quote:BNN bestaat 10 jaar! En dat wordt gevierd. BNN-kijkers, fans, Spuiters en slikkers, Je zal het maar hebben kandidaten én (ex-)BNN-presentatoren worden getest op hun kennis van BNN. Aan de hand van de vier categorieën Mens & Maatschappij, Humor om te lachen, Er op uit en Bart komt van alles uit het roemrijke verleden van BNN aan bod. Doordat de vragen gesteld worden aan de hand van oude tv-fragmenten vormt deze test ook een mooie terugblik op de afgelopen 10 jaar. Want wie wil er nou niet nog een keer Bart zien als de weerman met Gilles de la Tourette en Sophie die knetterstoned Spuiten en slikken presenteert? Of Eddy als de Liegende Hollander en Katja die in Mexico kopje onder in de stront gaat? Kortom, het wordt een avond vol historische tv-momenten en ex-BNN-presentatoren die daar mooie herinneringen over ophalen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:34 schreef DaFrenk het volgende:
Lijkt me erg leuk al die oude fragmenten!![]()
Goed idee!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:36 schreef Tabloid het volgende:
Sophie: ''We gaan nu door naar een man die niet groot is geworden bij BNN maar vooral erg dik. Patrick Lodiers''
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:10 schreef veldmuis het volgende:
"wie mis je nou het meest van de mensen die daar zitten?"
"ja, ik denk toch wel bart de graaff"
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:10 schreef veldmuis het volgende:
"wie mis je nou het meest van de mensen die daar zitten?"
"ja, ik denk toch wel bart de graaff"
Bridget was vroeger ook lekkerderquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:14 schreef sander89 het volgende:
Geweldig, vind nog best makkelijk tot nu toe.
Yvon Jaspers zag er nog leuker uit toen bij de eerste lama uitzending.![]()
![]()
Idd!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:22 schreef Tabloid het volgende:
Die uitzending wil ik morgen even terug zien van je zal het maar hebben.
Precies, vind juist dat ze best wel veel goede en baanbrekende programma's hebben gemaakt. Niet slecht voor zo'n toch wel rebelse jongerenzender.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Een paar van die 'slechte' programma's waren toch helemaal niet zo kut?
Volgens mijn borsthaar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:24 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Idd!Ik zag net dat stukje dat ze viel.. maar wat had ze dan precies?
Narcolepsie volgens mij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:24 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Volgens mij door de schrik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:40 schreef MadGuy het volgende:
[..]
En dat werd opgewekt door het borsthaar van Ruben?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:24 schreef Haunter het volgende:
De nieuwste show hoorde ook wel in dat lijstje eigenlijk
Dikke nek he?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Bridget mag wel weer naar de sportschool na dat baren.
Was inderdaad officieel vorige maand al (ze zonden toen zelfs dvd'tjes van Bikkel naar alle leden als cadeau). Eigenlijk is het vanavond gewoon een verkapte ledenwerfactie die waarschijnlijk nu pas op prime-time in het uitzendschema in te passen was. Maar ach, boeiend. Mooi om weer eens wat oude fragmenten terug te zien.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:44 schreef hoipim het volgende:
bnn is opgericht op 15 augustus 1997 en hun eerste uitzending was op 6 september 1998.
hoe kan bnn vandaag dan precies 10 jaar bestaan?![]()
Opvallend dat dat niet genoemd werd inderdaad. Die programma's die ze nu noemden zullen kijkcijfertechnisch wel geen succes zijn geweest, maar dé grote en bij de meeste mensen bekende BNN-flop is toch zeker De Nieuwste Show. Ik denk alleen dat Patrick 'm als voorzitter hoogstpersoonlijk uit het lijstje heeft geschrapt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:24 schreef Haunter het volgende:
De nieuwste show hoorde ook wel in dat lijstje eigenlijk![]()
Bij een heftige emotie viel ze flauw.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:24 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:36 schreef JOO het volgende:
ik kan het niet vinden op uitzendinggemist.nl
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:15 schreef Tabloid het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=7064046
^^ Uitzending van dat meisje die flauwviel. Vanaf 20 minuten. En vanaf 23:18 het moment dat ze flauwvalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |