Ik vind het heel tof voor je, maar ik ben niet jaloers want als ik iemand zou moeten piercen val ik flauwquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:59 schreef ParanoidEv het volgende:
HELL YEAH, ik mag gaan! http://www.fakir.org/classes/basicpiercing.html
Nu nog even alles regelen. Ik ben zo HAPPYYYYYYYYYYYYYYY!! Wees jaloers!
Ja echt? Ik moest toen ik het ging proberen meer mijn vriend geruststellen dan mijzelf..quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind het heel tof voor je, maar ik ben niet jaloers want als ik iemand zou moeten piercen val ik flauw.
Ik zou het wel heeel gaaf vinden, maar mezelf kennende prik ik helemaal misquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind het heel tof voor je, maar ik ben niet jaloers want als ik iemand zou moeten piercen val ik flauw.
Ik viel bij het zetten van elke piercing tot nu toe altijd bijna flauwquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:26 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja echt? Ik moest toen ik het ging proberen meer mijn vriend geruststellen dan mijzelf..
8mmquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:38 schreef saaw het volgende:
Oeh ja foto's van de verschillende kleurtjes?
Verandert het ook echt de hele tijd een beetje?
Vind ze wel heel tof maar wel een hoop geld.
Op hoeveel mm zit jij?
iedereen blijft het zeggen, en er groeien er meer en meer en meer uit..quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:30 schreef Mirjam het volgende:
waarom geen microdermal?
geen problemen met uitgroeien
wel gevaarlijke plek
Altijd nog minder kans dan bij gewone piercings, naar ik meen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:25 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
iedereen blijft het zeggen, en er groeien er meer en meer en meer uit..
oeh ze zijn wel heel hotquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:59 schreef Empathologica het volgende:
[..]
8mm
http://www.bodyartforms.com/gallery/enlarge.asp?ID=4624
http://www.bodyartforms.com/gallery/enlarge.asp?ID=4625
Kan er geen plaatje van makenMaar dat zijn 2 foto's van me.
[ afbeelding ]
Zijkant.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleeeeurtjes!Al zijn ze meestal paars of blauw. Dat geel/roze komt doordat ik er met de fohn op heb gestaan
surface piercings bedoel je dan denk ik, tjah ik hoor er steeds meer mensen over 3 maanden gaat het goed en ineens een draai van 180 graden met uitgroeien. maar dat hou je toch wel :quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Altijd nog minder kans dan bij gewone piercings, naar ik meen.
Ik heb zelf overigens geen last van uitgroei bij één van mijn drie dermals.
nee!quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou mn microdermal is uitgegroeid blijkbaar ineens stak t pootje uit en toen lag ie eruit
Hoe begon dat?quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou mn microdermal is uitgegroeid blijkbaar ineens stak t pootje uit en toen lag ie eruit
Ja dat harde wat ik had kan dus zo een pootje zijn, was een beetje een bobbeltje maar het leek niet op een ontsteking oid.quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:09 schreef Memento-Mori het volgende:
mja voor mn idee ging die al steeds verder uitsteken maar dan keek ik beter en viel dat we mee maar duwde m wel altijd voor de zekerheid even aan maar gister was het korte pootje eruit gefloept en dan pak je m er zo uitdus geleidelijk wordt ie eruit geduwd ofzo. ik baal zo
Maar misschien is het ondertussen wel haske aan het ontsteken, kan zo iets inkomen (daar denk ik dan gelijk aanquote:Op donderdag 22 januari 2009 08:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ik voelde er niks vangeen pijn dus ofzo en ja mn piercster woont bij mn ouders
dus moet ff kijken hoe ik dat ga doen
*schuldig* en dat was echt fokking engquote:Op donderdag 22 januari 2009 08:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Getsie, moet je je voorstellen als hij half eruit komt en wel is vastgegroeid halflijkt me niet zo fijn.
Enne, gewoon je piercer bellen, denk dat hij/zij wel een mooi prijsje regelt dan(zou de mijne iig doen
)
Nee.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:47 schreef ValenciaHola het volgende:
Ik heb een vraagje, Ik wil volgende week een gezichtspiercing nemen maar mijn vraag is hoelang duurt het voordat het geneest want voor mijn werk mag het niet. Ik werk in het weekend kan ik het dan na 4 dagen al afdoen???
Ik kan je vertellen, het eruit halen is echt 100 keer makkerlijker, prettiger en pijnlozer dan erin zetten. Echt waar, dus geen zorgen daarover hebben hoor!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:16 schreef Mirjam het volgende:
ohjee, nu ga ik 'm helemaal knijpen
maar vooralsnog zit die van mij goed.
wel vaak wat pijnlijk en gevoelig, maar goed.
Als je dit soort dingen nog moet vragen terwijl je al gepland hebt wanneer je hem wilt laten zetten..quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:47 schreef ValenciaHola het volgende:
Ik heb een vraagje, Ik wil volgende week een gezichtspiercing nemen maar mijn vraag is hoelang duurt het voordat het geneest want voor mijn werk mag het niet. Ik werk in het weekend kan ik het dan na 4 dagen al afdoen???
Ik laat mijn piercings (gezet rond 2001,2002 en 2005) eigenlijk nooit 5 minuten zonder sieraadje... met de gaatjes in mijn oren zit dat anders, maar die zitten er al langer.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee.
Sowieso kan het jaren duren voor je een piercing voor langere tijd uit kan doen. Dat ligt er een beetje aan. Bij de een is dat sneller dan bij de ander. Maar na 4 dagen sowieso niet. Dan zit 'ie sowieso nog in het genezingsproces.
Het leuke van een tepelpiercings is dat de pijn maar van korte duur is. Bij mij waren het 2 ferme steken (de 2e pijnlijker dan de eerste natuurlijk..) maar toen ze erin zaten gelijk geen pijn meer gehad. Natuurlijk blijft het wel even gevoelig (zeker wanneer het koud is en hard waait > warm aankleden!) maar absoluut geen constante pijn, meer een soort lekkere gevoeligheid eigenlijk hihi. De genezing duurt wel vrij lang maar dat hoeft op zich niet pijnlijk te zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:29 schreef .Kimmie. het volgende:
Mijn vraag is dan ook, is dat bij iedereen zo? Ennnn, hoelang doet dat dan zeer? Heb je het dan over minuten, uren, dagen.. weken??
Sorry hoor maar "gaten" vind ik echt een beetje overdreven. Een moedervlek of een puist valt 10 keer meer op dan zo'n miezerig gaatje van een piercing die je net uit je gezicht hebt gehaaldquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:51 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zou zelf nooit piercings in mijn gezicht nemen. Ik zie veel mensen die dat wel gedaan hebben en bij wie ze eruit moesten, nu met blijvende gaten in hun gezicht lopen. Ik vind het niet echt mooi en het kan je fors hinderen in het vinden van een baan.
Reken op ongeveer 2 a 3 maanden... minimaal. Urenlang uitlaten kan denk ik pas na een jaar maar verschilt heel erg pp. Mijn labret kan ik nu maandenlang uitlaten zonder dat hij dicht groeitquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:47 schreef ValenciaHola het volgende:
ik ging door de grond, en doordat het winter was en ik op de scooter zat was de terugreis geen pretje, overigens had ik 3 dagen het gevoel dat hij op de BBQ had gelegenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:29 schreef .Kimmie. het volgende:
Hoi hoi,
ben nieuw hier! Heb al wat topics doorgelezen (wat zijn het er VEEL!!), maar toch hier mijn (vast al
1000x gesteld, maar is zo lastig terug te vinden!) vraagje.
Ik ben helemaal weg van piercings en tattoo's. Door mijn werk kan ik geen gezichtspiercings nemen (heb wel een tongpiercing, maar die valt niet echt op gelukkig!) dus heb ik mijn zinnen op een tepelpiercing gezet.
Nu hoor ik keer op keer dat dat WAANZINNIG veel pijn doet!!
Mijn vraag is dan ook, is dat bij iedereen zo? Ennnn, hoelang doet dat dan zeer? Heb je het dan over minuten, uren, dagen.. weken?? Was niet echt m'n bedoeling om een half jaar met een pijnlijke tepel te lopen eigenlijk..
Jammer dat je dat niet even kan proberen he!
Hey thanks voor de reacties alvast hoor!!
Ja zo heb ik mijn navel en twee van mijn oorpiercings ook gedaanquote:Op zondag 25 januari 2009 11:31 schreef Kleintje19 het volgende:
toen ik het liet doen las ik allemaal enge verhalen ik had er eigenlijk nog geen één gevonden die zei oh t viel wel mee, toen kwam ik maandag van me werk en heb zonder het te plannen hem laten zetten, en hierdoor denk je dan niet veel aan de pijn, ik had t niemand verteld gewoon zomaar uit t niets laten zettenals je van te voren al weet dat je hem volgende week gaat zetten ga je lopen zenuwen, gewoon gaan met die banaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |