Koop jij nou maar lollerskates want binnenkort moet jij ook in zon buggy door de stad rijdenquote:
whehehequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:31 schreef Snelwagen het volgende:
Deze post is 20113 tekens groot. Vanwege deze grootte is de post misschien niet te wijzigen.
omfg
Berkel naar Pijnacker.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:56 schreef Den_Haag het volgende:
7.7km?
Neem gelijk me spullen mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie een match, ruilen!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
iemand een GS 500 voor 2 mille?31K op teller
koop dan zijn broer, dat loopt wat ruigerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Als ik het geld had... zou ik het wel weten![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/216021//
Koop dan een echte Buellquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Als ik het geld had... zou ik het wel weten![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/216021//
alleen is de TL zo lelijk als het maar kan zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:14 schreef Cageon het volgende:
[..]
koop dan zijn broer, dat loopt wat ruiger![]()
Heb er nog eentje staan toevallig![]()
Meen het echt overigens, ding loopt best makjes
Aldus een GS500 rijderquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
alleen is de TL zo lelijk als het maar kan zijn
Nogmaalsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Weinig keus he, goedkoop én 25 KW, en moet er ook nog een beetje leuk uit zien
quote:
t gaat er toch om hoe je het ervaart, hoe die eruit ziet ben je snel vergetenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk, uiterlijk maakt voor mij wel degelijk uitquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:32 schreef Cageon het volgende:
[..]
t gaat er toch om hoe je het ervaart, hoe die eruit ziet ben je snel vergeten
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk, uiterlijk maakt voor mij wel degelijk uit
quote:
kopen danquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)91/ZXR-750-H1-1.html
jezelf 2 keer kwooten is zo overratedquote:
Zit er wel aan te denken om de GS te koop te zetten ja om te kijken naar wat andersquote:
Voor mij ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk, uiterlijk maakt voor mij wel degelijk uit
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
jezelf 2 keer kwooten is zo overrated
Inkoppertjequote:
op 25kW maakt het weinig uit en de Gs is leuk om mee te spelen tijdens je 25kW periode..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
jezelf 2 keer kwooten is zo overrated
[..]
Zit er wel aan te denken om de GS te koop te zetten ja om te kijken naar wat andersRijd leuk, maar andere motoren misschien leuker
is 1 manier om er achter te komen
Say what?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
smaken verschillenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:43 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Say what?
Weet je hoe lekker het kontje van een TL is
hoe weet je dat?quote:
1.9 jaarquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:42 schreef Cageon het volgende:
[..]
op 25kW maakt het weinig uit en de Gs is leuk om mee te spelen tijdens je 25kW periode..
Hoelang moet je nog
Hell noquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
hoe weet je dat?![]()
heb je ervoor betaald?
quote:Je hebt 2 notes gekregen van onze moderators.
whut ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:47 schreef Cageon het volgende:
je bent je er van bewust dat dit soort praktijken niet meer toe is gestaan in 2009?
[ afbeelding ]
GS 500:quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Weinig keus he, goedkoop én 25 KW, en moet er ook nog een beetje leuk uit zien
Truequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:44 schreef Cageon het volgende:
[..]
smaken verschillen
Maar meer dan die kont zal die niet snel zien met een SV
quote:
1 notesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tering, nooit meer bij de overheid werken.
Wat een mietje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je mag t best een lelijk eendje vinden hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Maar oke ik moet toegeven, als je die voorkuip en duocover van de TL schopt, en er een SBK stuurtje op zet dan is het wel te pruimen
Dat is de LC2 125 (2-takt) niet de LC4 400quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:52 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Die foto ervan had ik nog nooit gezien. Mooie duitse streetfighter kont
Deze TL is dan wél weer mooiquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:02 schreef Cageon het volgende:
[..]
je mag t best een lelijk eendje vinden hoor![]()
Letterlijk een black widow.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Deze TL is dan wél weer mooistukken mooier dan origineel vind ik
Is het laatste wat je mij over een TL's uiterlijk hoort klagen in dit topic
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is ook een hele nettequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat komt nog wel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:13 schreef Cageon het volgende:
..behalve op ducati clubraces, daar ga je men iet zo snel vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog iets voor Cockslikker's foute smaak.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat komt nog wel.
Mag hopen dat ik dan uitgenodigd word om bij de MotoGP rond te lopen in de pits / paddock en start opstelling ivm behaalde resultaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
</dreaming>Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Dan moet je dus minimaal Arie Vos evenaren.quote:
Gast!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mag hopen dat ik dan uitgenodigd word om bij de MotoGP rond te lopen in de pits / paddock en start opstelling ivm behaalde resultaten.
</dreaming>
Stem nu!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:22 schreef koffiekoekje het volgende:
Gast!Ik zoek een vrouw die mijn paraplu wil vasthouden
![]()
dat zou wel stijl zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan moet je dus minimaal Arie Vos evenaren.Of nog verder.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gast!Ik zoek een vrouw die mijn paraplu wil vasthouden
![]()
ikwiloowkbouwenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:13 schreef Cageon het volgende:
[..]
is ook een hele nette
maar doe mij dit dan maar (kost ~ 12k - 13k)
[ afbeelding ]
Heb nog overwogen zo'n bakker aan te schaffen voor het circuit (niet die van t plaatje, die was helemaal duur)
Beetje duur alleen voor wat je er voor kreeg.![]()
En daarnaast niet echt een klasse waar je in mee kan rijden, behalve op ducati clubraces, daar ga je men iet zo snel vinden
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stem nu!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Honda niet, electrische scooter is een serieuze overweging..[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de Intermot stonden al diverse modellen voor 3 mille.Nieuwe baan
quote:Word ook gewoon hard uitgelachen
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stem nu!!!
Is dat nog niet afgelopen???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
staat al hartstiukkke lang daar
En inderdaad WB - nieuwe job als?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Dat is nog eens een mooie!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |