abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62856140
ben wel gaan slapen maar zo voelt het niet

mogguh!
  zaterdag 1 november 2008 @ 09:02:10 #12
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_62856291
goedemorgen
pi_62858818
Goede middag
Genieten is toegestaan!!!
pi_62865641
goede avond
pi_62865776
Ook goede avond

Straks Big Fish kijken, dat film associatie spel zorgt ervoor dat ik films wil zien Dude where's my car heb ik niet in de collectie, zou die film graag willen zien. The big Lebowski heb ik wel liggen, misschien vanavond 2 films kijken. Anders geen film, ik zie wel wat ik doe. In ieder geval niet het uitgaansleven opzoeken, vroeger was dat onvoorstelbaar een zaterdag thuis hangen. Moet er nu niet aandenken om in de mensenmassa te vertoeven en een rustige kroeg ook al niet......dus dan maar lekker thuis blijven.
pi_62865805
big fish zegt me wel wat volgens mij heb ik die nog op promo band samen met radio
pi_62865845
Big Fish heb ik slechts 1 keer gezien, wat ik me ervan kan herinneren was het een goede aparte film, geen 10 in een dozijn. Radio niet gezien, eens op imdb zoeken om te kijken waar ie over gaat. Weet niet of ik het geduld heb om een film af te kijken, geduld om te lezen sowieso niet, geduld om te gamen ook al niet dus de vraag is of ik het geduld heb om een film te kijken. Geduld om te surfen heb ik dan wel omdat daar weinig geduld voor nodig is
pi_62865863
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 18:24 schreef Topspin het volgende:
Big Fish heb ik slechts 1 keer gezien, wat ik me ervan kan herinneren was het een goede aparte film, geen 10 in een dozijn. Radio niet gezien, eens op imdb zoeken om te kijken waar ie over gaat.
ja zoiets had ik ook
radio vind ik gewoon
pi_62865920
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 18:25 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ja zoiets had ik ook
radio vind ik gewoon
Radio opgezocht op imdb, toch eens zoeken of ik hem ergens kan vinden, volgens mij de moeite waard om eens te zien die film
pi_62865961
vind ik een goed plan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')