quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:36 schreef Rijpie het volgende:
misschien vergezocht maar is het Sw Roken?
ik dacht dat gauloises + kanker vrij obvious was, maar goed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:40 schreef qonmann het volgende:
ik denk dat je posting over theo van gogh de enige hint gaf, de andere zijn moeilijk te relateren..(mijns inziens)
Maar om van Asterix en Obelix naar gauloises te komen is een behoorlijke omweg........quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:42 schreef starla het volgende:
[..]
ik dacht dat gauloises + kanker vrij obvious was, maar goed.
mwoah...Hij heet Asterix de Gallier toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:46 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Maar om van Asterix en Obelix naar gauloises te komen is een behoorlijke omweg........
dan houdt het weer even op ..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:44 schreef Rijpie het volgende:
hmm das mooi![]()
helaas moet ik weer mededelen dat ik geen nieuwe kan maken. ik ben de hele avond niet dichtbij mijn/een computer, dus als iemand een goed idee heeft, ga je gang.
quote:
Heel goed bezigquote:
quote:
nvmquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:43 schreef ItaloDancer het volgende:
37 alweer?![]()
Anderhalf topic gemistik meld me weer
quote:
Geen kerstmisquote:
Martin is al geweestquote:
quote:
quote:
kijk hier nog eens naarquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:22 schreef swarmahoer het volgende:
t is toch hankey the christmas poo?
Zo warm... (je antwoord, niet die keutel)quote:
Je kent mij duidelijk nog nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:33 schreef Briggy het volgende:
Ooit stront poep of schijt van staal gezien
quote:
ik ook niet maar deze site heeft me daarbij geholpenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:44 schreef Yurzinho het volgende:
ik gebruik het woord "bout" echt nooit...vandaar
Leerzaam avondje dusquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik ook niet maar deze site heeft me daarbij geholpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |