Ik werk in een best wel 'chique' restaurant, mijn baas doet sowieso best moeilijk over dat soort dingen. Maargoed, ik zal het er eens over hebben met haar want jullie hebben wel gelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:47 schreef Twinky het volgende:
Sowieso, elke dag twee keer wisselen van staafje wordt geen enkele piercing blij van. Het is een wond waar je inroert. En zeker een tragus heeft maaaaaanden nodig om te genezen. Ik heb de mijne nu een maand of negen en nu is ie wel een beetje goed, maar er blijven dagen dat ik me afvraag waar het ook alweer goed voor is.
Maar serieus, welk werk doet moeilijk over een tráguspiercing? Zeker als je er gewoon een standaard piercingbolletje van 3mm in/ophebt?
In de voedingquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:47 schreef Twinky het volgende:
Maar serieus, welk werk doet moeilijk over een tráguspiercing? Zeker als je er gewoon een standaard piercingbolletje van 3mm in/ophebt?
nee ik hou het op een in én uitgang, en die je er makkelijk uit kan halenquote:
Het zal per persoon verschillen. Mijn tragus was vrij snel genezen en verder ook nooit last van gehad. ( Zit er nu een jaar of 5 in ).quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:47 schreef Twinky het volgende:
Sowieso, elke dag twee keer wisselen van staafje wordt geen enkele piercing blij van. Het is een wond waar je inroert. En zeker een tragus heeft maaaaaanden nodig om te genezen. Ik heb de mijne nu een maand of negen en nu is ie wel een beetje goed, maar er blijven dagen dat ik me afvraag waar het ook alweer goed voor is.
Die had ik al gezien, die ga ik dus zeker bestellen als ik op een genezen 8mm benquote:Op zondag 28 december 2008 22:52 schreef saaw het volgende:
Thanks allemaalBen er ook erg blij mee!
En Debsterr, hij komt van allOverPiercings
[ afbeelding ]
Alleen gebruik ik de o-rings niet.
Was maar 3 euro
Kan iemand anders het niet voor je doen? Ik had m'n mama met die van haar geholpenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:00 schreef TheDenialTwist het volgende:
Aargh. Ik heb een heel schattig klein nieuw ringetje voor in mijn tragus, maar ik krijg dat stomme balletje er niet tussen! En ik wil hem NU erinZucht
Het is ook zo'n irritante plek om zelf te prutsen. Iemand nog tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |