Ah, ik ben niet de enige die geen banden kan plakken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:39 schreef Klonk het volgende:
gefietst![]()
boodschapjes gedaan![]()
pffffff, lekke band![]()
fietsenmaker gelukkig gemaakt
komt me zo bekend voor, het niet kunnen zeggen van die drie lettertjes heeft me de vernieling in geholpenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:47 schreef Aarti het volgende:
Werk moet af, werd gevraagd/geeist of ik een dagje extra kan komen. Terwijl ik moet studeren.
Ik heb moeite met nee zeggen, zie ik
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:51 schreef Aarti het volgende:
Maar vandaag verander ik
Ik heb net doorgegeven dat ik maar tot de lunch blijf, daarna ben ik weg.
vond ik al heel goed van mezelf
Band plakken is 5 minuten werk en er komt geen water aan te pas...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:41 schreef Klonk het volgende:
ik kan het best, ik zou alleen niet weten waarom ik in een vol, koud en donker schuurtje eerst gereedschap moet gaan zoeken, dan vloeken met de bandenlichters, kouwe poten krijgen als je de binnenband in water moet houden dan weer worstelen om de buitenband er om heen te krijgen zonder bobbels, als mijn fietsenmaker het doet voor 7,50
als je een net schuurtje hebt (en dat heb ik niet), weet waar al je gereedschap ligt (en dat weet ik niet) en er ook nog handig in bent (en dat ben ik niet)...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:14 schreef OA het volgende:
[..]
Band plakken is 5 minuten werk en er komt geen water aan te pas...
Snap ik, snap ik, snap ik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je een net schuurtje hebt (en dat heb ik niet), weet waar al je gereedschap ligt (en dat weet ik niet) en er ook nog handig in bent (en dat ben ik niet)...
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:20 schreef Klonk het volgende:
Klonkette is op weg naar huis, ze stapt rond deze tijd in het vliegtuig naar Munchen
Ik las dat gelukkig de fietsenmaker gemaakt wasquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:39 schreef Klonk het volgende:
gefietst![]()
boodschapjes gedaan![]()
pffffff, lekke band![]()
fietsenmaker gelukkig gemaakt
mijn probleem is dat alles juist wel uit mijn handen komtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:20 schreef OA het volgende:
Wat een kutdag vandaag... er komt niets uit m'n handen...
Tijd voor een VMRT?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:20 schreef OA het volgende:
Nee, ook dat lukt niet...quote:
Ik ga pasta ovenschotel makenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:43 schreef OA het volgende:
Wat zal ik eens eten vanavond?
Ben alleen thuis, dus het zal wel een culinair hoogstandje worden...
Wentelteefjesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:43 schreef OA het volgende:
leuk een rampenoefening op de vrijdagmiddag, gaat de tijd wat sneller voorbijquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:29 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn probleem is dat alles juist wel uit mijn handen komtik ga het lab niet meer op vandaag
Zelfs daar faal jij inquote:
leukquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
leuk een rampenoefening op de vrijdagmiddag, gaat de tijd wat sneller voorbij![]()
Doet me denken aan de bokbieravond vorig jaarquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:56 schreef BrandX het volgende:
[..]jah...
Gister met een vriendin die ik maanden niet gezien heb wezen stappen, lekker aan de hertog jan bokbier gezeten, daarna n congacje, daarna over op de palm en tot slot nog 2 gin-tonic
Lag er pas om half vier in, ik ben verrot. En ik heb rond half 10 een bespreking tot 12:00.
Dat wordt superbraaf toehoorder zijn
Ik sta erinquote:
Hoe laat kan ik aanschuiven?quote:
Regel een date met Volpezquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:43 schreef OA het volgende:
Whehe. Glaswerkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:54 schreef Californium het volgende:
[..]
leukik kom niet meer in het lab vandaag,...
dat weet ik wel
vanmiddag eerder weg...haloweenkostuum scoren
Hier ookquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:01 schreef MPG het volgende:
Hier ook.
Bospaddestoelensoepje en boterhammetjes
Absoluutquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:04 schreef Klonk het volgende:
hier gewoon bammetjes weer
Klonkette moet toch wel thuis zijn voor het avondeten
Volgens mij heb ik je productiviteit vandaag geleend dan. Sorryquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:20 schreef OA het volgende:
Schup miljonair eens, dattie een reltopic maakt. Die kankker zit toch maar uit zijn neus te vreten op een grote berg poenquote:
Mijn lunch bestond uit 4 boterhammen met worst. Vanavond macaroni opwarmen die ik van de week heb gemaakt!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:10 schreef dndiek het volgende:
Mijn lunch was een tosti en een koude pannenkoek
ze kan nog geen eitje bakken zonder dat de brandweer op de stoep staatquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut.
[..].
Nouja zeg. Is ze keivermoeid van werkwerkwerk en zuipzuipzuip in Rioemenistan, jaag jij haar meteen de keuken in![]()
.
Lekker is dat. Denk jij gezellig samen met Klonkette een simpel maal te kunnen verorberen, komt de hele kazerne mee-etenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze kan nog geen eitje bakken zonder dat de brandweer op de stoep staat
Ik doelde op het pindakaas tpoic van vorige weekquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je natuurlijk als je het op woensdagochtend opent!
Maar de vrijwillige brandweer van Belfeld zijn heel gezellige lui hoor. Vraag maar aan Wilfred.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker is dat. Denk jij gezellig samen met Klonkette een diner te kunnen verorberen, komt de hele kazerne mee-eten.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze kan nog geen eitje bakken zonder dat de brandweer op de stoep staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |