Wilfred? Who the fuck is Wilfred?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar de vrijwillige brandweer van Belfeld zijn heel gezellige lui hoor. Vraag maar aan Wilfred.
Collega van mijquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:17 schreef Klonk het volgende:
ze hadden wel een toffe kaart, een groepsfoto met daaronder de teskt in vuur en vlam voor Belfeld
Kankker?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Schup miljonair eens, dattie een reltopic maakt. Die kankker zit toch maar uit zijn neus te vreten op een grote berg poen.
iedereen kent Wilbertquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik jouw collega's kennen dan?
Oepsquote:
Wilfred.quote:
Whehe. Mot je pomper?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:19 schreef OA het volgende:
Trouwens: schuppen...![]()
Dat heb ik al lang niet meer gehoord...
Vaker naar Noord-Limburgquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik jouw collega's kennen dan?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar MPG's collega heet Wilfred, en die kent niet iedereen!
Zelfs OA kent hemquote:
Je bedoelt vaker dan 1 keer per 10 jaar?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Mot je pomper?
[..]
Vaker naar Noord-Limburgkomen
.
Twan dan?quote:
MPG kennelijk wel...quote:
Ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt vaker dan 1 keer per 10 jaar?
Jeweetquote:
quote:
Het zou wat zijn zeg, als ik mijn directe collegae niet zou kennenquote:
ik ken zelfs twee Twans, maar het lijkt me in beide gevallen beter om een autist geen scherp mes te gevenquote:
Gemiddeld ben ik er al vaker geweest hoor. Keer of 5 a 6 in 28 jaar, dus toch gemiddeld zo eens in de 5 jaar.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:24 schreef OA het volgende:
Schuppen hoorde ik altijd als ik op de camping was in Oosterhout. Daar kwamen altijd van dat Oosterhoutse tuig.. dan gingen we voetballen en hoorde je vaak "schup die bal dan, jongeeeh"
Skup ja...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]ik hoor het ze roepen
Skup die bal dan naar HEM TOEEEEEE!
JONGEEEHquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en eigenlijk moet het dan nog zijn
Skup die-en ba-hal dan naar HEM TOEEEEEE!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze kan nog geen eitje bakken zonder dat de brandweer op de stoep staat
Go girl.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:30 schreef Fha het volgende:
helluh
ik geen zin meer in studeren... thee pauze![]()
Wel he?quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:55 schreef Fha het volgende:
Bah ik ben zo hyper vandaag dat ik het hele huis heb gestofzuigd (nouja het huis van mn vriend dus), de parkietkooi heb schoongemaakt, de vriezer heb uitgeruimd (voedsel dat in 2006 al niet meer goed was), drie wassen heb gedaan en ik heb voor het eerst in mn leven overhemden staan strijken
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:55 schreef Fha het volgende:
Bah ik ben zo hyper vandaag dat ik het hele huis heb gestofzuigd (nouja het huis van mn vriend dus), de parkietkooi heb schoongemaakt, de vriezer heb uitgeruimd (voedsel dat in 2006 al niet meer goed was), drie wassen heb gedaan en ik heb voor het eerst in mn leven overhemden staan strijken
weheheh maar dat heb ik heul nietquote:
Ja echt heh... Pff en als kerel straks thuis komt en het niet eens ziet... dan heeftie een probleemquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Girl, you need a doctor
. En Ritalin
. Strijken
.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja echt heh... Pff en als kerel straks thuis komt en het niet eens ziet... dan heeftie een probleem
Mjah ik weet hetquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:18 schreef es70 het volgende:
[..]Ehm... Je weet dat de kans dat 'ie het niet ziet groter is dan dat 'ie het wel ziet
.
Ik zal voor je duimenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik weet hetMaar hij liep gister zelf ook te mopperen dat hij nodig moest stofzuigen dus wellicht valt dat hem wel op
(al ga ik er maar niet van uit nee weheh)
Koemelk met rum... liever jij dan ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:24 schreef es70 het volgende:
Wat een stomme puzzel. Ze vragen naar drank en willen koemelk... Da's drinken, geen drank
.
Hoewel... Misschien is 't net als chocomel wel lekker met een scheut rum.
Ik liever ook niet, maar ik probeerde toch op 'drank' uit te komenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Koemelk met rum... liever jij dan ik
Maar wel flauw van die puzzel inderdaad.. zo kom je er natuurlijk nooit uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |