TL is dan wél weer mooiquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:02 schreef Cageon het volgende:
[..]
je mag t best een lelijk eendje vinden hoor![]()
Letterlijk een black widow.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Deze TL is dan wél weer mooistukken mooier dan origineel vind ik
Is het laatste wat je mij over een TL's uiterlijk hoort klagen in dit topic
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is ook een hele nettequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat komt nog wel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:13 schreef Cageon het volgende:
..behalve op ducati clubraces, daar ga je men iet zo snel vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog iets voor Cockslikker's foute smaak.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat komt nog wel.
Mag hopen dat ik dan uitgenodigd word om bij de MotoGP rond te lopen in de pits / paddock en start opstelling ivm behaalde resultaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
</dreaming>Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Dan moet je dus minimaal Arie Vos evenaren.quote:
Gast!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mag hopen dat ik dan uitgenodigd word om bij de MotoGP rond te lopen in de pits / paddock en start opstelling ivm behaalde resultaten.
</dreaming>
Stem nu!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:22 schreef koffiekoekje het volgende:
Gast!Ik zoek een vrouw die mijn paraplu wil vasthouden
![]()
dat zou wel stijl zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan moet je dus minimaal Arie Vos evenaren.Of nog verder.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gast!Ik zoek een vrouw die mijn paraplu wil vasthouden
![]()
ikwiloowkbouwenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:13 schreef Cageon het volgende:
[..]
is ook een hele nette
maar doe mij dit dan maar (kost ~ 12k - 13k)
[ afbeelding ]
Heb nog overwogen zo'n bakker aan te schaffen voor het circuit (niet die van t plaatje, die was helemaal duur)
Beetje duur alleen voor wat je er voor kreeg.![]()
En daarnaast niet echt een klasse waar je in mee kan rijden, behalve op ducati clubraces, daar ga je men iet zo snel vinden
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stem nu!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Honda niet, electrische scooter is een serieuze overweging..[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de Intermot stonden al diverse modellen voor 3 mille.Nieuwe baan
quote:Word ook gewoon hard uitgelachen
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stem nu!!!
Is dat nog niet afgelopen???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
staat al hartstiukkke lang daar
En inderdaad WB - nieuwe job als?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Dat is nog eens een mooie!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dat had ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:03 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat is de LC2 125 (2-takt) niet de LC4 400
Andere vraag, wtf zijn die notes eigenlijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:04 schreef Snelwagen het volgende:
Waar kan je eigenlijk zien hoeveel notes je hebt?
In die link van KoffiekoekjuH dus.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:04 schreef Snelwagen het volgende:
Waar kan je eigenlijk zien hoeveel notes je hebt?
Aantekeningen van modjes over je postgedrag.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:26 schreef Roderick2085 het volgende:
Andere vraag, wtf zijn die notes eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie, behalve de broertjes die er volgens mij iets van 450 ofzo hadden, gaat er overheen?
![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:19 schreef BazzieK het volgende:BWT heeft een note die wel meer waard is dan tien bij elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie, behalve de broertjes die er volgens mij iets van 450 ofzo hadden, gaat er overheen?
En daar had jij wat mee te maken.
Vunzige acties op een zolderkamertje samen.![]()
quote:sinds een paar weken heb ik mijn tiger van 1997,
ik heb aardig sleutel ervaring, en doe in principe alles zelf. ik heb in het verleden enkele jaren als motorfietsmonteur gewerkt, bij 2 motorzaken. maar eigenlijk nooit met triumph te maken gehad,
ik moet zeggen dat ik nu ik me er min of meer noodgedwongen in verdiep dat ik aangenaam verrast ben door de manier waarop de engelsen hun motoren in elkaar zetten. ten opzichte van bv Honda (waar ik het meeste mee te maken heb gehad) zijn er dingen die duidelijk beter doordacht zijn.
neem de ontsteking, 1 pickup coil en een rotor met meerdere punten ipv 2 coils, dan heb je op triumph een nette ic gestuurde ontstekings computer die met transistoren de massa van de bobines aanstuurd ipv een CDI ontsteking die de pluspuls regelt op honda... (en waar ze om bekend staan qua problemen)
dynamo, extern, dus niet in een carterkap, en na een jaar of wat doorgebrand door interen van oude olie op de isolatie.. is wat voor te zeggen toch ?
en de onderdelen prijzen zijn ook een stuk vriendelijker dan bij de jappen heb ik al gemerkt
kortom ik ben blij dat ik nu triumph rij...
Even verifiëren wat hij onder nieuw verstaat, van Hyperpro kosten ze 99 euro.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:50 schreef Den_Haag het volgende:
WB, wat zeg je hier van?
http://www.motor-forum.nl(...)rvorkverenset-1.html
nope - daar moet ik zelf voor zorgen........quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
@BWT, is dat inclusief leasemotor.![]()
![]()
heb ik weer iets gemist.....quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In die link van KoffiekoekjuH dus.![]()
[..]
Wat is belangrijker? Voor of achter?quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Even verifiëren wat hij onder nieuw verstaat, van Hyperpro kosten ze 99 euro.
En voor 350 euro heb je ook een nieuwe achterveer+alles gemonteerd.
Ter uwer overweging.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:10 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)-der-motorrijde.html
![]()
Maar dat wordt wel wat makkelijker denk ik.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:56 schreef bvvt het volgende:
nope - daar moet ik zelf voor zorgen........
Balans is de zaak. Beide dus.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:07 schreef Den_Haag het volgende:
Wat is belangrijker? Voor of achter?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:39 schreef Worldbeater het volgende:
Balans is de zaak. Beide dus.![]()
Persoonlijk vind ik voor belangrijker.(voor kwijt is direct fataal, achter begint met een slippertje
)
Met wat meer woorden van jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter filmpje van de electrische dragracer.![]()
[ Bericht 41% gewijzigd door Worldbeater op 01-11-2008 11:54:27 ]
quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met wat meer woorden van jou?Related videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter filmpje van de electrische dragracer.![]()
Oh ja, behalve SM motoren. [/Disclaimer]quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:54 schreef koffiekoekje het volgende:
Hij rijd alleen op zijn achterwiel
quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:58 schreef koffiekoekje het volgende:
Related video
Ja die had ik ook even bekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net als een SMART met Hayabusa motorblok.![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met wat meer woorden van jou?Zolang je grip op de zaak hebt is het allemaal goed, maar wat je wel merkt vooral bij wat oudere fietsen is dat de passingen soms enigzins in de kritieke zone komen. Hierdoor onstaat abrassie met kritieke gevolgen, daardoor moet je zo nu en dan een nieuwe fiets kopen, of de oude goed onderhouden wat flink in de papieren kan gaan lopen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter filmpje van de electrische dragracer.![]()
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Keer de balans testen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Balans is de zaak. Beide dus.![]()
Persoonlijk vind ik voor belangrijker.(voor kwijt is direct fataal, achter begint met een slippertje
)
quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Related video
Die moet ik hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai naar dieren.
Khad er vast 1 mee kunnen voor je uit China, paste vast wel in mn kofferquote:
Serieus.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:00 schreef Snelwagen het volgende:
Zolang je grip op de zaak hebt is het allemaal goed, maar wat je wel merkt vooral bij wat oudere fietsen is dat de passingen soms enigzins in de kritieke zone komen. Hierdoor onstaat abrassie met kritieke gevolgen, daardoor moet je zo nu en dan een nieuwe fiets kopen, of de oude goed onderhouden wat flink in de papieren kan gaan lopen....
Gratis consult bij Hyperpro in Alphen aan de Rijn.quote:
Ik heb het ook over de bewegende delen, want zonder beweging gebeurd er weinigquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Serieus.Een off the road kan flinken klappen krijgen, maar soms lijkt me eerder een uitzondering bij een wegmotor. Delen zitten gewoon goed genoeg vast om in te slaan of te bewegen.
Erosieve slijtage is meer aan de orde dan abrasieve, alleen bewegende delen slijten enigzins.
En bij de achterschokdemper komt er om de hoek kijken of de demper zelf nog wel goed werkt.
Anders heeft een veer weinig tot geen nut.![]()
[..]
Gratis consult bij Hyperpro in Alphen aan de Rijn.![]()
Gisteren was een optie, maar voorlopig niet meer door de weeks mag ik hopen.
En helaas kan ik nooit op zaterdagen.
Zat er een foto bij?quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:41 schreef Snelwagen het volgende:
Khad er vast 1 mee kunnen voor je uit China, paste vast wel in mn koffer![]()
Net weer mail gekregen uit China
Voorbeelden.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:49 schreef Snelwagen het volgende:
Ik heb het ook over de bewegende delen, want zonder beweging gebeurd er weinig
quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
BWT heeft een note die wel meer waard is dan tien bij elkaar.En daar had jij wat mee te maken.
Vunzige acties op een zolderkamertje samen.
Interessant is kijken naar deel 1.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:05 schreef Cageon het volgende:
zo twist of the wrist deel 2 ook uitgelezen
Me so horny Mr. Bossquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:41 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Net weer mail gekregen uit China
heb ik ook liggen hier..quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Interessant is kijken naar deel 1.
http://64.233.183.104/search?q=cache:AhkGPKAWXHwJ:www.axxess.tmfweb.nl/shared_forum/A_Twist_Of_The_Wrist_NL-EDITIE.doc+twist+of+the+wrist&hl=nl&ct=clnk&cd=3&lr=lang_nl
waar is deel 2? :pquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:05 schreef Cageon het volgende:
komend seizoen de powerslides maar is uitproberen.![]()
ik ga geen 50mb mailenquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
pff registreren en torrents gedoe, kan je em niet ff mailen ?Bergman89 apenkont gmail.com als ie beetje groot is
Of was het een threesome.quote:
Je weet dat Garry McCoy, Nick Hayden en Chris Vermeulen niet de snelste coureurs zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:05 schreef Cageon het volgende:
komend seizoen de powerslides maar is uitproberen.![]()
Kom maar op.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:21 schreef Cageon het volgende:
ik ga geen 50mb mailen
o is maar 4 mb
moment
tnxquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
ik ga geen 50mb mailen
o is maar 4 mb
moment
Dat valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:58 schreef bvvt het volgende:
saaai inderdaad vanavond
ik probeer een 1 TB schijf te vullen
zo is ie wel mooier ja... en technisch ook beter denk ik kwa krachtenverdelingquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:08 schreef Cageon het volgende:
lekker je schokbreker tussen de uitlaatbochten.
Word die lekker warm van![]()
ook die 'dwars' buizen zouden mooier staan met een grotere hoek op t frame, zeg maar.
denk ik
bijna tevreden, nu de uitlaat of schokbreker nog verplaatsen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
zo is ie wel mooier ja...
[ afbeelding ]
nee, dat valt tegen.quote:
Dat zeggen ze in het Morini topique nou ook altijd.quote:
we kijken wel eensquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gratis consult bij Hyperpro in Alphen aan de Rijn.![]()
Gisteren was een optie, maar voorlopig niet meer door de weeks mag ik hopen.
En helaas kan ik nooit op zaterdagen.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:10 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb nog wel een perfect frame in de aanbieding.
[ afbeelding ]
En voor de achterbrug ff bij de Bimota DB5 kijken.
Motoport belde vanmiddag eindelijk.
Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen inderdaad die spiegels!Net voelsprieten.
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op zondag 2 november 2008 11:15 schreef -XX- het volgende:
Nice.![]()
Alleen inderdaad die spiegels!Net voelsprieten.
Euh apartquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
zo is ie wel mooier ja... en technisch ook beter denk ik kwa krachtenverdeling
[ afbeelding ]
Boehoe!!! Tís een stoere motor!!!quote:
Maak jij even een mooi profi zig&zag frame.quote:
tering, waarom moet ik uitgerekend NU met school bezigquote:Op zondag 2 november 2008 12:58 schreef Worldbeater het volgende:
Fabrizio bijna neergeslagen door Biaggi.![]()
Hij smeekte vergiffenis voor het onderuitrijden.![]()
[ afbeelding ]
Doe de Supersport 600 ook maar. Barry Veneman op kop!quote:Op zondag 2 november 2008 13:06 schreef Cageon het volgende:
tering, waarom moet ik uitgerekend NU met school bezig
download t straks wel
ik kijk de SSP ook altijdquote:Op zondag 2 november 2008 13:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doe de Supersport 600 ook maar. Barry Veneman op kop!
Avond.quote:
WSBK was nu tot enkele ronden voor het einde een nek aan nek race,quote:Op zondag 2 november 2008 13:50 schreef Cageon het volgende:
ik kijk de SSP ook altijd![]()
Meestal spannender
quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 14:06 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Met aan het eind een juffrouw die naar me toe kwam die zei: Als ik mijn ogen dichtdoe lijkt het alsof ik Jeff Healey hoorAlleen kan jij zien
je zingt ook nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
[..]
Met aan het eind een juffrouw die naar me toe kwam die zei: Als ik mijn ogen dichtdoe lijkt het alsof ik Jeff Healey hoorAlleen kan jij zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed man
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Ohja, dat doe ik ook nietquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 14:08 schreef ikookhier het volgende:
AvondPrima timing
![]()
Wat hoor ik gaat Rib-i volgende week een motor kopen!!![]()
Was het maar waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En toen zei jij: als je je ogen dichtdoet ram ik er wat lekkers in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/Xander de Buisonje]
![]()
Maar wat speel je dan, want ik zie ook Blues bij je.
In de Supersport was nog een rijder met een team uit Ridderkerk.quote:Op zondag 2 november 2008 14:11 schreef Cageon het volgende:
NICE
een van de rijders in de SBK daar had zijn eerste debuut, een motormaffer
![]()
Had grote ruzie met Sofuoglu, die probeerde hem nog een tik tegen de helm te geven op het rechte stuk.![]()
Ja neem een versie met hardeschijf,Vanaf de volgende update kan je de spellen opslaan op je hardeschijf en maakt i niet zo veel herriequote:Op zondag 2 november 2008 14:12 schreef rib-1 het volgende:
@IOH
Ik wil een XboX 360 kopen, moet ik die moet harde schijf nemen of is dat onzin als ik geen illegale spelletjes speel en toch niet download
hmm ...quote:Op zondag 2 november 2008 14:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En toen zei jij: als je je ogen dichtdoet ram ik er wat lekkers in.[/Xander de Buisonje]
![]()
Maar wat speel je dan, want ik zie ook Blues bij je.![]()
[..]
In de Supersport was nog een rijder met een team uit Ridderkerk.![]()
Had grote ruzie met Sofuoglu, die probeerde hem nog een tik tegen de helm te geven op het rechte stuk.
Maandagquote:Misschien maak ik aanstaande maandag mijn SBK debuut...
En dan dit, die kent m denk ikquote:Heej dikbek!!
Dat was gewoon net je live tv-debuut bij de SBK
Ik moest eerst bijkomen van het lachen en toen ik opkeek was ze wegquote:Op zondag 2 november 2008 14:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En toen zei jij: als je je ogen dichtdoet ram ik er wat lekkers in.[/Xander de Buisonje]
![]()
Maar wat speel je dan, want ik zie ook Blues bij je.![]()
Oh dus de 360 maakt herrie :quote:Op zondag 2 november 2008 14:20 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ja neem een versie met hardeschijf,Vanaf de volgende update kan je de spellen opslaan op je hardeschijf en maakt i niet zo veel herrie
Best wel bijzonder, Barry kon geen plek krijgen.quote:
Vrouwen weglachen als ze je benaderen. Been there.quote:Op zondag 2 november 2008 14:23 schreef rib-1 het volgende:
Ik moest eerst bijkomen van het lachen en toen ik opkeek was ze weg
Aha.quote:Ik zi meer in de Funk/Soul hoek met Jazz/Rock invloeden
Lekker duidelijkHet is moeilijk om een label te plakken omdat iedereen van elkaar jat
Dat hangt er vanaf hoe veel geld je wilt uit geven! ze hebben nu geld terug actiequote:Op zondag 2 november 2008 14:28 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Oh dus de 360 maakt herrie :![]()
De 60 GB of de 120 GB
Vind dat die het erg leuk doet.quote:Op zondag 2 november 2008 14:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Best wel bijzonder, Barry kon geen plek krijgen.
Of hij wilde een wat competatiever team.![]()
Barry is sinds halverwege het seizoen full prof.
Vrouwen weg jagen heb ik gister wel gedaanquote:
[..]
Vrouwen weglachen als ze je benaderen. Been there.![]()
[..]
Wat een omslachtige openingszinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
idd weten waar ze vandaan komen en hoe ze heten, zonder ze ook maar één keer gezien te hebben werkt beterquote:Op zondag 2 november 2008 14:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat een omslachtige openingszin
quote:Op zondag 2 november 2008 14:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat een omslachtige openingszin
quote:Op zondag 2 november 2008 14:08 schreef ikookhier het volgende:
AvondPrima timing
![]()
Wat hoor ik gaat Rib-i volgende week een motor kopen!!![]()
Nou, ik ga zaterdag wel ff bij hem langs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien dat ik hem kan over halen???????
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Lijkt me een goed planquote:Op zondag 2 november 2008 15:35 schreef bvvt het volgende:
[..]
Nou, ik ga zaterdag wel ff bij hem langs.
Misschien dat ik hem kan over halen???????
Ik vind anders wel een lekker dagje vandaag heurquote:Op zondag 2 november 2008 16:29 schreef -XX- het volgende:
Joepie de poepie! Het lijkt wel winter.![]()
Ik mis het motorrijden in de hitte.
quote:Op zondag 2 november 2008 16:39 schreef ikookhier het volgende:
Vindt al die regen ergerHet enige schatje waar van het wel erg is, als ze nat is
![]()
quote:Op zondag 2 november 2008 16:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik vind anders wel een lekker dagje vandaag heur
zou Rib dat willen/durven???quote:Op zondag 2 november 2008 16:21 schreef Worldbeater het volgende:
Binnenkort Rib-i op een SV voor 1.750,00
zeker HD nemenquote:Op zondag 2 november 2008 14:12 schreef rib-1 het volgende:
@IOH
Ik wil een XboX 360 kopen, moet ik die moet harde schijf nemen of is dat onzin als ik geen illegale spelletjes speel en toch niet download
1e en laatste van het seizoenquote:
Als je massa heet verdien je het ook nietquote:Op zondag 2 november 2008 21:38 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Massa geen kampioen is geworden
En de oude was al niet voor je te rijden.quote:Op zondag 2 november 2008 22:12 schreef BazzieK het volgende:
Nieuwe duc hyperfighterWat een druk hok zeg.
quote:Op zondag 2 november 2008 22:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En de oude was al niet voor je te rijden.![]()
Stel een Morini voor die 52 pk meer heeft.
En de karrevrachten meer aan koppel komen er zeker niet later in.![]()
Hopeloos ouderwets die Ducs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hypermotard is wat anders dan hyperfighter. En PK's zeggen me niet zo veel, die Honda had ook meer PKtjes dan de Duc maar die was dan weer saai
![]()
quote:Op zondag 2 november 2008 22:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat extra gewichtin de strijd is soms geen overbodige luxe.
Dat merkte vandaag ook enkele van me tegenstandersquote:Op zondag 2 november 2008 22:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat extra gewichtin de strijd is soms geen overbodige luxe.
quote:
quote:De Ducati Streetfighter en Ducati Streetfighter S worden beide aangedreven door dezelfde krachtbron: het 155 pk sterke 1099cc v-twin blok.
Oehw wat doet u? Judo?quote:Op zondag 2 november 2008 22:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat merkte vandaag ook enkele van me tegenstanders
preciesquote:Op zondag 2 november 2008 22:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]Hypermotard is wat anders dan hyperfighter. En PK's zeggen me niet zo veel, die Honda had ook meer PKtjes dan de Duc maar die was dan weer saai
Can I touch you?quote:Op zondag 2 november 2008 23:44 schreef Cageon het volgende:
Straks heb ik een snel in elkaar geflanst opzich wel leuk werkende photoviewer gebouwd die gebruik maakt van AJAX, jaja de king
nog 1 feature toevoegen
quote:
Ga nou maar je MMFer zoeken in de WSBK beeldenquote:Op maandag 3 november 2008 00:00 schreef Cageon het volgende:
[..]
to you too, biatch.
Die kan je krijgen
[ afbeelding ]
Materiaal is nog niet binnenquote:Op maandag 3 november 2008 00:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ga nou maar je MMFer zoeken in de WSBK beelden
quote:Op maandag 3 november 2008 00:33 schreef Cageon het volgende:
[..]
Materiaal is nog niet binnen
Wel irritant zo'n backstabbing lurker
* Cageon gaat kloons aan maken.![]()
Zover was ik ook al wel, maar zoals die het zei zou die volgens mij ook gaan rijdenquote:Op maandag 3 november 2008 00:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Tipje: Het is de laarzenman van Alpinestars
quote:Op maandag 3 november 2008 00:50 schreef Cageon het volgende:
[..]
Zover was ik ook al wel, maar zoals die het zei zou die volgens mij ook gaan rijden
Vergelijk je nou GS rijders met Golf rijdersquote:Op maandag 3 november 2008 09:18 schreef Geqxon het volgende:
Toch altijd nog verbazingwekkend waarom iemand een GS500 rijdt. Heb je dan zulke goede herinneringen aan je lestijd? Ik zelf heb nog nooit op een motor met minder dan 35kw gereden...
24cmquote:Op maandag 3 november 2008 09:18 schreef Geqxon het volgende:
Toch altijd nog verbazingwekkend waarom iemand een GS500 rijdt. Heb je dan zulke goede herinneringen aan je lestijd? Ik zelf heb nog nooit op een motor met minder dan 35kw gereden...
waarschijnlijk kun je ook niet rijden.quote:Op maandag 3 november 2008 09:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet dan ook mijn rijbewijs nog halen.quote:Op maandag 3 november 2008 10:12 schreef Cageon het volgende:
[..]
waarschijnlijk kun je ook niet rijden.
Anders had je de lol van het motor rijden (ongeacht vermogen) wel begrepen.
Maar je rijdt al wel zo te lezen?quote:Op maandag 3 november 2008 10:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik moet dan ook mijn rijbewijs nog halen.
Dus?quote:Op maandag 3 november 2008 09:18 schreef Geqxon het volgende:
quote:Op maandag 3 november 2008 00:00 schreef Cageon het volgende:
[..]
to you too, biatch.
Die kan je krijgen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 november 2008 09:18 schreef Geqxon het volgende:
quote:Op maandag 3 november 2008 10:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik moet dan ook mijn rijbewijs nog halen.
Dat is ook compleet onverwachts zeg, met die accuquote:Op maandag 3 november 2008 13:52 schreef Geerd het volgende:
Zo ff ommetje gemaakt, moest alleen wel startkabels gebruikenaccu toch niet helemaal lekker ben ik bang.
En nog handje uitgestoken naar een brommer (':
Grote jongenquote:Op maandag 3 november 2008 09:18 schreef Geqxon het volgende:
Geen specifieke punten. leuke 'begin'motorquote:Op maandag 3 november 2008 11:24 schreef Vince22 het volgende:
Hey mensen! Ik ga vandaag kijken naar (misschien) mijn eerste motor! Het betreft onderstaande motor die ik voor een prikke kan overnemen. Heeft iemand misschien idee wat de zwakke punten zijn en waar ik extra op moet letten? Het betreft een Yamaha FZR600 uit 1992 of 1993....
[ afbeelding ]
Je woont vast niet op een flatquote:Op maandag 3 november 2008 14:44 schreef Geqxon het volgende:
Ik rij gewoon op eigen terrein hoor.
Moraalridders.
Op het achterwiel door de binnenplaats!quote:Op maandag 3 november 2008 15:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je woont vast niet op een flat
Iets te vieren?quote:
Buggerquote:Op maandag 3 november 2008 16:04 schreef Snelwagen het volgende:
FOK, krijg net mail dat half jaar Oostenrijk niet door gaat, Nu binnen 3 maanden wat anders zien te regelen
Dat jaquote:
Wat niet zo bedoeldquote:Op maandag 3 november 2008 16:16 schreef koffiekoekje het volgende:
In de categorie ongepaste posts...
[..]
Minderquote:Op maandag 3 november 2008 16:04 schreef Snelwagen het volgende:
FOK, krijg net mail dat half jaar Oostenrijk niet door gaat, Nu binnen 3 maanden wat anders zien te regelen
Logischquote:Op zondag 2 november 2008 22:29 schreef BazzieK het volgende:Hypermotard is wat anders dan hyperfighter. En PK's zeggen me niet zo veel, die Honda had ook meer PKtjes dan de Duc maar die was dan weer saai
quote:
Alles uit de OP.quote:Op maandag 3 november 2008 11:24 schreef Vince22 het volgende:
Hey mensen! Ik ga vandaag kijken naar (misschien) mijn eerste motor! Het betreft onderstaande motor die ik voor een prikke kan overnemen. Heeft iemand misschien idee wat de zwakke punten zijn en waar ik extra op moet letten? Het betreft een Yamaha FZR600 uit 1992 of 1993....
[ afbeelding ]
kan dorstig met olie zijnquote:Op maandag 3 november 2008 11:24 schreef Vince22 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 november 2008 19:15 schreef Worldbeater het volgende:
En al weer terug uit de sportschool, en dat na de eerste dag @nieuwe werk.
Goedbezig, wat doe je nu precies? of wat is de bedoeling dat je gaat doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
ey old cheeky bastard.quote:Op maandag 3 november 2008 19:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
kan dorstig met olie zijnverder aardige fiets
Hej manquote:
Hej manquote:Op maandag 3 november 2008 19:48 schreef Cageon het volgende:
ey old cheeky bastard.
Dat schaken mail ik nog wel ff over
Ben ik in eens niet meer welkomquote:Op maandag 3 november 2008 19:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hej manmet goed weer aankomend weekend, weer es een keer ouderwetsch rijden
Ja man, TLRquote:
nee man, niemand die dat trage lelijke hok wil hebbenquote:Op maandag 3 november 2008 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ehh nog niet verkocht/ingeruild
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjeh ik denk toch echt dat t dit keer niet plotseling veranderd... maar misschien kan ik wel @ dome komen voor een bakkiejquote:denken...sjah we hebben nog 5-6 dagen te gaan![]()
Lang geleden..
Kan ik mijn pet ook weer is in ontvangst nemen of heb je die ondertussen al weg gegooit?
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
ik heb wel goed nieuws voor je...quote:Op maandag 3 november 2008 16:04 schreef Snelwagen het volgende:
quote:Op maandag 3 november 2008 20:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
nee man, niemand die dat trage lelijke hok wil hebben
Denk dat ik de TLR maar op mijn slaap kamer ga neer zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]beste optie
ff geleden weer iddquote:Mjeh ik denk toch echt dat t dit keer niet plotseling veranderd... maar misschien kan ik wel @ dome komen voor een bakkiej![]()
Lang geleden..
Kan ik mijn pet ook weer is in ontvangst nemen of heb je die ondertussen al weg gegooit?lijkt mij een plan
petje ligt hier nog altijd te liggen
zal es probben em niet te vergeten
![]()
mooiquote:Op maandag 3 november 2008 20:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
CP present in leer as we speak
Nêh, denk dat ik het geld wel hard nodig heb komend seizoenquote:
Ik ben hem toen ook vergeten tijdens de pre-vakantie besprekingquote:[..]
ff geleden weer iddlijkt mij een plan
petje ligt hier nog altijd te liggen
zal es probben em niet te vergeten
Van het weekend moet ik wat anders rijdenquote:Op maandag 3 november 2008 19:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hej manmet goed weer aankomend weekend, weer es een keer ouderwetsch rijden
[..]
Hej manscool
blubbie is ook wel aardig
of je bent goed bezigquote:Op maandag 3 november 2008 20:35 schreef Cageon het volgende:
Nêh, denk dat ik het geld wel hard nodig heb komend seizoen![]()
Zit te twijfelen om misschien KNMV CUP 1000 te gaan rijden![]()
Bandenwarmers en regenbanden heb ik al.![]()
lag niet helemaal aan mij dusquote:Ik ben hem toen ook vergeten tijdens de pre-vakantie bespreking![]()
Nice Shitquote:Op maandag 3 november 2008 20:35 schreef Geerd het volgende:
Van het weekend moet ik wat anders rijden
kunnen ook wel een keer schaakmeeting doenquote:Schaken
Wil je een plakkende regen achterbandquote:Op maandag 3 november 2008 20:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
of je bent goed bezigheb aardig wat gemist zie ik
quote:[..]
lag niet helemaal aan mij dus
gaat hem niet worden denk ik, de GS staat nog in de woonkamerquote:Op maandag 3 november 2008 20:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooinijmegen was het toch
meeten dis weekend
wil wel weten hoe het is om te plakken in de regenquote:Op maandag 3 november 2008 20:40 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wil je een plakkende regen achterbandHeb er nog wel één over
![]()
2 slicks pirelli superbike slicks 190/55
1 pirelli Supercorsa SC1 voorband
1 setje michellin Rain voor/achter
1 achterband pirelli rain
Heb al aardig wat rubber in de schuur en dan ook nog de MPP2CT's die er nu op liggen![]()
Owja en de 2ct achterband die ik nog heb liggen van de TLR
[..]
Ben alleen bang dat je aan alleen een achterband niet genoeg hebquote:Op maandag 3 november 2008 20:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wil wel weten hoe het is om te plakken in de regen
Mjeh een beetjequote:tis hard gegaan met materiaal hee
Een apparatenfabriek in lastechniek, dus eigen machinefabriek in huis.quote:Op maandag 3 november 2008 19:28 schreef Geerd het volgende:
Goedbezig, wat doe je nu precies? of wat is de bedoeling dat je gaat doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wilde het tot einde contract volhouden, ze zeker geen kostenbesparing geven.quote:![]()
Maar ik werd na twee weken toch een beetje gek zonder werkplek.
Dus maar vervroegd pensioen aangevraagd.![]()
Dat was ook wel het plan, die gaat na de opleiding pas de deur uit. Als dat plan nog doorgaat, ffs. Mn hele planning overhoopquote:Op maandag 3 november 2008 20:16 schreef Cageon het volgende:
[..]
ik heb wel goed nieuws voor je...
Kun je de KTM houden![]()
quote:Op maandag 3 november 2008 21:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een apparatenfabriek in lastechniek, dus eigen machinefabriek in huis.
Heb al spullen in het magazijn gezien die erg op dogbones lijken voor de SZR.![]()
Blijf er nog maar ff langer werken, dan kan ik vast ook wel verzoekjes doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Tekeningen maak ik zelf wel
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
kan ik me voorstellen. wat doe je nu?quote:Op maandag 3 november 2008 21:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wilde het tot einde contract volhouden, ze zeker geen kostenbesparing geven.![]()
Maar ik werd na twee weken toch een beetje gek zonder werkplek.
Dus maar vervroegd pensioen aangevraagd.
ik ken t...quote:Op maandag 3 november 2008 21:34 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dat was ook wel het plan, die gaat na de opleiding pas de deur uit. Als dat plan nog doorgaat, ffs. Mn hele planning overhoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |