quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:07 schreef PhysicsRules het volgende:
1. Driehoek van Pascal (qonmann)
2. Oliebol (eNGine10)
3.
4. Japanner (Briggy)
5. duimstok (Briggy)
heb je nog niet genoeg punten danquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:17 schreef Briggy het volgende:
Volgens mij heb ik 2 punten deze ronde![]()
![]()
[..]
Punten kan je nooit genoeg hebbenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:25 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
heb je nog niet genoeg punten dan
quote:
het is net als met een verzameling ..hoe meer je hebt, hoe meer je erbij wilt hebbenquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:36 schreef Rijpie het volgende:
misschien vergezocht maar is het Sw Roken?
ik dacht dat gauloises + kanker vrij obvious was, maar goed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:40 schreef qonmann het volgende:
ik denk dat je posting over theo van gogh de enige hint gaf, de andere zijn moeilijk te relateren..(mijns inziens)
Maar om van Asterix en Obelix naar gauloises te komen is een behoorlijke omweg........quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:42 schreef starla het volgende:
[..]
ik dacht dat gauloises + kanker vrij obvious was, maar goed.
mwoah...Hij heet Asterix de Gallier toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:46 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Maar om van Asterix en Obelix naar gauloises te komen is een behoorlijke omweg........
dan houdt het weer even op ..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:44 schreef Rijpie het volgende:
hmm das mooi![]()
helaas moet ik weer mededelen dat ik geen nieuwe kan maken. ik ben de hele avond niet dichtbij mijn/een computer, dus als iemand een goed idee heeft, ga je gang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |