Ja beller je hebt iedereen in de war gebracht en de sfeer was kutquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Weet je wel wat je ons aangedaan hebt?
ik moet zeggen, het begon al te kriebelen bij mijquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:48 schreef Moozzie het volgende:
Dat ging goed he
Klonk zal trots op ons zijn
Dat had je in je 300ste post moeten zeggenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben weer even aan het werk
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat had je in je 300ste post moeten zeggen
nee dank je, heb straks nog een proefritquote:
Maar het is ons geluktquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik moet zeggen, het begon al te kriebelen bij mij
Omg wat een noob is het tochquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:50 schreef Klonk het volgende:
goed zo, maar volgens mij is het nummer verkeerd
WL heeft gefaaldquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Maar het is ons gelukt
Kan ik weer lekker slapen vanavond
huh?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Maar het is ons gelukt
Kan ik weer lekker rukken vanavond
OMG we falen altijd wel ergensquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:50 schreef Klonk het volgende:
We willen dat topic graag overdoenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:50 schreef Klonk het volgende:
Doen we straks gewoon nr 465 om het ff lekker verwarrend te houdenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
We willen dat topic graag overdoen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:50 schreef Klonk het volgende:
nummer idd verkeerd, maar goed niet alles gaat in een keer goed natuurlijk
haha wat maakt t uitquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee dank je, heb straks nog een proefrit
hoest met je rijlessen dan?
Cyaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik ga maar eens aan het werk, laturs
We testen klonkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Doen we straks gewoon nr 465 om het ff lekker verwarrend te houden
Oke thxquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:55 schreef Klonk het volgende:
goed, ik laat jullie nu weer iets minder dan 300 post´s alleen en dan komt pappa weer even langs om te kijken of het volgende topic wel goed gaat, ik zal alvast verklappen dat het volgende topic nummer 467 (vierhonderdzevenenzestig dus) is
Oke pa..ben je eigenlijk wel blij met zoveel kinderen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:55 schreef Klonk het volgende:
goed, ik laat jullie nu weer iets minder dan 300 post´s alleen en dan komt pappa weer even langs om te kijken of het volgende topic wel goed gaat, ik zal alvast verklappen dat het volgende topic nummer 467 (vierhonderdzevenenzestig dus) is
ja vadersquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:55 schreef Klonk het volgende:
Godskolere dan is mijn zus wel heul lekkerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oke pa..ben je eigenlijk wel blij met zoveel kinderen?heb toch het gevoel dat je meer van mij..je lieve dochter houdt, dan van de rest van je kinderen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godskolere dan is mijn zus wel heul lekker
Pa, anders ga je ma nog even doorsmerenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:55 schreef Klonk het volgende:
voor jou is alles moeilijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke thx![]()
Hoeven we niet meer te rekenen dat scheelt weer
Nu alleen nog proberen te onthouden
Moeilijk moeilijk
Ja dies ook niet te genieten de laatste tijd..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Pa, anders ga je ma nog even doorsmeren
M'n waterquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dies ook niet te genieten de laatste tijd..
Welk geheimpjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oke pa..ben je eigenlijk wel blij met zoveel kinderen?heb toch het gevoel dat je meer van mij..je lieve dochter houd, dan van de rest van je kinderen
maar dat komt vast door ons kleine geheimpje
Klonk! Je had Don Guido alleen nooit hoeven te adopteren trouwensquote:
ik hou van iedereen evenveel, dat wil zeggen ik zou jullie allemaal eerst opvoeren aan de leeuwen om mijn eigen haggie te reddenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oke pa..ben je eigenlijk wel blij met zoveel kinderen?heb toch het gevoel dat je meer van mij..je lieve dochter houd, dan van de rest van je kinderen
ik vond hem tussen de nageboortes, kleine vergissing in het ziekenhuis denk ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Klonk! Je had Don Guido alleen nooit hoeven te adopteren trouwens
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hou van iedereen evenveel, dat wil zeggen ik zou jullie allemaal eerst opvoeren aan de leeuwen om mijn eigen haggie te redden
Whehequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja beller je hebt iedereen in de war gebracht en de sfeer was kut
Wie is ma ookalweer?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dies ook niet te genieten de laatste tijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |